löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Kiitos myötätunnosta!
Oon nyt loppuillan pysynyt tiukkana vaikka mieli tekis mättää voileipiä ym. Mulla on kuitenkin vielä huominen kun punnitsen sit lauantaina taas. Huomisen jos pysyn ruodussa niin on kivempi astua puntarille!
Onnea muille huomisiin punnituksiin!

Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 85,4kg
Pudotus viikossa -200g
Pudotus yhteensä -9,1 kg
Jäljellä 10-15 kg tavoitteeseen

Hitaasti, hitaasti...Aivan liian hitaasti, mutta alaspän silti. Olisipa ollut niinkuin alkuviikolla...Sinnepäin silti suuntaus! =)

Perjantai 72,9kg (illalla 74,3kg)
Lauantai 73,0kg (illalla 74,4kg)
Sunnuntai 73,2kg (illalla 74,0kg)
Maanantai 73,2kg (illalla 73,5kg)
Tiistai 72,8kg (illalla 73,4kg)
Keskiviikko 72,4kg (illalla 74,0kg)
Torstai 73,4kg
(illalla en käyny)
Perjantai 73,2kg
:'(

Eli +300g!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'(

Jos ei teitä haittaa, niin jatkan tuota päivittäistä painon seuraamista ...koska tuo keskiviikkoinen notkahdus kuitenkin antaa hieman toivoa!!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jos ei teitä haittaa, niin jatkan tuota päivittäistä painon seuraamista ...koska tuo keskiviikkoinen notkahdus kuitenkin antaa hieman toivoa!!! =)

Ei haittaa olleskaan... Itsellä on nuo aamupainot ylhäällä vihkossa, iltasin en niitä ole merkinnyt. En kuiteskaan itse jaksa niitä tänne rustailla, mutta jos/kun jaksat, niin jatka ihmeessä =)

Aloituspaino: 89,7kg
Paino nyt: 86.6kg
Viikkopudotus: -600g
Yhteispudotus: -3,1kg

Ihan olen tyytyväinen :) En niin kovin tiukkana onnistunut olemaan, mutta hyvin tippui kuitenkin. Itse asiassa tosi kivuttomasti mennyt viikko, varaa olisi toki kiristää vieläkin, mutta hyvä jos tälläkin tippuu.

Jahvetti: merkkaa toki noita tuloksia tänne päivittäin. Ja kuitenkin paino kävi alempanakin, joten eiköhän se seuraavalla viikolla tipu ryminällä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulenpesä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:

Ei haittaa olleskaan... Itsellä on nuo aamupainot ylhäällä vihkossa, iltasin en niitä ole merkinnyt. En kuiteskaan itse jaksa niitä tänne rustailla, mutta jos/kun jaksat, niin jatka ihmeessä =)
Mulla häviäis kaikki vihot ja laput kumminki..täällä ne pysyy tallessa :LOL: :LOL: Kun kuitenki aina aamusta tänne säntään "kahville" :whistle: :saint: :LOL:

Jahvetti WAU, siitä se taas lähtee :flower: :D Onkohan sun puntarilla jotain tätä perjantai punnistusta vastaan? :LOL: Näyttää pienempiä lukuja ennen ja jälkeen perjantain, mutta perjantaina muistaa tehdä pyrähdyksen ylös ettei liian helpolta tuntuis.

Hienoa Jahvetti :flower: , lähtihän se laskee!

Mulla on toi kuntoilu menny tällä viikolla tosi huonosti. Ilmat on ollut sateiset ja ite oon ollu kauhees flunssas. Hiukan oon crossaillut, mut siihen se sit on jäänytkin.... Että tosi tyytyväinen oon tohon omaan pudotusmääräänkin!

Viikonloput on kyllä syömisen kannalta tosi vaikeita kun on koton tai kyläs arkena sujuu paremmin. Mites muilla, onko viikonloput vaikeita?

Alkuperäinen kirjoittaja maalismamma08:
Jahvetti WAU, siitä se taas lähtee :flower: :D Onkohan sun puntarilla jotain tätä perjantai punnistusta vastaan? :LOL: Näyttää pienempiä lukuja ennen ja jälkeen perjantain, mutta perjantaina muistaa tehdä pyrähdyksen ylös ettei liian helpolta tuntuis.
Oon miettiny ihan samaa!! |O :LOL:

Mulla on viikonloput tosi vaikeita vaikka oon siis kotona kyllä muutoinki :ashamed: Mut viikonlopuksi yleensä kaapit täytetään, niin...tietäähän sen :snotty:
No äsken lapset veti sipsiä ja dippiä, itse tyydyin pariin ja dippailin porkkanoita :D Arkena, kun mies on töissä on paljon helpompaa :|
Tiedän, että mulla lähtis HETI 10-15kg jos lähtisin töihin...oonkin miettiny, et pitäskö tehdä sellanen pieni laihdutuspyrähdys sinne ;) :LOL: Mun työ on siis erittäin fyysistä ja liikunnallista, tulee liikuttua koko päivä...laihtuu siis kuin itsestään ja saa palkan ;) :whistle: :D

Mulla jäi tuo punnitus nyt kokonaan. Huomasin että olin sillon viikko sitten reissussa joten mulla ei oo punnitustulosta mihin verrata. Jos vertaan reissusta tulopainoon josta on vajaa viikko niin oli +/-0 :( Samoissa siis mennään. Välillä lähti niillä nutreilla ja kevyellä ruokavaliolla ja sitten taas nousi ja tippui takaisin. Laitan mun rimpsun nyt vähän myöhässä, että on ens viikolle valmiina pohja! Ei sitten tällasia tekosyitä :saint:

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 83,4kg
Pudotusta viikossa +/-0
Tavoite 65kg

Huomaattekos, mulla on aloituksesta lähtenyt noin 10 kiloa :D Noin se vaan hujahtaa kymmenlukukin kun vaan jaksaa odottaa. Mun vauva täytti tällä viikolla 6kk :heart: Hassua ajatella, että painoin esim. siis 6kk ja 1vko sitten himppasen vajaa 110kg :eek: Meillä aloitettiin myös kiinteät ruoat ja poika on aivan innoissaan syönyt. Teki tällä viikolla myös ensimmäisen hampaansa ja muutama päivä myöhemmin toisen! On siis ottanut tuon syönnin ihan tosissaan =) Äitikin on aivan ihmeissään kun kaikkea uutta tapahtuu.

Tilsulle kymppionnittelut!! :flower: Missä ajassa tuo on nyt sitten lähteny? Mulla on siihen viel tolkuton matka vaikka jo 4-5kk laihisteltu :ashamed:
Mun vauva on 8kk ja rapiat ja sillon synnyttämään mennessä painoin 88kg :x :xmas: Vielä on raskauskilojakin n. 5 jälellä :ashamed:

Perjantai 73,2 (illalla en muistanu)
Lauantai 72,5kg (illalla 73,7kg)
Sunnuntai 72,5kg (ilta jäi taas väliin)
Maanantai 72,7kg

Ihan ok, koska tuli vielä vähän ennen nukkumaanmenoa vedettyä 2 kippoa muroja

:x :D

Viime maanantaista 0,5kg lähteny =)

Kiitos onnitteluista =)
Jahvetti mulla on tuo aloituspäivämäärä tuossa perässä eli 18.5-13.10 eli aika tarkkaan 5 kuukaudessa! Musta ihan hyvä tahti, koska oon tosiaan ruokkinut tuon vauvankin. Tasaisesti jaettuna tuo tekee -467g/vko. Tosi tasaisesti mulla on kyllä tippunutkin eli ei oo ollut mitään hujahduksia välissä vaan samaa rataa mennyt kokoajan.
Laskennallisesti mun pitäis saavuttaa tavoitepaino 8kk:n kuluttua eli ens kesäkuussa :D Se kyllä kelpais!

Perjantai 73,2 (illalla en muistanu)
Lauantai 72,5kg (illalla 73,7kg)
Sunnuntai 72,5kg (ilta jäi taas väliin)
Maanantai 72,7kg (illalla 73,7kg)
Tiistai 72,5kg

=) =)

Tilsulla todella upeesti pudonnu kyllä...mulla samassa ajassa vaan tää 6-7kg :/

Hyvä Jahvetti, sullahan paino vaan laskee.

Mulla on menkat, eli saattaa toi painon nousu merkata menkkaturvotusta. Plääh. Mä kun niin toivoin että oisin ollu raskaana :'( . Noh jokainen lisäviikko tietty tarkottaa et saa tätä painoa hiukan alemmas, mut on tää laihdutus niin hidasta. Mä haluisin nopeemmin tulosta, vaikka eihän se oo tietty mahdollistakaan... Reilu kolme kiloa ois tohon välitavotteeseen!

Eilen kävin kunnon lenkillä taas pitkästä aikaa, oli kyllä hyvä fiilis lenkin jälkeen. Sitten vielä haravoin pihaa että liikuntaa oon ainakin saanut. Maha on vaan menkkojen takia ollut tosi kipee ja se vie voimia. Söin eilen suklaatakin kun masuun sattu :ashamed: .
Kunhan tää flunssa menis ohi niin pääsis taas kuntoilee crossarilla ;) .

Selikselle :flower: liikkumisesta! Jaksaisinpa minäkin... Meillä on mennyt niin etten oo vienyt koiria ulos kuin 2 kertaa parin kuukauden aikana! Mies siis vie joka päivä kaikille lenkeille. Mä oon sitten koittanut perustella mun laiskuutta sillä, että teen sitten sisätyöt kotona eli pyykinpesun, siivouksen ja pääosin lastenhoidon. En silti tiedä onko tuo nyt niin tasajako sillä koirissa on paljon työtä, varsinkin kun nuorempi on tosi isokokoinen ja vetää hihnassa :kieh:

Jahvetti Miten paino tänään? Sulla on tosi hyvin pysynyt alhaalla jo monta päivää. Toivottavasti paino ei tee niitä perjantaitemppuja :) Itse sorruin illalla irtokarkkeihin kun vietettiin leffailtaa kotona... Oon sitten aloittanut aamun nutriletin suklaa shakella tasoitukseksi. Vieläkö oot itse korvannut aamuja sillä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Jahvetti Miten paino tänään? Sulla on tosi hyvin pysynyt alhaalla jo monta päivää. Toivottavasti paino ei tee niitä perjantaitemppuja :) Itse sorruin illalla irtokarkkeihin kun vietettiin leffailtaa kotona... Oon sitten aloittanut aamun nutriletin suklaa shakella tasoitukseksi. Vieläkö oot itse korvannut aamuja sillä?

Päivittelen kohtas noi painot tohon :whistle: :ashamed: :headwall:
Illalla tuli pikkasen mässättyä...kaupasta tarttui lakupussi mukaan (ok, on se parempi ku suklaa!!) ja pojat halus tehä vielä pirtelöö...ja ruokakin oli eilen liian hyvää :snotty: :ashamed: Noh...kyllä tää tästä =) Toivotaan...
Mulla on noita patukoita aina kaapissa ja joka aamu alkaa patukalla kera kahvin, sillä jaksaa yllättävän pitkälle!!! =) Jos sattuu oleen loppu, ni on melkeen tuskaa alkaa keksimään mitä sitä söis, kun jotain kuiteki pitäs, kun mulla tulee tosi helposti huono olo.

Yhteistyössä