löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Aijjaa, mä kyllä sanoin Tilsulle että myötätunto on monien puolella jotka painii asioiden kanssa!!! Ja käyttäähän hänkin Allevoo ja Nutrilettii, eli miksen minä saisi sanoa, että käytän Herbalifee ? Sanoin myös sen, että olisi suotava mahdollisuus niille, ketkä kokevat asian omakseen, koska on niitä, jotka sanovat, etteivät muuten olisi onnistuneet. Mutta näemmä olen vaan ilkeä herbalifekaupustelija täällä teidän mielestä. Toivottavasti joku sai tosta protskuinfosta jelppii. Zemppiä jokaiselle painoaan pudottavalle ja rutkasti hyviä tuloksia toivottelen silti jokaiselle! Iloa ja jaksuja tässä ketjussa oleville! =)

Mä en jaksais tätä ^ keskustelua jatkaa. Myyntiasiat myyntipuolelle oli mun pointti. Ja en käytä allevoa, mulla oli yksi ilmainen näyte jota kokeilin, enkä tykännyt tuotteesta. Nutrilettia olen nyt kokeillut, enkä sitä kenellekkään täällä myy vaan jaamme kokemuksia käytöstä. Sinun taka-ajatuksesi on myydä herbalifea.

Hehee, mulla alkoi tänään paino uudella pienemmällä kilonumerolla. Oon sitä jo odotellutkin. Nyt on 82.6kg kun on tähän mennessä alkanut vain 83:lla pienimmillään. Sitten kun alkaa eka numero seiskalla niin pääsen kampaajalle ja mies maksaa :) Lupas joskus kun oli jotain 85kg niin mulle tsempiksi. Sanoinkin sille, että jee kohta kampaaja niin olipa unohtanut jo koko jutun
-mutta minä en :D Eli lupaus on voimassa. Kivaa, tahtoo jo päivitystä tukkaan kun viimeksi 3vko sitten kävin niin oli maailman onnettomin kampaaja. Jouduin meneen vielä uudelleen hänelle ilmaiseksi kun ei saanut raitoihin tarttumaan väriä (laittoi liian vaalealla vaikka nimenomaan pyysin ruskeita mun vaaleisiin hiuksiin). Eikä uusintakäsittelynkään jälkeen kukaan huomannut, että olin käynyt kampaajalla :kieh: Ens kerralla muualle!

Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Mä en jaksais tätä ^ keskustelua jatkaa. Myyntiasiat myyntipuolelle oli mun pointti. Ja en käytä allevoa, mulla oli yksi ilmainen näyte jota kokeilin, enkä tykännyt tuotteesta. Nutrilettia olen nyt kokeillut, enkä sitä kenellekkään täällä myy vaan jaamme kokemuksia käytöstä. Sinun taka-ajatuksesi on myydä herbalifea.
Oon kyllä samaa mieltä, että tää ei ole kaupustelupalsta :whistle:

No niin. Nyt olen maanantaista ollut ruodussa. (Miten se voikaan olla niin vaikeeta? ) Hirveästi en katso mitä syön, sillai vaan attä annoskoot on suht pieniä (eli normaaleja :D ) ja ihan vaaleaa leipää en syö. Ilta mässyttelyyn marjoja ja hedelmiä. Maanantaista (80,4kg ) pudonnut paino kilon eli on nyt 79,4kg. Ihan pelkkää nestettä tiedän. Tuli viikonloppunan nimittäin tungettua naamaan kaikkea mahdolista sipseistä lähtien. Jännä homma jos on turvottanut. :whistle: Mutta joo, mä yritän taas. :ashamed:

Perjantai 73,2 (illalla en muistanu)
Lauantai 72,5kg (illalla 73,7kg)
Sunnuntai 72,5kg (ilta jäi taas väliin)
Maanantai 72,7kg (illalla 73,7kg)
Tiistai 72,5kg (illalla 74,4 )
Keskiviikko 72,9kg (illalla 74,2kg)
Torstai 73,5kg (illalla 73,7kg)
Perjantai 72,7kg (ilta jäi väliin)
Lauantai 72,3kg (73,7kg)
Sunnuntai 72,7kg (illalla 74,0)
Maanantai jäi väliin (illalla 73,9kg)
Tiistai 72,8kg (väliin)
Keskiviikko 72,8kg (väliin)
Torstai väliin...nyt jännätään huomiseen aamuun asti :D

:wave: Täällä kärvistellään...! :whistle: Ai että mua risoo, kun ei saa itsestään niin paljon irti, että tekis jotain itselleen... :eek: Ööh, siis tää on nyt ihan kurjaa kaikki, kun tosiaan nuo raskauskilot on jääneet taakse (ja kyllä tuo noin -9,5kg tuntuu ja näkyy...). Mutta, nää kaikki loput kilot on ja istuu tiukasti ku tatti :headwall: Nyt pitäis tehdä jotakin, kun ei keventely riitä, mutta kun ei sitä innostusta juurikaan nyt ole...Siis ei jaksa illalla enää mitään alkaa touhuamaan, kun lapset nukkuu.Tarkoitan esim stepperiä, jumppaa tms...

Mutta siis huomiseen... Paino ollut nyt melkolailla samassa koko viikon, eli +/- 85kg, heittoa suuntaan ja toiseen puolenkilon verran... :whistle:

Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 84,6kg
Pudotus viikossa -400g
Pudotus yhteensä -9,9 kg
Jäljellä 10-15 kg tavoitteeseen (tämä se ei pienene... :whistle: )

No, onhan se hienoa olla melkein kymppi-kerhossa =) Kun sen noin näytöllä itse näkee... Ja siis tosiasiassa on kyllä reilusti ylikin... Mutta kun mulla se tarkka aloituspaino uupuu, kun ei ollut sillo pattereita vaa'assa tai oli, mutta näytti miten sattuu, ennenkuin vaihdoin uudet :whistle: Mutta muistan silti, että miten näytti joskus iltapainoksikin lähemmäs 97 kiloa!! :eek: Ja nyt sentään kohtuullisesti siinä 85-86kg... ;)

Tsemppiä ensiviikkoon!!

Perjantai 73,2 (illalla en muistanu)
Lauantai 72,5kg (illalla 73,7kg)
Sunnuntai 72,5kg (ilta jäi taas väliin)
Maanantai 72,7kg (illalla 73,7kg)
Tiistai 72,5kg (illalla 74,4 )
Keskiviikko 72,9kg (illalla 74,2kg)
Torstai 73,5kg (illalla 73,7kg)
Perjantai 72,7kg (ilta jäi väliin)
Lauantai 72,3kg (73,7kg)
Sunnuntai 72,7kg (illalla 74,0)
Tiistai 72,8kg (väliin)
Torstai väliin (väliin)
Perjantai 72,7

Okei, menkat päällä, joten sekin kai vaikuttaa JA...illalla jossaan vaiheessa kävin vaakalla, näytt 73,1 (eli tosi vähän mitä normaalisti illalla) ja olin jo syöny iltapalan jne. MUTTA, mies tuli iltahukista kotiin, söi ja sulatti pakkasesta pullaa jälkkäriksi, niin mitä tää mamma teki |O |O |O Sulatti itselleen 3 (!!!!!) korvapuustia ja otti iiiison lasin kaakaoo...jepjep...että saattaa sekin tohon tulokseen nyt vaikuttaa :xmas: :snotty: Että pitikin!!!!! |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
, niin mitä tää mamma teki |O |O |O Sulatti itselleen 3 (!!!!!) korvapuustia ja otti iiiison lasin kaakaoo...
Hmm, niin tuttu juttu, niin tuttu juttu... :LOL:
Siis itselläkin tuppaa tuo mopo karkaamaan sitten kunnolla käsistä! Miksei ottaisi vaan sitä yhtä pullaa ja tyytyisi siihen? Kas siinäpä pulma! ;)

Mutta meillä poikien serkkutyttö yökylässä ja paistoivat ja minäkin paistoin takassa oikein terveellisen iltapalamakkaran.. :p Mutta, itse en kyllä syönyt, kuoria tyydyin napsimaan, kun ei oikein ole mun herkkua tuo makkara, monta vuotta meni niin, etten edes koskenutkaan... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulenpesä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
, niin mitä tää mamma teki |O |O |O Sulatti itselleen 3 (!!!!!) korvapuustia ja otti iiiison lasin kaakaoo...
Hmm, niin tuttu juttu, niin tuttu juttu... :LOL:
Siis itselläkin tuppaa tuo mopo karkaamaan sitten kunnolla käsistä! Miksei ottaisi vaan sitä yhtä pullaa ja tyytyisi siihen? Kas siinäpä pulma! ;)
Tai jos ei edes ole nälkä ja olis vaan ilman :LOL: Minäki olin ihan kyllänen sillon, mut piti vaan KOLME puustia vetää |O :LOL: :LOL:

Siis mulla on oikeesti vaan ON ja OFF asento mitä syömiseen tulee :snotty: :LOL:

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 83,0kg
Pudotusta viikossa -600g
Tavoite 65kg

Viime viikolla oli plussaa +200g niin nyt olen ihan tyytyväinen tähän! Suunta on kuitenkin taas alaspäin. Meillä oli eilen vieraita ja olin tehnyt hyvää ruokaa. Join lasin viiniäkin ja jälkiruoaksi syötiin jäätelöä. Syönti pysyi kohtuudessa niin en usko, että sillä oli mitään vaikutusta aamun painoon.

Tuulenpesälle :flower: saavutuksesta! Kyllä ne kilot alkavat taas karisemaan. Pitää vaan jatkaa samalla linjalla. Mulla on kans matkaa tavoitteeseen ja aion oikeasti saavuttaa sen. Jos muut pysyy matkassa niin eikoo hauska olla samassa pinossa, niin että ollaan saavutettu tavoitteemme. Sinne asti pysytään yhdessä! =)

Tiistai 72,8kg (väliin)
Torstai väliin (väliin)
Perjantai 72,7kg
Lauantai 72,8kg
Sunnuntai välissä
Maanantai 72,5kg

Junnaa junnaa...

:/ :/ No, kuukkelit loppu joten odotetaan parempia pudotuksia ;)

Lauantai 83.0kg (punnitus)
Sunnuntai 83.1kg
Maanantai 83.9kg

Tuossa meikäläisen riviä, aion tän viikon kans laittaa joka aamu, jos vaan muistan!
Eilen oli sitten herkkupäivä :p En tiiä oisinko ansainnut mutta teki niin mieli. Söin pizzaa ja karkkia (irtokarkkeja, suklaata ja lakuja). Huh huh! Viime kerrasta kun söin roskaruokaa olikin jo 3kk joka on kyllä mulle pitkä aika. Usein haetaan miehen kanssa hamppareita ja joskus pitsat mutta nyt oon kieltäytynyt kiltisti ja antanut miehen mussuttaa. Se kyllä reenaakin niin paljon, että ei purilaiset näy. Nyt on vähän huono-omatunto niin hörpin tässä nutrilett-juomaa... Ei yksi ilta kyllä mitään kaada, kunhan pääsee takaisin ruotuun, eikä jää mässyttely päälle!

punnituksia tääläkin..

lähtöpaino:75kg
paino nyt:66kg
pudonnut:-9kg
tavoite 58-60kg

mittailuja..
vyötärö -4cm
lantio -2cm :kieh:
reisi -2cm
jenkkakahvat on sulaneet ihanat 6,5cm =)

tavoitteena ois jouluksi päästä 60kg..saa nähdä miten käy. viimeset kilot kun istuu aika tiukassa.
aattelin lisätä kunnolla liikuntaa,nyt tähän asti se on ollu vähän niin ja näin..viimeviikolla en käyny kertaakaan missään.. :ashamed:
hiilareita kartan edelleen,mutta syön niitä n.100g päivässä.
olo on ollut hyvä ja motivaatioo löytyy hurjasti.

Minä yllätin tänään itseni ja lähdin lenkille piiiiiiitkästä aikaa. N. 500m käveltyäni alko tuntua, et kokeilempa juosta (ok, oli jo pimeetä ;) )...noh, juoksin varmaan kilsan verran putkeen!!! Kävelin puolisen kilsaa, juoksin ehkä 500m, kävelin 500m ja taas juoksin n. 500m!! Eli tuli juostua n. 2km...ei paljon, mutta mulle se on TODELLA paljon!!! Koskaan en oo jaksanu varmaan 100m pidempään juosta!! Yllätin itseni totaalisesti!!! |O :xmas: :D
Ja se juoksu meni yllättävän "kevyesti" :D Ja esikoispoikakin (10v) oli mukana ja kun kysyin, et näytänkö hassulle kun juoksin, niin en kuulemma :saint: :D

WAU Jahvetti! Tuntuu varmasti upealta kun jaksaa jiuosta =) :flower:

Täällä menee nyt ihan päin peetä :headwall: En jotenkin jaksa miettiä syömisiä ja tulee syötyä aivan vääriä juttuja. Lisäksi ollaan kaikki kipeinä aina vaan ja tuntuu ettei mitään jaksa ja liikkumaan ei pääse... :( Anteeksi valivali-meininki, eiköhän tämä joskus taas iloksi muutu :ashamed:

Yhteistyössä