löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
No niin, minä otan siis kahden viikon tehokuurin 31.10-14.11! Lupaan liikkua aikaisempaa enemmän ja olla kokonaan ilman makeaa. Tuleeko muita messiin?! Nyt kun ollaan jo pitempään laihdutettu niin ei ole sitä aloitusinspiraatiota enää. Täytyis keksiä jotain väliporkkanoita matkalle.
Jahvetti ainakin mukaan ja tavoitteeksi alle 70?
Mä tuun kanssa, nyt on motivaatio hiukan kadoksissa! Tosin en siitä liikunnasta voi lupailla flunssan takia, muta parempi olo on nyt! Mä voisin päättää saada painon tällä välillä sinne 85kg!

Aamusti jäi kiireessä punnituskin väliin, mutta huomenna kaamee totuus sitten taas paljastuu! Ihan varppina on tullut plussaa :( .

Hyvin alkoi tehokuuri :snotty: :kieh: Lakuja ja turkinpippureita illalla..no, ei paha, koska paino oli aamulla sama kuin eilenki =)
Lenkillä kävin, n. 2km tuli juostua, ihan tyytyväinen olen =) Tänäänkin lenkille jos vaan jossain raossa pääsen =)

Eilen aamulla puntari näytti 86,4kg eli viikossa olisi lähtenyt 300g. tyytyväinen olen, että alaspäin edes mennyt.

Ja mukana olen kanssa tehokuurilla! Kunhan joskus tästä räkätaudista selviää niin lenkkipolut kutsuu taas ja herkut pistetään nyt ihan kokonaan pois tästä huushollista! Jospa sitä pääsisi alle 85kg tässä kahdessa viikossa niin olisin super onnellinen :)

Mulla on menny tänäänki pyllylleen :snotty: :ashamed: :ashamed:
Mut mie LUPAAN, että maanantaina alkaa tehokuurientehokuuri!!!!!!! Huomisestakaan kun en voi luvata (makkaraa, pullaa jne poikien peleissä tarjolla ja vielä synttäreille meno).... :snotty:

Aloituspaino 93.4kg (17.8)
Paino nyt 88.5kg
Pudotus viikossa +1000g
Pudotus yhteensä -4.9kg
Välitavoite 85kg

Juu, niinhän siin nyt on käynyt että flussanaikana on tullut kilo takasinpäin :headwall: . Täytyy nyt hirveesti vaan tsempata ettei karkaa käsistä. Huomenna aattelin jo mennä koiran kanssa rauhalliselle kävelylle jos kunto sen sallii!

Niin ja aamusti lukemat 89 :headwall: :headwall:

Tää on kyllä niin masentavaa!!! Mitään herkkuja en oo oikeestaan syönyt, töissä yhtenä päivänä söin pienen palan täytekakkua enkä muuten oon herkutellu!!! Hitto et ottaa päästä....

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 83,2kg
Pudotusta viikossa +200g
Tavoite 65kg

Voihan himpula. Plussaa tuli taas eli nyt on menty jo 3-4viikkoa ihan samassa. Pitäs saada tulta pyrstön alle!

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on menny tänäänki pyllylleen :snotty: :ashamed: :ashamed:
Mut mie LUPAAN, että maanantaina alkaa tehokuurientehokuuri!!!!!!! Huomisestakaan kun en voi luvata (makkaraa, pullaa jne poikien peleissä tarjolla ja vielä synttäreille meno).... :snotty:
Vielä ei oo myöhäistä. Mullakin meni heti perjantai ja lauantai ihan hullutteluksi vaikka itse niin hehkutin tehokuuria :ashamed: Tänään otan itseä niskasta kiinni ja lopetan tuon herkuttelun. Mokomat pyhät, kun on vaan kotona...

Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon!
Selis Ei saa masentua, ei varmasti oo pysyvää painonnousua, jos oot ollut kipeänä. Kyllä se lähtee nopeasti pois kun pääset liikenteeseen :hug:

Täällä ollaan vihdoin terveinä tai ainakin lähes =) Liikuntaa olen taas päässyt aloittelemaan tosi hyvin, mutta nuo herkut... Voi juku kun on vaikeeta :ashamed: Saatiin laivalta tuliaiskarkkeja ja niitä olen tuolta kaapista napostellut. Mikähän siinäkin on, että on ihan helppo olla ilman, mutta sitten kun tietää, että kaapissa on jotain niin ihan kuin ne huutelisi sieltä koko ajan |O Onko muita yhtä heikkoja?? No kunhan nuo loppuvat (varmaankin jo tänään...), niin sitten meille ei oikeesti osteta mitään herkun tapastakaan!

Meikäläinen repäs puolen vuoden pohdinnan jälkeen ja osti sali&jumppakortin vuodeksi. Nyt siis on vuoden jäsenyys sats-kuntokeskukseen! Pakko alkaa käymään kun maksaa maltaita |O Siellä on mm. sellanen tunti johon voi mennä tuon 7kk vauvan kanssa yhdessä :heart: On jotain leikkejä ja loruja ja jumppaa tietysti. Kivaa! Eikä tuo oo kuin ehkä 1km päässä joten matkakaan ei oo hyvä tekosyy (lue autolla) :ashamed:
Muodonmuutosta siis luvassa kun muutun kotiäidistä jumppatytöksi!

Tilsu, vau. Nyt vaan ahkerasti käymään salilla ja jumpallla!

Mä en oo edelleenkään pystynyt kunnolla liikkumaan kun on tosiaan flunssa ollut kiusana. Eilen tein jo hiukan crossingtreeniä ja nyt aattelin käydä koiran kanssa lenkillä. Ihan kivasti ootte kannustanut mua vaikka olin ihan maassa, sain kuitenkin nyt lisäpuhtia. Mä en vaan ymmärrä et miten tää laihduttaminen voi olla näin vaikeeta!!

Täällä yritetään palata juhlameiningeistä arkeen... :ashamed: Oli nimittäin itsellä välipäivät tässä ja tottakai lapsille kakkua piti tehdä...No, herkut maistui mammallekin... :whistle: Ja siispä taas pinnistellään, kun oikeesti makeaan ja suklaaseen tuli himo!! :p No, kaipa nää menkatkin sitä makeanhimotusta lisäsi, joten turvotustakin on, mutten ainakaan alle sitä 84kg pääse tällä viikolla... :/ Mutta yritänpä silti...En siis edes tuohon "tsemppiin" edes siksi liittynyt, mutta nyt täysillä mukaan.. Herkut pois, huis hais!!

Jahvetti, Niin en mie meinannutkaan, että se juoksu olis sitä huimausta/päänsärkyä tehnytkään.. Sokerien heittely kyllä voi tehdä moista....Mutta siis vaan muistuttelin siitä, että kohtuudella liikuntaa lisää ja omaa kroppaa kuunnellen ;)

Tsemppiä kaikille :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulenpesä:
Jahvetti, Niin en mie meinannutkaan, että se juoksu olis sitä huimausta/päänsärkyä tehnytkään.. Sokerien heittely kyllä voi tehdä moista....Mutta siis vaan muistuttelin siitä, että kohtuudella liikuntaa lisää ja omaa kroppaa kuunnellen ;)
Jep :flower: :hug:

Minä EN TAJUA!!!!!
Okei...sunnuntaina tuli syötyä 1 pasteija ja 1 grillimakkara "liikaa". Muuten olen ollut ihan laihisruualla, makeet pois jne. Joka toinen päivä koittanu ees pienellä lenkillä käydä (eilen kävin, tänään taas jää väliin), MUTTA...tänään aamulla +1kg viime perjantain punnitukseen!!!!
Ja on kamalan sellanen turvottava olo jne...ja menkatkin just oli!! |O :headwall: :'( :'(
Masentaa ihan satasella :snotty:

Perjantai 72,7kg
Lauantai 72,8kg
Sunnuntai välissä
Maanantai 72,5kg
Tiistai 72,6kg
Keskiviikko 72,3kg
Torstai 72,1kg
Perjantai 72,1kg (illalla 73,2kg)
Lauantai 72,1kg
Sunnuntai ***
Maanantai ***
Tiistai ***
Keskiviikko 73,1kg

|O |O |O Eikai tää yhestä pasteijasta ja makkarasta voi johtua!! :headwall: :headwall:

Harmi että muilla on kamppailua. Kaikille tsemppihalit :hug:

Mulla on innostus kovassa nousussa. Olin tänään ekaa kertaa jumpalla about kahteen vuoteen. Olin sellaisessa missä tehtiin kiertotreeniä laitteesta laitteeseen. Oli oikein mukavaa saada hiki pintaan musiikin tahdissa ja jaksoin yllättävän hyvin! Nyt on ihana olo =)

Tilsu: Mä kanssa käyn jumpilla ja kyllä alkuun jo se sievoinen kuukausimaksu oli aikamoinen kannuste... Nyt onneksi useimmiten into lähtee jo siitä, että käynti on tullut tavaksi. Joskin raskauden lopun kävin vaan venyttelyissä jne., nyt olen hiljalleen palaillut muihinkin jumppiin mukaan. Harmi vaan, että mulla on tuo ruokailu niin suuri ongelma, liikunnan määrään olen ihan tyytyväinen. Treenailuiloa, siitä tulee ihan mahtava olo =)

Jahvetille ihan hirmuisesti tsemppiä :hug: Tuo on niin kaikista kamalinta kun oikeasti pysyy hyvin ruodussa ja sitten ei kuitenkaan paino tipu! Kun ei se kyllä todella yhdestä makkarasta voi kiinni olla :/ Ethän ole liian kevyestikään syönyt? Tai kovin hiilaripitoisesti? Toivotaan joka tapauksessa, että lähtisi pian laskuun, kasapäin kärsivällisyyttä sinne :hug:

Tuulenpesällekin tsemppiä :wave: Täällä toinen, jolla meinaa herkuttelu jäädä aina päälle...

Jahvetti :hug: , tiedän tunteen :hug: .

Mä oon nyt jo vähän saanut itteeni niskasta kiinni kun oon käyny parina päivänä koiran kanssa lenkillä ja nyt aattelin mennä vetämään crossarilla hiukan. Kai tää tästä, jännittää vaan mitä vaaka huomenna näyttää. En oo ees punninnu nyt itteeni pariin päivään. Oli se niin kivaa kun se vaaka näytti sillon sen 87.5kg, mä haluun siihen välitavotteeseen nyt!! Tää junnaminen on ärsyttävää!

Perjantai 72,7kg
Lauantai 72,8kg
Sunnuntai välissä
Maanantai 72,5kg
Tiistai 72,6kg
Keskiviikko 72,3kg
Torstai 72,1kg
Lauantai 72,1kg
Sunnuntai ***
Maanantai ***
Tiistai ***
Keskiviikko 73,1kg
Torstai 72,7kg

Alkuperäinen kirjoittaja maalismamma08:
Ethän ole liian kevyestikään syönyt? Tai kovin hiilaripitoisesti? Toivotaan joka tapauksessa, että lähtisi pian laskuun, kasapäin kärsivällisyyttä sinne :hug:
No en kyllä usko et LIIAN kevyesti :/ Noista hiilareista en sitte tiiä :whistle: Oon kyllä mm. leipää koittanu vähentää, vaaleeta etenski :/

Lähtöpaino 79,3kg
Paino nyt 72,1kg
Viikkopudotus +-0
Pudonnut yhteensä 7,2kg

Eli plusmiinusnolla tää viikko. Ihan tyytyväinen sinänsä, kun ehdin pelästyä jo roimasta plussasta!!! :eek:

Perjantai 72,7kg
Lauantai 72,8kg
Sunnuntai välissä
Maanantai 72,5kg
Tiistai 72,6kg
Keskiviikko 72,3kg
Torstai 72,1kg
Lauantai 72,1kg
Sunnuntai ***
Maanantai ***
Tiistai ***
Keskiviikko 73,1kg
Torstai 72,7kg
Perjantai 72,1kg

Aloituspaino 84kg
Paino nyt 78,8kg
Pudotus viikossa +0,6kg
Pudotus yhteensä -5,2kg
Jäljellä tavoitteeseen 14,8kg

Joopa-joo, mun on turha mitään luvatakaan, kun typy vierastaa niin, ettei edes pääse salille ja näemmä tosta päivittäisestä kävelystä 8kg lisäpainon ja rattaiden kanssa ei ole mitään apua. Pitäis vaan taas alkaa jumppaa kotona, jättää tää tietokone kokonaan hukkaan ja hikoilla vaan tääkin aika.

Yhteistyössä