löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Heippa!

Minusta saisit kyllä kaverin :) . Olen pinoillut myös tuolla toisaalla, mutta se pino on nyt kovasti hiljentynyt ja koska mä tarttisin nyt ehdottomasti tukea ettei urakka menisi ihan käsille...

Sen verran minusta, että aloitin urakkani 11/07 jolloin painoa oli 94,8kg ja tänään painoin 74kg. Mutta koska olen varreltani lyhyt (158cm) niin pudotettavaa on edelleen ja juuri nyt tuntuu tuo läski olevan erittäin tiukassa. Joten uudesta pudottelukaverista voisin saada uutta motivaatiota :)

Millä konstilla meinasit painoa pudottaa? Mä olen noita pisteitä laskenut ja nyt pitäisi tauon jälkeen taas kaivaa pistekirjat esiin...
 
Voisihan sitä TAAS kokeilla aloittaa :kieh: Mulla vaan puuttuu kertakaikkiaan itsehillintä ja kuri makean ja suolasen suhteen :headwall:
Pudotettavaa todellakin on ainakin se 20kg, jos alkuun vaikka ottais tavoitteeksi 10kg. Paino tällä hetkellä 87 ja pituutta 164cm.
Minä ajattelin josko kokeilis tuota karppausta tässä projekstissa.
 
Raskauden aikaiset kilot olisi urakkana. Mitään rajua laihdutusta en uskalla, mutta aloitin karppaamisen heti synnytyksen jälkeen. Karppaaminen tuntuu mulle sopivalta ruokavaliolta - olo tuntuu hyvältä, ja olo on keventynyt mukavasti.
Tavoite olisi saada 20 kg pois. Nyt aluksi kuitenkin asetan tavoitteeksi -10kg. Motivaatiota on raskauden kömpelyyden jälkeen, mutta tukea tarvitaan aina!
 
hei!
hinoa että löytyy kavereita... tai siis ei missään nimessä hienoa, toisvoisin kyllä ettei kukaan joutus taistelemaan painon pudotuksen takia ikinä, mutta taitaapas olla harvinaisen yleinen onhelma tää ylipaino..
ite oon monesti aatellut, että miks hiivatissa sitä on päästänyt ittesä tämmöseen kuntoon.. miks ei oo järki alkanut pikkusen(lausutaan että paaaaljon)aikasemmin raksuttamaan.. eli tyhmä minä. oon monesti aatellut, että ainahan mä oon ollut vähän pyöreä,ylipainoinen,mutta paskan marjat. katoin vasta jotain 10 vuotta vanhoja kuvia ja ihan alko melkeen itkettämään, ku oon ollut nin hoikka tyttö silloin. mun mieskin tuumas, että sähän oot ollut melkeen anorektikko sillon. niinpä! ja ite kuvittelin silloin että oon hirveän lihana.. ja pyh. se neiti ei ollu vissin ees lihavaa nähnyt.
eli. tähän päivään. oon 171cm pitkä ja painan 97kg. eli urakkaa on ja paljon. ei pysähykkään tuohon 20kg:hen mut ku sais ees ton 20kg pois tai ensin ees 10kg tai ees 5kg. kun sais ees 10kg pois,ni oisin samoissa lukemissa ku 6 vuotta sitten ku aloin seurustelemaan mieheni kans.. eli hetkessä ne kilot ei tosiaankaan oo tullut.
itellä ei oo käytössä mitään ihmeempiä poppas konsteja..vielä. no.metho draine puhdistuksen aloitin. aattelin, että ei varmaan haittaa vaikka kehoa hiukan puhistaskin joskus.. aattelin, että pitäs alkaa pisteitä laskemaan, mut mä oon hukannut mun tietsikkaohjelman johonkin. :kieh: pitää penkoa vissiin joka paikka jos se vaikka löytys jostain. pahvinen kotelo kyl löyty, mut ei ite ohjelmaa.
muuten koitan vaan syyä terveellisesti. eli herkut pois. apua! siinähän sitä työtä onkin, mut koitetaan ees vähentää ja kahtoa kevyempiä versioita. nyt on hyvä ku on ihania mansikoita ni voi herkutella niillä mahan täyteen hyvillä mielin ja kirsikkatomaatteihin oon jäänyt koukkuun, ne on niin hyviä kans. ei rasiallisessa kauaa mee..

eli kuten huomasite varmaan mun kirjotuksesta perseelle potkija kaivataan täällä. ;)
 
huoh!
mitenhän tää jo nyt tökkii tää homma. välillä on motivaatio ihan huipussaan ja sit innostus lopahtaa ihan yks kaks ja viel samalle päivälle.. nyt varmaan tökkii senkin takia ku erehyin käymään puntarilla aamulla.. ja tulos oli +1kg!! arkh! oon muka syöny terveellisesti, pienempiä annoksia, kasviksia paljon ja vettä oon tuhonnut kans paljon ja sit tulee +1kg! en ala!
mut pitää koittaa se motivaatio löytää jostakin..
 
Heippa hei!

Kovasti meinaa tökkiä tälläkin suunnalla. herkkuja tekisi mieli ja terveellisyys ei huvita ollenkaan. Tänään kaivoin pistevihot esille ja nyt niitä koetan sitten laskeskella...

Otetaanko ehkä jokin yhteinen puntaripäivä? Kun olisi kiva tietää miten se muiden pudottelu sujuu...

Tsemppimieltä odotellessa...

 
täältä löytyis mukaan yksi :wave:
oon vasta synnyttänyt ja aloittelen varovasti tätä urakkaa. raskausajasta ei ylimääräistä jääny,ne on viime raskauden jäämiä. painoa on tällähetkellä 75kg ja pituutta 163cm
tavoitteena olis päästä tonne 55-58kg paikkeille.
käytän kalorilaskuria netissäm,se on oiva kaveri ja laskee kaiken puolesta =)
 
Minä myös! :wave: Pakkohan tässä on nyt jotain tehdä, kun ei nää parin vuoden takaiset raskauskilot omineen tunnu katoavan... :whistle: Ai että olisko kenties itsessä syy... :snotty:
Ja kun ei niissä olis tarpeeksi, niin ennestäänkin oli jo reilu 10 kg liikaa... Mutta siis mitoilla 171cm ja 94 kg...Että aikalailla Sanelman kanssa samoissa ollaan.
Mulla olis tarkoituksena saada tuota pudotusta aikaan ihan vaan jättämällä herkut pois-Kamalaa!Se on vaikeeta mulle... Ja syömällä säännöllisesti, enempi kasviksia jne. Noilla keinoilla tiputin reilut 2 vuotta sitten pois 10 kg, mutta raskaus toi ja jätti korkojen kera...
 
:wave: Minä hyppään mukaan kanssa. Ikuinen dieetin aloittaja ja pikanopea lopettaja. Nyt viikon verran katsonut mitä syön ja painoa pudonnut 2,7kg. Viime kuussa pudotin 4kg ja niistä melkein kolme tuli takas heti. :snotty:

Mutta paino nyt 80,3kg ja tavoite olis siellä 60kg tienoilla, mieluummin muutama kilo alle. :snotty: Lenkillä on tullut käytyä lähes päivittäin. Sellanen 45min-60min reipasta kävelyä. Hiki on ainakin tullut, sit muutamana iltana on tullut tehtyä vatsalihasliikkeitä. :whistle: Kovasti yritän tsempata. Saas nähdä kuinka käy :ashamed:
 
Viikko takana ja paino pudonnut 4kg eli paino nyt 79kg! :D

Eilen tein illalla lämpöisiä voileipiä, kolme tein itselleni mutta en jaksanutkaan syödä kuin kaksi. :whistle: Ruisleivästä ja kinkulla, ennen tein vaaleasta leivästä ja meetwurstilla. :snotty:
 
Mäkin voisin tulla pinoon! :wave:

Mulla on nyt 3,5kk vanha poikavauva :heart: Ja valitettavasti löllömaha ja yli 20kg liikaa painoa...
Mitat on 172cm/88kg tällä hetkellä ja tavoite ois 65kiloon eli 23kg jäljellä. Stressaa vaan tuo laihdutus, kun on kokoajan tunne ettei maito riitä imettämiseen jos liikaa nipistää syömisistä. Siksi meen aika hiljaista tahtia, että riittää maidolle rakennusaineita ja eipä tässä kiire olekkaan, kun koitan tehdä pysyviä elämänmuutoksia.

Lähden tänään perheen kanssa Italiaan lomalle ja koitan siellä pysyä kohtuudessa syömisen suhteen :whistle: Katotaan pääsenkö koneelle kirjoittelemaan, puntarille en varmaankaan.

ideaköyhä mahtava pudotus! Pääsisinpä mäkin jo alle 80kg:n. Vaikka pääsinkin vasta muutava viikko sitten alle 90, mutta on se uusi kymmenluku vaan niin mukavaa!
 
Hieno pudotus ideaköyhä! Mie itse tässä toivon, että pääsisin tuon 90 kg alapuolella, mutta sinne tuntuu olevan pitkä matka :/ No, jospa tässä nyt saisi ihan oikeesti tämän vertaistuen avulla tuota painoa alaspäin ja pääsisi ottamaan jo valmiiksi pieninä ostettuja housujakin käyttöön... Hyvä houkutin ainakin... Kun halvalla sai alesta ja ei viitsinyt sovittaa, kun olin lasten kanssa liikkeellä, niin pienethän ne oli... :whistle:
 
hienoa ideaköyhä!! mitä ihmettä sä oot tehnyt ku sulla on paino tippunut nuin hienosti? oonko pikkusen kade. itellä viikko takana laidutusta ja tasan puyöreä nolla on tippunut. rasittavaa... oon pysynyt hyvin erossa herkuista yms. mut nyt aloin miettimään että oonkohan liian tiukalla dietillä... ja nyt on sit veetuttnut koko päivän ni lipsumisia on tapahtunut. vähän semonen olo, että ku ei paino tipu ni olkoon koko laihis.. :ashamed: mut jospas se tästä. toivottavasti. ku paistas ees aurinko joskus ni pääsis taas mittailemaan tuota maantietä aamusin ennen töihin lähtöä..
oisko huominen punnituspäivä? vai joku muu pv? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanelma:
hienoa ideaköyhä!! mitä ihmettä sä oot tehnyt ku sulla on paino tippunut nuin hienosti?
Eiköhän nuo ole nestettä suurinosa. Lenkillä oon käyny joka päivä paitsi lauantaina ja sunnuntaina. Juon paljon vettä enkä syö mitään ylimääräistä.

:snotty: Eipä tuo paino tule noin paljoa enää viikossa tippumaan... :whistle:
 
Joop, ehkä uskaltaisi aloittaa, kun vaaville on kertynyt 1,5 kk:ssa 2kg eli vähempikin (tai heikkolaatuisempi) maito taitais riittää. Itse ajattelin kanssa mennä sillä en sin 10kg/ puoli vuotta ja sitten tasapainoilua ja toiset kymmenen uudella rykäisyllä. Pituutta on 168 ja painoa 83, mutta oikeesti voi olla vikat tiukassa, kun aika paljon urheilen (jalkaprässissä tänäänkin rutattiin 150 kilolla).
Palaillaan, vauva kutsuu...
 
Sopisiko vielä mukaan? Elopainoa on kertynyt kahden lapsen myötä aikasta paljon,,,171cm/95 etä ihan mukavasti :kieh: Pakko ryhdistäytyä ennekuin sata kiloa menee rikki. selkä on jatkuvasti kipeänä ja jalkoja särkee. Tavoite olisi saada pois 20kiloa jokon oisin todella tyytyväinen. Kaksi päivää olen syönyt terveellisesti ja liikkunut (joka on todella vaikeaa) karkit ja pullat olen päättänyt jättää pois. Se on vaan vaikiaa ku on riippuvainen sokerista. Mutta motivaatio on korkealla,ja toivon että laihdutus edesauttaisi siinä että kolmas lapsi ilmoittelisi tulostaa :)
 
Hei vaan Piijuska-78 ja tervetuloa mukaan tsemppaamaan!! Itse olen nyt vähän yli viikon kevennellyt ja lisännyt liikuntaa, normaalisti kyllä lenkkeilen rattaiden kera, mutta nyt olen iltaisin ottanut tuon takavuosina hankitun mini-stepperin taasen esiin ja silläkin jumpannut. Muuten hyvä, mutta ilmeisesti kuitenkin paino käy lisärasitteena ja polvissa tuntuu, tosin jännitän muutenkin jalkoja sen kanssa ehkä liikaakin, lisäksi olen yrittänyt tehdä aina edes jonkinlaista pyörälenkkiä ja tänä aamuna kun vaakaan kurkkasin, niin 91.2kg, eli periaatteessa mulla on nyt viikossa lähtenyt -3kg, josta kyllä taitaa osa olla ihan nestettä, vaikkakin juon kyllä vettä varmaankin noin 3-4 litraa päivässä, varsinkin kun on ollut nää helteet.
Olen kyllä edelliskerrallakin saanut ihan kevennetyllä (mutta pienet paheet mm. tumma suklaa kahvin kanssa tai jälkkärinä, pulla tai korppu tms) ruokavaliolla ja lisätyllä liikunnalla pois ne -10 kg noin kolmessa kuukaudessa, mutta sitten aloin odottaa pikkukakkosta... Ja taas alkoi paino nousta... :whistle:

Mutta nyt taitaa olla parasta ottaa vettä kera porkkanoiden! Onneksi on näitä tuoreita kasviksia nyt tarjolla ja omalla pihalla riittää salaattia puputettavaksi ;)
 
hei!
mahtusko tähän pinoon mukaan. ite olen n. 157cm pitkä ja painoa on kertyny jotain 74kiloa. täytyy punnita aamulla. olen saanu painoa välillä tippumaan 3-4 kiloa, mutta ne tulee niin pirun helposti takaisin. kolme lasta löytyy.

onko joku punnitus päivä? vai kertooko jokainen pudotuksensa oman punnituspäivänsä mukaan?
 
Minäkin tulisin mukaan :wave:

Loman jälkeen uskaltautuin tänään aamulla vaakan ja hui kauhistus, painoa oli 93,7kg :ashamed: :ashamed: Ja se on paljon se, varsinkin kun pituutta löytyy kokonaiset 164cm.
Kaksi lasta löytyy 2v8kk ja1v1kk ja ennen lapsia painoin 75kg. Eli siihen tähtään nytkin. Kummatkin raskaudet toivat 20kg, esikoisen jälijltä pääsin 80kg, mutta tämän kuopuksen jälkeen eipä ole paljon laihtunut. Synnäriltä tullessa painoin 95kg.... Sain kyllä tässä välillä painon jo sinne 85kg, mutta näköjään ovat kaikki tulleet takaisin. Suklaa on maistunut vähän liikakiin ja väsyneenä sitä tekee turhan useasti mieli..... Ja en vaan ole saanut yksiketaisesti itseäni niin paljon niskasta kiinni, että laihin olisi kestänyt sitä kahta viikkoa pidempään.
Mutta jospa nyt aloittelisin viimeisen kerran!!! PAKKO saada tätä painoa pienemmäksi, rupea jo itseäni ahdistamaan ja paljon!
Laihikseen ajattelin ryhtyä pisteita laskemalla ja jospa ton pölyttymään päässyt crosstraineirinkin ottaisin taas käyttöön.
Tsemppia!
 
Täältä kans ilmottauduttais mukaan :wave:

Mulla on painoa tällä hetkellä tasan 95kg ja tavoite olis siellä 70-75kg. Pituuttakaan ei ole kuin 164cm, joten paljon on painoo tullut. Tosin osa pikkukakkosen raskauskiloja vielä, nyytti on vasta reilu kuukauden ikäinen, mutta tiukassa noi kilot on.

Mulla eka tavoite olis paino ennen raskautta eli 85kg ja siitä sitten vois alkaa pudottaa niitä vuosien mukana tulleita kiloja.Yritän pudottaa painoa lisäämällä liikuntaa ja tarkkailemalla mitä suuhuni pistän. Painoa on aikanaan alkanut kerääntyä aktiivisen urheiluharrastuksen jälkeen. Nyt olen innostunut pyöräilystä sekä kunto- että tavallisella pyörällä. Uimassa aion taas ruveta käymään,kun uimahalli ens viikolla avaa ovensa. Haluan tällä kertaa todella onnistua tässä urakassa!!!
 

Yhteistyössä