löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Hei ja kiva kun mukaan on tullut nyt uusia! Jsko tämä pinokin alkaisi aktiivisemmin toimia? :wave:

Tuon punnituspäivä olisi ihan kiva juttu...Miltäs kuulostaisi perjantai? Olisi just ennen viikonloppua, ja jos viikonloppuna pitää vaikka semmosta extra-herkuttelupäivää tai muuta, niin ehtii stten viikon aikana niitä kadottamaan... ;) Pahempi taitaisi tuo maanantai-aamu kyllä olla.... :eek:

Mutta siis itse olen niin hölmö ja olen aina ollut, että tykkään käydä ihan joka päivä siellä vaa'alla kurkkimassa ja se sopii mulle... Tulee hyvä fiilis, kun on jotain lähtenyt ja josko tulee plussaa, niin sitten pistää vaan yrittämään entistä enemmän ja ehkä lisäämään kulutusta liikunnalla :whistle: Tässä kai tyylinsä kullakin... ;)

Mutta nyt turvottaa kyllä kun on menkat päällä, tosin mulla se tekee useesti sen, ettei ruokaakaan tee niin mieli-tosin herkkuja kyllä :p ja niitäpä olen korvannut nyt noilla hyvillä porkkanoilla ja ah niin makeilla herneillä (ja lisää turvotusta..). Mutta meninpä sitten ottamaan jälkkäriksi palan tummaa suklaata ja olis tehnyt ihan himona mieli lisää...

Mutta nyt tilaa toisille.... Ja josko huomenna tuloksia? ;)
 
Aloituspaino: 93,3kg

Minä ainakin voisin ottaa perjantain punnituspäiväksi. Ja näyttihän vaaka 400g vähemmän kun eilen :whistle: Eli tämän päivän painon otan nyt aloituspainoksi ja toivon kunnon pudotusta ensi perjantaiksi.

Eilen ainakin meni syömisten osalta oikein hyvin: pari pistettä jäi jopa käyttämättä. Mutta kait ne viikonloppuna menee....Crossailulenkille en eilen kerennyt, kun mies oli koko illan duunissa, mutta yritän sitten tänään! Nyt onkin heti ensimmäiseksi kunnon testi edessä kun pitäisi kunnialla selvitä viikolopusta. Ne kun tuppaavat menemään aina plörinäksi ja suuhun tulee laitettu vaikka ja mitä! Muttä yritän nyt olla tiukkana..

Mietin eilen, että mitäs mä mun herkuttelun kanssa tekisin, olen varsinainen suklaaholisti ja sen kanssa tuppaa aina menemään liialisuuksiin. Nyt päätin, että jätän tästä välistä suklaat ja karkit kauppaan, mutta jokaisesta 3kg pudotuksesta saan käydä karkkikaupassa. Jospa se toimisi sitten samalla motivaationa ;)

Mutta tsemppia viikonloppuun ja hyviä lukemia tämän viikon punnitukseen =)
 
Mulla tuo aloituspaino on hiukan hämärä... Siis en ihan tarkkaa muista, mutta jos "kaunistelen" sen tuohon tasalukuun ja vähän yli... Kun vaihteli 95-94 kilon välillä...

Keventelyn aloitin siis 23.7.08, joten 1,5 vko takana.

Aloituspaino 94,5 kg
Paino nyt 90,7 kg
Pudotus viikossa -1 kg
Pudotus yhteensä -3,8 kg

Eli alkuun mulla lähti noi nesteet aikavauhdilla...Nyt tasoittunee :whistle:

Joo,Kukesee, tuo kuulostaa ihan hyvältä palkinnolta, kunhan muistaa, että silloinkin pitää kohtuuden... :whistle: Mitä se sitten ikinä onkaan!? Mutta tekee vaikka niin, että ostaa oikeasti pienen pussin karkkia, ei mitään megapussia, tai ison suklaalevyn tilalla nautiskelee pikkupatukan tai kaksi... ;) Jos se nyt onnistuu...

Ja tsemppiä urakkaan kaikille!! =)

 
Se taitaa olla perjantai joten laitan minäkin nyt painon.
Niin ja alotuspainon laitan nyt koska alottelin kylläkin tiistaina mutta olkoon tää nyt se vaaka päivä.
Itse otin ns. päiväkirjan käyttöön (ihan ruutuvihko) jonne kirjottelen pitkin päivää mitä olen syönyt ja muutenkin puuhastellu ja mitkä on tunnelmat. Vaakalla kun käyn aamuin ja illoin kirjotan senkin ja tunnelmia. Samoin käytän askelmittaria lukemat laitan muistiin.
Onhan minulla herra haarukka koneelle jonne merkkaan pisteet kans mutta tuo vihko jotenkin tuntuu nyt semmoselta hyvältä.

Alotuspaino 80,8 kg

Tämmösestä lähetään liikkeelle ja se 20 pois olis sitten lähempänä sitä tavotetta mitä sais painaa =)

Tsemppiä kaikille ja potkikaa minua liikkeelle kun tuo lenkkeily on jääny taas vähemmälle.
 
Perjantaita ajattelin myös minä punnituspäiväksi. Samalla ajatuksella, että viikonloppuisin tulee otettua hieman rennommin syömisen suhteen ja arkena taas tiukemmin. Tosin nyt tää kesäaika menee vaan vähän niin, että ollaan kotona milloin ollaan. Pyrin kuitenkin kerta viikkoon käymään omalla puntarilla. Olen kans semmonen, että kun kotona ollaan niin käyn joka aamu puntarilla - plussassa piiskataa itseä lisää ja miinuksesta saa lisäintoa onnistumisesta.

Kuopus alkaa olla kahden kuukauden. Harmittaa myöntää, mutta satanen meni rikki raskauden loppuviivalla. Vauva oli pieni syntyessään ja nyt kova syömään. Paino näyttikin tänään 88,3 kg. VäliVÄLItavoitteeni on 85 kg ja oikea välitavoitteeni 80 kg - 70 kg:sta haaveilen. Ens viikolla on jälitarkastus ja toivon saavani luvan tehokkaampaan liikkumiseen.
 
heipähei! :wave: :wave:
olen minäkin täällä, vaikka en olekkaan kirjotellut.
mulla tympii koko touhu. 2 viikkoa oon muka laihiksella ja tulos +-0!! syö naista ihan kympillä!
oon juonut sitä puhdistusjuttuakin mistä on myös ketju tuossa alempana, mut ei! sillä oon saanut vaan kädet ihan punaiseksi,melkeen verta tihkuu. eli saa litku olla toistaseksi jääkaapissa..
mut nyt on otettava iha oikeasti itteä niskasta kiinni. nyt on kyl ihanaa ku alkaa hillat olla kypsiä, ni pääsee niitten perässä suole rämpimään, ku vaan joutas.
minusta löyty ihan uusia lihaksiakin toissa päivänä. :whistle: olin siskon maatilalla kaverina heinän teossa. olin päivän nakkelemassa semmosia n.5-7kg painavia heinäpaaleja. oli aika hikistä touhua.. mut tunsi illalla että on jotain tullut tehtyä. ja hauskaa oli! eli mä oon hullu ku nautin oikeasta työn teosta. ;) johtuu varmaan siitä että ite ajelen työkseni päivät autolla pitkin ja poikin pitäjää. yhtenä päivänä saatan ajaa 150km ja seuraavana 500km. eli aika istuma työtä teen. siitä johtuen oiskin tärkeää että saisin itteni potkittua tuonne tien päällä tallustelemaan..
mutta. hauskaa viikonloppua kaikille!
 
täälä paino pudonnut ihan kivasti,nyt 72kg eli 3 kiloo lähtenyt. ensimmäiseen etappiin vaan 2kg jäjellä ja vielä pari etappia jäljellä. luulen että annan itselleni armoa ja pudotan painoa vaan 60kg asti ja sitten saa siitä ihan itsekseen pudota jos niikseen on.
liikuntaa en paljoa oo kerenny harrastaan,kaks lenkkiä oon tehnyt. vaihdoin vhh dieetille,joka on jo ennestään tuttu. päänsärky rupee hellittään ja olo on mainio.
pitäis kyllä jotenkin saada lisättyä tota liikuntaa mutta en jaksais millään.
 
Pysyivätkö kaikki tiukkoina?

Itselläni meni ihan kohtuullisesti, tosi paremminkin olisi voinut mennä..... Mutta kun vertaa taas meitsin perus mässäily-viikonloppuun, niin meni jo oikein hyvin =) Perjantaina tuli kyllä otettu muutama lasillinen shamppanjaa pisteiden päälle, kun naapurit olivat menneet naimisiin ja lauantaina oli mulla leipomispäivä ja söin yhden korvapuustin ja pienen mokkapalan. Mutta siihen ne ylimääräiset sitten jäivätkin.
Nyt on taas maanantai ja tiukkaakin tiukempi linja käynnissä. Tahtoo perjantaiksi hyvän pudotuksen =)
Hyvää laihisviikkoa kaikille :wave:
 
Minä voisin myös tulla mukaan tähän pinoon!Raskauskilot lähti melko helposti,poika nyt 3 kk ja olen nyt suurinpiirtein siinä painossa mitä olin ennen raskautta.Pituutta on 176 cm ja painoa tällä hetkellä n.88kg.Huomenna käyn ostamassa kunnollisen vaa'an,meillä on ikivanha vieterivaaka joka näyttää mitä milloinkin. :D
Ostin alkusysäykseksi Nutrilett 5 päivän tehostarttipakkauksen,ja nyt on viimeinen päivä tätä kitukuuria menossa.Kyllä ovat kauhean makuisia,oikein odotan että pääsen laskemaan pisteitä huomenna,ja syömään "normaaliruokaa"!Mulla on ongelma motivaation kanssa,ja tarvitsen tällaisen raa'an alkusysäyksen,kaikki tai ei mitään..
Muutenkin mulla aina laihikset loppuu lyhyeen,repsahdan ahmimaan mahdottomasti ja sit ajattelen et peli on tämän laihiksen osalta menetetty,aloitetaan uusiksi ensi maanantaina...tai seuraavana...Lenkkeily on minulle kuin punainen vaate härälle,en vaan pysty nauttimaan siitä ja harvoin saan pakotettua itseni liikkeelle.Tältäkin osin on petrattavaa,olen nyt parina päivänä käynyt vaunuja lykkimässä n.45 min per kerta,ja sit kävin itsekseen pururadalla kävelemässä 3 km.Pitää aloittaa varovaisesti ettei mielenkiinto taas lopu. :kieh: Uimassa meinasin ruveta käymään jahka uimahalli aukeaa kesätauon jälkeen tämän kuun puolivälissä,pari kertaa viikossa jos kävisi kauhomassa kilometrin kerrallaan.
Tavoitteena mulla olisi 70 kg,aikarajaa en itselleni aseta,masennun vaan jos en pääse tavoitteeseen.Hiljaa hyvä tulee.
Jospa tällainen ryhmäkuri saisi minut pysymään ruodussa,pidetään pino aktiivisena! =) =)
 
Ihan kivasti meni viikonloppu! Lauantaina oltiin mummilareissussa ja siellä pitikin varoitella, ettei herkkuja tarvitse kilokaupalla kantaa pöytään :whistle: Puolikkaan korvapuustin ja toisilla kahveilla sitten pitkopullaa otin. Mokkapalat saivat jäädä muille, eikä edes tiukkaa tehnyt ;)
Metsässä kävin vadelmia keräämässä urakalla, kun niitä on... Ei meinnut pois päästä metsästä, mutta alkoi olla jo kamala nälkä, joten pakko sieltä oli viimein pois tulla... vaan pahimpaan nälkääni ahmin kai ½litraa vattuja :whistle:
Ja pudotusta on tullut, katsotaan miten sitten perjantai näyttää, mutta nyt on jo tosi lähellä tuo uusi kymmenluku...
=) =) Eka välitavoite...
 
Heipä hei,

täällä ei ole mitään muutoksia painossa tapahtunut,vaikka viime viikon olenkin 5 päivänä vähintään 7km pyöräilly ja en ole edes herkutellu. Turvotusta tosin on, joka varmaan tekee sen että paino on jumissa. Luulen,että synnytyksen jälkeen ekat menkat on tuloillaan...ainakin olotila olis sen mukainen. Mutta homma jatkuu...
 
Meidän puntari on kadonnut :eek: Mutta tuskin on paino paljoa pudonnut mutta eipä sen olis pitänyt noustakaan. :xmas: palailen lukemien kanssa kunhan se puntari löytyy. :D

Nyt on liikunta jäänyt vähemmälle kun lenkkikaverion ollut niin paljon töissä, mutta eilen tuli käytyä luontoretkellä koko perheen voimin. Mäkisessä metsässä kuljettiin joten jotain hyötyä siitäkin on varmasti ollut ja puutalkoissa oltiin sunnuntaina ja multa löyty selkälihakset (on nimittäin niin jumissa että :snotty: ) . Mutta näillä mennään.
 
Jeps, perjantain paino oli 81,4 eli kaikkiaan 1,6kg tai 2,4 maanantaista, miten haluu laskee. Jokatapauksessa jäljellä oli perjantaina 18,4kg pudotettavaa. Lauantai meni vielä ihan jees, sunnuntaina tuli formulat, joka meillä tarkoittaa pitsaa, pari palaa meni sekä yrttivoi-patonkia ja nuo ei kyllä mahdu 1700 kcal budjettiin. Onneksi nyt on päässy viikonlopun synneistä eroon.
Tuskaa tää on kun vauvan kanssa ei pääse liikkumaan, varsinkaan näissä myrskyissä, että syömiset pitää minimoida olemattomiin. Yöllä vatsa kurnii ja minä odotan aamua, että pääsis syömään. Nyt meen kuorii porkkanoita.
 
Moikka kaikki!Kävin äsken vaa'alla (juu,olen vaakahysteerikko :whistle: ) ja se näytti 86 kg.Eli viikossa on pudonnu 4,5kg kaikkiaan.Olo tuntuu kevyemmältä,ja motivaatio pompsahti kun anoppi eilen sanoi että olen hoikistunut! :D Vaikka nestettähän se kai näin alkuun on mikä putoaa,mutta kyllä oli hyvä mieli ja suu korvissa. :D Tuntuu hurjalta noin iso viikkopudotus,mutta minä söin 5 päivää pelkkää Nutrilettia alkurysäykseksi.Pitää sanoa että vaikka kauhean makuisia ovat,ne toimii.Vatsa kerkiää tottua pieniin annoksiin,ja kyllä sitä on 5 päivän pussikeittojen ja patukoiden jälkeen iloinen kun saa ruisleipää!
Lenkkeily on taas jäänyt vähemmälle,pitäis vaan saada peffansa ylös penkistä...
 
Loistavaa pudotus Pianza :flower: :flower: Tästä on varmaan hyvää jatkaa :)
Itsekin harkitsin joskus sitä Nutriletin kuuria, mutta jätin kuitenkin paketin hankkimata. Noita patukoita olen silloin-tällöin kyllä lounaaksi syönyt. Mutta täytyy se käydä hakemassa, jos ei muuten meinaa kilot tippua :) Mutta katson sitten tuloksen huomenna.
Mulla ovat syömiset nyt pysynyt oikein hyvin kasassa. Suklaat ja karkit ovat kun ovatki joka päivä jäänet kauppaan ja niitä ei ole edes tehnyt mieli... Napostelua varten olen ostanut mansikoita ja porkkanoita =) Ja on mulla uusi välipalarakkauskin: päärynä-vanilja makuinen cottifrutti :p On sikähyvää ja menee vaan 1,5psitetta!
Ainut negatiivinen puoli on, että liikkumaan en itseäni ole saanut....... Ehkä selitystä, mutta tuntuu, etten vaan ole saanut oma päivärytmiä vielä sellaiseksi, että olisi lenkkeilylle aikaa. Palasin työelämään tossa kesäkuussa (isi hoitaa vuorostaan poikia kotona) ja tuntuu, että illat ovat niiiiiiiiin lyhyitä. Tulen töstä klo 16 ja silloin onki laitettavaa ruokaa ja seurusteltava poikien kanssa, isossa talossa riittä pientä siivousta koko ajan ja pihallakin on kiva tonkia. Klo 21, kun pojat menevät nukkumaan olen itse jo niin väsynyt, etten jaksaa lenkille lähteä vaan istun hetkeksi telkkarin ääreen tai tietokoneelle ja menenkin kohta nukkumaan, kun herätys on sitten aamulla klo 5 ja huonoina öina kuopus valvottaa noista vähistä yötunneista vielä suurimman osan. Mutta jospa minä nyt jossain vaiheessa kuitenkin...... täytyy varmaan viikonloppuisin yrittää lähteä vaikka vaunulenkille :) Ja olen kyllä yrittänyt hyötyliikunta lisätä: en käytä töissä enään hissiä, vaan kiipeen portaat neljänteen kerrokseen ja tulehan 30min kävelylenkkin työmatkoistakin =)

Mutta kevyttä torstaita kaikille ja hyviä vaakalukemia huomisaamulle!
 
Hupaisaa! Kuopus on kaksi kuukautta ja eilen alkoi menkat! No, esikoisen jälkeen ne alkoi vielä aikaisemmin... mutta pms-oireet ovat olleet valtaisat. Pms-oireiden suhteen mulla ei karppaaminen toimi. Pari päivää ennen menkkoja tekee mieli jatkuvasti jotain - yleensä lankean sitten nameihin, kuten nytkin. pari päivää on tullut naposteltua ja herkuteltua. Huominen puntarilukema hirvittää ja rajusti!
 
paino putoo edelleen,nyt jo -4kg motivoi kivasti kun ei oo stoppeja tullut kun muutamaksi päiväksi. ekaan tavoitteeseen enää kilo =) maanantaina tulee 2 vko atkinsia/karppausta täyteen,eli ihan hyvä pudotus on ollut.
toisaalta mä luulen että noi lapset on suurin syy hyvään painonpudotukseen,mä en kerkiä juuri muuta tekeen kun imettään vauvaa,ruokkiin kahta isompaa,siivoon ja juomaan kahvia kun istun tässä koneella kun ne nukkuu.. melkein on pakotettava itseni syömään.
nyt on tullut kyllä pizzanhimo,edellis yönä mietin pitkään kuinka ihan varmasti tilaan monsterpizzan sunnuntaina kun mies menee lapsienkanssa vanhemmilleen.. :ashamed: saa nähdä miten käy..
onko kellään teistä kokemusta crosstrainerista? mä sellatteen hommasin mutta en oikein osaa sillä treenata. oon vaan tasasesti polkenut ja vähä kiihdytellyt. ois kiva tietää miten ois kaikkein tehokkainta treenata sillä.
 
hienoja pudotuksia kaikki saaneet! onnea kaikille niistä!!

ite oon saanut saldoksi +1kg! arvatkaa vaan kuin syö naista. veetuttaa ihan tosissaan..
nyt oon alkanut epäilemään, ettei mulla vaan ois kilpirauhasen vajaa toimintaa. pitää koittaa huomenna saaha varattua aika työterveyslääkärille että pääsis tutkimuksiin. tuntuu ainakin, että mulla ois kaukalla "turvotusta" tuossa kilpirauhasten kohalla, mut tiiä häntä.
pitää melkeen ostaa heti maanantaina se nutriletin teho startti, että sais jotain tapahtumaan ropassa.
 
punnitus 8.8
aloituspaino 74,5kg
paino nyt 72,8kg
viikko pudotus -200g
pudotus yhteensä 1,7kg

vähän alaspäin. oli enempikin, mutta tuli syötyä huonosti. eilen pelattiin lentopalloa ja käytiin mustikoita poimimassa.
 
Arvasihan sen. Napostelu ja herkut ovat tehneet tehtävänsä. Tänään aamupaino 88,6 kg, joten viikon saldo +300g. Plaah!

Kiva, kun täällä on myös muita karppaajia, jotka ovat pienten lasten äitejä. Pientä vinkkiä olisin vailla, mitä oikein syötte?... karppiruokaa, kun ei ole valmiina tosta vaan. Sit vielä yks kysymys, miks vhh:ssa ruokavaliossa suositellaan mieluummin syötävän täysrasvaista luonnonjugurttia kuin rasvatonta?

Vinkkejä toivoen - tökkii nyt nimittäin pahan kerran. Ei oikein huvita.
 

Yhteistyössä