Hei miten nykyisin toimitaan kun myy kalliin, vaikkapa 10K€ tuotteen, ettei ostaja vaan huijaa. Rahat kun ei näy heti pankkitilillä jos on eri pankit.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Älä, älä.
Hommaa joku paremmin aaltoja halkova korkealaitaisempi kotimainen. Esim alumiininen Faster. Mulla ei ole kokemuksia siitä mutta naapuri kyllä kehui sitä.

Busterin XXL:n kyydissä olen kyllä ollut montakin kertaa isolla järvellä mutta se on kyllä aika ikävän kova ja hakkaava aallokossa. Itse en sitä valitsisi kun olen tottunut enimmäkseen merellä liikkumaan, ja lasikuituveneellä, 6,5 m HT
Buster on paras kun kännissä veneilee. Ei mene ekasta kivestä puhki ja jos menee, alumiini on helppo hitsata. Muovivenettä ei korjaa millään!
 
Älä, älä.
Hommaa joku paremmin aaltoja halkova korkealaitaisempi kotimainen. Esim alumiininen Faster. Mulla ei ole kokemuksia siitä mutta naapuri kyllä kehui sitä.

Busterin XXL:n kyydissä olen kyllä ollut montakin kertaa isolla järvellä mutta se on kyllä aika ikävän kova ja hakkaava aallokossa. Itse en sitä valitsisi kun olen tottunut enimmäkseen merellä liikkumaan, ja lasikuituveneellä, 6,5 m HT
Minulla on kokemusta sekä Bustereista että Fastereista ja kyllä jälkimmäinen meriolosuhteissa on selvästi parempi.

nainen ratissa :eek:;)
 
  • Rakkaus
Reactions: Super-Setis
Buster on paras kun kännissä veneilee. Ei mene ekasta kivestä puhki ja jos menee, alumiini on helppo hitsata. Muovivenettä ei korjaa millään!
Siihen ongelmaan auttaa ainoastaan se, että emmehän me veneile kännissä, vai kuinka? Sehän on täysin laitonta sitäpaitsi, muista se!

Olen veneillyt merellä alkaen 1981 eikä moniin veneisiini ole koskaan tullut reikiä pohjaan kun en tykkää ajaa kiville sitten ollenkaan 😎

Kaikki ovat siis olleet lasikuituisia joita olen omistanut ja yhden omistan edelleen. Tehdäänkö kaupat siitä? Kaksi kajuuttaa on esim. Huiput +30 solmua
 
Älä, älä.
Hommaa joku paremmin aaltoja halkova korkealaitaisempi kotimainen. Esim alumiininen Faster. Mulla ei ole kokemuksia siitä mutta naapuri kyllä kehui sitä.

Busterin XXL:n kyydissä olen kyllä ollut montakin kertaa isolla järvellä mutta se on kyllä aika ikävän kova ja hakkaava aallokossa. Itse en sitä valitsisi kun olen tottunut enimmäkseen merellä liikkumaan, ja lasikuituveneellä, 6,5 m HT
Ei uus magnum hakkaa yhtään. Vanha XL hakkasi mummilta tekarit tiikille
 

Yhteistyössä