hei!
hinoa että löytyy kavereita... tai siis ei missään nimessä hienoa, toisvoisin kyllä ettei kukaan joutus taistelemaan painon pudotuksen takia ikinä, mutta taitaapas olla harvinaisen yleinen onhelma tää ylipaino..
ite oon monesti aatellut, että miks hiivatissa sitä on päästänyt ittesä tämmöseen kuntoon.. miks ei oo järki alkanut pikkusen(lausutaan että paaaaljon)aikasemmin raksuttamaan.. eli tyhmä minä. oon monesti aatellut, että ainahan mä oon ollut vähän pyöreä,ylipainoinen,mutta paskan marjat. katoin vasta jotain 10 vuotta vanhoja kuvia ja ihan alko melkeen itkettämään, ku oon ollut nin hoikka tyttö silloin. mun mieskin tuumas, että sähän oot ollut melkeen anorektikko sillon. niinpä! ja ite kuvittelin silloin että oon hirveän lihana.. ja pyh. se neiti ei ollu vissin ees lihavaa nähnyt.
eli. tähän päivään. oon 171cm pitkä ja painan 97kg. eli urakkaa on ja paljon. ei pysähykkään tuohon 20kg:hen mut ku sais ees ton 20kg pois tai ensin ees 10kg tai ees 5kg. kun sais ees 10kg pois,ni oisin samoissa lukemissa ku 6 vuotta sitten ku aloin seurustelemaan mieheni kans.. eli hetkessä ne kilot ei tosiaankaan oo tullut.
itellä ei oo käytössä mitään ihmeempiä poppas konsteja..vielä. no.metho draine puhdistuksen aloitin. aattelin, että ei varmaan haittaa vaikka kehoa hiukan puhistaskin joskus.. aattelin, että pitäs alkaa pisteitä laskemaan, mut mä oon hukannut mun tietsikkaohjelman johonkin. :kieh: pitää penkoa vissiin joka paikka jos se vaikka löytys jostain. pahvinen kotelo kyl löyty, mut ei ite ohjelmaa.
muuten koitan vaan syyä terveellisesti. eli herkut pois. apua! siinähän sitä työtä onkin, mut koitetaan ees vähentää ja kahtoa kevyempiä versioita. nyt on hyvä ku on ihania mansikoita ni voi herkutella niillä mahan täyteen hyvillä mielin ja kirsikkatomaatteihin oon jäänyt koukkuun, ne on niin hyviä kans. ei rasiallisessa kauaa mee..
eli kuten huomasite varmaan mun kirjotuksesta perseelle potkija kaivataan täällä.