löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Perjantai 73,2 (illalla en muistanu)
Lauantai 72,5kg (illalla 73,7kg)
Sunnuntai 72,5kg (ilta jäi taas väliin)
Maanantai 72,7kg (illalla 73,7kg)
Tiistai 72,5kg (illalla 74,4 :eek: )
Keskiviikko 72,9kg

Ok, tuli mässättyä :snotty:

Selis kun sulla on noussut koko viikon, niin jospa se johtuis vaan niistä menkoista! Eihän kellään noin nopeasti voi pysyvää painoa tulla niin vois kyllä olla turvotusta, vai? Aamulla voi olla jo paljon parempi lukema :hug:

Itse leivoin yhdestä painonvartijoiden ruokakirjasta tänään porkkana-ananas neliöitä. Päällä on tuorejuustoseosta. Ei kyllä voi verrata tavalliseen porkkanakakkuun/karoliinaleivoksiin :/ Meen huomenna kaverin luo kahville, niin ajattelin varmistaa kevyet tarjottavat eli vien tuota mukana. Katsotaan huomenna jos se tuolla jääkaapissa paranis yön aikana B)

Tiistai 72,5kg (illalla 74,4 )
Keskiviikko 72,9kg (illalla 74,2kg)
Torstai 73,5kg

Mie luovutan kohta |O :snotty: Kamala turvotuskin päällä aamusta...mielestäni pysyin eilen ihan kohtuudessa. Ainoostaan makaroonilaatikkoa tuli syötyä ehkä hieman liikaa, muttei se voi tuota selittää. Ja yhden rasvattoman vanukkaan söin illalla normaali iltapalan lisäksi |O

Aloituspaino 93.4kg (17.8)
Paino nyt 87.7kg
Pudotus viikossa -300g
Pudotus yhteensä -5.7kg
Välitavoite 85kg

Olihan mulla tullut pudotusta,jes. Oon tosi tyytyväinen tähän määrään kun on tää menkkaturvotuskin päällä.

Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 85,0kg
Pudotus viikossa -400g
Pudotus yhteensä -9,5 kg
Jäljellä 10-15 kg tavoitteeseen

Suunta on oikea! =) Ja tosissaan olen myös sallinut herkut-kohtuudella, joten kaipa tää tippuisi enemmänkin, mutta kun tekee mieli, niin... :p Parempi kai se, kuin että ahmisi ihan urakalla... ;)

Torstai 73,5kg (illalla 73,7kg)
Perjantai 72,7kg

Alkupaino 79,3kg (5/08)
Paino nyt 72,7kg
Pudotus viikossa -500g
Pudotus yhteensä 6,6kg
Jäljellä tavoitteeseen 17,7kg

Eli ihan ok, vaikka vieläkin ollaan plussalla siitä, missä on käyty. Mutta menkatki tuntuu alkavan viikkoa etuajassa!!!!! :eek: Et siitäkin täää turvotus (edelleen) voi johtua :/ :/ Mitehän ne nyt tolleen näin aikasin...hö :eek:

Alkupaino: 89,7kg
Paino nyt: 86,2kg
Pudotus viikossa: -400g
Pudotus yhteensä: -3,5kg

Hienosti tosiaan ollaan kaikki saatu miinusta tällä viikolla, hyvä me =) Omaan pudotukseen olen ihan tyytyväinen, enemmän lähtisi jos olisi tiukempi, mutta mukavampaa ja vähemmän kiduttavaa kun välillä herkuttelee ihan hyvällä omalla tunnolla.

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 83,6kg
Pudotusta viikossa +200g
Tavoite 65kg

No joo, viime viikko oli +/-0 ja nyt sit +200g, että eipä voi kehuskella. Ei siis oikein muutosta suuntaan eikä toiseen. Pitäis ottaa nyt kunnolla niskasta kiinni ja lisätä vaikka liikkumista. Mulla taitaa olla nyt vähän suvantovaihe tässä laihduttamisessa muutenkin, kun oon alkanut napsiin niitä herkkujakin sillon tällön...

Perjantai 72,7kg (ilta jäi väliin)
Lauantai 72,3kg

Jee!! B) :D
Vielä, kun eilisen karssujen mässäämisen olis illalta jättäny pois, ni vois olla vieläkin vähemmän, mutta tyytyväinen olen tähänkin =) Tosin karkkipussi taas vieressä, onhan tänään lauantai :xmas:
Mutta yks lenkki tällepäivää tehty ja illalla viel mennään =)

Lauantai 72,3kg (73,7kg)
Sunnuntai 72,7kg

Okei, tuli taas mässättyä illalla
:whistle: :ashamed:

Aloituspaino 84kg
Paino 10.10. 79,0kg
Pudotus viikossa +1kg
Pudotus yhteensä -5,0kg
Jäljellä tavoitteeseen 15,0kg

Aloituspaino 84kg
Paino 17.10. 79,5kg
Pudotus viikossa +0,5kg
Pudotus yhteensä -4,5kg
Jäljellä tavoitteeseen 15,5kg

Mitäpä tuohon lisäämään, kohta ollaan takaisin lähtöpisteessä. Tosin ei paljon edes liikuta, kun on ollut 2vko kuumeessa, niin haluaisi vaan pikkuhiljaa palata takas elävien kirjoihin. Eilen olin jo liikkaria vetämässä pari tuntia, joten kait tämä tästä. Vielä, kun pääsis salille tai jotain. Kurkussa on tosin edelleen kilon limaklönttejä ja keuhkot rohisee. Kun pää alkaa pelaa, voin ehkä miettiä taas kurinpalautusta painon suhteen.

Lauantai 72,3kg (73,7kg)
Sunnuntai 72,7kg (illalla 74,0)
Maanantai jäi väliin
=)

Kassellaan ja ootellaan =)

Selis jos nyt vaan vkl kertyny, ni eiköhän tuo nopsaan lähde =)

Kriisille kovasti tsemppiä, kyllä se siitä :hug:

Jahvetti Onko sua motivoinut enemmän kun kirjoitat aina aamuisin tänne painon? Mietin tuota itsekkin kun sitä aina automaattisesti tsemppaa vähän enemmän sillon punnitusta ennen niin tsemppaisko sitä sitten joka ilta :D

Mulla oli kyllä tänään -300g vähemmän paino kun viime punnituksessa oli tullut se +200g. Eli liikkuu siis ihan samassa kokoajan. Ostin reilu viikko sitten nutriletteja 15kpl:n paketin ja tänään huomasin, että juotu on! Onneks löyty kaapista yks allevon näytepussi niin sain aamun alkuun. Ajattelin ostaa nutreja lisää.

Ärsyttää tuo laihdutus palstalle tuloksiaan kirjoittanut, jonka ketjuun kommentoin. Pommittaa nyt mua yv:llä miten mammat tuhlaa aikansa roikkuen netin laihdutuskeskusteluissa kun häneltä saisi parempaa apua (ts.ostaa herbalife-tuotteita!) Ja miten lihavien avio-onni on vaakalaudalla kun miehet rakastavat kaikkea kaunista :kieh: :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Ärsyttää tuo laihdutus palstalle tuloksiaan kirjoittanut, jonka ketjuun kommentoin. Pommittaa nyt mua yv:llä miten mammat tuhlaa aikansa roikkuen netin laihdutuskeskusteluissa kun häneltä saisi parempaa apua (ts.ostaa herbalife-tuotteita!) Ja miten lihavien avio-onni on vaakalaudalla kun miehet rakastavat kaikkea kaunista :kieh: :kieh: :kieh:
:eek: :eek: :eek:

Lauantai 72,3kg (73,7kg)
Sunnuntai 72,7kg (illalla 74,0)
Maanantai jäi väliin (illalla 73,9kg)