löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Perjantai 72,9kg (illalla 74,3kg)
Lauantai 73,0kg (illalla 74,4kg)
Sunnuntai 73,2kg (illalla 74,0kg)
Maanantai 73,2kg

Miks tää on niin vaikeeta??
|O Eilenkin olin mukamas ihan ok ruokamäärällä ja piiiitkä lenkkikin heitettiin |O :headwall:

Minä lähdin viime keskiviikkona reissuun ja palasin juuri kotiin, joten mulla jäi punnitus tekemättä v.loppuna. Söin niitä nutrilett-tuotteitakin sitten vaan 3päivää ja tällä viikolla syön ne kahden päivän sapuskat loppuun varmaan pitkin viikkoa, korvaamalla osan aterioista niillä. Meillä oli viikonloppuna juhlat niin sorruin sitten herkutteluun yli kahden kuukauden tauon jälkeen. Nyt mietin jatkanko totaalilakkoa herkuttelun suhteen vai yritänkö pysyä kohtuudessa... Ajattelin huomenna punnita, että missä mennään näin reissun jälkeen.

Maanantai 73,2kg (illalla 73,5kg)

Nukkumaan menossa, mut piti käydä päivittämässä viel tuo iltapaino!!
:D :LOL:

Tänään söin aamupalaksi Nutri-patukan, ruualla Nutri-ruuan+suolakurkkuja, iltapalalla 2 leipää ja annoksen puuroa, kevyt-vanukkaan ja ½L ah niin ihanaa mansikka+maito-juomasekotusta :D Eli osanutrauksella saatiin ihan kiitettävä iltalukema!!!! Ja KAIKKI herkut jäi tälle päivää pois :flower: Paitti toi vanukas, mut sitä ei lasketa :LOL:
Huomenna ajattelin vähän samaa rataa mennä =)

Jahvetti pientähän tuo sun painonvaihtelu on, aamuisin 400g heittoja korkeintaan. Hienoa, että tänään oli noin vähän! Musta tuntuu että mulla aamupaino vaihtelee noin kilon sisällä yleensä.

Mutta siis punnitustuloksiin kuten lupasin:

83.4kg, kun tasan viikko sitten oli 83.9kg eli eipä näy viikonlopun juhlat ja herkuttelu :) Varmaan ne alkuviikon nutrit tasoitti tulosta! Tai sitten se oli se, että mulla nousi eilen kuume 38.5 kun mulla on lauantaina alkanut rintatulehdus. Saan kuumeen kyllä buranalla pois mutta se nousee heti jos lääkkeissä pitää taukoa. Oon pumppaillut ahkeraan, joten voi olla että se tukos on lähtemässä pois. Ei oo ainakaan enää niin kipeä.

Täällä istun sohvalla kahvikuppi ja suklaakeksi kädessä :ashamed: No tänään ollaan tehty pitkä lenkki + koko aamupäivä pihatöitä, joten ei liene paha. Ja muutenkin kuri on pysynyt taas paljon paremmin. Eli parempaa tulosta odotellessa :)

Jahvetti: kerrohan heti millaista mansikka-maitosekoitusta teet? Sitä nutrien vai jotain omaa? Muutenkin jos jollakulla on jotain vinkkejä kevyiksi herkuiksi niin otetaan vastaan mielellään :wave: Oikeastaan ainoa mikä itsellä tulee mieleen on sekoitus,johon tulee maitorahkaa, rasvatonta vaniljajogurttia, banaania muussattuna ja mansikoita. Tulee ihan kuin oikeeta rahkaa, mutta kevyttä :p

Tilsulle paranemisia :hug: Tosta rintatulehduksesta oon kuullut niin paljon kauhutarinoita, että pelkäsin sitä ihan tosissani imetyksen aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Jahvetti pientähän tuo sun painonvaihtelu on, aamuisin 400g heittoja korkeintaan. Hienoa, että tänään oli noin vähän! Musta tuntuu että mulla aamupaino vaihtelee noin kilon sisällä yleensä.
Välillä tuntee olon NIIN epätoivoseksi, mut nyt kun oon joka päivältä merkinny, niin n'kee ettei toi nyt niin toivotonta oo....vaikka tietty toivois joka aamulta vähemmän ;)

maalismamma niinkin yksinkertasta, kun pakkasesta jäisiä mansikoita, rasvatonta maitoa ja pari tl vaniljasokeria ja sauvasekottimella sekasin...että osaa olla hyvää ja vie makeenhimon :p Etenki saunan jälkeen viel ku mansikat on sellasia hileisiä, kun ei mee ihan löössiks...oijoi :xmas: :whistle: :p :D

Mustikatkin olis varmaan hyviä!! Harmi vaan kun ei ole :| Pitäsköhän puolukoista kokeilla :whistle: :D

Mies harrastusten parissa, lapset nukkuu ja mulla meinaa mieliteot yltyä!!! tiedän, että kaapissa on lakritsipussi ja Siwa-säkki |O :xmas: Jos muutaman...??? :xmas: :whistle: :ashamed:

Pysy kovana Jahvetti! Ei vaiskaan, saahan sitä välillä herkutella.

Täällä flunssan kourissa mennyt tää päivä. Hyvin oon silti pystynyt tsemppaamaan ja en oo syöny älyttömästi. Jänskättää mitä vaaka perjantaina näyttää.

Maanantai 73,2kg (illalla 73,5kg)
Tiistai 72,8kg (illalla 73,4kg)
Keskiviikko 72,4kg (illalla 74,0kg)
Torstai 73,4kg

Niih...
:headwall: Et silleen :whistle:
Ja oikeesti söin vaan vajaan kourallisen niitä lakuja ja muutaman karssun :snotty: Et ei kyl ne pitäs vaikuttaa :|
Ja aamulla oli kamalan kamalan turvottava olo |O

No, huomista oottaessa =)

Äh, mä menin ja tein eilen lasagnea. Sit vielä vedin jäätelöä kahteen kertaan päivän aikana. Tänään sitten oon syönyt vielä sitä lasagnea ja kaikkea mahdollista muutakin ruokaa. On ihan toivoton olo! Jotenkin vaikea päästä takaisin ruotuun kun menin sillon viime lauantaina rikkoon mun hyvin menneen herkkulakon :|

Äläs nyt Tilsu! :hug: Pää pystyyn ja huomenna loppu syöpöttely ;) Ei vaan, hyvähän se on tässä, kun itsekin olen vähän väliä mässytellyt ja mussutellut, milloin mitäkin, mutta... No, huomenna nähdään miten tän mamman käy. Nimittäin oli taasen ihanat lukemat jo alkuviikolla, muttei enää..Taas on maistunut ruoka ja kaikki muu... Mutta pinnisteltävä on...

Jahvetti- Sulle kans :hug: No jospa huomenna jo parempi, jos tänään olet ollut ilman mussutusta :whistle:

*Ja hieroskelee käsiään, että mitäs sitten ottaisi ja söisi...* :p Vaikka tosiasiassa vatsa on ihan täynnä, mutta olis kiva syödä ja nuhakin vaivaa ja kurkku on kipee!

Yhteistyössä