löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

AAARGHHH!!!! Pakko tulla tänne purkamaan!!! Mun laihikset menee nyt kyllä ihan persiilleen!!!! Saakelin saakeli. Eilen tuli taas syöty pari palaa pizzaa ja mokkapala, nyt tuntuu et heti oisin turvonnut, vaikka illalla vedin crossarilla kunnon treeenitkin. Hemmetin hemmetti sentään.... Tänään lähetään esikoisen kanssa kyläilemään ja siellä ois tietty taas herkkuja....

Methoddraine Detox-kuuri aloitettu lauantaina 20.9 pvä ja aluksi tuli 2.3kg lisäystä painoon, mutta nyt laskenut 1.2kg.
Vie näläntunteen pois ja ei tee mieli edes makeaa. Tämän jälkeen slimillä jatketaan. Ja reilut 20kg pitäis massaa saada pois.
Omenanmakuiseen juomaan tulee mulla ainakin himo ja voisi juoda enemmänkin. Päänsärkyä oli hieman kaksi ekaa päivää ja naamassa kipeitä finnejä, mutta katsellaan miten etenee. :)

Selis, mulla on menkat alkamassa, eli nyt selkeesti mässäät myötätunnosta...eiks myö jotaan sellasta sovittu...muut kanssa :wave: :LOL: :LOL:
Täällä on nyt jo 4. päivää mässäysputki päällä :ashamed: :ashamed: :ashamed: Alkais nyt mensuunit kunnolla, ni tääkin loppuis!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :LOL:

maalismamma: olen mielestäni aina ollut varovainen, mutta nyt vasta älysin miten olis voinu käydä. Enää teen kauppaa ainoastaan tunnistautuneiden kanssa, vähentää tietty tarjoajien määrää, mutta ainakin on jotenkin jäljitettävissä, jos huonosti käy.
Kyseinen henkilö ei antanut itsestään mitään tietoja, ei tehnyt yhtään virallista tarjousta ja olisi halunnut hoitaa kaupatkin julkisella paikalla. Eli idiootti olin, kun vastasin sähköpostilla ensinkään. Tunnukselliselle ihmiselle voi vastata niin, ettei oma sähköpostiosoite näy, mutta se pitää itse älytä rastittaa päälle.
Hyvää yötä kaikille!

meemeen kuuri onkin ihan uutta minulle, mitä tuo niinkuin pitää sisällään? :)

Jahvetti: huh, sinun menkkojen vuoksihan minäkin siis mässäilin, johan helpotti omaatuntoa :LOL: On se vaan niin rankkaa olla näin lojaali ja sydämellinen ihminen, että laihiksensakin ihan uhraa ;) :LOL:

Sunnuntain mässyjen jälkeen palattu ruotuun oikeesti kyllä aika hyvin. Ma ja ti meni loistavasti, tänään söin iltapalaksi kolme karjalanpiirakkaa eli kevyemminkin olisi voinut mennä... Mutta muuten ihan nappi päivä. Ainoa mikä harmittaa, että kantapaa halkeilee kuivuuttaan ja se vähän meinaa hidastaa urheilemista. Mutta estää kyllä jääkaapilla juoksun tehokkaasti kun laittaa rasvaa kerroksen niin on pakko pysyä paikallaan :whistle:

Saako tanne liittya?

Olen parikymppinen, pituutta 177 ja painoa nyt 115kg. Olen alottanut laihdutuksen vahan aikaa sitten ja siita -5kg. Aiemmin laihduttanut 22kg + 7kg, mutta olishan tuossa taas vaikka muille jakaa noita kiloja :/ Ainaki se 20kiloa viela alas..,

Tervetuloa mukaan drakonia =)

Ja sitten punnitus:
aloituspaino: 89,7kg
Paino nyt: 87,4
Viikkopudotus: -200g
Yhteensä: -2,3kg

Vähän oli siis lähtenyt, mutta alaspäin kuitenkin, se lienee tärkeintä =)

Mites teillä muilla? Vai onko nyt edes perjantai kun ei muiden tuloksia vielä ole tullut? Vai oliko se punnitus edes perjantaisin :LOL: Ja ei, mun muistissahan ei ole mitään vikaa ;)

Aloituspaino 79,3kg (6/08)
Paino nyt 73,1kg
Viikkosaldo +600g
Kokonaispudotus 6,2kg
Tavoite 55kg

Että näin :ashamed: :snotty: No, menkat turvottaa ja kipeenä tässä oltu enempi ja vähempi...toivotaan parempaa ensi viikkoa :snotty:

Josko nyt sitten edes hetkeksi koneelle ehtisi ja sais nää tärkeimmät laiteltua ;)

Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 85,6kg
Pudotus viikossa -200g
Pudotus yhteensä -8,9 kg
Jäljellä 10-15 kg tavoitteeseen

Vähän on pudotusta, mutta pudotusta silti...Tosin viime viikonloppuna sain jo kilon alemmaksi kun nyt...Ja siitäpä lupa syöpötellä :ashamed: Mutta siis, näin mennään ja hyvä niin.

Mitens muut? Hyvin on sullakin maalismamma mennyt, kun on pudotusta, ens viikolla tiputetaan sitten enemmän-eikös joo? Ja samoin Jahvetti, ens viikolla ei menkat turvota ja sullakin tippuu pois nuo plussat ja pudotustakin tulee!! =)

Tsemppiä kaikille!! B)

Tervetuloa drakonia, ollaan samassa kuumeilupinossakin :D

Täällä nukuttiin aamulla reilusti pommiin enkä sitten todella kerennyt vaa'alla käydä. Huomenna siis punnitus. Jänskättää mitä tuleman pitää, ois niin mukavaa jos ois ees hiukan paino tippunut.

Ihan mukavaa että ootte muut saanu tiputettua. Ja Jahvetti eikös tön voi laittaa menkkojen piikkiin, mulla silloin ainakin paino nousee ja turvottaa! Huomiseen :wave:

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 84,9kg
Pudotusta viikossa +300g
Tavoite 65kg

Vähän tuli plussaa, mutta ei kauheen paha. Noh, ens viikolla paremmin! Ihan hyvin siihen nähden että oon ollut kaksi viime yötä mökillä, missä ei oo mitään muuta tekemistä kuin ruoanlaitto ja syönti :)

Tervetuloa drakonia munkin puolesta!

lähtöpaino 93.4kg
paino nyt 87.9kg
pudotus viikossa -500g
pudotus yhteensä -5.5kg
välitavoite 85kg

Jippii, olihan se paino pudonnut! Tosin aamulla lukema oli parisataa grammaa enemmän, mutta johtunee myöhäisestä syömisestä illalla. Ihan hyvät fiilikset siis.
Tänään illalla lähetään laivalle ja varmaan tulee kaikki takasin. Tarvii ainakin juoda light siideriä ja syödä kohtuudella :) .

Hyvää laivamatkaa Selis =) Ja herkuttele hyvällä omallatunnolla, sulla on jo tosi hyvä pudotus kaikkiaan takana!

Jahvetti: menkat varmasti tuon nousun tekevät. Eikä sairastellessakaan kroppa ihan normaalisti toimi. Kyllä se siitä taas lähtee sujumaan :)

Tuulenpesän ja drakonian kanssa oltiinkin pudoteltu yhtä "paljon" =) Alaspäin suunta kuitenkin ja ensi viikolle toivotaan isompaa pudotusta.

Tilsu tiedän juu nuo mökkireissut... Ne on petollisia, että sikäli aika pienellä nousulla pääsit =)

Aurinkoista viikonloppua kaikille :wave:

Selis hauskaa matkaa! :)

Itsekkin haluaisin laivalle ja mennaankin varmaan jouluristeilylle, kun tana vuonna ei viela ole perhetta : ) Ensi vuonna jos olisi jo se oma pieni.. niin olisi ihanaa olla kotosalla yhdessa :heart: Rakastan jouluja!

Onneksi Selis ei ollut pitempi reissu niin ei voi niin pitkään repsahtaa :saint:

Mulla on teille tunnustus :ashamed:

Himoitsin niin kovasti noita nutrilett tuotteita, että mulla perjantaina tarttui kaupasta mukaan tuo tehostarttipaketti. Tänään sitten norkoilin tässä keittiössä ja kun kaapit ammotti tyhjyyttään niin vetäisin sen suklaapirtelön maitoon sekoitettuna! Mieskin sanoi, että mun pitäis oottaa vielä vähän ennenkuin aloitan mutta en kestänyt. Mietin että syön nyt ma-pe tuon tehostartin mutta lisään siihen muutakin ruokaa ettei kalorivaje (noistahan tulee vain n.820kcal päivässä ) jää niin isoksi. Jotain ruokaisaa salaattia, ehkä pari palaa leipää ja sitten liemien kanssa mietin raejuustoa. Noista tulee "vaan" 60g proteiinia päivässä mikä musta on aika vähän imettävälle. Hedelmiä kans voisin syödä. Katson sitten fiiliksen mukaan. Uskon kyllä, että vauva saa tarvitsemansa, koska tuosta tulee kaikki tarvittavat vitamiinit ja kivennäisaineet, varsinkin kun syön vielä päälle muuta. Vai mitä ootte mieltä?

Hauskaa viikonalkua kaikille! Tää viikko pysytään ruodussa :wave:

Yhteistyössä