löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Voi ei Jahvetti, että sielläkin sairastelua :hug: Ja tuo angiina on kyllä vihoviimeinen tauti.

Tuulenpesä: menkkaturvotusta täälläkin, toivotaan, että huomenna kuitenkin saadaan kivat lukemat =)

Esittelyä: eli täällä 27 vuotias yhden lapsukaisen äiti, poika syntyi 03/08. Laskettu aika oli muuten Jahvetti meilläkin helmikuussa, mutta eipähän tuo mitään turhia kiirustellut, vaikka äiti kaikkensa yritti... Äitiyslomalainen myöskin ja kotona varmaan vielä aika pitkään, tarkoitus olisi hoitaa tuo poika 3-vuotiaaksi kotona ja tiedä vaikka siihen mennessä olisi jo uutta äippälomaakin tiedossa ;)

Maalismamma, mulla oli LA tammikuussa :LOL: No, 31.1. mutta kuitenki :p Näistä neljästä kaikista pisimmälle meni, 41+2 syntyi =)
Ja täällä kanssa tarkotus olla kotona vielä hyvä tovi....tosin ilman uutta äitiyslomaa :LOL:

Esittelyyn: minä olen 25-vuotias ja asun Helsingissä miehen kanssa. Meillä on yksi lapsi, 5kk eli (04/08) ja kaksi isoa koirulia, jotka myöskin kuuluvat perheeseen :D Oon "äitiyslomalla" opiskelusta eli on yliopisto-opinnot vielä kesken, mun pääaine on sattumoisin ravitsemustiede ja elintarviketeknologia, että pitäisi tulla ihan ravitsemusalan asiantuntija!

Punnitus pelottaa kun tuli tässä illalla syötyä vielä päivälliseksi tehtyä ruokaa santsiannos :/

Aloituspaino 84kg
Paino nyt 78,2kg
Pudotus viikossa -1,1kg
Pudotus yhteensä -5,8kg
Jäljellä tavoitteeseen 15,2kg

Esittelystä: Oon 5 "lapsen" ja kahden ison koiran yh, käytännössä. Me ollaan yhdessä kahden pienimmän isän kanssa, mutta ei asuta yhdessä. Exän lapset on syntynyt 08/87, 01/90 ja 08/91. MUn vauvat on syntyny 02/05 ja 06/08.
Tämä viikko meni noin "hyvin", kun kaikki asiat meni pieleen ja maailma kaatui päälle, stressireaktio, ei pystynyt syömään. Tulee varmaan takaisin toi kilo.

Aloituspaino 79,3kg
Paino nyt 72,5kg
Pudotus viikossa -700g
Pudotus yhteensä 6,8kg
Jäljellä tavoitteeseen 17,5kg

Ihan hienostihan tää viikko meni...osin siis Nutrien ansiosta kyllä =) :flower:

Iltapäivällä oon menossa lääkäriin. taitaa angiina olla taas päällä...jo kolmas 2kk:n sisään :'(

Kriisille :hug: ja toivottavasti ens viikko olis parempi :hug:

Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 85,8kg
Pudotus viikossa -400g
Pudotus yhteensä -8,7 kg
Jäljellä 10-15 kg tavoitteeseen

Ja esittelyyn... Olen himpun verran vajaa 34v, "kotiäiti" tällähetkellä. Pojat on syntyneet 12/04 ja 12/06. Perheeseen kuuluu myös mies, joka on toistaiseksi erimieltä siitä, että mahtuisko meidän perheeseen se kolmaskin lapsi ;) Itse olisin kyllä heti valmis yrittämään... :whistle: Etenkin kun nyt on melkeinpä kaikki edelliset raskauskilot karistettu, muut kilot jäljellä... Vanha kissaneiti myös perheestä löytyy. Kotona siis siihen asti kun tuo nuorempi pojista sen 3 täyttää, josko ei sitä ennen pää miehellä käänny... ;)

Totuuden hetki =)

Aloituspaino 89,7kg
Paino nyt 87,6kg
Pudotus viikossa 2,1kg

Ihan mukavasti meni siis nutrien avulla, vaikka varmasti nestettä onkin suurinosa. Tästä sitten eteenpäin =)

Tosi hyvin mennyt tämä viikko kaikilla, hienoja pudotuksia! Hyvä me :D Tästä sitten vaan isolla tsempillä kaikki ensi viikkoon.

Kriisi :hug: Toivottavasti asiat ovat jo paremmin.

Jahvetille paranemisia :hug: Onpa tuo angiina tosiaan ollut sinulla riesana. Mites muu perhe? Ovatko säästyneet? Vaadi siltä lekurilta kunnon kuuri, eihän sitä kukaan kestä jos vähän väliä sairastaa :/

Minä söin tänään linssikeittoa, ensi kertaa elämässäni tein moista. Olipa hyvää :p Sotkin vielä lautaselle vähän raejuustoa sekaan ja tosi hyvin on pitänyt kylläisenä. Näin kevyenä ruokavinkkinä :wave:

Hienoa, vähäks ollaan hyvin pudotettu painoa =) !

Esittelyihin: Oon ite kohta 25, mies 25 ja esikoinen 07/06. Perheestä löytyy jokunen lemmikki.... Muutama heppa, koira ja kissa. Niin ja meillä hirvee vauvakuume molemmilla päällä ja yritystä takan puolisenvuotta. Maalla asutaan pikkusessa kunnassa.

Kiitos Tuulenpesä, on kyllä aika hyvät fiilikset ton painoindeksin suhteen. Normaalipaino alkaa siis pikkuhiljaa lähenemään.

Mä en malta oottaa et laihtuis niin paljon et vois ostaa uusia vaatteita, se ois ihanaa.

Hienoa Selis! Tuo on jo iso saavutus kanssa, sitä odotellessa :) Mulla uupuu tuosta vielä jonki verran, laskinkohan, että 85kg alittaisi sen 30.

Tunnustan, repsahdin eilen :ashamed: Mies teki pitsaa ja minä söin. Enkä edes vain yhtä palaa vaan melkeen puolet siitä pyöreästä pitsasta. No oli onneksi tehty kevytkinkusta ja ananaksesta eikä juustoakaan ollut mitenkään tuhottomasti. Olo muutenkin vähän nuutunut, tämä flunssa on kamala ja vielä menkat päälle :/ No jos menisi tekemään lounasta, kanaa ja höyrytettyjä vihanneksia olisi listalla. Sitten voisi mennä hieman ulkoilemaan niin josko se päivä tästä lähtisi käyntiin =)

Aurinkoista viikonloppua :wave:

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 84,6kg
Pudotusta viikossa -1,0kg
Tavoite 65kg

Mulla on nyt jo monena viikkona venynyt punnitus lauantaihin, niin odotin nytkin sitten että on lauantai. Viime viikko oli nollatulos niin nyt onneksi humpsahti enemmän.

Tosi hienoja tuloksia kaikilla :flower: Meidän pinkassa kyllä kilot karisee.

Hyvä, hyvä Tilsu, tosi hienosti sullakin on pudonnut! Tää on kyllä aika motivoivaa kun kaikilta on melko hyvin paino tippunut.

maalismamma, juu mulla on painoindeksi 85kg kohdalla 28ja risat. Eikä siihen ole edes matkaa kun 3.4kg.

Eli mulla oli muutenkin ekana välitavotteena toi 85kg ja -3.4kg on jo saavutettavissa suht nopeesti jos tiputus jatkuu samalla tahdilla =). Täytyy pitää vaan tiukkaa linjaa.

Selis: sinä taidat olla hieman pidempi kun minä :) Siihen ei kyllä paljoa tarvita, mun kroppa on tainnut jossain vaiheessa erehtyä ja alkanut kasvamaan leveyttä pituuden sijaan :LOL: Meillä on sitten sama välitavoite ja melkeinpä sama matkakin siihen. Eli nyt päättäväisesti sitä kohden, pian me se saavutetaan =)

Mites Jahvetin kurkku? Saitko tehokkaat lääkkeet?

Alkuperäinen kirjoittaja maalismamma08:
Mites Jahvetin kurkku? Saitko tehokkaat lääkkeet?
En saanu mitään :ashamed: Huomenna menen nieluviljelyyn ja lähete on korva-nenä-kurkkulääkärille...se sitten pohtii tilannetta :/ Hieman on kurkkukipu hellittäny, mut nyt tulee räkää joka rööristä :x

Mulla on kanssa painoindeksi 28,8 :D Jee :attn: Siis tuolla 72 kilon painolla, 73kg:lla oli jotain 29.
Työ taijatte olla minua päätä pidempiä ;) :whistle: :LOL:

Heippa kaikille! Ainakaan taivas ei vielä ole pudonnut niskaan. Mulla oli episodi tossa viimeviikolla myös huutonetin kanssa, kun rattaiden myynnin sotki yks häirikkö ja jouduin vaihtaa sähköpostiosoitteetkin. Rattaat meni kaupaksi ja tyhmä lähetin ne viime viikolla, josta seuras tietty, että matkahuolto hukkasi ne ihan kokonaan.
Onneksi liikkarin veto on nyt onnistunut kahtena lauantaina jo "rutiinilla", voi kokea osaavansa edes jotain.
En ole ehtinyt painoindeksiä aikoihin laskea ja mulla oli välitavoite päästä normaalipainoon, mutta nyt se tuntuu aika kaukaiselta. Pitää varmaan siirtää se välitavoite 10 kiloon. Normaalipainon raja taitaa mennä mulla tossa 71kg kohdalla (168cm). Sen verran taustasta vielä, että 1.1.2007 painoin enemmän kuin koskaan 93kg ja päätin tehdä asialle jotain. Yritimme myös hankkia tätä viidettä vauvaa silloin kuumeisesti. Joskus kesä/heinäkuussa painoin 83kg ja syyskuussa siis plussasin. Elikäs nyt jatkan siitä mihin jäätiin, varsinaisia raskauskiloja ei tällä kertaa tullut/jäänyt, kaikki 11kg lähti ekalla viikolla synnytyksestä (neiti tosin painoi päälle 4kg ja istukka vissiin lähemmä kilon eli 6kg oli vettä ja muuta).

Hauskaa ja aurinkoista päivää kaikille!

kriisillä on sitten ollut viikko sattumuksia täynnä! :hug:

Jahvetti, tsemppiä. Mulla kans on morkkis viikonlopun herkuttelusta... paino oli pikkasen nousu kun äskön kävin vaa'alla :headwall: . Nyt täytyy taas olla tiukalla linjalla!!!

Voi kun te ootte tartuttanut muhun nutri-intoilun :D Haluaisin hulluna ostaa sen tehostartin mutta en viitti kun poika on vielä täysimetyksellä, on tosin kahden viikon päästä 6 kuukautta, joten ei enää pitkään. Tekis niin mieli saada jo paino alle 80! Odotan kuitenkin siihen asti, että ollaan saatu kunnolla kiinteitä mukaan, ennenkuin aloitan. Kaupassa vaan näpräsin sitä pakettia :xmas:

Mulla on pari päivää ollut oikein pohjaton nälkä?! Sellanen että voisi kokoajan syödä ja oikein tankata. Oon vakuuttunut, että se on jotenkin hormonaalista ja kuuluu normaaliin olotilojen vaihteluun, nyt vaan oon rekisteröinyt sen kun en oo syönyt herkkuja. Tavallisesti oisin just tällasina päivinä sortunut herkutteluun. Nyt oon vaan sit syönyt enemmän leipää, jogurttia ja lämmintä ruokaa. Toivottavasti on tänään jo mennyt ohi, tuollaiset himokohtaukset :LOL:

Täällä repsahdettiin sunnuntaina niin herkkuihin, että nyt harmittaa ja lujaa :headwall: 150g irtokarkkeja, jädeä ja mitähän vielä... No ei auta itkeä, pakko vaan tsempata entistä enemmän. Eilinen menikin tosi hyvin ja tämä päivä ainakin lähtenyt hienosti liikkeelle. Jospa tämä taas tästä, ainakin ilmat suosii ulkoilemaan =) Masentaa vaan kun kävin puntarilla ja olihan se vähän ylöspäin heilahtanut...

Kriisi: siis mitä ihmettä, joku ihan tuntematonko alkoi häiriköimään huutiksen kautta enemmänkin? Kauheeta :eek: Itsekin sielä jotain kaupannut enkä ole tajunnut tollasta edes pelätä!

Tilsu: tuo pohjaton nälkä on niiin tuttua välillä täälläkin! Joskin minä taidan olla niin toivoton tapaus, että en edes aina erota nälkää kovasta mässytyksen halusta :ashamed: Sitä tässä onkin ennenkaikkea saanut opetella, että millon tekee vaan mieli ja millon on oikeesti nälkä. Musta tuntuu, että nutrien kanssa pääsin vähän oikeille jäljille. Mutta itsekin varmasti sinun tilanteessa jättäisin nutrit myöhemmälle, pian se aika kuitenkin menee kun teilläkin jo syödään kiinteitä :)

Yhteistyössä