löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Jahvetti, mullehan tulee ihmiset kokoajan kysymään et kuinka paljon oikeen oon laitunu ja oikeesti oon nyt laihtunu 4kg. Ei se vielä kyllä pitäis missään näkyä kun tätä painoa kuitenkin on! Kaipa mä oon sitten kiinteytyny. Ja tiiän että jos painaisin sen 75kg niin oisin aikast hoikka, mulla on sellanen ruumiinrakenne.
Tänään olin tosi reipas ja tein 50min treenit, nyt mennään sitten miehen kanssa saunaan nautiskelemaan. Huomenna koklaan olla pelkällä nutrilla :D .

Selis, mulla kanssa vaatteet kertoo enemmän laihtumisesta kuin vaaka. Vaaka näyttää noin -6 kiloa, mutta housut menee vaivatta jalkaan, mitkä 2kk sitten nousi vaan polviin asti :flower:

Mulla ei tääkään päivä onnistunu pelkillä Nutreilla :headwall: :headwall: :headwall: No en mie paljoo pupeltanu, mut liikaa :p

Täällä kanssa alkanu päivä hyvin....aamulla mansikkapirtelö ja justiinsa patukka, lenkkeiltiin myös kerhoon (vajaa 2km yhteesä :kieh: )...jonku ajan päästä juon välipalaliemen ja sen oon jo päättänyt, että päiväruualla otan pienen annoksen ruokaa ja salaattia...pakko :p

Tsemppaavaa lukea Seliksen ja Jahvetin kokemuksia painon tippumisesta, että ei sen tarvitse niin kovin montaa kiloa olla niin jo tuntuu vaatteissa ja ehkä muutkin huomaa =)

Täällä käyty sitten punnituksella aamulla ja näyttäisi, että 1,8kg olisi lähtenyt. Toisaalta alaspäinhän sekin on, mutta olisin tolla rääkillä edes vähän enemmän toivonut :/ Nyt tosin menkkoja enteilevä hervoton turvotus päällä, joten jospa se vähän vaikuttaisi kanssa tohon lukemaan. Oikeesti ei mene mitkään löysätkään housut kiinni kun maha on ihan pallo. Eli kaikkea toivoa en ole heittänyt =) Ja tästä se lähtee! Nyt ei tee enää edes niin herkkuja mieli, joten tervellisillä elämäntavoilla aion tästä jatkaa. Ja älkää sitten antako mun sortua mihinkään menkkamässytyksiin |O

Tää sortui tänään, menkkamässytyksiin :ashamed: .Jäätelöä ja omenapiirakkaa, sattui mahaan niin pirusti. Typerää, tiedän. Pakko oli myös syödä pari karjalanpiirakkaa kun oli niin huimaava olo kun oon ollu nutreilla pelkästään. Ehkä siis kuitenkin mun täytyy niiden lisäks syödä yks kunnon ateria päiväs.

Selis: eihän nuo nyt niin pahoja ole jos ei kaksin käsin syö. Suklaa ja sipsit yms olisi ollut paljon pahempi vaihtoehto, lohduttaudu sillä =) Ja tuo menkkamässytys on siis niiin tuttua täälläkin...

Mä kanssa mietin, että jos joskus tuon vielä otan, niin korvaan toisen päivän nutriaterioista ihan kunnon aterialla esim. keittoa, auttaa kun saa kerran edes nälän kunnolla tyydytettyä, pysyy itsekuri paremmin. Samaten syön liemien kanssa ruisleivän tai näkkärin. Ja silti päivittäinen kalorimäärä ei tulisi suureksi. Tsemppiä loppupäivälle :hug:

Perjantai lähenee uhkaavasti... Tänään vedin 70min treenit crossarilla ja nyt vielä saunaan hikoilemaan. Jo on kumma jos perjantaina ei oo yhtään kiloja karissu! Pitäis olla sillon menkkaturvotuksenkin jo lähteny.
Tsemppiä kaikille kilojen karistukseen :D

:whistle: :whistle: :whistle:
*kurkkii vaan ja on hiljaa täällä herkkuvuoren takana*
Että se siitäKIN Nutri päivästä :headwall: :headwall: :headwall:

:LOL: :LOL: Mutta silleen kiva kuulla, ettei muillakaan oo tänään ihan putkeen menny, etten oo ainoo :saint: :LOL:

Seliksellä on kunnon liikuntainto päällä - hienoa =) Itsekin tein tänään kaksi pitkää hikilenkkiä ja söinkin todella kohtuudella. Nyt on hyvä mieli, vaikka tuo pieni pudotus vähän kaiveleekin :)

Pakko kyllä kommentoida tuohon Jahvetin leikkeleiden syöntiin... Kun siis mie oon ollu siinä uskossa, että oon ainoa, joka sitä tekee! Tai siis kun kaikki, joille olen sanonut, että jääkaapilla käydessä saatan ottaa siivun leikkelettä, ovat kauhistelleet, että paljaaltaanko sitä ilkeät syödä. Että enhän minä sitten niin kummajainen olekaan, jee ;) :wave:

Selis: saattaisi upota kyllä nuo pyörykät täälläkin :ashamed:

Jahvetti: ei pelkoa, eiköhän tämä ainakin repsahtele sillon parin(kin) viikon päästä ;) Mites "patukka-taktiikka" on toiminut? =)

Kiva muuten kun tähän pinoon tulee mukavasti tekstiä ja juttelua, auttaa oikeasti pitämään tämän laihiksen mielessä ja vähän kontrolloi valintoja :) Ja pääsee vähän kirjoittelemaan, meidän maaliskuisten ketju kun tuntuu täysin hiljentyneen - tai taisi hiljentyä kyllä niitä aikoja kun minä aloin kirjoitetella :LOL: :ashamed:

maalismamma, mustakin on ihanaa päästä torisemaan tänne laihisjuttuja ja kuulla miten muilla on sujunut =) . Ja kuinka kivaa huomata että muillekin niitä repsahduksia välillä tulee jos ei pääsis tänne purkaan niin helposti repsahduksen jälkeen saattais tilanne karata käsist =) .

Mä treenailin nyt jo kun lähen pian vaatekutsuille. Ihanaa kun nyt saattaa jo osa kutsujen vaatteista sopia päälle :) . Ainoo vaan ettei saa sortuu tarjoiluihin...

Toivottavasti teet Selis hyviä löytöjä!

Luulen, että nutrit totutti mun mahan vähän vähempään ruokamäärään, nimittäin aika järkevästi on tänäänkin tullut syötyä. Joskin sillä leikkelepakkauksella kävin minäkin kun lenkiltä tultua huikoi, mutta otin vain pari siivua :whistle: Kohta ajattelin syödä salaattia kera raejuuston, pitää aika hyvin nälkää, niin sillä pärjää iltapalaan asti.

VOI prkl..... Ei siis mitään jäänyt käteen kutsuilta :headwall: . Ei ollu kokoja tai ei vaan muuten sopinut päälle, grrr. No eipä menny rahaakaan...

maalismamma, mulla on kanssa nutrien jälkeen tullut pienemmästä määrästä kylläiseks kun aikaisemmin.

Huomenna punnitus, iik jännittää.....

Kylläpä te oottekin saanut pinolle pituutta tuolla jutustelulla.... =) Mie vähemmän kuulumisia laittelen, vaikkakin saatan käydä juttuja lueskelemassa, mutta... No, katotaan tosiaan, että miten tuon huomisen kanssa... :/ Menkat päällä täälläkin ja mie olen oikeesti nyt mussuttanut jotain vähän väliä, osittain terveellisestikin, mutta ei toki kaikki... :whistle: Turvottaa ja olo on kuin ilmapallolla... :eek: Eilen oli aamusta jo ihan kivat pudotuslukemat, mutta, mutta... Huomenna sitten näkee miten nyt sit käy....
Huomiseen ja pinnistellään tää ilta vielä ;)

Mie jätin Nutrit kesken :ashamed: Ei vaan yksinkertasesti tullu mitään :LOL: Säästän nuo 2 päivää ja käytän ne sitten jossaan sopivassa välissä =)
Luulen, ettei huominen tulos hirveesti mieltä ylennä :whistle: En vaan saanu nyt sellasta tsemppiä päälle, minkä ekassa Nutrauksessa sain :(
Ja nyt mulla on taas kurkku kipee :'( :'( :'( Sunnuntaina loppu kuuri angiinaan...se ei varmaan oo lähteny niillä tropeilla pois :snotty:

Tuli mieleen, et pidettäskö pieni esittely tässä...kun juttu on aika aktiivista...onhan noita esittelyjä varmaan tuolla pitkin, mutta eihän niitä jaksa mennä kaivelemaan :ashamed:

Minä voin alottaa :wave:
Eli täällä 29v äitiyslomalainen, 4 lapsen äiti (10v, 8v, 5v ja 7kk (2/08) ) =)

Voi harmi Selis! Tosin mulla on noilla vaatekutsuilla käynyt usein niin, että siellä jotenkin katoaa järki ja innoissani tilailen. Sitten kotona mietin, että ihan oikeesti kyllä melkeen vastaavan olisi saanut jostain henkkamaukasta paaaaljon halvemmalla... Mä taidan olla aika helppo kohde niille myyjille- järki kotona ja rahat mukana :LOL: :ashamed: No nyt on ollut pakko tottua harkitsemaan kotona ollessa.

Mulle taitaa olla tulossa flunssa, kurkku kipee ja nokka tukossa :/ Miks musta tuntuu, että aina kun aloitan laihiksen niin tuun kipeeksi! Voisiko siitä päätellä, että ehkä herkuttelu sittenkin on terveellistä?? :p :whistle:

Yhteistyössä