Jospa olis vaan nesteitä ja turvotusta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Selis:Täällä saldo +3kg :headwall: :headwall: :headwall:
Jospa olis vaan nesteitä ja turvotusta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Selis:Täällä saldo +3kg :headwall: :headwall: :headwall:
OhoAlkuperäinen kirjoittaja kriisi:Neiti on kohta 4kk ja vähän vajaa 8kg...
Neiti oli kuukausi sitten 63cm (pipo 42,5cm eli myös hartiat löytyy), seuraava neuvola on vasta 1kk päästä. Meidän vauvajumppaa vetävä fysioterapeutti sanoi, että poikansa painoi saman verran vuoden vanhana ja totesi samaan hengenvetoon, että ompas kompaktin näköinen. Eli en tiedä missä tuo paino on, ei se päällepäin ainakaan näy, ihmeen vähän on makkaroitakin. Kun pistää vierekkäin samanikäisten pienempien kanssa niin lähinnä tuo pää näyttää puolivuotiaan kokoiselta.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:OhoAlkuperäinen kirjoittaja kriisi:Neiti on kohta 4kk ja vähän vajaa 8kg...
Onko pituutta paljon? Meidän viikkoa vaille 8kk on n. 70cm ja 7600g
Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:Neiti oli kuukausi sitten 63cm (pipo 42,5cm eli myös hartiat löytyy), seuraava neuvola on vasta 1kk päästä. Meidän vauvajumppaa vetävä fysioterapeutti sanoi, että poikansa painoi saman verran vuoden vanhana ja totesi samaan hengenvetoon, että ompas kompaktin näköinen. Eli en tiedä missä tuo paino on, ei se päällepäin ainakaan näy, ihmeen vähän on makkaroitakin. Kun pistää vierekkäin samanikäisten pienempien kanssa niin lähinnä tuo pää näyttää puolivuotiaan kokoiselta.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:OhoAlkuperäinen kirjoittaja kriisi:Neiti on kohta 4kk ja vähän vajaa 8kg...
Onko pituutta paljon? Meidän viikkoa vaille 8kk on n. 70cm ja 7600g
Tyttö on toistaiseksi isompi kuin kukaan mun aiemmista neljästä lapsesta, kaikilta mitoiltaan. Eipä jää jalkoihin, jos noin kasvaa. me ei ukkelin kanssa olla mitään isoja, tosin itse olen aina ollut kavereitani 10kg painavampi vaikka olisin kuinka ruikussa kunnossa.