löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Hei vaan... Täälläkin on hiukkasen päässyt homma karkaamaan käsistä!! :eek: Uuh ja se kyllä tuntuukin... Joo, eli yritämme nyt sitten taasen jokainen päästä ruotuun ja tsempata tuonne perjantaille!! ;)
Selis, ehkä tosiaan olis turvotusta...Kun on noin paljon pompsahtanut ja drakonia-Kiva kun mukaan löysit!

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!!! =)

Jepulis...vetäsin sitte 2 pullaa kahvin kanssa tässä...en oikeesti ees tajunnu ensin, et mitä tuli tehtyä...se kävi niin vaistomaisesti |O :ashamed: :kieh:
No, jos kohta lähettäs viemään poikaa kerhoon kävellen...sais ees yhen suupalan kulutettua :LOL:

Hieno asenne Selis, nyt vaan eteenpäin niin eiköhän se tasaannu. Onhan meillä muutama päivä vielä punnitukseen. Itse ainakin odotan tällä kertaa parempaa viikkoa kun viimeksi tuli plussaa. Mulle on maistunut nuo nutrit ihmeen hyvin, liekkö johtuu siitä etten oo pelkillä niillä nälkää nähnyt?!

|O |O |O Mulla on menny laihikset jo useamman viikon ajan päin peetä! Rehellisesti sanoen olen siis syönyt ihan mitä lystään ja miten paljon lystään,en ole vaa'allakaan käyny varmaan kolmeen viikkoon...Tarvii varmaan taas ostaa nutrikuuri tai kokeilla jotain muuta supertiukkaa dieettiä että saa jotain rotia tähän hommaan. |O |O |O En ymmärrä miten tämä taas kerran meni näin,ensin hyvä alku ja sitten hälläväliä ja taas ollaan lähtötilanteessa. :headwall: :headwall: :headwall: ARRRGH! |O

Pianza, minä oon niin ruuan vietävissä, että melkeen odotan päivää, kun repsahdan TÄYSIN :hug: Kovasti tsemppiä sulle!!!! :hug:

Tilsu, tosi hyvin lähteny!!! Mulla lähti kanssa sillon eka kerralla ihan kiitettävästi vaikka vähän söin muutakin =)

Selis, oiskohan huomenaamulla jo vähintään +-0 :D :flower:

Tuulenpesällekin tsempitykset että johonkin ruotuun pääsisi!! =)

Ja kaikille muillekin..NYT kunnon loppukiri perjantaihin!!! :flower: :attn: :D :hug:

en ole edes kehdannut koneella käydä hetkeen kun on tullut niin repsahdeltua :ashamed: Mutta olihan täällä näköjään kohtalotovereita, hieman lohduttaa. Täytyy vaan ajatella, että tämä elämäntapojen muutos on pitkä prosessi ja siihen mahtuu näitä huonojakin päiviä. Tärkeintä on, että niitä olisi mahd. vähän ja niiden jälkeen taas palaisi ruotuun. Mutta miksi, oi miksi se ruoka ja namit on vaan niin hyvää ja itsekuri niiiiin huono???? :headwall: |O

Jahvetti Kiitos tsempistä! =)
Kävin just vaa'alla,tässä kuukauden kestäneellä mässytyskaudella on tullu VAAN 1,5kg takaisin. :eek: 30.8 oli mulla punnituksessa näköjään aamupaino 84,5kg,nyt vaaka näytti 86kg.Ois pitäny ensin käväistä tuossa vaa'alla ennenkuin tulin tänne raivoamaan,eihän tuo tilanne niin paha olekaan mitä luulin... :ashamed: :whistle:
Huomenna siis tämä akka palaa ruotuun,peli ei ole menetetty ja tuli oikein inspiraatio taas laihduttaa! :D

Viime perjantain punnitus jäi näköjään laittamatta, kun taas hävetti...

Aloituspaino 84kg
Paino nyt 78,4kg
Pudotus viikossa +0,2kg
Pudotus yhteensä -5,6kg
Jäljellä tavoitteeseen 15,2kg

Tiesinhän sen periaatteessa, kun edellinen viikkopudotus oli niin paljon, silti aina potuttaa. Yritän urakalla työntää typylle soseita, kun ei meinaa maito riittää. Neiti on kohta 4kk ja vähän vajaa 8kg...

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:
Neiti on kohta 4kk ja vähän vajaa 8kg...
Oho :D
Onko pituutta paljon? Meidän viikkoa vaille 8kk on n. 70cm ja 7600g :LOL:
Neiti oli kuukausi sitten 63cm (pipo 42,5cm eli myös hartiat löytyy), seuraava neuvola on vasta 1kk päästä. Meidän vauvajumppaa vetävä fysioterapeutti sanoi, että poikansa painoi saman verran vuoden vanhana ja totesi samaan hengenvetoon, että ompas kompaktin näköinen. Eli en tiedä missä tuo paino on, ei se päällepäin ainakaan näy, ihmeen vähän on makkaroitakin. Kun pistää vierekkäin samanikäisten pienempien kanssa niin lähinnä tuo pää näyttää puolivuotiaan kokoiselta.
Tyttö on toistaiseksi isompi kuin kukaan mun aiemmista neljästä lapsesta, kaikilta mitoiltaan. Eipä jää jalkoihin, jos noin kasvaa. me ei ukkelin kanssa olla mitään isoja, tosin itse olen aina ollut kavereitani 10kg painavampi vaikka olisin kuinka ruikussa kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Neiti on kohta 4kk ja vähän vajaa 8kg...
Oho :D
Onko pituutta paljon? Meidän viikkoa vaille 8kk on n. 70cm ja 7600g :LOL:
Neiti oli kuukausi sitten 63cm (pipo 42,5cm eli myös hartiat löytyy), seuraava neuvola on vasta 1kk päästä. Meidän vauvajumppaa vetävä fysioterapeutti sanoi, että poikansa painoi saman verran vuoden vanhana ja totesi samaan hengenvetoon, että ompas kompaktin näköinen. Eli en tiedä missä tuo paino on, ei se päällepäin ainakaan näy, ihmeen vähän on makkaroitakin. Kun pistää vierekkäin samanikäisten pienempien kanssa niin lähinnä tuo pää näyttää puolivuotiaan kokoiselta.
Tyttö on toistaiseksi isompi kuin kukaan mun aiemmista neljästä lapsesta, kaikilta mitoiltaan. Eipä jää jalkoihin, jos noin kasvaa. me ei ukkelin kanssa olla mitään isoja, tosin itse olen aina ollut kavereitani 10kg painavampi vaikka olisin kuinka ruikussa kunnossa.

Toiset vaan on isompia kun toiset...aikuisetkin, valitettavasti |O :LOL:
Meillä tää neiti on huomattavasti taas pienempi kun nuo 3 isompaa on olleet =) Ite oon ollu samanlainen rimpula, vuosikkaanakin vain 8,2kg =)

Meillä taasen pieni poika.... Painoi korjatussa kahdenvuoden iässä 10,4kg ja 88cm pitkä :LOL: .

Aamusti olin vielä puntarilla ja kyllä siitä laivareissusta on hiukan tainnut plussaa tulla... aattelin kuitenkin nyt hetken taas syödä normaalisti ja sitten vielä vedän nuo viimiset nutrit :).

Selis, mie oon ite ollu 2-vuotiaana 86cm ja 11,2kg :D :LOL: Tuo neiti on tähän 8kk ikään asti ainaki kasvanu ihan samaa käyrää ku minäki, et ei taija ihan missiä siitäkää tulla ;) :whistle: :LOL:
Oon mie sentään joskus ollut pieni |O :LOL: :LOL:

Aamua odotellaan melkeen masennuksen vallassa...tuli vedettyy pussillinen pistaasipähkinöitä |O
Ne on jänniä, ku yhen ottaa, ni sitä ei voi lopettaa enneks pussi on tyhjä |O :LOL:

Jahvetti, kyl mäkin oon joskus lapsena ollu tosi laiha :LOL: :LOL: , vaikkei nyt kyllä uskois ja huono oon ollu syömäänkin.... :LOL:
Mä oon tunnesyöppö, oon perinyt sen äidiltäni...
Juu, mä välttelen kaikkee tollast mihin sortuu kun ensiks ottaa yhen. Huomenna aamulla ois sit tuomiopäivä tän punnituksen suhteen!

Öitä :wave: .

Aloituspaino 79,3kg
Paino nyt 72,9kg
Viikkopudotus -200g
Kokonaispudotus 6,4kg
Jäljellä tavoitteeseen 17,9kg

Että vaan 200g :snotty: :snotty: :snotty: Eli vielä on 400g "mässäämistä" mukana :'( Tosin eilen illalla tuli vedettyä niitä pistaasipähkinöitä, et silläkin varmaan oma osuutensa asiaan :|

meinasin, jos nyt tän viikon kattosin painon joka aamu ja merkkaan ylös, ni vois vähän tota vaihtelua kattoo =)

Aloituspaino: 89,7kg
Paino nyt: 87,2kg
viikkopudotus: -200g
Kokonaispudotus: 2,5kg

Jo toisen kerran peräkkäin vaivaset 200g |O No ei voi kun itseään syyttää, ihan luvattoman paljon olen viikolla repsahdellut. Nyt päätin, että tänä viikonloppuna meille ei herkkuja osteta kun en kerran kohtuudessa pysy :ashamed:

Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 85,6kg
Pudotus viikossa +/- 0
Pudotus yhteensä -8,9 kg
Jäljellä 10-15 kg tavoitteeseen

Hyvinhän teillä on mennyt, kun on kuitenkin pudotusta kaikilla!! Mulla ei tippunut, mutttei onneksi plussaakaan tullut. :snotty: Tunnustan, olen retkahtanut ja herkutellut, syönyt, vaikkei ole nälkä! Ja siis mitä syönyt, äskenki kävin isännään suklaalevyä verottamassa ja aijemmin ahdoin taffelin Fire ballsia... Uuuuuh, nyt on ihan kamala turvotus ja ähky... Siis ja tätä retkahtelua on nyt ollut jo kohta kaks viikkoa... Plääh! Mutta kaipa se tästä... :/

Ja kiitos vaan Jahvetti, tuolla sun tsempityksellä oli se vaikutus, että jaksoin sentään tossa taas pari päivää edes enemmän yrittää...raastoin porkkanaa puoli lautasellista jne, mutta herkkuja silti tekee mieli... :p Eikä väliä onko suolasta tai makeeta-kaikki käy! :ashamed:

Aloituspaino 93.4kg (17.8)
Paino nyt 88.8kg
Pudotus viikossa +900 :ashamed:
Pudotus yhteensä -4.6kg
Välitavoite 85kg

Eli vajaa kilo oli sieltä laivareissusta TULLUT! Noh tästä täytyy nyt rueta tsemppaamaan. Eilenkin söin huoltsikalla aika myöhään paninin, iltasyöpöttelystä tarvis päästä eroon!

Hienosti on kyllä melkein kaikilta lähtenyt! Nyt vedän nutreja osittain että jos tulis vähän kevyempi olo :D . Tarkotus ois saada kilo viikossa pois, jos vaikka palaisin vanhaan rytmiin :)

Tänään oli sitten himppasen noussu tuo paino taasen :whistle: Johtuen siitä, et esikoinen haki itselleen iltamässyksi sipsipussin eikä jaksanu sitä kaikkea yksin syödä, no pitäähän äidin auttaa :saint: B) :LOL:

Perjantai 72,9kg (illalla 74,3kg)
Lauantai 73,0kg

Yhteistyössä