löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Lähtöpaino 79,3kg
Paino nyt 73,2kg
Viikkolisäys +400g
Yhteensä pudonnut 6,1kg

Oon NIIN pettyny :ashamed: :ashamed: :ashamed:
No, empä kyllä oo liikkunu tms YHTÄÄN...no pääasia, että Nutrikiloja ei oo takas tullu :/
Tänään mennään kauppaan ja ostan sen 5 päivän satsin ja pidän ma-pe Nutrikuuria...ehkäpä tämä tästä ja jos niillä päästäis alle maagisen 70kg :attn: =)
Ostin eilen uudet farkutkin, kun ne lököttää, olen onnellinen :D :saint:

Ihanaa aurinkoista kirpsakkaa syysaamua jokaiselle =)
 
Kiitos tervetulotoivotuksista =)

Aamu aloitettu nyt suklaapirtelöllä ja ihan sillä tuntui nälkä lähtevän. Melko makeaahan se oli, mutta eiköhän se välipalaliemi sitten suolasta vaihtelun vuoksi. Eniten varmaan pelkään sitä, että tulee kova nälkä. Sitä varten on kaappiin hamstrattu kasviksia, että söisi niitä eikä alkaisi tyhjentämään pakkasta herkuista... Oletteko uskaltaneet liikkua nutrauksen aikana kuinka paljon?

Oletteko te aina perjantaisin ilmoittaneet viikkopudotuksen? Voisin ensi perjantaina sitten laittaa kanssa, eilisestä kun nyt ei vielä ole pudotusta tullut ;)
 
Maalismamma, mie en pystyny Nutrien aikaan liikkua juuri yhtään...tuli NIIN kamala olo, kun ns tyhjällä vatsalla rehki, että yhteen kertaan jäi :ashamed: Tai sit pitäs esim HETI sen patukan jälkeen lähteä jne. ja nyt mulla on liikkuminen sitte jäänytki, en oo saanu aikaseks |O

Punnitus joo perjantaisin...saa sit viikonlopun mässää ;) :LOL: :LOL: mulla oli kanssa eka maanantaisin, mutta vaihdoin perjantaille, kun näytti täällä olevan yleinen punnaripäivä =)

**********

Sitte tuli sellanen mieleen, kun mulla tota plussaa oli nyt tullu, et mulla on penisiliini kuuri, että voiko se olla osasyynä tähän?? :whistle: :wave:
Nimittäin olen syöny tosi kurinalasesti enkä oo YHTÄÄN tän viikon aikana "rötvästelly" :whistle:
 
Sitä vähän epäilinkin, että tuleeko tosi hutera olo kun noin kevyillä eväillä rehkii. Ei olisi kiva pyörtyä polun varteen poika mukana :/

Tota viikonloppujuttua en muuten tullutkaan ajatelleeksi tossa punnituksessa :D Siinähän tulee vähän se perinteinen, että laihis alkaa aina sitten taas MAANANTAINA :LOL: Ei vaan, nyt koitan oikeesti muuttaa ihan elintapoja kunhan saan homman vauhtiin noilla nutreilla.
 
Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 86,2kg
Pudotus viikossa -400g
Pudotus yhteensä -8,3 kg

:wave: Täällä taasen... On ollut vähän hakusessa tän mamman painonpudotus, että en ole juurikaan käynyt kuulumisia laittelemassa... :whistle:
Mutta näemmä on nyt päästy taasen pudotuspuolelle, itseasiassa olikin jo tossa alkuviikosta enemmän pudotusta, mutta eilen kun hääräsin mehuksi ja soseeksi noita luumuja keskellä yötä, niin nälkähän siinä tuli...ja ihan pakko oli ottaa muun syöpöttelyn lisäksi rivi maraboun Daim suklaatakin miehen levystä...Ei omat tummat suklaat riittäneet :whistle:

Ja minunkin puolestani tervetuloa maalismamma08! Tuota perjantaipunnitusta taisin minä alkujaan ehdotella ja siinä tosiaan oli se pointti, että josko viikonloppuisin ollaan koko perhe koolla, tai on kyläkäyntejä, meillä itsellä mummila=herkkuleipomo ;) jne, niin ei tarvtse sitten sen takia olla ottamatta, että olisi heti maanantaiaamusta punnitus...Vaan on viikko aikaa tiukentaa otetta :D Itse kyllä käyn joka päivä vaa'alla, mutta virallisesti tuon perjantain kirjaan itsellenikin ylös...

Jahvetille kanssa tsemppiä, josko sullakin nyt ensi viikolla olis toiset lukemat! Ja tuohon penisiliinin vaikutukseen ja plussaan, en osaa kyllä sanoa mitään... Mutta voisko se syy, mihin tuota kuuria syöt olla osasyynä, eli olis elimistö alkanut pöpöjahtiin ja ne rasvapallerot olis saanut jäädä rauhaan? Siis että elimistö olis käynyt vähän niinkuin säästöliekille?

Hurjan paljon tsemppiä kaikille muillekin!!! :flower:
 
Käytkö Jahvetti punnituksella vain kerran viikossa vai useammin? Ajattelin, että josko tuo olisi vaan jokin tilapäinen nousu? Mulla ainakin vaikuttaa tosi paljon esim. kuukautiskierto jne painoon. Mutta tsemppiä jatkoon kumminkin! Mulla ainakin usein käy niin, että jos hyvän viikon jälkeen paino ei ole pudonnut ja jos vaan jaksaa jatkaa samalla tavalla niin seuraavalla viikolla onkin sitten tosi iso pudotus. Toivotaan, että näin myös sinulla =)

Tuo on Tuulenpesä aivan totta, että viikonloppuna ei ole kiva liian tarkkaan katsella syömisiä. Meilläkin silloin usein mummila reissuja jne. niin ei ole kiva kaikesta kieltäytyä. Ja ainakin itsellä sellainen täyskieltäytyminen kaikesta ei edes toimisi. Kun sallii hieman herkuttelua silloin tällöin niin ei tule sellaista kielletyn hedelmän kiusausta ja pysyy paremmin kohtuudessa. Itse olen ajatellut, että jatkossa koitan viikot olla tosi tarkkana ja sitten viikonloppuna voi kohtuudella olla jotain herkkua. Silloin myös ehkä hieman "parempaa" ruokaa, mutta kohtuudella ja kasvispainotteisesti. Ainakin aiemmin tämä tapa on mulla toiminut parhaiten. Tuo kohtuulliseen herkkumäärään on vaan kiinnitettävä huomiota. Pitäisiköhän pyytää jos mies antaisi herkkurahaa erikseen, sitten voisi senttejään laskeskella namihyllyllä ihan kuin lapsena :LOL:
 
maalismamma, mä liikuin silloin nutrien aikaan ihan hirveesti ja hyvin jaksoin. Täytyy vaan muistaa juoda tosi paljon niin sitten pärjää hyvin =)
Unohdin aamun kiireessä punnita itteni että täytyy merkata huominen sitten tänne. Toivottavasti se takaisin lihottu kilo ois tippunu :ashamed:
 
Ensimmäinen nutripäivä alkaa olla jo aika pitkällä ja ruodussa vielä, jee :D Syöjäänsä odottaa vielä vaniljajälkkäri ja tomaattiliemi. Hieman onkin jo nälkä, joten kohta niiden kimppuun. Jälkkärin sekaan ajattelin kyllä laittaa vähän marjoja pakkasesta, että hiukan lipsun jo ekana päivänä ;) Tänään olen tehnyt kaksi suht kevyttä lenkkiä ja ainakaan niiden aikana ei alkanut heikottamaan. Toisen lenkin aikana tosin oli se lounaspatukka taskussa ja napsin sitä siinä kävelyn lomassa kun piti ukon matkaan ehtiä enkä ollut vielä syönyt :LOL:
 
Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 85,6kg
Pudotusta viikossa +/-0
Tavoite 65kg

Ohhoh, nyt tuli nollaviikko. Oisin kyllä odottanut edes pientä pudotusta mutta eipä ei. Vois ens viikolla olla jo alle 85 niin ois lähempänä 80 kun 90!

Hienoja tuloksia kriisi ja tuulenpesä!
Koitetaan me muut saada ens viikolla tänkin edestä tulosta eli jatketaan tsempillä!
 
Täällä on kyllä monella tosi upeita kokonaispudotuksia :flower: Varmasti ihana tunne kun vaatteet alkavat olla löysiä päällä ja ehkä "joutuu" ostamaan jo uusiakin.

Nyt toinen päivä nutrausta takana. Hyvin on kuri pitänyt, vähän on sellainen pieni heikotus olo. Varmaan pitäisi juoda enemmän. Mutta siis se vaniljajälkkäri :snotty: Ihan kamalaa! Koitin sotkea marjoja jne. sekaa, mutta ei sitä alas saanut. Päätinkin korvata nuo jälkkärit palalla ruisleipää, jota sitten nautiskelen noiden liemien kanssa.
 
maalismamma, juu ei ne ruuat mitään kovin nannoja oo :LOL: . Mutta tehokkaasti paino putoaa. Mäkin laitoin sinne joukkoon aina mustikoita että sain alas...

Jep, täällä on kärsitty kauheista menkkakivuista ja oon hiukan sortunut pelkistä nutreista... Nyt jouduin ottaa buranaa kun kivut kävi niin mahdottomiksi. Huh hu. Aattelin hetken päästä lähtee koiran kanssa lenkille kun liikunta yleensä hieman helpottaa.
 
|O Jos nyt kerkein muutaman sanan tännekin raapustaa...matalalentoa ollut koko viikonloppu lasten harrastuksissa (jalkapallo ja jääkiekko) :D

Eli mie käyn puntarilla melkeen joka aamu :whistle: Mutta vain sen perjantai painon laitan aina ylös...hirveä vaihtelu noissa painoissa on kyllä...
Penskakuuri olis nyt loppu, että katellaan nyt mihin suuntaan tää lähtee menemään :/

Se vaniljajälkkäri on kyllä aika :x :x :x Mut kyllä sen nälkäänsä söi :LOL: Muut on kyllä ihan jopa kohtalaisen hyviä...juustopasta oli mun lemppari..heti patukoiden jälkeen ;)

Mulla on taas 5 päivän Nutrikuuri odottamassa, huomenna alotan taas =) Tavotteena olis nyt niillä saada alle 70kg :D Katotaan miten onnistuu ;)
 
Selis: mulla sama, että menkat nostaa aina hetkellisesti. Saattaa tulla jopa pari kiloa turvotuksesta. Mulle kanssa nuo kivut on tuttuja, kaikkia riesoja sitä nainen saakin kärsiä |O

Jahvetille tsemppiä nutrien kanssa, toivottavasti menee alle 70kg! Maanantai onkin hyvä päivä alottaa niin on viikonloppuun mennessä ohi. Mulla ainakin teki monta kertaa viikonloppuna tiukkaa, mutta lujana pysyin :D Jotenkin näin arjen hulinassa pysyy paremmin ruodussa. Noita jälkkäreitä lukuunottamatta mä oon aika yllättynyt, että noi nutrit on noinkin hyviä. Etenkin juuri juustopasta, patukat ja ne liemet. Tai sitten mulle tosiaan kelpaa melkeen mikä vaan kunhan on syötävää :LOL:
 
Jahvetti: tämä ja huominen vielä pinnisteltävää... Me ollaan melkeen muutettu tonne pihalle, että pysyn poissa ruokakaapeilta :whistle: Nälkä ei sinänsä ole, mutta kun tekee mieli... Nytkin on kahvihetki kun poika unilla ja voi kun tekisi mieli herkutella kahvin kanssa. Eli tällaisia tottumuksia nämä minun syöpöttelyt näemmä. Keskiviikkoaamuna tiedän sitten kertoa tuloksia =)
 
Ja mie repsahin heti ekana iltana |O
Illalla, just ennen nukkumaan menoa kävin jääkaapilla juomassa Cocis Zeroa...mulla melkeen naksahti päähän ja tuli sellanen olo, et PAKKO saada suolasta suuhun tai taju lähtee....pistelin sit poskeeni puol pakettia (olikoha 300g paketti) ohuen ohuita kinkkusiivuja |O |O Ja nyt turvottaa....mut jos tää tästä :xmas: mie en voi noille himoilleni mitään :LOL: :LOL:


:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Jahvetti Älä huoli, toihan on repsahduksista just paras. Ennen nukkumaanmenoa jotain proteiinipitoista ja vähärasvaista! Vaikka tietysti ajatus repsahtamisesta soimaa. Mulla on aina aamuisin paino selvästi vähemmän jos oon illalla viimeisenä syönyt vaan jotain proteiinipitoista.

Meillä on herkuteltu tortilloilla miehen kanssa. Yhdessä lätyssä on 123kcal ja siihen sit vähärasvaista naudan paistijauhelijaa, kaikenmaailma rehuja: salaattia, sipulia, paprikaa, maissia ja salsaa johon ei oo lisätty sokeria. Namsk :p Ei oo yhtään paha kun jo kahdesta tulee täyteen!
 
Mulla ei vaan paino oo laskenu... Treenattu on ja oon syöny nutreja. Tosi kurjaa, alkaa motivaatio menee jos en saa yhtään kiloja tippumaan :headwall: . Huomenna mulla on vapaa ja aattelin syödä pelkkiä nutreja, katotaan pystynkö.
 

Yhteistyössä