löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Nyt on menny kaikki laihikset ihan persilleen :headwall: :headwall: . Oltiin viikonloppuna lastenvahtina enkä päässyt tekemään kuin pikkuisia kävelylenkkejä. Sitten meidän koiruus oli henkihieverissä ja tiputuksessa pari päivää, enkä kertakaikkiaan osannut tehdä mitään muuta kuin Syödä :ashamed: , tunnesyöppö.... Nyt kaikki hyvin, mutta aamulla kävin vaa'alla ja oli paino noussu. Damn. Nyt tietty harmittaa hirveesti. Reilu viikko pitäis koiran olla levossa että joutuu nyt yksin sitten lenkkeilemään.
 
Alkupaino 79,3kg
Paino nyt 72,8kg
Viikkopudotus -600g
Yhteensä pudonnut 6,5kg

Olin yllättynyt, että oli 600g tippunut paino!!!! Oon kyllä tässä kipeenä ollut, angiinassa, että kurkku tosi kipeä, eikä tuu turhia syötyä.
Mut tästä on hyvä jatkaa =) :flower:
Yhdet verkkarit jopa mahtui päälle, jotka soi jalassa vielä pari kk sitte :D :D
 
Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 86,6kg
Pudotus viikossa +300g
Pudotus yhteensä ....palataan kun on miinusta :whistle:

Juu, että niinhän se mullakin kävi, että hyvä alku ja tähän tyssäsi!! :/ Kovasti on mieli tehnyt mussutella ja jotenkin niin kiirettä ollut, etten ole oikein oikeaoppisesti syönyt, enkä kyllä liioin liikkunutkaan... Mutta pakkohan se on tästä yritää eteenpäin, vaikka nyt on siis viikon ajan ollut kokoajan nousua tuossa painossa... :x
 
Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 85,6kg
Pudotusta viikossa -0,5kg
Tavoite 65kg

Hih, enää 20kg tavoitteeseen! Täältä lähti puoli kiloa! Oon tosi tyytyväinen, sillä olen aloittanut liikunnan pitkän tauon jälkeen. En ollut käynyt kuntosalilla varmaan puoleentoista vuoteen ja tällä viikolla aloitin taas. Kävin kahdesti salilla, sekä jumppasin kerran kotona gymstickillä, kerran tv2:sen jumpan ja sit eilen vielä yli tunnin kävelylenkin. Joka päivä on siis tullut urheiltua, mikä on suuri muutos mun liikkumisessa! Nyt ajattelin ostaa kuntosalikortin jonnekkin ja oon ihan innoissani, koska ennen tykkäsin käydä salilla monta kertaa viikossa ja tuntuu että nyt oon löytämässä sen taas raskauden jälkeen =)

Sit vielä vähän off topic:
Oliko täällä muita imettäviä? Meidän poika täyttää huomenna 5kk ja täysimetän vielä. Maanantaina on neuvola ja ajattelin siellä kysellä tuosta kiinteiden aloittamisesta. Meinaa tää mamma olla aika puhki, kun nyt on syöttövälit lyhetyneet entisestään ja tuntuu et pojalla voi jäädä vähän nälkä. Oon tosi "ylpeä" itsestäni että olen jaksanut imettää, sillä se on mulle ollut tärkeä asia ja nyt on tavallaan enää viimeinen kuukausi täysimetystä. Odotan kyllä sitä, että saadaan muutakin ruokaa mukaa, ettei tissit ole ainoa ravinnonlähde kun oon ollut tosi kiinni kotona. Sitten saa laihkarikin enemmän potkua kun aikaa käydä jumppaamassa hieman pidempään kuin nyt! Lyhyt aikahan tää on ollut mutta imetys painaa kokoajan takaraivolla kun laihdutan. En siis viitsi syödä lähellekkään niin vähän kuin muuten saattaisin, koska ajattelen ettei maidolla ole sitten rakennusaineita.
Tuli nyt vähän purettua, mutta muistelin että täällä oli muitakin. Olis kiva kuulla miten teillä onnistuu laihdutus ja imetys yhtäaikaa?
 
Tää mamma osti tänään kaupasta taas vähän nutreja, jospa niiden kanssa ois tiukempi linja :LOL: . Mulla tosiaan perjantaina karkas käsistä kun olin viihteellä työporukan kanssa ja pari päivää oli ihan mahdotonta :headwall: . Harmi kun tänään sataa näin paljon ettei pääse kastumatta kovin pitkää lenkkii.
 
Jahvetti, mä ostin kokeeks eilen metsmarjapirtelöä. Aamusti sellasen join, oli ihan hyvää. Lounaaks ois sitten patukka. Näin mennään ainakin toistaiseksi. Toivottavasti saisin taas tuloksia nopeesti kun se on parasta motivaatiota mulle =) !
 
Selis mulla kanssa melkeen aamupäivä menee Nutreilla melkeesti ja sitten päivällinen ja iltapala tulee syötyä normaaliruokaa...tosin yritän kovin kasvispainotteisesti =) Aina se ei onnistu ;)
Mulla on kanssa, et lähtis vaikka 2kg npsaan ja sit vaikka hetken olis tasasta, mut se, et näkis kerralla isomman muutoksen, ni ois hyvää motivaatioo!! :D
Mut mahtuu mulla jo 2 vanhat pökät jalkaan...verkkarit ja farkut :attn: :attn: :D
 
Hienoa Jahvetti, toi et vanhat housut mahtuu päälle on upeeta! Mulla on yhet farkut mitkä oon joskus postimyynnistä tilannu ja ne kun mahtuu päälle ni oon tyytyväinen :D . Mä saan ne jo jalkaan, mutta kiinni ei kyllä mee, ainakin 15cm tarvis vyötäröstä lähtee. Siinä on vähän tavotetta.
Nyt on ainakin aamupäivä mennyt hyvin nutrien kanssa ihan oon tyytyväinen että oon jaksanu tsempata. Mä aattelin kanssa kasvispohjaisesti syödä illalla ja yrittää jättää sen napostelun kokonaan pois. Saa nähdä miten onnistuu =)
 
Ihan vaan, etten turhaan haaveilis noista Nutreista, niin kysyn. Kun vaavi (3kk) on vielä täysimetyksellä, lukeeko niissä mitään voiko käyttää imettäessä. Hermo meinaa mennä, kun ei uskalla hirveesti edes yrittää isompaa pudotusta, kun vaavi ei edes huoli korviketta tai soseita. Ajattelin vaan, että millastahan se maito sitten on, jos tommoisen päivän vetää?
 
kriisi Mäkin uskon että nutreja voi käyttää jonkin verran, riippuen varmaan kokonaiskaloreista. Itse ainakin huomaan jos syön ja varsinkin juon liian vähän niin maitoa ei tuu niin paljon ja poika haluaa kokoajan rinnalle. Mä en itse käyttäis, vaan koittaisin vaan syödä normaalia, kevyttä ruokaa kohtuullisesti. Ehkä sitten kun täysimetys on ohi.

Mulla on ollut se herkkulakko nyt jo 1 ja 1/2 kuukautta. Mites muut? Syöttekö kuinka usein/paljon jotain makeaa tai suolaista herkkua? Voisitteko kuvitella olla ilman?
 
Nannamaakari ilmottautuu!!! Mä oon niin paljon herkkujen perään. En niinkään karkkien tai sipsien perään mutta muiden herkkujen perään kyllä :ashamed: . Oon yrittänyt nyt välttää herkkuja ja aika hyvin oon pysynyt "kaidalla" tiellä.
 
Herkkulakko??!!?? Hirvee kirosana. En kait mä olis tällanen, jos voisin luopua sokerista, suolasta ja rasvasta. Mä liikun ja huidon senverta paljon (kuntoindeksi oli viime testissä ikäryhmän parhaassa 10%:ssa, siis yli 20kg ylipainoisena), ettei tätä ongelmaa olisi, jos olis itsehillintää. No, lupaan vielä yrittää olla syömättä tyhjiä kaloreita, ainakaan ihan joka päivä, ainakaan... seli, seli :LOL:
 
Herkkulakko EI onnistuis täällä :whistle: :ashamed: Purkalla saa pahimmat himot pois, lakuja tulee sillon tällön ostettua kaupasta ja viikonloppuisin (joko pe tai la) on kyllä herkkupäivä, sanan varsinaisessa merkityksessä :ashamed: Mennään esmes makuuniin hakemaan iltamässyt, toki kohtuudessa KOITETAAN ( :kieh: ) pysyä ja mm suklaat jää sinne...no eikai sellanen kerran viikossa paha oo, eihän :whistle: :xmas:
 
Vieläkö mahtuu mukaan yksi kahdenkympin pudottaja? Maaliskuussa syntyi poika ja nyt pitäisi ryhdistäytyä ja alkaa tosissaan näitä kiloja karistamaan. Tuntuu, että ne kun vaan on lisääntyneet imetyksen loputtua :/

Herkkujen perään olen minäkin ja se onkin se suurin ongelma! Tavallista kotiruokaa syödään ja ihan ok liikunkin: lenkkeilyä sauvoilla tai vaunuilla ja lisäksi uintia ja jumppaa. Mutta siis ne herkut... Nyt etenkin on jäänyt jokin herkkuvaihde päälle enkä saa sitä millään katkaistua. Niinpä ostinkin Nutreja sen 5päivän tehostartin, että josko sillä saisi hyvän alun ja sitten pystyisi jatkamaan kevyemmällä. Huomenna alkaa siis Nutraus, jotain kevytlimsaa ja salaattia ajattelin ottaa lisäksi jos tuntuu ettei tuolla pärjää.

Tavoitteena siis se n.20kg pois, mutta ensimmäinen välitavoite voisi olla 5kg. Silloin jo voisi tuolta kaapista jotain päällepantavaa löytyäkin... Raskautta edeltävään painoon reilu 10kg matkaa ja senkin alle olisi kiva päästä pitkästä aikaa.

Mutta mielelläni siis tulisin porukkaan mukaan jos mahtuupi, vertaistukea varmasti tulen tässä urakassa kaipaamaan :)
 

Yhteistyössä