Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 85,6kg
Pudotusta viikossa -0,5kg
Tavoite 65kg
Hih, enää 20kg tavoitteeseen! Täältä lähti puoli kiloa! Oon tosi tyytyväinen, sillä olen aloittanut liikunnan pitkän tauon jälkeen. En ollut käynyt kuntosalilla varmaan puoleentoista vuoteen ja tällä viikolla aloitin taas. Kävin kahdesti salilla, sekä jumppasin kerran kotona gymstickillä, kerran tv2:sen jumpan ja sit eilen vielä yli tunnin kävelylenkin. Joka päivä on siis tullut urheiltua, mikä on suuri muutos mun liikkumisessa! Nyt ajattelin ostaa kuntosalikortin jonnekkin ja oon ihan innoissani, koska ennen tykkäsin käydä salilla monta kertaa viikossa ja tuntuu että nyt oon löytämässä sen taas raskauden jälkeen =)
Sit vielä vähän off topic:
Oliko täällä muita imettäviä? Meidän poika täyttää huomenna 5kk ja täysimetän vielä. Maanantaina on neuvola ja ajattelin siellä kysellä tuosta kiinteiden aloittamisesta. Meinaa tää mamma olla aika puhki, kun nyt on syöttövälit lyhetyneet entisestään ja tuntuu et pojalla voi jäädä vähän nälkä. Oon tosi "ylpeä" itsestäni että olen jaksanut imettää, sillä se on mulle ollut tärkeä asia ja nyt on tavallaan enää viimeinen kuukausi täysimetystä. Odotan kyllä sitä, että saadaan muutakin ruokaa mukaa, ettei tissit ole ainoa ravinnonlähde kun oon ollut tosi kiinni kotona. Sitten saa laihkarikin enemmän potkua kun aikaa käydä jumppaamassa hieman pidempään kuin nyt! Lyhyt aikahan tää on ollut mutta imetys painaa kokoajan takaraivolla kun laihdutan. En siis viitsi syödä lähellekkään niin vähän kuin muuten saattaisin, koska ajattelen ettei maidolla ole sitten rakennusaineita.
Tuli nyt vähän purettua, mutta muistelin että täällä oli muitakin. Olis kiva kuulla miten teillä onnistuu laihdutus ja imetys yhtäaikaa?