löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Mites on jahvetilla Nutrien loputtua menny?
Ostin lisää Nutreja :D
Mansikka pirtelöä ja patukoita. Yritän nyt mennä hetken vielä niin, että aamiaisen korvaan pirtelöllä kuten siinä 5 päivän kuurissakin ja lounaan patukalla =) Muuten sitten syön (tai yritän) kevyesti, paljon kasviksia jne.
katsotaan mihin suuntaan lähtee =) Ja Nutreilla lähti 2½kg 5 päivässä :attn: =)
 
Täällä on pisteitä laskettu orjallisesti,ja tulostakin alkaa näkyä!Sain mahdutettua jalkaani farkut jotka oli mulla käytössä ennen raskautta!!! :D
Nyt taistelen itseni kanssa kun on 9 pistettä säästettynä,et hemmottelisinko itteäni ja keittäsin kahvit ja ottaisin siihen kylkeen 2 suklaacookie-keksiä... :ashamed: Sen vaan tiedän et jos nyt annan mielihalulle periksi,se on sama kun antais pirulle pikkusormen. :|
 
Juu kataja, ei lannistuta moisista. Uutta vaan yrittämään ja urakka jatkukoot!! ;) Mulla on kans nyt menkat saaneet aikaan kumman syöpöttelyn taasen kerran, mutta josko se tästä!

Ja takaisin vaan joukkoon ideaköyhä. Porukalla nää kilot karisee... :whistle:
 
Tänää on herkuteltu, oltiin synttäreillä. Nyt tarvii ottaa itteä niskasta kiinni eikä luovuttaa! Kävin sitten iltamyöhään lenkillä että tulis kulutettu syömiset!
Eli sama juttu on käyny kun katajalla, pieni takapakki. Täältä täytyy vaan nousta ja jatkaa sitkeesti, eiks joo :D
 
lähtöpaino 93.4
paino nyt 88.9
pudotus viikossa 600g
pudonnut yhteensä 4.5
välitavoite 85

Oon kyllä tosi tyytyväinen, nutrien syömisen loputtua mitään ei oo tullu takasin ja paino oli jo jopa tippunut! Nyt vaan reilu kolme kiloo välitavotteeseen, JES! Kaikenlisäks mulla oli viimeviikolla niitä repsahduksiakin, oon kyllä ihan fiiliksissä!
 
Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 86,3kg
Pudotus viikossa -1,0kg
Pudotus yhteensä -8,2kg

Tahti hidastunut, mutta yhdet liian pieninä ostetut housut mahtuu jo!! ;) Ehkä silti hiukan kinnaa vielä, mutta kiinni menee... :whistle:

Tästä on hyvä jatkaa ja tsemppiä kaikille!!
:flower:
 
Tää viikko on mennyt huonpmmin. En ole kauheesti ollu kiinnostunut tarkkailemaan syomisiäni - tosin karppilinjalla aika mukavasti kuitenkin. Punnituksessa onkin tänään plus miinus nolla tilanne. Ens viikko hirvittää jo etukäteen, kun on luvassa kiireinen viikko!

Onnea kaikille onnistuneille! Tsempataan.
 
Lähtöpaino 79,3kg
Paino nyt 73,4 (maanantaina oli jo 73,1)
Viikkopudotus +-0
Pudotus yht. 5,9kg

Naistenvaivat iski päälle, joten turvotusta löytyy ja ainakin tää viikonloppu menee mussutuksen puolelle :snotty: :kieh:
Ens viikolla haen taas 5 päivän Nutrit =) Nyt oon melkeen aamiaisen korvannut Nutrin mansikkapirtelöllä =)
Urheilu on melkeempä jäänyt kun sillon Nutrit alotin, sillon ei voinut kuvitellakaan urheilla, kun heti tuli kamala nälkä ja nyt ei oo ollu inspistä

:whistle: Jospa koittas heti maanantaista sitäkin löytää =)

Semmosta tänne =) :wave: :wave:
 
Mä oon ihan urheilufriikki nykyään! Pakko päästä lenkille joka päivä, ihan outoa. Nää ilmat vaaan ei oo oikein suosinut viime aikoina.
Tosi hienosti kaikilta on painoa pudonnut, vau. Itellä on vielä niiiin pitkä matka tohon tavoitteeseen... :/
 
Aloituspaino 90,5kg (31.7)
Paino nyt 84,5kg
Pudonnut 6kg
Tavoite 75kg

Nyt tais tulla se kuuluisa tasannevaihe vastaan,jotenkin kyrsii kun ei pudonnu tällä viikolla kun hikisesti 0,5kg. :/ Mut sitkeesti vaan,ostin vatsalihaspenkin jolla pitäis nyt vaan muistaa treenailla niin alkais tuo pömppä kadota. :$
Taidan alkaa ens viikosta lähtien punnita kans perjantaisin teidän kanssa samaan aikaan.Ja se uusi vaaka,en oo saanu sitä vieläkään ostettua. |O Tuo vanhanliiton vieterivaaka on tarkka siitä mihin kohtaan siihen nousee seisomaan,saattaa tulla jopa 1,5kg heitto jos nousee uudelleen vähän eri kohtaan seisomaan! |O

 
Mulla meni viikonloppu pyllylleen :snotty: Kävin tänä aamuna vaa`alla ja 74,7...no nestettä varmaan osa ja menkat päällä, mut harmittaa!!!
Tänään tai huomenna (tai heti kun ehdin), niin haen sen Nutrikuurin taas =) Ja tästä päivästä alkaen yritän taas saada tuon liikunnan mukaan!!! Ennen olikin joka päivä jotain, mutta Nutrien myörä se jäi enkä ole saanut alotettua uudelleen. Eilen kyllä lenkkeiltiin n. 6km lenkki mihen kanssa =)
No, nyt vaan niskasta kiinni =) :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
Tuo vanhanliiton vieterivaaka on tarkka siitä mihin kohtaan siihen nousee seisomaan,saattaa tulla jopa 1,5kg heitto jos nousee uudelleen vähän eri kohtaan seisomaan! |O
Meillä on samaa ongelmaa havaittavissa vaikka on ihan digivaaka eikä oo kun jonkun pari vuotta vanha |O :/ :/
 
Kiireinen viikko menossa. Talo valmistunut ja muuttosiivoukset käynnissä. Mukavasti koko perhe syysflunssan kourissa. Voimavarat ei nyt riitä ruokien järkeistämiseen. Syödään, mitä ehditään - eli sitä helpointa, einestä. Katotaan sitten perjantaina, miten akan käy. Eipä silti, mukavaa aikaa tämä on, kun päästään uuden katon alle.
 

Yhteistyössä