**Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 1-3.**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hei täällä alotettiin toi treeni, mistä vinkkasin jossain ketjussa :D

Ite olen menossa jo seuraavassa treeniohjelmassa, vaikka tässä on ollut viikon tauko. Alotan uudestaan ton viikon 4 ohjelman, että pääsee taas kiinni ohjelmasta :)

Eka harjoituskerta tehty!
Eli hyppään mukaan hommaan. Jumppapalloa ei kyllä löydy, täytyy sitten keksiä joku korvaava liike. Vyötärömitta oli 90cm -apua!!! Kiloja paljon ja löysää liikaa.. Mutta joskos tämä siis tästä paranemaan päin olisi. Kiitos innostuksesta!!!!
Lapsia löytyy 10kk ja 5v.

Mulla on n.4kk ikäinen poika.

Mistä sen tietää, että vatsalihakset on palautuneet yhteen? :ashamed: En tän läskin alta mitään tuntenut :snotty: Joku tosin sanoi ettei vatsalihaksia saisi treenata kuin vasta puolen vuoden päästä synnytyksestä. Kait ruho on jo riittävän palautunut, et kestää treenin..

Niinpä, Gorthaur ehtikin kysyä, mistä sen tietää onko ne palautunu?
Mä oon kans kuullu ton puol vuotta ni en taida nyt alkaa rehkimään :ashamed:
Vasta kesän jälkeen sit, pistäkään uus pino sit pystyyn ettei yssin tartte :saint:
Onnea kaikille rehkijöille B)

moikat taas kaikille =) ! oli siellä ohjeissa että sen pallon voi sit korvata jollain rahilla tai tuolilla, mut ku meillä ei oo oikeen sellasiakaan, niin aattelin että josko sen pallon hommais.. mut ei sillä kiirettä oo, ne liikkeet tais olla vasta siellä loppupäässä. ja siitä pallosta tulikin mieleen että minkä kokosia palloja teillä on? tänään vähän kaupassa kattelin jo niin oli kahta kokoa, 65cm ja 75cm.. että kumpi parempi? alle kympillä sellasen näkys saavan.. niin ja juu, mun tyttö täyttääpi ens kuussa 2v.! :D

iik, justiisa löysin mittanauhan ja sain tuon vyötärön mitattua.. 84cm!!! :o

Kyllä ne harjoitukset tuntui jo ekalla kerralla. Mua vaan nauratti kun tein sitä 2. harjoitusta niin poika tuli siihen viereen nelin kontin ja rupes nostelemaan käsiä ja jalkoja :D Sitten kun tein sitä 3. harjotusta (ylävartalon kierto) niin poika tuli kans tekemään "vatsalihaksia" ja otti käsillä kiinni korvistaan, eikä niskan takaa :laugh: Ja halusi katsoa kaikki jumppavideot kolmeen kertaan.
Vyötärön mittasin rullamitalla, ja se on noin 72-73cm. Täytyy ostaa pehmeä mittanauha

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Saakos hypätä mukaan jos on oma treeniohjelma? =) Harjoitan Pilatesta. Voin antaa linkkejä hyviin videoihin, jos jotakuta kiinnostaa.

Kiinnostaa!

(ja minun puoleastani tervetuloa mukaan vaan =) :wave: )

Kiitoksia! Tässä olis alkuun sellanen reilun puolen tunnin könttä. Tarvitset mukaan pienet painot (kannattaa aloittaa 0,5kg:n punteilla tai puolen litran muovipullot täytettynä vedellä ajaa saman asian), jumppamaton ja juomavettä.
Ensin vatsa: http://www.youtube.com/watch?v=mmek7iASeCI
Sitten kädet: http://www.youtube.com/watch?v=_WwK9lWwxnw&feature=related
Lopuksi jalat: http://www.youtube.com/watch?v=DefXxHEvVVA

Itse en ole tarvinnut enempää venytyksiä, mitä tuossa on eikä lihakset ole kipeytyneet edes silloin kun aloitin treenaamisen ja tuloksia tulee kyllä nopeasti =)

Lisäsin uudet listaan (toivottavasti huomasin kaikki) =) Meitä on jo monta!

Vähänkö nauratti Ison Pahan Suden poika :laugh: Mä oon päättänyt et teen noi niinä hetkinä, kun pojat nukkuu, ne nimittäin rupee molemmat kiipeilemään mun päälle ja rupeaa raivoamaan, jos komennan kauemman :whistle:

Eilen illalla tein taas treenin ja yritin tehdä sen tosi hitaasti ja tehokkaasti :D Sanoinkohan jo.. No, teen myös ton treenin lisäksi punnerruksia=rintalihaksia, jospa nää riiputissitkin vähän ryhdistäytyisi :laugh:

Kiva, kun KKP (=kaksikertaapienempi) oli laittanut linkkejä liikkeisiin, täytyy paremmalla ajalla mennä katsomaan!

Mites Laikun pikkuinen voi? :wave:

suvitus, me sit elokuussa kerrotaan, et kannattaako sun aloittaa tää treeni et oliko tää tehokas ja tuliko tuloksia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Lisäsin uudet listaan (toivottavasti huomasin kaikki) =) Meitä on jo monta!

Vähänkö nauratti Ison Pahan Suden poika :laugh: Mä oon päättänyt et teen noi niinä hetkinä, kun pojat nukkuu, ne nimittäin rupee molemmat kiipeilemään mun päälle ja rupeaa raivoamaan, jos komennan kauemman :whistle:

Eilen illalla tein taas treenin ja yritin tehdä sen tosi hitaasti ja tehokkaasti :D Sanoinkohan jo.. No, teen myös ton treenin lisäksi punnerruksia=rintalihaksia, jospa nää riiputissitkin vähän ryhdistäytyisi :laugh:

Kiva, kun KKP (=kaksikertaapienempi) oli laittanut linkkejä liikkeisiin, täytyy paremmalla ajalla mennä katsomaan!

Mites Laikun pikkuinen voi? :wave:

suvitus, me sit elokuussa kerrotaan, et kannattaako sun aloittaa tää treeni et oliko tää tehokas ja tuliko tuloksia :D

heh. miekin teen rintalihaksia ja "alli lihaksia" =)

tein tän päivän suorituksen :D ärsyttävää vaan ku koira tulee aina kaveriksi :kieh: keskittyminen herpaantuu ku toinen tulee sählään siihen ja istuu melkeen päälle :headwall:

löysin tänään yhen levyn josta erityisesti yks kappale toi paljon ihania muistoja mieleen :heart: sen tahtiin jumppasin enkä ois malttanu lopettaa ollenkaan vaikka vatsassa poltteli jo liikaaki :p

Treeni tehty ja lenkillä käyty :wave: Kävin ½ tuntia juoksemassa, välillä kävelin. Jos kohta jaksais taas sen 5 km juosta. Tein jumpan lisäksi naistenpunnerruksia ja katselin telkkaria samalla.
Kohta alkaa Suomi-matsi :attn:

Huomenta!

Tänään taas treenipäivä, teen illalla, kun pojat on nukkumassa =) Saa rauhassa tehä sit :D

Käytiin ostamassa mulle pyörä eilen (käytetty), isäpuoli lupas kattoa sitä viikonlopun aikana, siinä on pientä säätämistä, mut ehkä alkuviikosta pääsisin jo pyöräilemään töihin!!

pienenhetken, musiikkia kuunnellessa onki kiva reenata! Mun tarvis vaan saada toi yks laite toimimaan, olis paljon kivempi polkea töihinkin, kun kuuntelis samalla musiikkia!

Jee, Suomi voitti, mä en kyllä jaksanu ekaa erää kauempaa kattoa ku menin jo nukkumaan :D

KKP, tosi tehokkaalta ja hyvältä näytti toi vatsapilates!! Muita en ehtinyt kattoa. Mut ton vatsaohjelman vois ottaa näiden lisäksi tehtäväksi!! Kiitos edelleen linkeistä :wave: :)

Mittasin vyötärön nyt tolla kovalla mittanauhalla (ostin kyllä eilen pehmeänkin, mut se tais jäädä autoon ja mies on autolla töissä), sain tulokseksi 74cm.

Joo! Kertokaa onko tulokset hyvät etten mä sit turhaan ala huhkii :kieh:

Miehelle sanoin alkuviikosta et nyt loppu herkuttelu!
Hän sit toi kaupasta paketillisen Daim-jäätelöitä ja pussillisen liitulakuja (mun lemppareita).
Prkl :headwall:

Onnistumista toivottelen kaikille!
Tai osahan vois jäädä onnistumattaki ni en sit yssin joudu myöhemmin alottaa :saint:

Noniin. Teinkin tän päivän treenin jo =) Pojat nukkuu ja ootan et mies tulee kotiin niin mä pääsisin töihin lähtemään...

Jos illalla koittais tehdä ton pilates-osuuden.. Täytyy miettiä :)

Pitää tunnustaa :ashamed: Mun herkkulakko ei alkanutkaan niinku piti vaan yhtenä päivänä söin vähän jätskiä :whistle: Mut vaan vähän :D Ja eilen pari kourallista popkorneja :| Mut muuten oon yrittänyt syödä säännöllisin väliajoin ja vähän kerrallaan ;)

Yhteistyössä