**Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 1-3.**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
vieras, ootko tehnyt ton ohjelman ite? Saitko siihen tosiaan kulumaan yli puolituntia? :attn:

Kyllä olen tehnyt,ja jos yhtään osaa laskea,niin siihen menee yli 30 minuuttia aikaa :)

Mites paljon sulla on toistoja niissä liikkeissä? Esim. ensimmäiseen harjoitukseen menee 2min30s...

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Ei siihen kyllä mene kuin noin vartti.

Mulle Äijä luki ohjeet suoraan ja tein. Aika luotettava, eikös.

Harjoitus 1: Vatsan sisäänveto. 2x60 sekuntia.

Vaikutus:
Syvä poikittainen vatsalihas

Alkuasento:
Asetu nelinkontin kädet suoraan hartioiden ja polvet lonkkien alla. Vedä hartioita kohti takamusta. Pidä lantiossa samanlainen pieni notko kuin seistessä. Jännitä lantionpohjaa ja vedä vatsaa sisään.

Harjoitus:
Jännitä vatsaa 60 sekuntia. Pidä 30 sekunnin tauko ja toista harjoitus vielä 23 kertaa.

Tärkeää:
Pidä selkä suorana vetäessäsi vatsaa voimakkaasti sisään.

Siis selvästihän tuossa sanotaan että yksi kerta 60 sekunttia kertaa 23 eli siihen jo 23 minuuttia + tauot.

Mulla menee koko sarjaan n.30 min.

Vieras. Sivulle on laitettu Viikkojen 1-3 ohjelma, jossa on treenikerrat ja siellä on vatsansisäänvetoa 2x 60s. Eikä siis se 23 kertaa niin kuin siinä videon alapuolella olevassa ohjeessa on.

Juu, siitä 23 on tosiaan se viiva jäänyt johonkin :laugh: :ashamed: :whistle:

Tein just KKP:n vatsapilatesohjelman ja oli kyllä tosi tehokas :D Ja hyvä! Aion tehä sitäkin muutaman kerran viikossa :) Haittaakohan jos tekisin joka toinen päivä ton ja joka toinen sit ton kuntoplussan ohjelman?

Ja mulla menee se vartti myös tohon ohjelmaan. Ekana päivänä tein vähän liian nopeaan ne liikeet, muina päivinä oon sit tehnyt hitaampaa, niin se on tehokkaampaakin.

Joo.

Malttamattoman perisynti kai se, että hosuu. :ashamed:

Onneksi saa ton ukon edes välillä vahtimaan... :D

Yritän ahkerasti tehdä hitaasti.

(ja otan kuvan mahasta että voin sitten vertailla senttejen lisäksi, kauheaa olisi, elleivät sentit heinäkuussakaan ole huvenneet :| )

Siis mistä te päättelette että siinä on viiva jäänyt johonkin? Onko jossain faktaa asiasta?Vai ettekö vaan jaksa kauempaa,että pitää olettaa että siihen kuuluu viiva?

Kertokaa että tartteeko sitä jumppa palloa myöhemmin harjotuksissa?Katoin vaan nopsaan tuolta välistä että moni valittelee sen puuttumista..vai onko se vaan joku "lisäharjoitus" jonka joku haluaa tehdä??

Siis mistä te päättelette että siinä on viiva jäänyt johonkin? Onko jossain faktaa asiasta?Vai ettekö vaan jaksa kauempaa,että pitää olettaa että siihen kuuluu viiva?

No mene sieltä sivulta kohtaan Viikkojen 1-3 ohjelma tästä, sieltä se selviää.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Kertokaa että tartteeko sitä jumppa palloa myöhemmin harjotuksissa?Katoin vaan nopsaan tuolta välistä että moni valittelee sen puuttumista..vai onko se vaan joku "lisäharjoitus" jonka joku haluaa tehdä??

Mäkään en oo pitemmälle vielä kattonut, mut joku sanoi, että se pallo kuuluu noihin harjoituksiin jossain vaiheessa. Ne maksaa 10e, jos sitäkään ja mun pallo säilyy ainakin ihan hyvin tuolla parvekkeella :whistle: Meillä on tosi ahdasta...

No tsekkaas nyt toi viimeksi linkitetty PDF-tiedosto.
Siinä -ihan oikeasti- lukee ihan heti alussa että 2x60sekunnin toisto.

No tsekkaas nyt toi viimeksi linkitetty PDF-tiedosto.
Siinä -ihan oikeasti- lukee ihan heti alussa että 2x60sekunnin toisto.

Kyllä sen olen lukenut monta kertaa ja onhan siinä se 2x60 sekunnin toisto,mutta myös lukee,että 23 toistoa,mikä kuulostaa kyllä aika suurelta.

Mutta tuo 2-3 toistoa on aivan liian vähän kyllä,mut kait se sit on noin.

Ite ainakin tein 23 toistoa kerralla,eli meni yli 30minuuttia

http://www.aijaa.com/v.php?i=2059579.jpg Maha ja mittanauha. (se oli ehkä jopa 79,5 tänään jo, tai sitten vain kuvittelen :D )

Mutta pakkohan sen on olla 2-3 kertaa, muuten se olisi suhteettoman raskas niihin muihin nähden.

http://www.aijaa.com/v.php?i=2059579.jpg Maha ja mittanauha. (se oli ehkä jopa 79,5 tänään jo, tai sitten vain kuvittelen :D )

Mutta pakkohan sen on olla 2-3 kertaa, muuten se olisi suhteettoman raskas niihin muihin nähden.

Miks sulla on maha noin nätti? Näkisit mun! Oikeesti :x Mulla on paljon raskausarpia, maha on ihan rusinan ja taikinan sekoituksen näköinen :x

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:

Miks sulla on maha noin nätti? Näkisit mun! Oikeesti :x Mulla on paljon raskausarpia, maha on ihan rusinan ja taikinan sekoituksen näköinen :x

mulla on samanlainen :x

Mun oli tolla kovalla mittanauhalla mitattaessa seisten 76cm. Vielä ku sais sen pehmeen mitan, en tajuu, missä se on. Pakko sen on sit olla siellä autossa... Mä voin kyllä lahjottaa nää kaikki arvet sulle, musta ne on nimittäin kamalan rumia :whistle:

Mäkin voisin liittyä litteän vatsan metsästäjiin :wave:
Diettiä olen pitänyt ja olis into saada tuo vatsa pienemmäksi

Vieläkin raskauskiloja, vaikka poika synty jo kaks vuotta sitten :whistle:

Yhteistyössä