**Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 1-3.**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervetuloa joukkoon, Samperi. =)

Musta tuntuu, että kun kerran linkitin tänne mahakuvan, jossa olin raskaana viikolla 19, oli mulla ihan samankokoinen pömppö kuin nyt. :ashamed:

Ja jo se, että tää on nyt pömppö eikä nahka roiku kuten syksyllä, saa suun mutrulle. :|
(siideri on pirullisenhyvä tuote)

Onks kukaan kattonu sitä jotain muodonmuutos-ohjelmaa, jossa niitä naisia laitetaan kuntoon, kenelle tehdään mitäkin... No, siinä oli joku aika sit sellanen nainen, jolla oli aikamoinen pömppö-roikkismaha, mulla on ihan samanlainen :o Onneks sentään ehkä vähän pienempi :ashamed: Siinä ne kiristi sitä mahaa leikkaamalla siitä ylimääräistä pois kokonaan, jotain kilon verran siitä läks :x Mä jo suunnittelin semmoseen meneväni, mut taitaa maksaa tuhottomasti ja sit kun ehkä vielä joskus yhden lapsen haluan niin hukkaan menis, lieneekö niitä edes tehdä, jos vielä lapsia haluaa...

Mulla roikkuu toi maha navan alapuolelta ja ja ja. HYI!! HYIIII! Et silleen :laugh: Yritänpä ettiä kuvaa, jossa oon viimeisimmilläni kuopuksesta, voin sen teille laittaa :whistle:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=81330741 Tossa linkki galleriaan ja siihen mahakuvaan. Paljaana se näytti vieläkin isommalle, jos välttämättä haluatte niin voin senkin kuvan tonne laittaa :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=81330741 Tossa linkki galleriaan ja siihen mahakuvaan. Paljaana se näytti vieläkin isommalle, jos välttämättä haluatte niin voin senkin kuvan tonne laittaa :whistle: :laugh:

Ohhoh! :o
Onhan tuolla kokoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:

Ohhoh! :o
Onhan tuolla kokoa :D

Toi ei jotenkaan edes tossa kuvassa näytä mun mielestä niin isolta, mitä se oli.. EI oo ikävä :D Oli aika tukalat oltavat...

no nih,taas on tän päivän "pakollinen" suoritettu :D
tein tuon vatsajumpan ja lisäksi KKPn pilates linkeistä kädet ja jalat =) olipas seki tehokasta,ei mun jalka noussu ihan samaan malliin ku siinä linkissä olevalla naisella,mutta yritys hyvä ainaki :laugh:

Kohta pitäis tehä treeni ja kaydä lenkillä. En vaan vielä viitsi kun äsken söin, mutta täytyy ehtiä lenkille ennen lätkämatsia.
Meillä kans mies tuo kaikkia herkkuja AINA silloin kun olen karkkilakossa. Eilenkin toi ison pussin haribon karkkeja (mun lemppareita) ja vielä avonaisena nenän eteen :kieh: Sitte kun kieltäydyin niin sano et "eihän pari karkkia mitään tee". Mulla menee aina kuitenkin koko pussi jos pari otan :ashamed: Helpompi olla ottamatta.
Tänään oli päiväkodilla aamiainen äideille. Sain myös pojan istuttaman parvekekasvin, en vaan tiedä mikä se on :ashamed:
Miten sit äitienpäivä? Ajattelitteko (herkkulakkolaiset) syödä kuitenkin kakkua ym? Me mennään kuitenkin mun vanhemmille ja äiti leipoo kakun, enkä kehtaa olla ottamatta.
KKP:n pilatesta pitäis kokeilla, kunhan jaksan.
Peppi: Tulkaa vaan pyöräileen =) Meillä pojalla iltaisin nukahtaminen kestää, mutta jos illalla on pyöräilty tai muuten "väsytetty", niin poika menee itse sänkyyn iltapalan jälkeen ja nukahtaa nopeasti. On paljon helpompi kun ei tarvitse tapella tuntia nukkumaan menosta ja sängyssä pysymisestä.

ootko sä siis IPS (iso paha susi siis, hauskoja nää lyhenteet :D ) jostain tästä espoosta? minkä ikäset lapset/lapsi sulla on? :) meillä on lapset kans tosi huonoja nykyään nukahtaan ku nukkuvat samassa huoneessa :/ aina joku yllyttää riehumaan :kieh:

mä kävin luisteleen lenkin =) nyt mennään kohta jo saunaan että keretään ennen peliä :D

^ Joo, Espoossa asutaan. Meillä on poika 2v7kk joka on välillä tosi huono nukahtamaan. Yritän lukea olkkarissa kirjaa tai kattoa telkkaria, ja poika käy vähän väliä siinä pomppimassa ja kun nousen, pinkaisee takaisin sänkyyn naurun kera |O Tätä voi jatkua puoli tuntia tai ylikin. Mutta huomasin että illalla ennen nukkumaan menoa puolenkin tunnin ulkoilu auttaa. Suihkun ja iltapalan jälkeen rauhoittuu paremmin ja nukahtaa nopeammin!
Mun pitäis kans kaivaa rullaluistimet kaapista. Ostin viime kesänä sauvatkin että olis tehokkaampaa. Syksyllä sitten hurahdin juoksemiseen ja kävin tammikuuhun asti joka toinen ilta juoksemassa. Joulukuussa juoksin helposti 10 km lenkin! nyt on keväällä jäänyt vähemmälle mutta yritän taas kaydä sen 3-4 kertaa viikossa lenkillä.

Huomenta tännekin!
Nyt olis sitten aamutreenien vuoro. Veryttelin itseni jo siivouksella, joten kohta puoliin alan hommiin =) En löytänyt mistään ohjetta tuon navan ympäristön kiinteyttämiseen :/ mutta jatkan etsimistä...

Erzulie: harmillinen sairaskierre teillä menossa. Muista kuitenkin palautua ensin rauhassa ja kunnolla mahataudin jälkeen, ettet sitten mene uudelleen heikkoon kuntoon.

Huomenta vaan!

Se olis treenipäivä tänään, taidan tehdä poikien päiväuniaikana :)

IPS; Me ei ollakaan ehditty muuta ku sisällä ajelemaan tolla pyörällä :ashamed: Et olis jo aikakin lähteä ulos sen kanssa, vaikkei toi poika vieläkään oikein kunnolla sillä osaa polkea, mut siinä on se työntöasia, joka varmaan auttaa asiaa :D Meillä tolla isommalla kestää nukahtaa kans tunti |O Saattaa nukahtaa 45min, jos ollaan koko ilta tehty jotain, mut eipä se kummemmin vaikuta sit kuitenkaan. Tosi raivostuttavaa :|

Erzulien porukalle pikaista paranemista!

KKP: kerrohan, jos löydät! Mä en kauheen paljon tiedä noista liikkeistä, mut yks mun kaveri tietää (terkut vaan kaverille :whistle: :wave: ), täytyy siltä kysyä!

Mut nyt isompi huutaa, täytyy mennä :wave:

Ajattelin pitää tänään vapaapäivän treeneistä kun eilen kävin lenkillä ja tein vatsalihakset. Juokseminen tuntui jalkojen lisäksi vatsalihaksissa ja pepussa! <-- Tuo vimeksi mainittu saisi myös kiinteytyä :laugh:

Ja päivän treeni tehtynä! Harkitsen vielä tota pilatesia (vatsa) illaksi, jos jaksan :) Jos en niin sit teen sen huomenna.

Teettekö te muut ihan noiden ohjeiden mukaan? Mä teen 2 ekaa, mut muissa oon lisännyt sitä kertojen määrää, eli teen joko 15x2 tai sitten 20x2. Joskus teen sen 1 3x60. Siitä 2 en tykkää, kun en tajua, missä sen pitäis tuntua, kun mulla ei tunnu missään. Voisin tehdä niitä vaikka kuinka monta peräkkäin. Ehkä teen sen väärin?

minä oon nyt ruvennu lisäilee niitä toistoja, sen viikko-ohjelman mukaan.. ja siinä kakkoskohdassa kun pitäis tehä 20 kerrallaan niitä vuoronostoja.. niin meinasin tylsistyä kesken kaiken!!! tuntuu että käy vatsaan nyt joka kerta vaan enemmän ja enemmän, jälkikäteen ei oo kyllä ollu kipeet vatsikset.. mut eilen olin esim. ihan puhki sen treenin jälkeen, ei oo aiemmin ees niin rankalta se tuntunu.. mistä lie johtuu? ja vyötärönmitta näyttäs olevan joka mittauskerralla eri, pitäs varmaan jollain tussilla piirtää nahkaan se mittausviiva niin mittais aina samasta kohtaa :D .

Ai jai, oi joi... Tuli eilen sitten tehtyä toinenkin jumppa, joka joskus tullu yleltä ja sepäs ei ollutkaan ihan niiiiin helppo miltä näytti. Puoli tuntia enkä edes sitä kyenny kokonaan tekemään vaan muutama ylimääräinen tauko piti pitää :snotty: Ja nyt mie oon kipiä, niin himskatin kipiä. Jospa sitä nyt sais kunnolla veryteltyä nuo lihakset niin, että tohtis ottaa uusiks. Ajattelin tänään tehdä ensin tuon kiinteytysjumpan, joka siis mulla itellä tallennettuna ja sen perään tuo Pilates, kun on sen verran helpompi juttu.

No nih, nyt on tunnin aamutreeni vedetty. Mie taijan olla nähtävästi ainoa, joka on näin aamusella kaikista virkuimmillaan tähän touhuun :snotty: Valitettavasti en löytänyt tuota mun uutta jumppaani mistään netistä, joten en voi sitä tänne linkittää. Mutta jos jotakuta kiinnostaa niin mesen kautta sen voin antaa. Ite koen sen kyllä hurjan raskaana vaan sain puristettua itestäni nyt sen verran irti, etten pitänyt yhtään ylimääräistä taukoa *ylpeä itsestään :D *

Peppi: Kyllä se tuo vatsa-Pilates auttaa vissiinkin myös tuohon navan ympärille. Kun oikein tarkasti tiirailen ja valotan (epätoivostako???) niin hiukan alan erottamaan jo siinäkin lihaksia eli sixpack alkaa hissukseen tulla esille, vielä on kyllä paljon tekemistä ennen kuin olen täysin tyytyväinen. Tissit roikkuu, mut niille nyt ei hirveästi voi itse tehdä mitään, kun on pelkkää nahkaa. Kertokaapa muut, joko teillä on jossain päin kehoa alkanut vaikutukset näkymään?

Hei vain! Ei minulla ainakaan vielä mitään näy, mutta tuntuu kyllä :p . Neljä kertaa oon jumpan tehnyt tällä viikolla. Enää 14 viikkoa jäljellä ;) . Mulla on kevään naistenlehdistä irrotettuina jumppasivuja, joten teen omaa ohjelmaa yhdistellen hyvältä tuntuvia liikkeitä. Aion kuitenkin harjoituskerroista ja 15 viikosta pitää kiinni. Kohta alkaa tv:ssä tasapainojumppa, ja aion vetää sen tämän päivän vatsasatsin päälle. Mulla vyötärönympärys noin 77 cm. Tartteis mullakin piirtää tussilla viiva mittauskohtaan kuten mamipööllä. Jatketaan!

Hyvää äitienpäivää tännekin kaikille äideille :D :flower:

Tein pilatesohjelman ja se on kyllä ihanan tehokas, tuntuu oikein kunnolla, kun tuon tekee =) Ei silti oo vatsalihakset sillein kipeytyneet, et olisivat myöhemmin/seuraavana päivänä kipeät olleet.

KKP; mä voisin haluta sen ylen ohjelman :whistle: Onks se siis vatsaohjelma? Mulla ei oikein aamuisin oo sellasta rauhallista hetkeä, jolloin trenejä pystyisin tekemään, kun noi kaks rasavilliä on kimpussa ja päällä jne. Siitä treenaamisesta ei sit tuu yhtään mitään :laugh: Ei mulla kyllä vielä missään näy! Mut toivon, että jossain vaiheessa alkaa näkymään :D

Tänään on kyllä tullut herkuteltua taas :ashamed: Ensin käytiin mun mummun luona kahvilla ja siellä oli pöytä koreana jos jonkunlaista herkkua, sit tulin kotiin ja mies ja pojat oli käyny hakemassa kahvilasta ihania leivoksia, joita vähän maistoin ja sit mennäänkin kohta jo mun äitin luo syömään :o Onneks tää äitienpäivä ei oo joka päivä :laugh:

Nyt tias isompi herätä :wave:

Yhteistyössä