***Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 4-6.***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave:
mulla on ihan älytön allergia,en tiedä onko siitepöly vai mikä mutta oon niiiiiin tukossa! :snotty: siis oikeesti ihan hirvee olo,nukun max 4h yössä ja senki 15min pätkissä kun joko minä tai ukko meinaa tukehtua :kieh:

joten jumppaaminenki tuntuu vaikeelta ku yskittää,aivastuttaa,nenä vuotaa ja henki vinkuu+väsyttää ja silmät turvoksissa&kutisee. kivaa :headwall:
no,mut sain taa tehtyä vatsat (eka liikettä kans vähän muokkailen ja toka on niin tylsä että meinaan kesken väsähtää tylsyyteen!) ja lisäksi tein pilates kädet+jalat ja rasvanpolttopilateksen pääsin vähän yli puolenvälin ja sit soi puhelin,puhuin niin pitkään etten enään jaksanu jatkaa loppuun... :ashamed:

Oletteko te muut laihiksella tämän kuntoilun ohella myös? Millaista ruokavaliota te pidätte? Kuinka monta kiloa on lähtenyt ko. dieetillä? Käytättekö jotain nutrilettia tai käytättekö painonvartijoita, keventäjiä tms? Parhaat vinkit kehiin :D

Mulla vatsan ympäryksestä lähtenyt 4cm!!!!!! JEEEEEEEE...
Mä olen karkki ja herkkulakossa viikot, vain la on lupa syödä karkkia tai suklaata.Ja nyt kun kävin ostaan uudet farkut niin kokoa pienemmät sai ottaa..eli kaippa sitä joatin on lähtenyt vaikka en vaakaa omistakkaan..tuli kyllä ihan sika hyvä mieli =) =) =)

Äh, lenkille pitäis vääntäytyä mutta en millään jaksais. Jos nyt tekis ainakin noi vatsat, ja vähän kävis hölkkäämässä :| Nyt kun ei enää sadakaan, paitsi mun tuurilla saan just kaatosateen niskaan :whistle:

Gorthaur, mä laihdutin ensin ja sitten aloin jumppaamaan. Laskin imetyspisteitä soveltaen (söin siis kunnolla yli). Aloitin joskus joulun jälkeen. Paino tippui helmikuun puoliväliin reilu viisi kiloa. Ja voin sanoa, että imetys ei noita kiloja olisi vienyt vieläkään. Pisteet on nyt jotenkin takaraivossa ja paino pysynyt alle tavoitteen. Enkä enää ikinä aio laihduttaa ;) .

Mä oon ollu tauolla viikon verran. Iski flunssaa päälle.
Tänään pitäs koittaa jatkaa tota neljättä viikkkoa ja kohta vaihtaa sit viidenteen.... kun vaan sais uudestaan sen tsempin päälle mikä oli ennen kun kipeyty :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä oon ollu tauolla viikon verran. Iski flunssaa päälle.
Tänään pitäs koittaa jatkaa tota neljättä viikkkoa ja kohta vaihtaa sit viidenteen.... kun vaan sais uudestaan sen tsempin päälle mikä oli ennen kun kipeyty :ashamed:

Pinnistä, pinnistä. Etsi se!

Mäkin pidin viikon tauon flunssan vuoksi ja jatkoin sitten... Nyt on mahtava tunne kun jopa kävellessä tuntuu vatsassa olevan lihaksia...
Ryhti ainakin on aiempaa parempi, vaikkei senttejä olekaan kuin kaksi kadonnut.

Vähäkin kannattaa!

Eilinen ohjelma tehty.

Mulla on motivaatio ja kiinnostus siis kaikkea kohtaan nyt jossain, kuka sen on vienyt?? :o Tää ei oo yhtään kivaa :kieh: Eikä edes johdu SMKS-päivistä! Kun ne jo oli.

Haluun löytää taas sen innostuksen, käydä rullaluistelemassa jne.

Mä oon (en tosin tällä, enkä viime viikolla :headwall: ) kattonu vähän syömisteni perään. Vähän niinku laskenut kaloreita, en sen kummempaa. Syönyt mitä on haluttanut (siis ruokaa, en herkkuja), mut jos ollu kovin kalorista niin sit oon jättänyt jonkun aterian tms. syömättä. Hyvin on paino tai ainakin ulkonäkö, jos nyt ei paino kuitenkaan niin paljoa tippunut... Mut housut menee taas paremmin ja voivat olla sitä kokoa 34, kuten viime talvenakin.

Nyt on tosiaan pari viime viikkoa mennyt huonommin :ashamed: Oon syönyt jätskiä yms. herkkua. En kuitenkaan yhtään karkkia kun karkkilakossa olen :whistle:

Miks me mun mielestä mennään jo 7. viikoll :o Siis kolmas ohjelma tosta tokasta ohjelmasta?? Oonko nyt ihan liian edellä?

vatsat ja pilateksesta kädet tehty,sit oli pakko alkaa tekeen ruokaa niin jäi ne jalat tekemättä :ashamed:

mulla on kans toi motivaatio ihan hukassa! :headwall: ja ilman tätä pinoa oisin jo luovuttanu :kieh: ajattelin kyllä tänään että jos kävis lenkillä,ellei sit ala satamaan...vaikka voihan sitä sateessaki lenkkeillä,hyvä tekosyy vaan jättää menemättä :whistle:

Minäkin jumppasin ja tein pilatekset. Oon tähän asti käyttäny siinä käsipilateksessa 0,5l vesipulloja, mutta nyt mies oli ostanut mulle käsipainot. Ainoa vika niissä oli että ne oli 2,5 kg, eli liian painavat. Olisin halunnut 1 kg painot, täytyy käydä vaihtamassa ne.
Poika seuraa aina tarkasti mun pilateksia. Tietää et teen aina ensin vatsat, sitten jalat ja lopuksi kädet. Kun vatsavideo loppu, poika huus että "nyt punainen täti!" (kun siinä jalkapilateksessa sillä naisella on punainen paita) juoksi koneelle ja klikkasi sen jalkapilateksen mulle :o :laugh: Sitten vielä muisti että lopuksi tulee vihreä täti ( = kädet) :D Poika mietti kuumeisesti mistä sais itelleen jumppamaton ja lopuksi löysi kaapista sen pienen vaahtomuovipatjan mikä on äitiyspakkauksessa mukana, nyt silläkin on jumppapatja ;)
Mun täytyy kans tunnustaa että jumpat ois jääny jos ei ois ollu tätä pinoa :flower: Ja lenkkeilly/luistellu oon myös säännöllisesti, syömiset taas miten sattuu :ashamed:

peppi!! toimiiko sulla nuo ohjeet viikoille 7-9?? mun pitäs vaihtaa ohjelmaa huomenna mutta en v*ttu saa niitä uusia ohjeita auki |O !!!! motivaatio ollu muutenkin hakusessa ja nyt vielä tämä, voi tana sentään!!!!!!!!!!!!! argh!

saan näkyviin sen pikku ohjelman, eli

1.Jalan ja polven nostot nelinkontin
2.Vaativat vuoronostot
3.Pyöräily vartaloa kiertäen
4.Vuoronostot selinmakuulla
5.Polvikulma

mut eipä oo sit hajuakaan miten nuo pitäs tehä kun ne toiset ohjeet ei pelaa!!! auttakkee :xmas:

Kuntoplussa tehty, irvistäen, väkisin ja liian nopeasti :kieh: :ashamed: Mä en ymmärrä et mikä mulla on?? Motivaatio hukassa, oon koko ajan huonolla tuulella ja herkut maistuu |O Mut yleensäkin, kun oon huonolla tuulella ja just menkkojen alla niin yritän varmaan saada sitä mieltä kohoamaan herkuilla :headwall: Ja pakko se on myöntää, kyllä se just sillä hetkellä hieman kohoaakin :laugh:

Voipi olla et mäkin olisin saattanut luovuttaa ilman tätä pinoa. Ja tämän pinon takia koen huonompaa omaa tuntoa herkuista ja siitä, etten vaan oo jaksanut liikkua :/ Töissä oon kyl menny tukka putkella ja hikipäässä siivonnut ja touhunnut, lohduttelen sillä, kun aattelen et kyl siinäkin kaloreita palaa :whistle:

mamipöö, mä en myöskään saa noita ohjelmia auki :( En safarilla, enkä mozzillalla!! Saako joku?? :attn:

Mut ihanaa, oon kuullut nyt monelta suunnalta (pienemmän kummisetä, pari kaveria) et oon laihtunut! Voi että tulee kyllä hyvä mieli!! Pelkään vaan et miten nopeesti tulee kilot takas jos tätä vauhtia jatkan :ashamed:

Nyt pienempi huutaa :wave:

tulin vaan tarkistaan että saako noita seuraavan viikon ohjelmia auki,ei näköjään :/
oiskohan ne jossain lehdessä? tietääkö kukaan?tai tuleeko kenellekään tuo lehti... harmi jos jumppaaminen nyt tyssäs tähän :o :/ :|

Alkuperäinen kirjoittaja Peppipikana:
Ei aukea ei :( Ja olis uus viikko pitänyt aloittaa. Kai se on jatkettava tätä samaa ohjelmaa. Mä en nimittäin tätä tähän jätä!!

Laitoin nyt minäkin sähköpostia sinne päin. Raivostuttaa!!

Kaipa miun täytyy tulla tunnustamaan, että motivaatio muutti Kanarialle ja jumpat itkee ikäväänsä. En siis ole jumpannu moneen päivään :ashamed: Tekosyitä löytyy vinopino ja päivittäinen lenkillä käynti saa luvan olla lieventävä asianhaara. Jospa sitä kohta taas...

ompa omituista ettei sieltä kenellekään vastata! |O :|

mä nyt tein sitte tänään pilateksen kaikki 3 osaa ja lisäksi sen rasvanpolttojumpan :)
sen verran tämä laiska motivaatio ja runsas lipsuminen on "palkinnu" että vy on pysyny samassa jo 2mittaus kertaa :| mut tosta navan kohdilta oli lähteny taas 4cm viikossa :o vaikka viimeksi oli siitäkin vaan sentti lähteny...nyt on kuitenki tasan -10cm tosta läskikohdasta,jee B) vaikka ei tuo kyllä näy missään,edelleen sellanen löllyvä makkara vaan :x

Yhteistyössä