***Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 4-6.***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullakin tekis koko ajan mieli syödä. Mutta mä voinkin ajatella että te muutkin pystytte olemaan herkuttelematta niin pystyn minäkin :D
Kävin juoksemassa mutta tein vähän rauhallisemman lenkin kun jalat tuntui ihan puurolta. Tein myös vatsat ja pilatekset. Varsinkin se pilateksen jalkojen pyöritys selin makuultaan tuntuu aina vatsassa. Käsipilatekset jäi vähän kesken kun piti lähteä pojan päiväkotiin kevätjuhliin.
Käytiin eilen Suomenojalla urheiluvaatteiden maahantuojan myyjäisissä. Se on aina 2 kertaa vuodessa ja olen löytänyt paljon vaatteita ja kenkiä sieltä edullisesti itelle ja pojalle. Nytkin löysin itelle kevät takin, housut, repun ja treenihousut. Pojalle vedenpitävä takki + housut (välikausi) ja toisen takin. Montaa kymppiä ei edes rahaa mennyt. Se paikka (Sultrade oy) on lähellä Sotkaa, hop loppia ym ja on tän loppuviikon auki. Tässä linkki:
http://www.sultrade.fi/

Minkähän takia en saa ladattua noita ohjeita seuraavan viikon harjoituksista????Näyttää kyllä viikot 1-3 ja 4-6 mutta muita ei?????Siis niitä kirjallisia ohjeita,

Nyt vasta tajusin että se polven nostot nelinkontin tarkoittaa että ne molemmat nostetaan ja ollaan tavallaan "varpaillaan"....hyvä minä =) =)

IPS kiitti :flower: mä taidan käydä tänään ku tarvisin uuden lenkkarit ja jotain treenivaatteita,niitähän ei oo koskaan liikaa :D

Peppi :laugh: hyvä hyvä :D mulla tuli itseasiassa eilen sellanen pohjaton nälkä :o söin vaikka mitä mutta kuitenkin pyrin suht terveellisesti syömään,jugurttia,manteleita jne :D mut paljon :ashamed: joko teillä muuten pojat terveenä? :)

mies lähtee tänään yöksi töihin,yritän kävästä illalla luisteleen kun muuten tämä päivä menee varmaan aika löysästi :kieh: niinku aina ku ukolla on vapaapäivä niin en saa mitään aikaseksi... :headwall:

täällä taasen jumppailtu =) ! kyllä mullakin ottaa aika koville toi eka liike, just ja just jaksan aina sen minuutin ja sit vielä sen toisen :ashamed: . viimenen tuntuu liike kans hyvin, tykkään kyllä tuosta sarjasta, vaikuttaa tehokkaammalta ku se edellinen =) !! hiki ainakin virtaa ihan erilailla ku viime viikolla :D

Mukana ollaan, vaikka yks kerta jäi välistä. Otan kiinni nyt viikonloppuna. Jumppa tehty ja herkuttelusessio kutsuu. Perjantai on vain sellainen päivä, että tekee hyväskää mieli. Mulla ei oo mitat muuttunut, mutta tuntuu siltä :p . Hyvää viikonloppua kohta litteävatsaiset kamut!

peppi85

Ni keksisitkö syyn miksi ne muut viikot ei näy...eli niitä ohjeita ei saa :| :|
eli mä sain viikot 1-3 ja 4-6

Mullakin tuntuu että ihan kun olisi jotain tapahtunut..kirjoitan tänne vaikka listassa en olekkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Minkähän takia en saa ladattua noita ohjeita seuraavan viikon harjoituksista????Näyttää kyllä viikot 1-3 ja 4-6 mutta muita ei?????Siis niitä kirjallisia ohjeita,

Nyt vasta tajusin että se polven nostot nelinkontin tarkoittaa että ne molemmat nostetaan ja ollaan tavallaan "varpaillaan"....hyvä minä =) =)

En muuten tiedä :o Mäkään en saa :| Saako muut?? :attn:

Lisäsin muuten sut Shenda listaamme :wave:

kivittäkää! |O

ukko prkl toi töistä varmaan 10kg karkkia ja mä oon syöny niiiiin paljon että oksennan kohta jos nään vilauksenkaan jostain mikä edes aavistuksen muistuttais karkista :x :headwall: nyt vähän harmittaa kyllä :( ja mä en edes OIKEESTIKAAN kauheesti tykkää karkista,niitä vaan syö ja syö ja syö ja syö kun sattuu alottamaan. miksi helv*tissä pitää edes alottaa?! |O
kävin tosin lenkillä tänään =) mutta siitäki ilosta sain molempiin jalkoihin 4 rakkoa :kieh: eli yhteensä siis 8 isoa kunnon rakkoa jaloissa |O kirveli ihan helkkaristi kun kävin suihkussa |O voi kun hienoo :snotty: huomenna mennään kylään ja varmaan konttaan sinne :headwall:

mut parempaa viikonloppua teille! :D :flower: olkaa varovaisia uusien kesäkenkienne kans *vink vink* :wave: :xmas:

kiva että lisäsit..tosin mä teen viel sitä ekan viikon sarjaa mutta perässä tullaan.Jotenkin ryhti parantunut ja lihakset tuntuu erinlailla.Mitataanko vatsanympärys kapeimmalta kohdalta vai navan kohdalta????
Mulla pieni pömppö kun tehtiin sektio niin maha jäi sellaiseksi..toivottavasti nyt saan sen pois =) =)

Kannattaisko tehdä se vatsapilates juttu myös kun on sarjan tehnyt???

Kohta pitäis lähteä luistelemaan. Tein jo päivällä pilatekset ja vatsat. Kyllä sitä pikku hiljaa kiinteytyy =) Mutta miten pysyis erossa herkuista :kieh: Sorruin syömään miehen sipsejä vaikka en yleensä niistä tykkäkään :| Pakko oli jotain herkkua vetää :ashamed:
Meen huomenna pojan kanssa siskon tyttöä hoitamaan, kun ne muuttaa. Ja arvatkaas onko se ostanut muuttopäivälle miljoonaa sorttia herkkuja :kieh:

Noniin, josko ehtis vähän enemmän kirjottaa ;)

Häpeäkseni tunnustan, että oon tällä viikolla herkutellut :ashamed: ne on ne prkleen menkat, mitkä aiheuttaa sitä, että KOKO AJAN tekis mieli SYÖDÄ :snotty: Eilen sit ostettiin torilta siellä paistettuja donitseja (onneks mies ja pojat söi suurimman osan, mut kyl mäkin niitä söin), sit illalla dipattiin kukkakaalia ja pakko se oli niitä sipsejäkin vetää |O Mummulla söin yks päivä semmosta piirasta, tosi pienen palan, mut kuitenkin. Niin, pakkasesta sulatin yks toinen päivä sit korvapuustin, kun meidän naapuri on kerran niitä meille hirveesti tehny :ashamed: HYI MUA!! Karkkiin en oo kuitenkaan sortunu (se on mun pahe ollu aina).

Et semmonen mässyn-mässyn viikko :kieh: Tänään on sit kahet ylppärijuhlat mihin mennään niin herkuttelu jatkukoon |O :whistle:

Maha on joissain asennoissa jo jopa MELKEIN siedettävän näköinen, mut tälleen istuessa tulee kyllä edelleen kamala makkara tohon housun päälle :headwall: Mietinki et pääsenköhän siitä koskaan eroon :|

Missäs on KKP? Töllin Ruusa? Ja kaikki muut??

Kokeilkaa muutkin, toimiiko noi viikot 7-9 ja siitä eteenpäin :attn:

IPS, oot kyllä tosi hoikka! Nyt, kun ollaan muutamat kerrat törmätty niin oon ihan kattonu et mistähän kohtaa sä muka vielä yrität itteäs pienentää :whistle: Et eipä hattaa jos oot vähän sipseihin sortunut! Tai jos tänään vähän herkuttelet, siitä vaan :D

shenda, me ollaan mitattu 2cm navan yläpuolelta :wave: Tee ihmeessä vatsapilates lisäksi, se on kivan tehokas :)

Huomenta! En oo karannu, oltiin reissussa ja juhlimassa niin on kirjottelu jääny vähemmälle. Muina päivinä oon tehny koko treenin, mutta eilen ei aika riittäny. Sen saapi luvan korvata keskiviikko, jolloin tein treenin kahten kertaan: Eka yksin ja sitten kaverin kans, joka halus ryhtyä myös hommaan mukaan :D Kohta pitäis alottaa tämän aamun jumpat...

Mullakin alko eilen noi Syön Kaiken Minkä Kiinni Saan -päivät :kieh: Ja sen kyllä huomas. Napsin kaikenlaista pitkin päivää vaikka yritin olla sortumatta herkkuihin... :ashamed:
Illalla pitäis vielä käydä juoksemassa. Rullaluistelu on ehkä kivempaa mutta käyn joka toinen kerta luistelemassa ja joka toinen juoksemassa.
Peppi: Mä ajattelin ihan samaa susta :D että mistä ihmeestä sä yrität laihduttaa :o
Sä näytät jo nyt niin timmiltä ;) Ootteko muuten käyny tossa meijän lähikahvilassa? Me käytiin tänään ja sinne rannan lähelle tulee lähiaikoina lampaita.

Kohta pitäis alkaa pilateksia tekemään, eikä kauheesti innostais... :|

Ja tämän päivän kuntoplussa+vatsapilates tehty =)

Koko viikko onkin mennyt aikalailla herkutellessa :kieh: No, viikolla nyt ei kuitenkaan NIIIN paljoa, mut viikonloppuna liikaakin :| Tänään käytiin mäkkärissä ja pyysin miestä vielä tuomaan kaupasta lakujätskiäkin :kieh: Unohtamatta toki aamuista munkkipossua Kauppatorilla :ashamed: :ashamed: Ensi viikolla ryhdistäydyn taas! Alkaa nää Syön Kaiken Minkä Kiinni Saan-päivät jo loppumaankin ;)

shenda, kerrothan, jos kuntoplussalta vastataan? :)

IPS, no kiitos :ashamed: Mä voinkin alkaa kulkea bikineissä niin johan muuttuu sunkin käsitys mun timmiydestä :whistle: :laugh: :| Ollaan käyty tossa kahvilassa, ihana paikka, mut kauheen kallis :/ Ai, sinne tulee lampaitakin! Kiva! Pojat varmasti tykkäävät =)

Missä on pienenhetken?? Vai etkö pääse enää edes koneelle asti kävelemään? :o :whistle:

joo toki kerron...ärsyttää vaan ihan sikana kun haluaisin tulostaa itselle kaikki jo valmiiksi.Sain tulostettu viikot 13-15.

Olen yrittänyt pitää että viikonloppuna saa vain herkutella....aika hyvin tuo on pitänyt mutta en nyt niin orjallisesti sitä ohjetta seuraa.Tänään pitää kokeilla tota vatsapilatesta..ja sitä pylly juttua kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
kivittäkää! |O

ukko prkl toi töistä varmaan 10kg karkkia ja mä oon syöny niiiiin paljon että oksennan kohta jos nään vilauksenkaan jostain mikä edes aavistuksen muistuttais karkista :x :headwall: nyt vähän harmittaa kyllä :( ja mä en edes OIKEESTIKAAN kauheesti tykkää karkista,niitä vaan syö ja syö ja syö ja syö kun sattuu alottamaan. miksi helv*tissä pitää edes alottaa?! |O
kävin tosin lenkillä tänään =) mutta siitäki ilosta sain molempiin jalkoihin 4 rakkoa :kieh: eli yhteensä siis 8 isoa kunnon rakkoa jaloissa |O kirveli ihan helkkaristi kun kävin suihkussa |O voi kun hienoo :snotty: huomenna mennään kylään ja varmaan konttaan sinne :headwall:

mut parempaa viikonloppua teille! :D :flower: olkaa varovaisia uusien kesäkenkienne kans *vink vink* :wave: :xmas:

Täältä taustalta seurailen ketjua, ja nyt on pakko kommentoida tätä rakkoasiaa. :)
Hanki ihmeessä apteekista nestemäistä laastaria, vie kivun pois hetkessä miltei kokonaan. Viime kesänä kävelin tämän voimalla päivät töissä uusista kesäkengistä huolimatta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täältä taustalta seurailen ketjua, ja nyt on pakko kommentoida tätä rakkoasiaa. :)
Hanki ihmeessä apteekista nestemäistä laastaria, vie kivun pois hetkessä miltei kokonaan. Viime kesänä kävelin tämän voimalla päivät töissä uusista kesäkengistä huolimatta :D

okei,kiitti vinkistä :D ne on ilmeisesti parempia kun nämä kaupan rakkolaastarit? mulla on nimittäin nyt sellaset isoimpien rakkojen päällä ja ne rakot on kasvanu entisestään! :o ihan järkyttävät pallot ja edelleen kipeet :headwall: varpaissa olevat on silleen verille auennu jo,joten ne ei niin kipeet oo kun nämä jotka suurenee koko ajan :kieh:

noh,sitkeesti kävin paljon lenkillä viikonlopun aikaan kuitenkin =) ja eilen käytettiin koira uimassa tossa rannalla,syötiin sielä eväät,muksuilla oli jännää :D poltin viikonloppuna myös niskan (toistamiseen tälle kesälle) sekä käsivarren kun kyläillessä istuin tyhmänä koko ajan samalla penkillä |O tää kesä on siis niin mun aikaa,voi että! :headwall:
ja viikonloppu meni muutenkin lenkkejä lukuunottamatta ihan laiskotellen,vatsajumpat jäi tekemättä,tuli herkuteltua suolasta ja makeeta ja taas suolasta ja sitten vähän sitä makeeta ja juotua useempi siideri ja ja ja...nyt taas turvottaa ja tästä eteenpäin syön pelkkää salaattia :snotty:

tämä mun teksti on nyt taas senverran positiivista,että taidan siirtyä tonne keittiön puolelle tekemään ruokaa,lapsille (minä siis syön sitä salaattia vaan) :wave:

p.s tämän päivän vatsat ja pilatekset kuitenkin tein,tästä se taas lähtee,timmi vartalo :laugh: :headwall:

mä tein ekaksi vatsat, sitten tuon vatsapilateksen ja viel lopuksi pylly pilateksen...rankkaa oli..iha hiki tuli =) =)

Toi vatsapilates näyttää helpolta mutta ei sitä todellakaan ole.Oletteko tehnyt sarjan joka päivä????Mä ajattelin että jos joka toinen päivä tekisi vatsat plus pilatesjutut.

Yhteistyössä