Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:sori kun ihan yli tyhmä kysymys mutta kun aina kirjoitatte että jumpat 30min tehty..eli se sisältää vatsa-ohjelman, vatsapilates, jalkapilates ja rasvanpoltto????
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:niin eli jos mä teen tuon vatsajumpan ja sitten pilateksia sisältäen vatsa,jalka ja rasvanpoltto niin riittääkö tuo mihkään jos sen joka päivä tekee????
Mulla on niiiiin iso raskausmaha ja nyt jäänyt tollanen hemmetin pömppis just tohon navan alapuolelle.Ja jos viel kertaakaan kukaan kysyy että olenko raskaana niin mä tinttasen.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Minä ilmottaudun :ashamed: :wave:
Jos nyt sit rehellisiä ollaan :ashamed: :ashamed: Eli vatsajumpat (pilates+kuntoplussan ohjelma) oon tehny viimeks viime torstainaOllu kauhee kiire, vaikkei se saiskaan mikään syy olla :kieh: Perjantaina olin pääsykokeissa, se vei sen päivän voimat, illalla menin vielä kavereita moikkaamaan, lauantaina oli kaverin 30v. synttärit, koko päivä oli kiireinen, enkä missään välissä ihan oikeesti ehtinyt :| Sunnuntaina olin niiiiin väsynyt, kuten myös eilen, että en vaan kertakaikkiaan jaksanut :snotty: Tänään sit tein ja aion vastedes tehdä tunnollisesti, kuten viime torstaihin asti teinkin!!
Tosta kuntoplussan ohjelmasta, mä teen sen ykkösliikkeen 1x60s ja 2x30s, en vaan pysty parempaan :/ Mua rupee sattumaan käsiin ja kaikkeista eniten jalkoihin, jos yritän enemmänEhkä rupeen siinä vaiheessa tekemään jotenkin väärin? Ekalla (1x60s) ei tunnu pahalta, eikä käsissä/jaloissa.
Tokaa liikettä en vaan ymmärrä, vaikka saan kyllä oikealla vatsanpuristuksella sen ihan pikkuriikkisen tuntumaankin. Mut en vaan tajuu et mihin sen pitäis vaikuttaa, mihin kohtaan?
Tää viikko enää tuota ohjelmaa, sit vaihtuis.. Vaan aukeaako myöhemmät viikot vieläkään?? Onkohan shendalle vastailtu? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Shenda: Mihin kysymykseen et ole saanut vastausta?
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Shenda: Mihin kysymykseen et ole saanut vastausta?
Kun noi viikot 7-9 ei toimi, siis niitä ei saa ladattuaEikä jotain myöhempiäkään. Kokeilepa.. Tota kuntoplussaa siis.