***Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 4-6.***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huhheijaa B)
jumppasin tossa vatsat,piatekset ja lisäksi vielä (ekan kerran) ton rasvanpoltto pilateksen ja kyllä tuli hiki! :whistle: mut toi rasvanpolttojumppa oli kyllä kiva! :D aika haastava kylläkin...

eilen kävin luisteleen,tosin 6km vaan ja esikoinen oli pyörällä mukana niin ei kovin älytöntä vauhtia tullu mentyä :D mut lämmin siinäki tuli,oli niin helle ilma eilen...

meille tuleeki huomenna yövieraita,lähtevät tiistaina joten veikkaan että tulee herkuteltua ja vähän vähemmän liikuttua :| ja ens viikonloppuna sama homma,tosi eri vieraat...ja sitä seuraavana viikonloppuna taas sama homma,tosin ovat vielä pitempään... joten saa nähä kui mun käy :| nyt vaatii sitä itsekuria! :kieh: ja sitäpaitsi ärsyttävää kun yrittää sanoo vieraiden kuullen että en nyt ota toista pullaa,en ota sitä tai tätä niin alkaa se suureen ääneen kauhistelu että "no ota nyt! sun ei kyllä tarvi laihuttaa yhtään! ei se haittaa vaikka otat vielä!" :headwall: joo eihän se niitä haittaa,mutta mua haittaa,eikä toiset tunnu sitä ymmärtävän...

Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
sori kun ihan yli tyhmä kysymys mutta kun aina kirjoitatte että jumpat 30min tehty..eli se sisältää vatsa-ohjelman, vatsapilates, jalkapilates ja rasvanpoltto????

Pilatekset mainitaan erikseen Pilateksina, muut jumpat sitten jumppina (myös tuo vatsa-ohjelma kuuluu jumppiin). Yks Pilates kestää aina 10min ja niitä on vatsa, kädet, jalat, kaloripoltto ja venytykset. Jumppia voi olla erilaisia, mulla itselläni on oma jumppaohjelma Pilatesten lisäksi ja mun sarjani kestää yhteensä 1h20min, jos teen koko ohjelmani.

niin eli jos mä teen tuon vatsajumpan ja sitten pilateksia sisältäen vatsa,jalka ja rasvanpoltto niin riittääkö tuo mihkään jos sen joka päivä tekee????

Mulla on niiiiin iso raskausmaha ja nyt jäänyt tollanen hemmetin pömppis just tohon navan alapuolelle.Ja jos viel kertaakaan kukaan kysyy että olenko raskaana niin mä tinttasen.

Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
niin eli jos mä teen tuon vatsajumpan ja sitten pilateksia sisältäen vatsa,jalka ja rasvanpoltto niin riittääkö tuo mihkään jos sen joka päivä tekee????

Mulla on niiiiin iso raskausmaha ja nyt jäänyt tollanen hemmetin pömppis just tohon navan alapuolelle.Ja jos viel kertaakaan kukaan kysyy että olenko raskaana niin mä tinttasen.

Aivan varmasti riittää. Mutta sun pitää muistaa pitää yks taukopäivä viikossa, jolloin annat lihasten palautua.

nyt tehty illan liikkeet!tota ekaa en pysty tekeen pitkään ja toinen liike ei tunnu ainakaan mulla ja tympäännyn siihen.muissa saan kivasti tuntumaan...välillä meinaa maha kyllä pompsahtaa :laugh:
mittanauhassa ei mun mielestä oo muutosta mutta housut ei näytä niin makkarankuorelta enään mun päällä et kaippa sitä jotain tulosta on tullut! :p

Tää ketju ei oikein ota niin suurta tuulta alleen, mitä se edellinen. Onks porukat lomalla vai innostus lopahtanu? Mie tänään sain muutaman uuden Pilates-videon, josko vaihtelu antais hiukan potkua... Tänään tosin tein vielä vanhalla kaavalla, huomenna otan uuden käyttöön. Mie oon tän myötä alkanu syömään kahta kauheammin. Tuntuu, että kokoajan on vain nälkä... Eilen kävin ostaa itelleni hienon jumppapaidan, pakkohan sitä nyt on sitten käyttää, kun sellasen hankin ;)

Pilateksia olen tehnyt ja lenkillä käynyt vaikken ole nyt pariin päivään kirjoitellut. Kuntoplussan treenit on jäänyt vatsapilateksen varjoon :ashamed: Teen lisäksi aina jalka- ja käsipilatekset sekä usein ne venytykset.

minä ainaki oon edelleen täällä =)
eilen tein vatsat. kiirettä on pitäny kun on niitä vieraita...tänään söin niinku hevonen,kermaperunoita,kanaa,kakkua,karkkia ja sitärataa :ashamed: huomenna taas uus tsemppi päälle,tosin tuskin jumppaan koska mennään kyläileen ja kaupoille ja silleen...

Minä ilmottaudun :ashamed: :wave:

Jos nyt sit rehellisiä ollaan :ashamed: :ashamed: Eli vatsajumpat (pilates+kuntoplussan ohjelma) oon tehny viimeks viime torstaina :o Ollu kauhee kiire, vaikkei se saiskaan mikään syy olla :kieh: Perjantaina olin pääsykokeissa, se vei sen päivän voimat, illalla menin vielä kavereita moikkaamaan, lauantaina oli kaverin 30v. synttärit, koko päivä oli kiireinen, enkä missään välissä ihan oikeesti ehtinyt :| Sunnuntaina olin niiiiin väsynyt, kuten myös eilen, että en vaan kertakaikkiaan jaksanut :snotty: Tänään sit tein ja aion vastedes tehdä tunnollisesti, kuten viime torstaihin asti teinkin!!

Tosta kuntoplussan ohjelmasta, mä teen sen ykkösliikkeen 1x60s ja 2x30s, en vaan pysty parempaan :/ Mua rupee sattumaan käsiin ja kaikkeista eniten jalkoihin, jos yritän enemmän :o Ehkä rupeen siinä vaiheessa tekemään jotenkin väärin? Ekalla (1x60s) ei tunnu pahalta, eikä käsissä/jaloissa.

Tokaa liikettä en vaan ymmärrä, vaikka saan kyllä oikealla vatsanpuristuksella sen ihan pikkuriikkisen tuntumaankin. Mut en vaan tajuu et mihin sen pitäis vaikuttaa, mihin kohtaan?

Tää viikko enää tuota ohjelmaa, sit vaihtuis.. Vaan aukeaako myöhemmät viikot vieläkään?? Onkohan shendalle vastailtu? :attn:

Heh. :D Mäkin olen jakanut aen ykkösen osiin. Ja joskus vielä teen sen eri aikaan kuin muun jumpan. (heti aamulla osa alta pois ärsyttämästä)

Ja kakkosliike ottaa korkeintaan pakaraan. :/

Mutta siitä ekasta sarjasta se sivullekurkkimisjuttu oli niin hyvä, että olen pitänyt senkin mukana...

Mie vastailin Shendalle, kuten itse olen asian ymmärtänyt =) Mie alottelin niitä mun uusia Pilateksia ja tipahin jo ennen kuin ensimmäiset neljä liikettä oli ohi :ashamed: Siis aivan järkyttävää rääkkiä, joten sen on pakko olla erittäin tehokasta B) Jatkan tuota nyt siihen asti, kunnes pystyn vetämään koko 20min läpi. Niin ja siis jouduin todellakin lopettamaan jo ekan viiden minuutin jälkeen ja nyt on vatsa kivikovana vaikka vain istun tässä...

Navan kanssa mie luovutin ja huomasin näis uusis videois, että pienoinen kumpu jää myös noille huippujumppaajille, joten en ota siitä enää ressiä, se kun tappaa innostuksen kokonaan. Olkoot sitten kumpu...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Minä ilmottaudun :ashamed: :wave:

Jos nyt sit rehellisiä ollaan :ashamed: :ashamed: Eli vatsajumpat (pilates+kuntoplussan ohjelma) oon tehny viimeks viime torstaina :o Ollu kauhee kiire, vaikkei se saiskaan mikään syy olla :kieh: Perjantaina olin pääsykokeissa, se vei sen päivän voimat, illalla menin vielä kavereita moikkaamaan, lauantaina oli kaverin 30v. synttärit, koko päivä oli kiireinen, enkä missään välissä ihan oikeesti ehtinyt :| Sunnuntaina olin niiiiin väsynyt, kuten myös eilen, että en vaan kertakaikkiaan jaksanut :snotty: Tänään sit tein ja aion vastedes tehdä tunnollisesti, kuten viime torstaihin asti teinkin!!

Tosta kuntoplussan ohjelmasta, mä teen sen ykkösliikkeen 1x60s ja 2x30s, en vaan pysty parempaan :/ Mua rupee sattumaan käsiin ja kaikkeista eniten jalkoihin, jos yritän enemmän :o Ehkä rupeen siinä vaiheessa tekemään jotenkin väärin? Ekalla (1x60s) ei tunnu pahalta, eikä käsissä/jaloissa.

Tokaa liikettä en vaan ymmärrä, vaikka saan kyllä oikealla vatsanpuristuksella sen ihan pikkuriikkisen tuntumaankin. Mut en vaan tajuu et mihin sen pitäis vaikuttaa, mihin kohtaan?

Tää viikko enää tuota ohjelmaa, sit vaihtuis.. Vaan aukeaako myöhemmät viikot vieläkään?? Onkohan shendalle vastailtu? :attn:

ei ole vieläkään vastattu...tähänkö loppu treenit :( :(

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Shenda: Mihin kysymykseen et ole saanut vastausta?

Kun noi viikot 7-9 ei toimi, siis niitä ei saa ladattua :( Eikä jotain myöhempiäkään. Kokeilepa.. Tota kuntoplussaa siis.

Mie en oikein noista kuntoplussan jutuista ymmärrä mutta mulle kyllä avautu sivut joissa kerrotaan viikkojen 7-9 ohjelma samalla tavalla miten ekalla sivulla olit laittanu erikseen sen viikkojen 4-6 ohjelman. Tarkotattekohan sitä?

Minäkään en saanut auki niitä viikkojen 7-9 harjoitusvideoita. Kokeilin avata tältä sivulta ne:
http://www.iform.se/polopoly.jsp?d=1360&a=8122#
Eilen kävin luistelemassa ja tein ½h pilateksia. Teen vatsatreenit edelleen joka toinen päivä, laiska kun olen :ashamed: Tänään aloitan herkkulakon uudelleen :saint:

Yhteistyössä