**Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 1-3.**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Nyt oon tehny vain hiukan pidempään, kuin tää ketju on ollu pystyssä ja kyllä on tuloksia tullut =) Mulla on ennen tuota kolmen kympin sarjaa puolen tunnin kiinteytysjumppa minkä teen ja kyllä tuo 10min/kohta tuntuu ainakin mulla olevan ihan ok (yhteensä aikaa kuluu n. 60min). Ilman muuta voit lisätä toistoja, jos haluat. Mie pidän Pilateksesta juuri siksi, kun se on niin helppoa, nopeaa ja kivutonta :D

tämä se on varmaan joka mulla haraa vastaan :ashamed:
oon tottunu siihen kovaan treeniin,pitkiin sarjoihin,paljon toistoja,kovilla painoilla tai muuten "verenmaku suussa". oon tykänny siitä,ei sen puoleen =)

siksi varmaan tämä helppous,nopeus,vaivattomuus ja se ettei liikkeet tunnu vaikeilta eikä kivuttomilta, tuntuu jotenki vähän hullunkuriselta. sitä heti ajattelee että teenkö liian vähän,teenkö liikkeet väärin,väärillä painoilla jne...

mutta kokeilen nyt vielä näin,ehkä niitä tuloksia alkaa tulla :D oon kyllä huomannu ainaki jaloissa että reidet on pienentyny ja jotenki "muovautunu" vähän eri malliin tuosta sivulta ;)

Ette kuulkaa siskot usko :whistle: Mä kävin rullaluistelemassa!!! :attn: tuli yhtäkkiä semmonen fiilis et tekis mieli piiiitkästä aikaa rullistelemaan, minä tyttö menin ja kaivoin rullaluistimet kellarista ja eikun lenkille!! Aikaa meni 35min ja se oli ihan hyvä näin alkuun =) Viime kerrasta onkin kulunut 4 vuotta!! :o

Voi että voi tiet olla huonoissa kunnoissa paikka paikoin! Ei sitä autonkyydissä tuu huomattua (:ashamed: ) tai edes kävellessäkään niin, kuin luistellessa. Alkuun hirvitti mäet, niissä kun oli hiekkaa, kiviä, käpyjä, tiet oli rikki jne. :o Onneks jarru toimi :laugh:

Ylämäet tuntu kivasti pyllyssä :p Ja kyllä siinä lämmin tuli :) Autotietkään ei oo mitään parhaita luistelupaikkoja, mut tästä aika pitkän matkaa (kun menee tohon yhteen suuntaan) niin on pelkkää autotietä :/ Uutta aluetta, kai ne joskus aikanaan kävelytietkin niihin tekee...

Tosta pilateksestä, oon vähän molempien kannoilla, KKP:n ja pienenhetken :D Tykkään kyllä enemmän, että liikunta/lihastyö tuntuu ja aika paljonkin niin tietää et on jotain tehnytkin, mut sit taas toisaalta nyt, kun on väsynyt ja kiireinen niin on ollu ihana, kun ei oo tarvinnu ihan hirveesti huhkia ja rehkiä. Mä siis teen vaan sitä vatsapilatesta tän ohjelman lisäksi. Musta tää ekan kolmen viikon vatsaohjelma on tosi helppo ja kevyt! Ja kummatkin suht nopeita.

Jospa sitä rupeis luistelemaan edes muutaman kerran viikossa, siitä tuli niin hyvä olokin :) Ja vois ottaa lisäksi ton käsipilateksen, niitä (käsilihaksia) kun ei oikein mistään tuu. Jalkoja ja pyllyä tulis aika mukavasti tosta luistelusta harjotettua :D

Nyt meen selittämästä :ashamed: :wave:

Huomenna taas "reenipäivä"!

nyt on sit tän päivän reeni tehty.todellakin tämä ekan kolmen viikon vatsaohjelma on kevyt...tai sit teen väärin.itekkin tottunut siihen et reenaus tuntuu seuraavana päivänä kropassa.
tein ton vatsapilateksen ja se kyllä tuntui...en es oo noin notkee ku se misu videolla :laugh: mut yritin kuitenkin.tuntui kivasti vatsassa!

voi mäkin ootan et pääsen rullaluisteleen ja juoksemaan.siihen taitaa vaan mennä aikaa vielä...

Hellu mua kans nauratti sillon alkuun just se että en ihan yhtä reippaasti taipunu ku se "pilates misu" :laugh:
peppi85 hienoo! :D luistelu on tosi kivaa =) ja tehokasta...mä vaan en taho uskaltaa yhtään epävakaalla ilmalla lähtee,pelottaa aina että sit kuitenki mun tuurilla alkaa sataan vettä kesken matkan :kieh:

eilen muuten kysyin mieheltä,että: "arvaas paljon mulla on lähteny senttejä sen vatsajumpan ansiosta?"
katto mua vähän aikaa ja sano että: "hmmm...oisko sentti?"
:kieh: että ei mun 7 senttiä näköjään oikeen näy vielä prkl :kieh:

Tulin eilen lenkiltä vasta 23.00 aikaan enkä jaksanut enää tulla koneelle. Ostin sunnuntaina uudet triumphin urheiluuliivit ja ne oli tosi hyvät lenkillä (pysyy nää ajokoirankorvat kuosissa :laugh: ) ihmettelin voiko ne vaikuttaa niin paljo ryhtiin, tuntu ainakin et ryhti parani huomattavasti!
Mulla on edelleen ne rullikset kaapissa. Muakin ärsyttää kun täällä on kaikki tiet myllätty ja hiekkaa ämpärikaupalla :kieh: Siinä menee se luistelun ilo ku joutuu varomaan missä menee. Viime kesänä kävin usein veljen kanssa lenkillä, mä luistelin ja mun veli juoksi. Sillä on niin hyvä kunto et hyvä ku perässä pysyin :ashamed: nyt yritän itsekin parantaa kuntoa. Eilinen lenkki menikin jo vähän paremmin, ja jaksoin juosta koko 30 min.
Pojalla nousi eilen illalla kuume ja valitti korviaan. Käytiin tänään tk:ssa ja korvatulehdushan se oli. Kerran on aikasemmin se ollut ja muutenkin poika on todella harvoin kipeenä. On kyllä ihmeen pirteenä ja jaksaa leikkiä =)
höpöti höpöti... meen tästä turhia höpisemästä.
Ainiin, piti vielä sanoa että mies yhtenä päivänä huomasi että mun takapuoli on pienentynyt :laugh: :laugh: :laugh: :D

Hei treenikamut! Jumppasin kyllä eilen illalla, mutta pitänyt sen verran kiirettä, että nyt vasta ehdin ilmoittautumaan. Mä en oo ikinä uskaltanu kokeilla rulliksia. Vaikuttaa liian vaaralliselta. Litistyviä vatsoja ja pieneneviä ympärysmittoja kaikille!

Liityn minäkin tähän ketjuun,aloitin tuon vatsatreenin jo ajat sit,mut jäi kesken,joten aloitin tänään uudestaan.

10 minuuttia meni vain,mikä tuntuu todella vähältä...

Lisäksi tein reidet,pakarat ja hieman käsiä+ muuta venytystä.Aikaa meni 30 minuuttia yhteensä.

Pitänee tosiaan tuosta kävelystä hieman luopua,että kerkiää tehdä tätä lihaskuntoakin kunnolla.

Tein tänään treenin ja punnerrukset töissä :D Alle tunti sit tulin taas rullaluistelemasta (40min) ja taas otti noi tiet päähän |O :headwall: Sit tajusin, että toi rantatiehän on pelkkää hiekkatietä, joten sitä kautta jos joskus vaihtelun vuoksi menis niin pitäis luistella autotiellä ja se ei oikeesti oo helppoa!! Kun kyseessä ei oo mikään ihan uusin tie (niilla kohdin nyt ainakaa).

Lisäsin terapian tarpeessa listaan mukaan, tervetuloa!

Mä laihdutin ja kiinteytin sillon viime syksynä itteäni aika monta kiloa, siis melkein liian laihaksi (kun mummu, isä ja äitikin siitä mulle huomautti et pitäis alkaa jo lopettelemaan, etten liika laihdu), mut mieheltä en missään vaiheessa saanut mitään kommenttia :kieh: En yhtään ihmettelis vaikkei se olis mitään oikeesti huomannutkaan |O Se oli aika rankka dieetti, tarkka ja tietty ruokavalio, viimeiset 4 viikkoa treeniä joka päivä ja paljon jne. Maha ei kyllä siinä sit kiinteytynyt, kyllä se reppu pieneni, mut niin vähän oli niissä reeneissä kuitenkin vatsaosuuksia :/

IPS:n pojalle pikaista paranemista! Meidänkään esikoinen ei oo juuri koskaan kipeä, mut kuopus on senkin edestä :( Viikko-pari on terveenä ja sit taas mikä milloinkin tauti/tulehdus jne. :|

No, nyt meen herättelemään tota ukkoa tuolta ku on nukahtanu samalla, kun on esikoista nukuttanut :wave:

Huomenta!
Jäi sitten eiliset treenit väliin, samoin kuin jää tänäänkin. Maha on niin kipiä taas, ettei tosikaan. Polttelee, kuin mikäkin kiuas. Parin tunnin päästä saan soitettua lääkärille ajan, jospa sitä sitten löytyis syy ja hoito ja pääsisin kunnolla mukaan taas.
Tsemppiä teille muille, mie jään nyt vähän jälkeen, mutta otan teidät vielä kiinni :wave:

Pikaista paranemista KKP:lle :hug:

Vähänkö mua alko illalla sängyssä naurattaa IPS:n ajokoirankorvat, mä jo mietin, että onko se varastanut MUN tissit :whistle: :laugh:

Kyllä huomaa, että oon rullistellut. Jalat on reisistä, sisäreisistä, kipeinä vähän, mut ei oikeastaan muualla semmosta kipua, mut silti huomaa liikkuneensa :D

Kiitos Peppi! Jospa se tästä, toivottavasti... Onko kukaan teistä, jotka teette tuota kuntoplussan juttua, huomannu vatsassa muutosta? Aikani kuluksi voisin yrittää sumplia itselleni lisuketta siihen mun omaan ohjelmaani, jos hiukan koittais kasvattaa lihaksia. Ei mitään suuria, vaan pienet ja sievät olis kivat =) Mitkä liikkeet tuntuu eniten?

Tänään pitäis taas lenkille raahautua. Vai pitäisköhän kokeilla rullaluistimia. Meen kuitenkin vasta illalla kun mies tulee töistä. Pojalla ei ole enää ollut kuumetta ja muutenkin pirteä ja syö hyvin. Ollaan kuitenkin ainakin tämä päivä kotona että parantuis kunnolla.
KKP:lle pikaista paranemista :hug:
Terapian tarpeessa (tt): tervetuloa mukaan!

:laugh: Anteeks, mä virheellisesti kutsun tota löysää vatsaohjelmaa treeniksi :whistle: :ashamed: :D No, siihen lisäksi punnerrukset. Nyt oon tehny joko joka toinen päivä tämän vatsaohjelman ja sen lisäksi vatsapilateksen ja punnerrukset ja illalla sit reilun puolentunnin rullaluistelut päälle, siinä yhden päivän "reeni". Tai sit kiireisimpinä ja väsyneimpinä päivinä oon vaan joka toinen päivä tehny ohjelman ja jokatoinen ton vatsapilateksen ja rullistelur, joita aion siis jatkaa mahdollisesti jos jaksan niin joka päivä.

Meillä on sit vatsapaksatauti |O Toisella tulee pyllystä ja toisella suusta :x Johan mä taisin jossain ainakin hehkuttaa kun ollaan nyt joku 1-2 viikkoa oltu terveinä, tällä viikolla on alkanut ruokakin maistumaan tolle pienemmälle, mut nyt tais taas ruokahalut kadota :(

KKP, en mä kyl vielä oo mitään muutosta huomannut :/

Ajokoirankorvat *reps*. Imetyksen loputtua mullakin on varmaan sellaset, toivottavasti ei vaan niin karvaset.

Tervetuloa uudet vatsanahan kiristäjät!

Mulla on vyötäröltä lähtenyt vaan 3cm ja pömppis on edelleen yhtä paksu kuin ennenkin. Ei toi nahka lähde tosta mihinkään! :kieh:

Peppi kyseli tuoola aikaisemmin ruokajutuista.. Aamiaiseksi syön yleensä muroja (sis. täysjyvää ) ja sillä pötkin iltapäivään asti. Vaihtoehtoisesti neljän viljan puuroa, jogurttia ja teetä. Seuraava ruokailu onkin vasta iltapäivällä. Mitä nyt milloinkin oon tehnyt ja joka kerralla pistän lautaselle puolet salaattia. Tummaa makaronia käytetään vain, perunaa on tosi vähän. Jos nälkä tulee ennen iltateetä niin syön yleensä jogurtin. Iltateen kanssa on yleensä leipää joko ruista tai jotain moniviljaa. Päällä rasvaa, kurkkua ja joku kinkunsiivu joskus. Ennen oli aina sitä niin ihanaa Pohjanpoikaa, mutta sen hinta on onneksi noussut niin törkeästi etten enää raaski sitä ostaa. Jääpä ne turhat juustorasvat pois :D Herkkupäivä on kerran viikossa. Se on ihan pakko pitää, muuten retkahtaa ja pahasti. Kokemusta on!

Kilot tuntuu mulla jäytävän tossa samassa kokoajan, ei ne laske lainkaan. Vaikken enää mättää sitä ruokaa niin paljoa, jumppaan ym. niin siinä se vaan jäkittää. |O

Onneksi enää vain tämä viikko appelsiinien laskua, huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Mä laihdutin ja kiinteytin sillon viime syksynä itteäni aika monta kiloa, siis melkein liian laihaksi (kun mummu, isä ja äitikin siitä mulle huomautti et pitäis alkaa jo lopettelemaan, etten liika laihdu), mut mieheltä en missään vaiheessa saanut mitään kommenttia :kieh: En yhtään ihmettelis vaikkei se olis mitään oikeesti huomannutkaan |O Se oli aika rankka dieetti, tarkka ja tietty ruokavalio, viimeiset 4 viikkoa treeniä joka päivä ja paljon jne. Maha ei kyllä siinä sit kiinteytynyt, kyllä se reppu pieneni, mut niin vähän oli niissä reeneissä kuitenkin vatsaosuuksia :/

tätä mä tarkotin :whistle: :D että millanen tämä sun dietti/treeni jakso oli?

päivän jumpat tehty :D

noista tuloksista ku on ollu puhetta,niin kyllä mä huomaan että mun ylämaha on jotenki "timmimpi" ja jos esim kummarrun ottamaan lattialta jotain niin jotenki mun maha on vähän tiiviimmästi kasassa sen ajan :D ei varmaan silleen ulkopuoliset huomaa mutta ite...ja ryhti ehkä aavistuksen parempi.
ja noita pilates liikkeitä kun tekee,esim jalka liikkeet, niin huomaa että notkeutta on tullu,jalka nousee paljon ketterämmin ja korkeemmalle mitä sillon ihan eka kerralla :D ja mitäs tätä on nyt tehty,3viikkoo ja pääasiassa 3krt/vko.
että jos 15viikkoo oikeesti jaksaa näin tehokkaasti tehä niin kyllä mä luulen että jonkulaisia tuloksia ihan oikeesti tulee =)
mä kyllä vähän veikkaan etten koskaan tuu näitä mun jenkkakahvoja saamaan pois,mutta jos sisäiset vatsalihakset vähän voimistuu ja ryhti paranee ja notkeus,niin kyllähän sekin on jo jotain :D

Jahas :snotty: Minäkö vähän jäässä :whistle:

Juu, eli se oli tämä kirja:http://www.sinaonnistut.net/ Tai siis toi oikeanpuoleinen, keltainen. Sinä Onnistut Tehokiinteytys. Siinä on siis tarkat ohjeet 12 viikolle, niin ruokaohjeita, liikuntaohjeet, sekä lihaskunto-ohjelmat salille ja kotiin =) Aika rankka se mun mielestä silleen oli, mut kun alkuun pääsi niin siihen tottui ihan hirveen nopeesti :)

Mäkin muuten huomaan ylämahassa et se on ehkä normaalia timmimpi ja kun jännitän vatsalihaksia niin menee eritavalla kuin ennen :whistle: Ennen meni pelkästään läskit makkaralle, nyt näyttää jollain tapaa erilaiselta :laugh: Vaikken todellakaan mitään four/sixpackiä näekään missään tapauksessa :D

no eipä mulla tietenkään avaudu toi linkki :headwall: mut jos siinä on jotain saliohjelmia niin ei sittekään onnistuis :/ mäku en oo oikeen vieläKÄÄN kerenny panostaa niihin/hommata sitä jäsenyyttä |O saamaton olen :ashamed:

Ne saliosuudet ei oo pakollisia. Kaiken voit tehdä kotona/ulkona tms. :wave: Siinä on tietty määrä liikuntaa ja tietty määrä lihasosuuksia, jotka onnistuu kotona painoilla, mut tarvii kyllä sen jumppapallon... Eikä sekään nyt välttämättä välttämätön ole..

onko siinä kirjassa silleen että päivä 1,päivä 2,päivä 3,vai viikot vai miten?
entäs se syömäpuoli? :snotty: pitääkö siinä jotain hirveyksiä syödä? :D mä oon vähän nirso :laugh:
paljon siinä sitä liikuntaa suurinpiirtein päivässä oli?
paljonko laihduit? :D
sori kauheesti kysymyksiä...vielä kysyisin että kuka sen kirjan on kirjottanu?saako sen kirjastosta? ja missä täällä on kirjasto :laugh: :headwall: :D

Pienenhetken toi sun -7cm kannustaa kyllä ittiäkin jatkamaan!nyt on illan reeni tehty ja ei mulla ainakaan vielä mittanauha näyttele miinus senttejä...mutta jospas se jossain vaiheessa palkitsis uurtajan =)

Yhteistyössä