Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Nyt oon tehny vain hiukan pidempään, kuin tää ketju on ollu pystyssä ja kyllä on tuloksia tullut =) Mulla on ennen tuota kolmen kympin sarjaa puolen tunnin kiinteytysjumppa minkä teen ja kyllä tuo 10min/kohta tuntuu ainakin mulla olevan ihan ok (yhteensä aikaa kuluu n. 60min). Ilman muuta voit lisätä toistoja, jos haluat. Mie pidän Pilateksesta juuri siksi, kun se on niin helppoa, nopeaa ja kivutonta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Erzulie:Missä tuon pilateksen ohjeet on?
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Erzulie:Missä tuon pilateksen ohjeet on?
olikohan tuolla sivulla 3 tai 4 tai 5 sellaset linkit kolmeen eri pilates-sarjaan =)
kannattaa kokeilla :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Mä laihdutin ja kiinteytin sillon viime syksynä itteäni aika monta kiloa, siis melkein liian laihaksi (kun mummu, isä ja äitikin siitä mulle huomautti et pitäis alkaa jo lopettelemaan, etten liika laihdu), mut mieheltä en missään vaiheessa saanut mitään kommenttia :kieh: En yhtään ihmettelis vaikkei se olis mitään oikeesti huomannutkaan |O Se oli aika rankka dieetti, tarkka ja tietty ruokavalio, viimeiset 4 viikkoa treeniä joka päivä ja paljon jne. Maha ei kyllä siinä sit kiinteytynyt, kyllä se reppu pieneni, mut niin vähän oli niissä reeneissä kuitenkin vatsaosuuksia :/