Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:hei pystyttekö te tekemään kaikki nuo vatsapilateksen liikkeetmulle tuottaa pikkasen vaikeuksii :kieh: vois tulla kans mukaan tähän =) mut en osaa merkata itseäni tuonne listalle :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesper:Ihan yks kysymys.. miks te haluutte litteän vatsan kun muotiin on tulossa taas pyöreämmät muodot?
Alkuperäinen kirjoittaja Vesper:Ihan yks kysymys.. miks te haluutte litteän vatsan kun muotiin on tulossa taas pyöreämmät muodot?
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Alkuperäinen kirjoittaja Vesper:Ihan yks kysymys.. miks te haluutte litteän vatsan kun muotiin on tulossa taas pyöreämmät muodot?
Koska minä itse pidän enemmän litteästä vatsasta. Kaikki eivät seuraa muotia ja jotkut pitävät kuntoilua tärkeänä terveydelle (mitä se oikeasti onkin).
Alkuperäinen kirjoittaja Vesper:Mä voisin hankkia itselleni litteääkin litteämmän vatsan ja väitän etten saa sitä aikaan pelkällä terveellisellä kuntoilulla koskaan, vaikka onnistun siinä kyllä jos haluan. Nyt mulla on silti menossa toisenlainen kuuri, metsästän pyöreitä muotoja..