***Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 4-6.***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jumpat jumpattu.
Ja tuntuu että toi uusien liikkeiden eka viikko oli jotenkin typerä, ei meinannu mikään liike tuntua miltään. Mut toisella viikolla joo tuntuu :xmas:

Mä en kyllä mitään ressiä ota herkuttelusta. Herkuttelen jos mieli tekee ja munhan tekee ja usein :p En viitti kiduttaa itteeni yhtään enempää mitä on "tarvis". Piisaa mainiosti että ylipäätä jaksan säänöllisesti tehdä noita jumppa juttuja kaiken muun lomassa ja jahka pyörä kotiutuu korjaamolta voidaan alkottaa pojan kaa pyöräily.

Ja ohan niitä tuloksiakin sit tullu. Vyötärön ympärys mitta on nykysellään 73cm, paino ei sen sijaan liikaha mihkään, mut se ei haittaa. Normaali painonen kummiskin oon. Ainoo haitta puoli mitä noissa tuloksien näkymisissä on tullu on se, että kun vyötärö kapenee, niin maha sen sijaan alkaa näyttää aivan valtavalta :ashamed: Ennen musta olin oikeen sopusuhtanen ja niin pois päin, mut nyt oon saanu kauheen ongelman mahastani. Ja se kun on vielä silkkaa roikkuvaa nahkaa niin sille ei kauhesti mitään oo tehtävissä.

Vieläkö teillon ollu ongelmia latailla noita ohjeita? Mulla oli ton viikkojen 4-6 kanssa ongelma ettei se ladannut niitä, mutta kun tallettaa koneelle niin sillon näyttää ihan nätisti kaikki.

hei pystyttekö te tekemään kaikki nuo vatsapilateksen liikkeet :o mulle tuottaa pikkasen vaikeuksii :kieh: vois tulla kans mukaan tähän =) mut en osaa merkata itseäni tuonne listalle :ashamed:

No niin, nyt täälläkin on kuntoiltu. Näiden viikkojen ohjelma on paljon mielekkäämpi kuin ensimmäisten viikkojen, tuli jo ihan korvistakin ulos se appelsiinien laskeminen.

Herkuttelusta. Mulla on perjantaisin herkkupäivä, tosin se joskus lipsuu muillekin päiville. Herkkupäivä käsittää sen pussillisen jotain mässyä.

Tuota vatsapilatesta en ole vielä edes katsonut. Pilatestunneilla oon käynyt silloin joskus kuntosalin jäsenenä. Tykkäsin siitä tosi paljon, riittävän hidasta mulle :D Kait senkin voisi ottaa tän kunto-ohjelman kaveriksi, tulisi vaihtelua.

nyt on illan jumpat tehty.toi toka on aika tylsä...en ainakaan saa tuntumaan missään sitä...

mulla on periaatteena et kerran viikossa herkkuja...hulluna oottaa aina lauantaita
.ennen raskautta ja raskauden aikana olin aika tarkka mitä söin..elin aika kurissa :laugh: (toki myös silloin sama herkkupäivä)
jotenkin vaan pääsi repsahtaan ja nyt pitäis yrittää palata takas siihen kurinalaiseen syömiseen eli paljon lihaa ja vihanneksia!!!

Teettekö joka päivä vatsalihakset vai 3-4 kertaa viikossa?
Itse teen joka toinen päivä, samana päivänä aina kun käyn lenkillä. Eilen tein varmaan tunnin kaikkia pilateksia ja kuntoplussia + todella reipas juoksulenkki. Mun veli houkutteli juoksemaan sen kanssa Cooper-testin, voi olla että tällä viikolla käyn joku päivä sen juoksemassa :D

Mulla meni kans koko viikonloppu herkutellessa, joten ei olis viikolla paljoa varaa syödä :ashamed: Miks mä oon niin herkkuperse...
Mulla ei kuitenkaan ole tavoitteena paljoa painoa pudottaa, ainoastaan kiinteytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
hei pystyttekö te tekemään kaikki nuo vatsapilateksen liikkeet :o mulle tuottaa pikkasen vaikeuksii :kieh: vois tulla kans mukaan tähän =) mut en osaa merkata itseäni tuonne listalle :ashamed:

Mie oon tehny hiukan pidempään noita Pilateksia, mitä nämä ketjut ovat olleet pystyssä ja lukuunottamatta ihan viimestä liikettä, pystyn tekemään kaikki niin kuin pitääkin. Tiukkaa tekee pitää napa koko ajan sisässä ja vatsa litteänä, mutta tuossakin huomaan jo edistyneeni =) Ei tarvita kuin muutama kerta niin siekin pystyt siihen! Hyvä vinkki on pistää aina mieleen missä kohdin loppu viime kerralla voimat ja yrittää tehdä sekunti kaks pidempään sitten seuraavalla kerralla.

Mutta nyt kuulkaas, arvon kanssasisaret! Multa meinaa totaalisesti into loppua tähän, taitaapi olla tulossa SKMKS-päivät (vaikka syön kyllä muutenkin meidät konkurssiin)... Lenkillä (kävellen) ollaan tuon lapsen kanssa käyty nyt enemmän, siinä saapi olla ulkona ja kerätään samalla mukaan pulloja ja tölkkejä.

Kävin tänään juoksemassa sen cooper-testin. 12 minuuttia aikaa ja juoksin 2450 metriä. Ihan hyvä suoritus, varsinkin kun aloitin juoksemisen toukokuussa. Tai ainakin tän taulukon mukaan:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Cooper-testi
Katoin tosta N 20-29 kohdasta. Tulos riittäisi jopa ammattiurheilijan keskitasoon :o
Täytyy vielä treenata ja yrittää 2500 rikki ;)
Pilatekset teen varmaan vasta illalla.

tere.. jumpattu on.. kuolema kai se tulee.. :D . siis tekeekö kellään muulla yhä vaan tiukkaa tuo eka liike??? minä meinaan oikeesti kuolla siinä!!! itkua vääntäen saap justiisa sen kolme kertaa 60s. tehtyä!! teenkö sen jotenki väärin vai oonko oikeesti vaan niin rapakunnossa?? jalkoihin ottaa lopussa se tosi paljon.

polttelee aika lailla ne polvien työnnötkin ja just tossa mietin että jos jatkossa käy yhä vaan rankemmaksi niin pystynkö/jaksanko/viitinkö ees jatkaa enää!! :ashamed: ei huvita oikeen alkaa enää ees jumppailee kun se eka liike on niin kamala.. :snotty:

kiva kuulla Ruusa :D . koitin jo hermoja lepytelläkseni käydä kattoo niitä tulevia ohjelmia, mut ei ne perk*le edelleenkään toimi!!! eli kaatuuko jumppailut sitten viimestään siihen? mulla mittanauha näyttää 73cm:ä, jökähtäny siihen.. vai olikohan se viime mittauksella 74? en muista, mut jokatapauksessa navan kohdalla oleva röllykkäni on nyt 77cm, eli samankokoinen ku vyötärö alussa, jei =) !

niin piti vielä lisätä, että vaikka se vika liikekin on mulle melko vaativa, niin siinä se "kipu" on ns. mukavan tuntusta polttelua, mutta siinä ekassa heittää todella pahasti tuskan puolelle!!! :kieh:

Kuittaan eiliset treenit tehdyksi, joskin laiskemmalla ohjelmalla. Tekosyynä käytän pojan edellisyön 39,3 kuumetta ja valvomista :snotty:

Mamipöö: Mulla kans meinaa into loppua, kun mulla on vaikeuksia saada pidettyä napa sisässä treenien ajan. Se ottaa aikasta koville ja jatkuvasti meinaa vatsa lipsahtaa kumpumaiseksi. Edistystä tosin on tullut, muttei vielä tarpeeksi.

Kahdet kuntoplussat tehty, en oo vaan saanu aikaseks/ehtiny tulla raportoimaan.

Toi ykkösliike on kyllä ihan kauhee :ashamed: Muakaan ei melkein huvita alkaa koko ohjelmaa tekee ku se on niin hirvee :kieh:

Oon tälläkin viikolla herkutellut |O Mut yritääny kattoo kaloreita silleen et oon sit ruokia jättäny välistäkin, ei terveellistä, tiedän :ashamed:

joo mullakin on vähän tuo motivaatio hukassa ton eka ja toka liikkeen ansiosta :snotty:
mutta on taas jumpattu silti :wave: jotenki ei vaan tuu noita liikkeitä tehtyä niin ajatuksella :ashamed:
tein myös nuo pilatekset ja hassua että ne on alkanu tuntumaan enemmän mitä alkuun :o kunto huonontunu?? :o :snotty:

mulla on tosta navan seutuvilta lähteny nyt 10cm ja tosta vyötäröltä 9cm,mutta jotenki niitä ei huomaa siltikään :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesper:
Ihan yks kysymys.. miks te haluutte litteän vatsan kun muotiin on tulossa taas pyöreämmät muodot?

Koska minä itse pidän enemmän litteästä vatsasta. Kaikki eivät seuraa muotia ja jotkut pitävät kuntoilua tärkeänä terveydelle (mitä se oikeasti onkin).

Mä voisin hankkia itselleni litteääkin litteämmän vatsan ja väitän etten saa sitä aikaan pelkällä terveellisellä kuntoilulla koskaan, vaikka onnistun siinä kyllä jos haluan. Nyt mulla on silti menossa toisenlainen kuuri, metsästän pyöreitä muotoja..

Ihanko tosi tuossa ekassa liikkeessä pitää nostaa molempia polvia yhtäaikaa ilmaan lattiasta? Enhän mä jaksanu pitää kun max 10sek :o

No, joka tapauksessa tein nuo 5 liikettä kokeeksi. Pitääkö vielä tehdä jotain muuta että homma toimii? Pilatesta vai mitä nuo muut linkit tuos on?

Onneksi kukaan ei kuullut tai nähnyt mun ähellystä ja todella kostean kuuloisia "pieruja". Vissiin vähän löysääkin löysemmät paikat synnytyksen jäljiltä :whistle:

Vähän suurpiirteiset ohjeet, mutta jos mä huomenna vielä muistan olevani tällä kuurilla niin luultavasti sovellan liikkeitä muutenkin vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Vesper:
Mä voisin hankkia itselleni litteääkin litteämmän vatsan ja väitän etten saa sitä aikaan pelkällä terveellisellä kuntoilulla koskaan, vaikka onnistun siinä kyllä jos haluan. Nyt mulla on silti menossa toisenlainen kuuri, metsästän pyöreitä muotoja..

Voi hyvänen aika sentään... Kyllä se pienikin kuntoilu on terveellisempää, kuin olla täysin tekemättä mitään. Sie tykkäät pyöreydestä, me halutaan litteä vatsa, ei ongelmaa. Eihän?

Siis miksi me haluamme hyväkuntoiset vatsalihakset?

Tietysti siksi, ettei selkämme räjähtäisi ennen aikojaan.

Typerää kulkea epäterveellisten muodin oikkujen mukaan.

Mutta, kukin tyylillään. B)

Yhteistyössä