**Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 1-3.**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
suvitus :attn: Katoinkin sun profiiliin ja huomasin, että ollaan samana vuonna synnytty :) Ja sit huomasin myös, että teidän poika on syntynyt samana päivänä ku meidän kuopus! Täytti kyllä 22.3. 1v, eli tasan vuoden on ikäeroa pojilla :D Meidän esikoinen on syntynyt 12/2005 =)

Hei. Ulkoiltu on ja jumpat tehty. Tuli treenattua käsivarsiakin, kun muksut hyppi päälle. Peppi85, meillä ei väki siis asettunut päiväunille ollenkaan. Mittanauha näytti senttiä vähemmän kuin maanantaina. Tehokas treeni tai epätarkka mittaaja ;) .

Alkuperäinen kirjoittaja suvitus:
Joo! Kertokaa onko tulokset hyvät etten mä sit turhaan ala huhkii :kieh:

Miehelle sanoin alkuviikosta et nyt loppu herkuttelu!
Hän sit toi kaupasta paketillisen Daim-jäätelöitä ja pussillisen liitulakuja (mun lemppareita).

Prkl :headwall:

Onnistumista toivottelen kaikille!
Tai osahan vois jäädä onnistumattaki ni en sit yssin joudu myöhemmin alottaa :saint:

toi on siis niiiin inhottavaa |O mun ukko tekee ihan samaa :kieh: että ku sanon et nyt koitan taas vähän rajottaa tätä herkkujen syöntiä,niin yks kuskaa sit kaupasta aina vaikka mitä |O ja ku tietää etten mä voi olla syömättä ku siinä vieressä ite herkuttelee ja vähän väliä kysyy että "otatsä?ai mikset?" :headwall:

mä kävin muksujen kans kaupassa,isommat fillaroi ja mulla kyllä hiki tuli ku työnsin ylämäet rattaita ja keskimmäistä ku ei jaksanu pyöräillä :D mukaan tarttuki sitte vaan suklaata,limsaa,karkkia,voita ym leipomistarvikkeita :ashamed: miehellä on tänään synttärit ja ajateltiin yllättää se leipomalla kakku :p

Minäkin voisin aloittaa jumpan! :wave:
Oon aina hyvä aloittamaan juttuja mutta sitten en saa vietyä loppuun. Jos näin onnistuis. :)
Ja karkkilakkoon en edes yritä ryhtyä kun mä en vaan mitenkään onnistu siinä.. :ashamed:
Mutta nyt teen jumpan niin tulee hyvä mieli. :) Ja mitat oli vyötärö rullamitalla 84cm (auts) ja paino on nyt 75kg. :( Poika reilu 8kk.

Mie varmaan teen nui liikkeet väärin, on meinaa vatsalihakset ylhäältä kipeät. Ei tunnu missään muualla.

Hmm.. oon varmaan mitannut oman vyötäröni jotenkin hassusti. Te, jotka olette mua painavempia ja lyhyempiäkin niin teillä on silti pienempi vyötärö.. vai onkohan mulla toi pömppis sit vaan niin tajuttoman valtava :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
oonks mie ainut joka ei oo repsantanut?? :p
hyvä minä *taputtaa itseään olkapäälle*

repsahtanu mihin? :o mulla ei oo edes tarkotus olla ilman herkkuja :D
siis kokonaan...kyllä mä pyrin syömään silleen kohtuudella,mulla ku joskus tulee niitä kausia jollon syön vähä liikaa kaikkee hyvää :snotty:

No mä mittasin selälläni lattialla pari senttiä navan yläpuolelta.. Eikös tuolla aiemmin ollut sellainen ohje.. :)

Jumppa tehty ja hyvä mieli kun se on suht helppo ja tuntuu silti eikä kestä kauaa. :) Jee!

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
No niin, välipäivän ratoksi testattu noita KaksiKertaaPienemmän linkittämiä vatsalihasjuttuja...

Melko -höm- käytetty olo masukalustolla, älkää vaan naurattako. :xmas:

:D Kyllä se aluksi ottaa koville vaan tosi nopeasti helpottaa. Itse teen nuo kaikki perätyste tuossa järjestyksessä ja vatsan osuus on kaikkein raskain. Kädet on helpoimmat ja siksi tuossa välissä ikään kuin tasottajana. Lopuksi jalat. Kokeilkaas Kangasajuruoho ja Peppi myös noita kahta muutakin =)

Mulla on karkki/herkkulakko pitänyt B) Olen kuitenkin herkutellut vesimelonilla :p
Tänään mullakin välipäivä, huomenna ajattelin käydä juoksemassa + vatsalihakset.
Minä mittasin vyötärön ihan seisaaltaan, vyötärön kapeimmasta kohdasta ja rullamitalla. Kunhan saan ostettua kunnon mitan niin saa oikean tuloksen.
Olen syömisissä pysynyt TODELLA hyvin tavoitteessa, yhtään ylimääräistä en ole napsinut ja ruokaa olen keventänyt. Samoin leivän puputusta vähentänyt. Käytiin illalla vielä pojan kanssa tunnin kävelyllä metsissä, ja sain muksun hyvin väsytettyä ;)

heippa treenikamut :wave: !! täällä yks ahkera treenailija, jolla on vatsikset hellinä :snotty: . ja aika hurjia tuloksiakin jo nähtävissä, nimittäin vyötärönmitta oli juuri äsken 77cm toissapäiväisen 84cm:n sijaan.. mut tuo tais vaan johtua oikeaoppisesta mittaustavasta, mitä lie takapuoltani sillon edellisellä kerralla mittailin :D .

mie oon ollunna, tai lähinnä yrittäny olla:whistle: , herkuttelematta jo tän vuoden alusta asti, mut yhen herkkupäivän viikossa oon itelleni sallinu.. mut tuo on kyllä repsahtanu vähän turhan usein nyt viime aikoina :ashamed: . niin tänä vuonna kiloja on tippunu hurjat 2 :D !! ja sitä pitikin kysyä, että heitteleekö teillä paino paljonkin vuorokauden ajasta riippuen? mie painan yleensä aamuisin max 58,5kg, mutta iltasin jopa reilun kilon enemmän :o ! että voiko sitä laskee ittesä 58kg ja rapiat painavaksi vai ei B) ? no, sama se nuille kiloille, kunhan sais tuon röllykän veks.. ois niin ihana pitää ohkasia paitoja sillai, ettei tuo maha pursuilis housunvyötäröstä..

ja sitten vielä kysymys tuosta treenitiheydestä.. kun nuissa ohjeissahan kehoitetaan parhaan tuloksen saavuttamiseksi tekemään niitä liikkeita vaan joka toinen päivä, jotta lihakset saa palautumisaikaa.. niin onkohan siitä sitten vaan enemmän haittaa jos ei malta olla välipäivinä huhkimatta? jos ihan tavan vatsiksia vaikka vetelis vaan nyt kun kerta intoa riittää?

peppi:
Juu mäki huomasin sun nimestä ;)

Ja toi 22.3. on myös mun oma synttäripäivä :D Suosittu päivä näkyjääs!

Mut eipä oo esikoisillakaan kovin suurta ikäeroa =)
Jännä juttu! Mitähän muuta yhteistä löydetään B)

pienenhetken:
Ihan ääneen nauratti sun juttus! Siis toi miehen herkuttelu ja kysely et "otatko" ja "no mikset?" :laugh:
Mun mies vielä oikeen tivaa et no ota nyt, kuiteski tekee mieles |O
Ja niinhän mä sit otanki :ashamed: :D

dääm.......

No mittasin nyt uudestaan, vyötärön kapeimmasta kohdasta ja laski siittä 96 sentistä 86 senttiin. Paljon sekin on :ashamed:

Mulla oli mässytön maaliskuu ja se koski vain karkkia. Silläkin putosi pelästään 2 kiloa. Kokeilkaapa sitä, mut älkää lisätkö muuta herkuttelua ;)

Huomenta arvon naiset! Kuinkas treenaamiset on sujuneet? Näin vapaapäivänä tekasin tuon mun oman ohjelmani heti aamusta. Mutta mutta... Ei kellään olis hyvää ohjelmaa rintalihaksille? Jotain muuta kuin punnerruksia. Mie saan tehtyä kolme naisten punnerrusta kun tuo 17kg:n paino on päällä, ei siis kovin innosta moinen vaikka toinen huutaa selän päällä "jaktaa, jaktaa, äiti te jaksaa!"...

Huomenta huomenta!

En sitten jaksanu eilen enää tehdä KKP:n pilatesohjelmaa :ashamed: Meillä on aika kiireistä ja väsyttävää tää arki tällä hetkellä, nimittäin mies lähtee aamulla aikaisin töihin ja kun se tulee niin mä lähden samalla ovenavauksella omaan työhöni, josta vaihdellen pääsen 18-20 välillä... Ollaan kuopukselle vasta aloitettu unikoulu, mut hän heräilee vielä 1-2 kertaa yössä ja toisella kertaa menee aika kauan nukuttaa takaisin unille ja joskus ei edes nukahda, vaan ollaan herätty jo ennen kuutta!! Ja esikoinen nukahtaa illalla vasta klo 22 |O Et aika pitkiä päiviä...

Lisäsin Jonz:in listaan!

Herkkuasioista, mun miehellä ja mulla on aika eri herkkumaut, se tykkää salmiakista ja popkorneista ku mä sit tykkään suklaasta ja hedelmäkarkeista, pullista ja leivoksista :laugh: Mä en kauheesti edes poppareista välitä, mut jos ottaa yhden niin niihin tulee silti himo |O

Gorthaur, mullakin on ylävatsalihakset kipeinä, tai ei kipeinä, mut jos jännitän vatsaa niin siellä tuntuu et on tullu liikkeitä tehtyä...

Iso Paha Susi, me voitais ton esikoisen kanssa joku päivä/ilta lähteä teijän kaa pyöräilemään tai metsään väsystysreissulle mukaan :D

mamipöö, mä oon kans miettinyt et voiko siitä muka olla haittaa, jos tekee tuon ohjelman useammin??

suvitus, on toi vaan hyvä päivä :D Mun kaverin mieskin on syntyny sillon :D

KKP: jos tekisit noita punnerruksia sillon ku ylimääräiset painot on vaikka nukkumassa? :whistle: Ne on nimittäin tosi tehokkaita!

Meillä kuopukselle nousi viime yönä kuume :( Se on viime syksystä asti ollut KOKO AJAN kipeenä!! Milloin on kurkunpääntulehus, milloin virtsatientulehdus, milloin oksennustauti, milloin korvatulehdus jne. jne. :( Puoltoista viikkoa sitten loppui antibioottikuuri vti:hin ja nyt sit taas kuumeessa :headwall:

Peppi: Kokeile sitten joskus jos jaksat, ei pidä itteään piippuun vetää liiallisella treenillä ja kiireellä =) Kai se pittää yrittää jossain vaiheessa tehä niitä punnerruksia... Tai sitten suosiolla treenaan tuo poitsu päällä ja teen sen minkä jaksan, eipähän tarvi kauaa tehä näillä lihaksilla :snotty: Nyt on ihana, kun sivuilta näkyy vatsalihakset jo aika hyvin. Tuo navan ympärys on vielä semmosta pientä pullaa, mikäköhän liike olis just siihen soppeli?

ja multa se sitten jäi nämäkin reenit taas tekemättä :ashamed:
perkule :whistle:
no oon mä sentään muuten laihiksella ollu, pitää jumpata sitten kunhan tämä tilanne rauhottuu, ootte varmaa lukenu tosta mun miehen mahakivuista :/
tsemppiä teille muille kuitenkin :flower:

KaksiKertaaPienempi, sulla on ihana 17 kg:n paino. Tein äsken oman osuuteni urakasta ja selässä oli 12 kg ja jalassa 7 kg. Oon laihtunut marraskuusta kymmenisen kiloa (kai) ja nyt olen tavoitteessani. Kaikki hyvin, kunhan saan mahan vielä litteämmäksi. Toivottavasti toteutan jumppaohjeita yhtä tunnollisesti kuin ruokaremonttia. Toivottavasti Laikun tilanne rauhottuu.

Ihan vaan vinkkinä vyötärön mittaajille,että sitä vyötäröä ei mitata lattialla maatessa,vaan seistessä ja vatsa rentona.

Toiseksi tuo vatsalihasosion eka treeni kestää reilusti yli puoli tuntia,eikä kymmentä minuuttia :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan vaan vinkkinä vyötärön mittaajille,että sitä vyötäröä ei mitata lattialla maatessa,vaan seistessä ja vatsa rentona.

Toiseksi tuo vatsalihasosion eka treeni kestää reilusti yli puoli tuntia,eikä kymmentä minuuttia :)

Mittaamistavasta on monia ohjeita, mutta uusin kai toi selinmakuulla.

Tosin mulla tulos on niin ja seisten aivan sama, että sinänsä sama. :D

Laikulle halit :hug:

vieras, miten siihen saa puoltuntia kulumaan?

KKP, navan ympärys se on täälläkin kamalimmassa kunnossa :x

Napos, millä olet saanut painon noin paljon tippumaan? Onko sulla joku tietty ruokavalio/liikuntaohjelma? :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mittaamistavasta on monia ohjeita, mutta uusin kai toi selinmakuulla.

Tosin mulla tulos on niin ja seisten aivan sama, että sinänsä sama. :D

Missä niin sanotaan?

Yhteistyössä