Huomenta huomenta!
En sitten jaksanu eilen enää tehdä
KKP:n pilatesohjelmaa :ashamed: Meillä on aika kiireistä ja väsyttävää tää arki tällä hetkellä, nimittäin mies lähtee aamulla aikaisin töihin ja kun se tulee niin mä lähden samalla ovenavauksella omaan työhöni, josta vaihdellen pääsen 18-20 välillä... Ollaan kuopukselle vasta aloitettu unikoulu, mut hän heräilee vielä 1-2 kertaa yössä ja toisella kertaa menee aika kauan nukuttaa takaisin unille ja joskus ei edes nukahda, vaan ollaan herätty jo ennen kuutta!! Ja esikoinen nukahtaa illalla vasta klo 22 |O Et aika pitkiä päiviä...
Lisäsin
Jonz:in listaan!
Herkkuasioista, mun miehellä ja mulla on aika eri herkkumaut, se tykkää salmiakista ja popkorneista ku mä sit tykkään suklaasta ja hedelmäkarkeista, pullista ja leivoksista

Mä en kauheesti edes poppareista välitä, mut jos ottaa yhden niin niihin tulee silti himo |O
Gorthaur, mullakin on ylävatsalihakset kipeinä, tai ei kipeinä, mut jos jännitän vatsaa niin siellä tuntuu et on tullu liikkeitä tehtyä...
Iso Paha Susi, me voitais ton esikoisen kanssa joku päivä/ilta lähteä teijän kaa pyöräilemään tai metsään väsystysreissulle mukaan
mamipöö, mä oon kans miettinyt et voiko siitä muka olla haittaa, jos tekee tuon ohjelman useammin??
suvitus, on toi vaan hyvä päivä

Mun kaverin mieskin on syntyny sillon
KKP: jos tekisit noita punnerruksia sillon ku ylimääräiset painot on vaikka nukkumassa?

Ne on nimittäin tosi tehokkaita!
Meillä kuopukselle nousi viime yönä kuume

Se on viime syksystä asti ollut KOKO AJAN kipeenä!! Milloin on kurkunpääntulehus, milloin virtsatientulehdus, milloin oksennustauti, milloin korvatulehdus jne. jne.

Puoltoista viikkoa sitten loppui antibioottikuuri vti:hin ja nyt sit taas kuumeessa :headwall: