**Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 1-3.**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
:wave: mie tuun mukkaan. vaikkakin noita lihaksia jo löytyy mut haluan entistä paremmat. oman osani jo tein, että lisätäänkös miut listaan?? =)
(omaan ohjelmaani lisäsin toistoja, muuten liian kevyt)

Lisätty :wave:

kiitti =) tää onkin mukavaa puuhaa kun neiti päikkäreillä. ja on jotain hyötyäkin, jos vertaa esim tähän plussalla istumiseen :D

Niinpä :whistle:

Erzulien lisäsin kans listaan! =)

teetkö enempi viikossa kun joka toinen päivä? tiedän että ite saatan sortu atekemään useamminkin.. :whistle:

Voipi olla :whistle: Mut mua kyl myös pelottaa et jos vaikka sit jossain vaiheessa innostus lopahtaa :ashamed: Mut onneks meitä on mukana näin monta niin jos sit tsempataan toisiamme :D

:wave: mie tuun mukkaan. vaikkakin noita lihaksia jo löytyy mut haluan entistä paremmat. oman osani jo tein, että lisätäänkös miut listaan?? =)

kiitti =) tää onkin mukavaa puuhaa kun neiti päikkäreillä. ja on jotain hyötyäkin, jos vertaa esim tähän plussalla istumiseen :D

teetkö enempi viikossa kun joka toinen päivä? tiedän että ite saatan sortu atekemään useamminkin.. :whistle:

Voipi olla :whistle: Mut mua kyl myös pelottaa et jos vaikka sit jossain vaiheessa innostus lopahtaa :ashamed: Mut onneks meitä on mukana näin monta niin jos sit tsempataan toisiamme :D

otat sellasen asenteen jo valmiiks et ruoskaa tulee jos luistaa :laugh:
mie oon kova tsempaamaan :D

Joo :D hyvä tietää! Pidetään ketju ylhäällä!! :D

Joo :D hyvä tietää! Pidetään ketju ylhäällä!! :D

jep =)

hellurei ja hellät tunteet, tai jotain semmosta :D
Lisätkää mut listaan myös, alotan tänään tuonnempana kun ei oo ukko kyyläämässä että mitä mä touhuan :D
Viel pitäs se mittanauha vaan jostain löytää :whistle:
Lisään mittani kunhan löydän sen nauhan, ja jos uskaltaisin laitella sit :xmas:

Muoks: Nyt on mitattu vyötärö...98cm :ashamed: :whistle:
Elikkä reilusti saapi lähtee pois...
Pitää lähtee viemään pienin lääkäriin, toivottavasti ei osastolle joudu kun niin kipee :/
Teen harjotuksia illemmalla :)

no niin,eka erä tehtynä :D
kävin toissapäivänä ekan kerran tälle kesälle rullaluistelemassa ja näköjään se ottaa mukavasti vatsalihaksiinki :o muutamat liikkeet tuntu tosi paljon nyt ku muutenki vatsalihakset hellänä,mutta muutamiin kyllä tosiaan sai toistoja lisätä...
noi liikkeet muuten kannattaa tehä hitaasti! :wave:
mulla oli vy 79cm,mutta tuo kohta mistä haluisin nuo läskit pois,niin oli vähän enemmän :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no niin,eka erä tehtynä :D
kävin toissapäivänä ekan kerran tälle kesälle rullaluistelemassa ja näköjään se ottaa mukavasti vatsalihaksiinki :o muutamat liikkeet tuntu tosi paljon nyt ku muutenki vatsalihakset hellänä,mutta muutamiin kyllä tosiaan sai toistoja lisätä...
noi liikkeet muuten kannattaa tehä hitaasti! :wave:
mulla oli vy 79cm,mutta tuo kohta mistä haluisin nuo läskit pois,niin oli vähän enemmän :ashamed:

Joo, toi on totta, että ne pitää tehdä hitaasti ne liikkeet :)

Mullakin on se läski tossa navan kohdilla ja alapuolella, hyi roikkumaha :x

Alkuperäinen kirjoittaja pakko olla harmaa nyt:
Osaako kukaan sanoa tehoaako tämä jumppa jos on ylipainoa vajaa 30kg?
Vai pitäisikö ensin pudottaa painoa ja yrittää kiinteyttää vasta sitten?

No tottakai jumppa parantaa vatsalihaksia ja samalla pienentää pömppöä ja tukee selkää ja ryhtikin oikenee. Ja sitä tehdessä palaa kaloreita eli se saattaa jopa rahdun laihduttaa.

Jumppaamaan siis vaan.

harmaalle; ei siitä toki haittaakaan ole! =)

Laikulle, mikäs pikkuista vaivaa? :(

Ihanaa, kuopus, 1v1kk tuli just nipistelemään mua vatsamakkarasta, siis just tällä hetkellä :whistle: :ashamed: :laugh:

no nii, nyt mieki löysin oikeeseen ketjuun :D . mittanauhaa en onnistunu kaivamaan mistään, mutta painoa mulla on sellaset 58,5kg ja ihan kivasti tuota röllykkää tuossa edessä.. minä jo eilen selailin nuita ohjeita eteenpäin ja hokasin että siellä loppupäässä tarvitaan jumppapalloa.. jota mulla ei ainakaan oo.. meinasin jo luovuttaa mut ehkäpä sittenki hommaan sellasen pallon, jos sillä innostus treenaamaan muuteski :xmas: . lapsi ainakin varmaan tykkäis siitä :D . mut jumppaintoa kaikille!!!!!

harmaalle; ei siitä toki haittaakaan ole! =)

Laikulle, mikäs pikkuista vaivaa? :(

Ihanaa, kuopus, 1v1kk tuli just nipistelemään mua vatsamakkarasta, siis just tällä hetkellä :whistle: :ashamed: :laugh:
Ollu tässä räkätautia, ja nyt tänää oli kolmas päivä kun kuumetta melkein 39 eikä meinannu laskee millään..käytin lekurissa niin keuhkoputkentulehdushan siellä!
Eka ite epäilin korvia mut ei siel mitää onneks ollu.
Rohinat kuului, mut nyt on onneks antibiootit menossa ja pronaxeniä anto kuumelääkkeeks, taitaa vähän paremmin auttaa kun tuo panadol :)

Nostellaanpas vähän :)

Itellä treenipäivä tänään, eilen en tehnyt, kun tein sunnuntaina.

Multa löytyy jo toi jumppapallo, en kyllä tiennyt, että sitä tässä tarvitaan...

Olis kiva tietää vähän et minkä ikäisiä lapsia muillakin on! Meillä on pojat 2v4kk ja 1v1kk.

Miksköhän mä en saa auki noita videoita? Ois kiva jos näkis mitä pitää tehä. Toisaalta onhan siellä hyvät ohjeet kirjallisinakin.
Aloitin eilen myös karkki/herkkulakon B) Toinen päivä menossa ja hyvin menee :D Samoin olen vähentänyt syömisiä ja yritän välttää turhaa mussutusta. Tarkasti en kaloreita jaksa laskea. Nyt jumppaamaan kun eilen jäi väliin.
Ainiin, meillä poika 2v7kk :wave:

mulla ei oo kyllä jumppapalloo :( meillä ei millään mahtuis tänne...täytyy koittaa tehä sellaset liikkeet sitte eritavalla...
mä aattelin tänään käydä luisteleen jos kerkeen =)

meillä on muksut 6,3 ja 2v :wave:

Yhteistyössä