V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis::wave: mie tuun mukkaan. vaikkakin noita lihaksia jo löytyy mut haluan entistä paremmat. oman osani jo tein, että lisätäänkös miut listaan?? =)
(omaan ohjelmaani lisäsin toistoja, muuten liian kevyt)
Lisätty :wave:
kiitti =) tää onkin mukavaa puuhaa kun neiti päikkäreillä. ja on jotain hyötyäkin, jos vertaa esim tähän plussalla istumiseen![]()
Niinpä![]()
Erzulien lisäsin kans listaan! =)
teetkö enempi viikossa kun joka toinen päivä? tiedän että ite saatan sortu atekemään useamminkin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis::wave: mie tuun mukkaan. vaikkakin noita lihaksia jo löytyy mut haluan entistä paremmat. oman osani jo tein, että lisätäänkös miut listaan?? =)
kiitti =) tää onkin mukavaa puuhaa kun neiti päikkäreillä. ja on jotain hyötyäkin, jos vertaa esim tähän plussalla istumiseen![]()
Niinpä![]()
teetkö enempi viikossa kun joka toinen päivä? tiedän että ite saatan sortu atekemään useamminkin..![]()
Voipi ollaMut mua kyl myös pelottaa et jos vaikka sit jossain vaiheessa innostus lopahtaa :ashamed: Mut onneks meitä on mukana näin monta niin jos sit tsempataan toisiamme
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis::wave: mie tuun mukkaan. vaikkakin noita lihaksia jo löytyy mut haluan entistä paremmat. oman osani jo tein, että lisätäänkös miut listaan?? =)
Niinpä![]()
Voipi ollaMut mua kyl myös pelottaa et jos vaikka sit jossain vaiheessa innostus lopahtaa :ashamed: Mut onneks meitä on mukana näin monta niin jos sit tsempataan toisiamme
![]()
otat sellasen asenteen jo valmiiks et ruoskaa tulee jos luistaa![]()
mie oon kova tsempaamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis::wave: mie tuun mukkaan. vaikkakin noita lihaksia jo löytyy mut haluan entistä paremmat. oman osani jo tein, että lisätäänkös miut listaan?? =)
Niinpä![]()
![]()
otat sellasen asenteen jo valmiiks et ruoskaa tulee jos luistaa![]()
mie oon kova tsempaamaan![]()
Joohyvä tietää! Pidetään ketju ylhäällä!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Iso Paha Susi:Mahtuuko vielä mukaan? :wave:
Voisin tänään kans aloittaa, kunhan tutustun jumppaohjeisiin. Ei tee pahaa tällekään mahalle :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no niin,eka erä tehtynä![]()
kävin toissapäivänä ekan kerran tälle kesälle rullaluistelemassa ja näköjään se ottaa mukavasti vatsalihaksiinkimuutamat liikkeet tuntu tosi paljon nyt ku muutenki vatsalihakset hellänä,mutta muutamiin kyllä tosiaan sai toistoja lisätä...
noi liikkeet muuten kannattaa tehä hitaasti! :wave:
mulla oli vy 79cm,mutta tuo kohta mistä haluisin nuo läskit pois,niin oli vähän enemmän :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:aika laiskoja mammoja täällä kun ei tämän enempää mukaan tullut. varsinaisia läskiperseitä
Alkuperäinen kirjoittaja pakko olla harmaa nyt:Osaako kukaan sanoa tehoaako tämä jumppa jos on ylipainoa vajaa 30kg?
Vai pitäisikö ensin pudottaa painoa ja yrittää kiinteyttää vasta sitten?
Ollu tässä räkätautia, ja nyt tänää oli kolmas päivä kun kuumetta melkein 39 eikä meinannu laskee millään..käytin lekurissa niin keuhkoputkentulehdushan siellä!Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:harmaalle; ei siitä toki haittaakaan ole! =)
Laikulle, mikäs pikkuista vaivaa?![]()
Ihanaa, kuopus, 1v1kk tuli just nipistelemään mua vatsamakkarasta, siis just tällä hetkellä:ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Aaa... Mullakin on onneksi jumppapallo...jossain. (ja tänään välipäivä)
Mutta lapsoset ovat 9, 7, 6 ja 2-vuotiaat. =)