**Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 1-3.**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hoi!!!! KYSYMYS SILLE JOKA TIETÄÄ!! ELIKKÄ!! TEHDÄÄNKÖ NUO KAIKKI LIIKKEET MIKÄ EKALLA VIIKOLLA ON JOKA TOINEN PÄIVÄ??? SIIS VATSANSISÄÄNVETO, VUORONOSTOT JNE???

Alkuperäinen kirjoittaja nbd:
Kuinka kauan menee tuon tekemiseen päivässä. Ainakin toi eka siis vie yli puoli tuntia??
Kovasti kiinnostais mutta taidan olla liian laiska.. Eipä ole kyllä vyötärössäkään kehumista

Missä sanottiin, että puolituntia? :o Mä teen ton kyllä 10 minuutissa :ashamed:

Mä haluan liittyä tähän kans! Kesäks kuntoon :attn:

En vaan tiedä voinkohan alottaa tekee noita harjotuksia vielä ku synnytyksestä 6viikkoa?
En kattonu videoita ni en tiedä millasia liikkeitä, mutta kesäks olis kiva päästä röllykästä eroon :ashamed:

Mutta muille kovasti onnea vatsan litistymisen kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja nbd:
Kuinka kauan menee tuon tekemiseen päivässä. Ainakin toi eka siis vie yli puoli tuntia??
Kovasti kiinnostais mutta taidan olla liian laiska.. Eipä ole kyllä vyötärössäkään kehumista

Missä sanottiin, että puolituntia? :o Mä teen ton kyllä 10 minuutissa :ashamed:

No jos toistoja 23 ja yks harjoitus kestää minuutin. Ja välissä puolen minuutin tauot niin meneehän siinä yli puoli tuntia. Vai m itä ymmärsin väärin? Ois kyl ihan kiva jos oiskin nopeempi

Lähtöpaino 68kg
Vyötäränympärys 96cm :ashamed: :ashamed: :ashamed: Hirvee pömppis jäänyt vauvasta.

Tavoitteena olisi päästä 60 kiloon ja vyötärönympärys takaisin alle 75 cm.

Hei, anteeksi lukutaidottomuuteni, mutta kuinka paljon on toistoja näissä liikkeissä: ylävartalon kierto, varpaiden kastaminen ja polvien työntö ? Kiitoksia jo etukäteen vastauksesta. :)

Tjaah. Mulla on painoa 55-57kg (riippuen vaa´asta ja punnitushetkestä :D), vyötärönympäryksestä ei hajuakaan, mut maha on ihan järkyttävä :x

vieras: mun mielestä tää 3 ekan viikon ohjelma on aika löysä. Mut voi ite lisätä aikaa/toistoja. Koitappa tehdä se eka kohta punnerrusasennossa, jalat siis ilmassa, varpaat lattiassa...

Alkuperäinen kirjoittaja annu:
Hei, anteeksi lukutaidottomuuteni, mutta kuinka paljon on toistoja näissä liikkeissä: ylävartalon kierto, varpaiden kastaminen ja polvien työntö ? Kiitoksia jo etukäteen vastauksesta. :)

Lisäsin ne noihin kirjoitettuihin ohjeisiin.

Tjaah. Mulla on painoa 55-57kg (riippuen vaa´asta ja punnitushetkestä :D), vyötärönympäryksestä ei hajuakaan, mut maha on ihan järkyttävä :x

vieras: mun mielestä tää 3 ekan viikon ohjelma on aika löysä. Mut voi ite lisätä aikaa/toistoja. Koitappa tehdä se eka kohta punnerrusasennossa, jalat siis ilmassa, varpaat lattiassa...

jep täytyykin kokeilla, jos tehokkaampi. äsken noita tossa tein ja tuntui että tosiian liian vähän noita toistoja niin lisäsin itse lisää. viimenen liike oli TEHOKAS!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

jep täytyykin kokeilla, jos tehokkaampi. äsken noita tossa tein ja tuntui että tosiian liian vähän noita toistoja niin lisäsin itse lisää. viimenen liike oli TEHOKAS!! :)

Niin oli! Tehokkain noista kaikista, sit ylävartalon kiertokin oli suht tehokas, muut vähän lässyjä :whistle: :D

maymay, lisäsin sutkin listaan!

Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
:wave: mie tuun mukkaan. vaikkakin noita lihaksia jo löytyy mut haluan entistä paremmat. oman osani jo tein, että lisätäänkös miut listaan?? =)
(omaan ohjelmaani lisäsin toistoja, muuten liian kevyt)

Lisätty :wave:

:wave: mie tuun mukkaan. vaikkakin noita lihaksia jo löytyy mut haluan entistä paremmat. oman osani jo tein, että lisätäänkös miut listaan?? =)

kiitti =) tää onkin mukavaa puuhaa kun neiti päikkäreillä. ja on jotain hyötyäkin, jos vertaa esim tähän plussalla istumiseen :D

kiitti =) tää onkin mukavaa puuhaa kun neiti päikkäreillä. ja on jotain hyötyäkin, jos vertaa esim tähän plussalla istumiseen :D

Niinpä :whistle:

Erzulien lisäsin kans listaan! =)

Niinpä :whistle:

Erzulien lisäsin kans listaan! =)

teetkö enempi viikossa kun joka toinen päivä? tiedän että ite saatan sortu atekemään useamminkin.. :whistle:

Yhteistyössä