**Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 1-3.**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
pienenhetken, jokaisella viikolla on 5 eri liikettä, eli noi harjoitusvideot 1-5 kuuluu kaikki viikoille 1-3, eli ne tehdään joka harjoituksella.

visbl: liittäminen onnistuu, mut vaan silleen, että liitän heti, etten oo ehtinyt kirjoittaa mitään, esim. jos yrittäisin nyt tän tekstin perään liittää niin ei onnistuisi! :o Niin, hiiren kanssa aina liitän. Yritin tota ctrl v, mut ei sekään onnistunut.

hepsutin, lisäsin sut listaan!

Hm, koetas tehdä niin, että kirjoita aloitukseen jotain turhaa, vaikkapa dkogfskdjgfskd ja tallenna. Sitten taas muokkaa, maalaa tuo dkogfskdjgfskd ja katso, saatko sitten liitettyä linkin?

mulla on tää kone rikki,en saa mitään linkkejä auki enkä katottua noita videoita eikä mitään :headwall: toi vispilän ohje-linkkikään ei toimi mulla :kieh:
mutta kun yritin ladata koneelle ohjeet,niin sain koneelle vaan tuon "5.polvien työntö" ja siihen ohjeet :/ voisko joku siis kopsata tänne ne muutki ohjeet? =) jos teillä muilla siis ne näkyy...

Noniin, poistelin vähän turhia viestejä. Onnistuin linkittämään noi osoitteet tohon ekaan viestiin. En tiiä, mikä siinä oli vikana, minä, kone... Luultavasti toi ensimmäinen :laugh:

Ohjelman läpi käynyt kurkkaa ja pitää peukkuja!
Vatsa tuli litteämmäksi ja vyötäröltä katosi 5cm! (mittanauhalla tarkkailin tuloksia...)
Nyt kun vielä keksisi millä loput jenkkakahvoista saisi katoamaan tuolta selän puolelta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras huutelee:
Vatsa tuli litteämmäksi ja vyötäröltä katosi 5cm! (mittanauhalla tarkkailin tuloksia...)
Nyt kun vielä keksisi millä loput jenkkakahvoista saisi katoamaan tuolta selän puolelta...

Kiva kuulla!! Ootko siis tyytyväinen vatsaasi ohjelman jälkeen? Minkäs verran sulla sitä vatsaa sitten sulla ennen tota oli? :whistle: Mulla on nimittäin aika paljon löysää nahkaa ja läskiäkin löytyy :ashamed: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Eikö tuota ohjelmaa oo muuta kun videotiedotona :o

No on siinä kirjallisenakin ne ohjeet, siinä, missä se video on :whistle: Sen alapuolella selitetään, miten se liike tehdään, missä asennossa jne... Eiks sullakaan toimi toi linkki??

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä en jumppaa jos en saa niitä ohjeita tähän! |O :D
ku en mä tiedä mikä on esim varvaskasto :/

Miten sä voit ne ohjeet saada? Jos et linkkiä pääse avaamaan...

eikö sielä oo mitään kirjallisia ohjeita jotka joku vois liittää tähän? siis silleen tekstinä,ei linkkinä...mulla näkyy tohon 5 kohtaan,polvien työntöön tarkat ohjeet ja kuva,mutta en saanu muihin...
niin aattelin että jos muut saa näkyviin ne,niin vois liittää tähän. mut en sit tiedä näkyykö muillakaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras huutelee:

Kiva kuulla!! Ootko siis tyytyväinen vatsaasi ohjelman jälkeen? Minkäs verran sulla sitä vatsaa sitten sulla ennen tota oli? :whistle: Mulla on nimittäin aika paljon löysää nahkaa ja läskiäkin löytyy :ashamed: :laugh:

Vyötärön ympärys pieneni 80cm --> 75cm. Vatsa ei enää istuessa "roiku" farkkujen vyötärön yli, joten muutosta kovasti positiiviseen suuntaan. Ei tämä mikään sikspäkki ole, mutta enköhän kehtaa kesällä esiintyä ainakin uimapuvussa, jos en bikineissä :D

Harjoitus 1: Vatsan sisäänveto. 2x60 sekuntia.

Vaikutus:
Syvä poikittainen vatsalihas

Alkuasento:
Asetu nelinkontin kädet suoraan hartioiden ja polvet lonkkien alla. Vedä hartioita kohti takamusta. Pidä lantiossa samanlainen pieni notko kuin seistessä. Jännitä lantionpohjaa ja vedä vatsaa sisään.

Harjoitus:
Jännitä vatsaa 60 sekuntia. Pidä 30 sekunnin tauko ja toista harjoitus vielä 23 kertaa.

Tärkeää:
Pidä selkä suorana vetäessäsi vatsaa voimakkaasti sisään.

Harjoitus 2: Vuoronostot. 2x10 toistoa.

Vaikutus:
Poikittainen vatsalihas.

Alkuasento:
Asetu nelinkontin kädet suoraan hartioiden ja polvet lonkkien alapuolella. Vedä hartioita kohti takamusta. Pidä lantiossa samanlainen pieni notko kuin seistessä. Jännitä lantionpohjaa ja vedä vatsaa sisään.

Harjoitus:
Ojenna oikea käsivarsi vaakasuoraan vartalon jatkoksi. Ojenna samalla vasen jalka vaakasuoraan taaksepäin. Pysy asennossa laskien viiteen seuraavalla tavalla:
1 appelsiini, 2 appelsiinia, 3 appelsiinia jne. Palaa alkuasentoon ja toista liike vasemmalla kädellä ja oikealla jalalla.

Tärkeää:
Pidä selkä suorana ja vedä vatsaa sisään.

Harjoitus 3: Ylävartalon kierto. 2x10 toistoa.

Vaikutus:
Sisemmät ja ulommat vatsalihakset sekä poikittainen vatsalihas.

Alkuasento:
Asetu selinmakuulle jalkapohjat lattialla lantionlevyisessä haara-asennossa. Vie kädet niskan taakse, jännitä lantionpohja ja vedä vatsaa sisään. Nosta pää alustasta niin, että katseesi on kohti polvia.

Harjoitus:
Kierrä ylävartaloa puolelta toiselle kurkistaen vuorotellen vasemmalle ja oikealle. Myös rintakehä kiertyy liikkeen mukana.

Tärkeää:
Älä nosta vartaloa ylös ja alas vaan tee vain kiertoliikettä puolelta toiselle ja pidä vatsa koko ajan tiukkana.

Harjoitus 4: Varpaiden kastelu. 2x10 toistoa.

Vaikutus:
Sisemmät ja ulommat vatsalihakset sekä poikittainen vatsalihas.

Alkuasento:
Mene selinmakuulle jalat koukussa vatsan päällä. Jännitä lantionpohjaa ja vedä vatsaa sisään. Paina alaselkä alustaa vasten. Vie kädet tueksi niskat taakse. Nosta pää alustasta niin, että katseesi on kohti polvia.

Harjoitus:
Vie oikeaa ja vasenta jalkaa vuoronperään lattiaan ikään kuin "kastaisit" varpaita alustaan.

Tärkeää:
Pidä alaselkä lattiassa koko liikkeen ajan, niin käytät alavatsan lihaksia oikein.

Harjoitus 5: Polvien työntö. 2x10 toistoa.

Vaikutus:
Suorat vatsalihakset, poikittainen vatsalihas.

Alkuasento:
Mene selinmakuulle jalat koukussa vatsan päällä. Aseta toinen kämmen avonaisena molempien reisien päälle. Vie toinen käsi koukussa niskan taakse tueksi. Jännitä lantionpohjaa ja vedä vatsaa sisään.

Harjoitus:
Nosta pää alustasta ja työnnä sitten kädellä reisiä niin kuin haluaisit työntää polvia poispäin itsestäsi. Paina samalla polvilla vastaan niin, että jalat eivät liiku. Työnnä reisiä kaikin mahdollisin voimin.

Tärkeää:
Pidä vatsa piukkana ja työnnä kovaa!

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Hei pitäiskö meidän seurata tätä edistymistä jotenkin? Tyyliin ennen- ja jälkeen vyötärönympärys?

Niin tai vaihtoehtoisesti ennen- ja jälkeen paino, jos ei tohdi vyötärönympärystää kertoa.. :ashamed:

Kuinka kauan menee tuon tekemiseen päivässä. Ainakin toi eka siis vie yli puoli tuntia??
Kovasti kiinnostais mutta taidan olla liian laiska.. Eipä ole kyllä vyötärössäkään kehumista

Mun pitäis hankkia se pehmeä mittanauha... Painon voin kertoa, jos joku muukin kertoo :whistle:

pienenhetken, 3-4 kertaa viikossa, harjoitteluiden välissä olisi hyvä pitää päivä... Mä teen joka toinen päivä.

Yhteistyössä