**Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 1-3.**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mulla vielä kovin kummosia tuloksia ole havaittavissa. Paino on ainakin laskenut viikon aikana. Punnitsin itseni viikko sitten (la tai su) mun vanhemmilla niitten vaa'alla (omassa patterit loppu) ja vaaka näytti 65,1 kg. tänään kävin taas vaa'alla ja se sama vaaka näytti 63,3 kg! Aika paljon nesteitä lähtenyt viikossa. Olenkin syönyt todella kevyesti ja käynyt lenkillä. Tänäänkään en syönyt muita herkkuja kuin todella pienen siivun äitin tekemää kakkua :saint: Illalla pitäis vielä käydä juoksemassa ja tehä vatsalihakset.
Aika outoa että makeanhimo on hävinnyt lähes kokonaan tässä viikon aikana :o Toivottavasti katoais lopullisesti :D Sittenhän tää oliskin helppoa!

hellurei! :wave: uus viikko alko.

tein just pilates jalat ja kädet ja tämän sarjan vatsat :) viikonloppuna en tehnykään ollenkaan,kävin vaan lenkillä ja luisteleen.
mittasin tuossa just ja näytti että vyötärö -2cm ja navanympärys -2cm myös. että kai jonkinlainen turvotuspöhötys hävinny,hyvä :)

Hyvää viikkoa 2 kaikille :wave: ! Jumpattu täälläkin. Vaikken ihan ohjeitten mukaan mee, teen enemmän lihasteni hyväksi kuin aikaisemmin. Tämä reippaus on säilytettävä. Kesän jälkeen töihin palatessa on sitten niin litteä vatsa, että...

Hyvää viikkoa 2 kaikille :wave: ! Jumpattu täälläkin. Vaikken ihan ohjeitten mukaan mee, teen enemmän lihasteni hyväksi kuin aikaisemmin. Tämä reippaus on säilytettävä. Kesän jälkeen töihin palatessa on sitten niin litteä vatsa, että...

Vieläkö huolitte mukaan. Tänään aloitin ohjelman sopivasti eilisen herkuttelu päivän jälkeen =) Nyt sit pitäis sinnillä vetää se loppuun, et kesän lopussa mahdun entisiin farkkuihin :whistle: Ja ryhmässä toisten tsemppaus tunnetusti lisää motivaatiota. Ajattelin myös lisäksi kokeilla noita pilates liikkeitä
Paino tänään aamulla 58.5kg ja vyötärön ympärys 77cm (pari senttiä navan yläpuolelta)

Luonnollisesti myös herkut täytyi nyt sitten vihdoin jättää pois...vihdoinkin, oonhan varmaan toista kuukautta jo aikonut sen tehdä, vaan ku aina tulee jotain juhlia , yms. ja herkuttelu jää päälle...sopivasti tulee kesä ja grilikausikin vielä :ashamed:

Juu, viikko 2 onkin sitten alkanut!! Haluutteko et pidetään nää ekat 3vko tätä yhtä ja samaa ketjua vai aloitetaanko aina viikon alussa uusi ketju?

Nyt on päivän treeni tehty, huomenna teen sit ton pilatesohjelman, jos en nyt siitä vaikka sattuis innostumaan yhtäkkiä ;)

Mä päätin taas, et herkut saa nyt oikeesti jäädä, hyvin on ainakin tämä päivä mennyt :ashamed: :whistle:

KKP, mä aion nyt keskittyä vaan tähä vatsaan, ainakin tällä hetkellä, plus sit hyötyliikunta. Myöhemmin lisää, jos löytyis voimavaraa ja jaksamista :D

Pikun lisäsin listaa, tervetuloa vaan, mukaan mahtuu toki!! :)

En päässyt vieläkään pyöräilemään töihin!! Kun sitä pyörää ei oo vielä laitettu kuntoon, isäpuoli lupas kattoa sitä kaverinsa kanssa, joka on ollut pyörähuollossa/liikkeessä töissä :)

musta kans hyvä että pidetään aina sen 3vkoa sama ketju ja jos peppi vois sitte aina kopsata ne liikkeet sinne alkuun :)
mulla on takamus kipee :o varmaan luistelusta tai sit niistä pilates-liikkeistä,en tiiä mutta kiva tunne,tietää et on jotain tehny :p

Eilen ja tänään tein ensin sen mun oman kiinteytysjumpan ja sen jälkeen tuon Pilates-sarjan. Tänä aamuna tein vielä lopuksi uudestaan tuon Pilates-vatsan. Kieltämättä nipistää mukavasti vaan ei liikaa, on miellyttävä olo =)

heippa!!! täälläkin tuloksia havaittavissa, vyötärö mitä luultavimmin kaventunut sentillä :o !! siis nyt jo!! :D en ois uskonu, että nyt jo tuloksia näkisi :D . 75cm oli äskön mittaustulos, vaarana taas tietty se että liekkö mittasin samasta kohtaa kun viimeks, mut yritin useamman kerran ja aina vaan sama tulos, jee! minä en oo tehny vielä muuta ku tuota kuntoplussan ohjelmaa, tuo pilateksen vatsa ohjelma kyllä kiinnostas, mut en oo ehtiny perehtyä siihen.. kauanko se suunnilleen kestää =) ?

jumppausintoja!!!!!

Iltoja täältäkin!

Tänään välipäivä tuosta kuntoplussan treenistä, ton pilateksen ajattelin tehdä kohta puoliin (ellei isompi ala huutelemaan tai pienempi heräile..). Meillä kuopuksella oli vauarokko! 3 päivän korkea kuume (alkoi to-pe yönä), nyt tämä päivä oli toinen kuumeeton, näpyt nousi eilen ja niitä on paljon!! Tän 5 päivän aikana on yhteensä syönyt ehkä annoksen puuroa (mooonessa osassa), 2 purkkia hedelmäsosetta, pari lusikallista ruokaa ja puolikkaan leivän :o On muutenkin kovin pikkuinen :| Hyvin on silti juonut! Kunhan vaan pian palais ruokahalukin...

Pystyyköhän ton vatsapilateksen tekemään äänettömällä? Niin en ainakaa ketään tai kenenkään unia häiritsis ;)

En ole vielä tämän päivän aikana herkkuihin retkahtanut :attn: :D Ostin kyllä mansikoita ja söin niitä muutaman, mut ei niitä tietty lasketa!

Mä aloitan aina 3 viikon välein uuden ketjun, johon kopsaan noi linkit, niin olin ajatellutkin ja niin oli musta paras ratkaisu =)

Niin, jaksan kyllä tehdä yhteen putkeen ton vatsapilatesin :)

Kävin taas juoksemassa ja tein sen jälkeen vatsalihakset. Tuntuu että se juokseminen ottaa enemmän vatsalihaksiin kuin treeni, nytkin puolen tunnin lenkki tuntui kivasti vatsassa. Lenkin jälkeen on muutenkin niin hyvä olo =)
Miten te teette sitä vatsapilatesia? Katotteko samalla sitä videoo kun teette? Meillä tietsikka on meidän makuuhuoneessa enkä mahdu täällä tekemään sitä pilatesia. Täytyy varmaan yrittää kääntää näyttö olohuoneeseen päin ja tehä siellä :laugh: Meilläkö pieni kämppä :whistle:

Vau, täälon tällanen ketjukin oikeen alotettu :D :ashamed:

Mut joo, oon jaksanu kaiken tehdä ja lisänny vähän omianikin mukaan. Oon kyllä edellä kun mun viikko vaihtuu perjantaisin, mut väliäkö sillä =)

Pitäsköhän oikeen intootua ja mitata toi vyötärö :whistle: vois sitten kattella tuleeko oikeesti mitään saavutuksia :D

Yhteistyössä