Alkuperäinen kirjoittaja Ikinä en lastani rokottaisi.;23900399:
Ei hyvää päivää. Onko se sitten vastuullista laittaa 8viikkoseen lapseen ihmisen/eläimen dna:ta, formaldehydia ja n. 45 muuta kemikaalia ja sekoittaa pienen lapsen vastustuskyky ennen kuin se on ehtinyt kehittyä. Onko vastuullista altistaa lapsensa adhd:lle, autismille tai itse taudille mitä vastaan koitetaan rokottaa? Jos koittaa etsiä esimerkkitapauksia "rokottamatta jättäminen tappoi lapsen" , yllätys yllätys niitä ei löydy. Kuitenkin rokotettujen kuolleisuus tai vakaviin neurologisiin tauteihin sairastuminen on rokottamisen jälkeen noussut tuhansia prosentteja, suurin osa taudeista ilmestynyt rokotteiden antamisen jälkeen ? Ja suurin pässinpäälause mitä olen pitkään ikäni saakka kuullut "pitää olla erilainen ja massasta poikkeava itse ajattelija hihhulihei", ONKIN TODELLA TYHMÄÄ AJATELLA OMILLA AIVOILLA ja kyseenalaistaa tiettyjä asioita.
Sun kannattaa tutustua siihen mihin rokotteiden teho perustuu.
Onko vastuullista altistaa lapsensa poliolle, kurkkumädälle, tuhkarokolle, jäykkäkouristukselle...? ei ole mulle ainakaan vaikea valinta, adhd vai polio. Lisäksi, ei ole todistettu että rokotteet aiheuttaisi kyseisiä "tauteja".
" Jos koittaa etsiä esimerkkitapauksia "rokottamatta jättäminen tappoi lapsen" , yllätys yllätys niitä ei löydy. "
Yllätys yllätys, johtuisko siitä että suurin osa sun lasten ympärillä on rokotettuja? Mutta viekääpä se rokottamaton lapsi johonkin kehitysmaahan, vaikka sinne missä kamppaillaan poliota vastaan. Eiköhän ala tupsahtelee esimerkkejä.
"Kuitenkin rokotettujen kuolleisuus tai vakaviin neurologisiin tauteihin sairastuminen on rokottamisen jälkeen noussut tuhansia prosentteja suurin osa taudeista ilmestynyt rokotteiden antamisen jälkeen ? "
lähteitä? Tiedätkö kuinka paljon ihmisiä kuolee vakaviin tauteihin alueilla joissa rokotteita ei ole saatavilla? kuinka paljon lapsia kuoli vakaviin tauteihin ennen rokotteiden keksimistä?
Rokotteilla on aina sivuvaikutuksia, niitä täytyy kehittää ja kokeilla, tulee epäonnistumisia ja läpimurtoja. Sitä on lääketiede. Sillä tavoin meidän lääketiede on kehittynyt siihen tilaan missä se nykyään on. On hyvä että miettii itse ja kyseenalaistaa asioita, mutta se ei tarkoita sitä että pitäisi aina kampanjoida suosituksia vastaan. Vaikka ihminen tekee päätöksen rokottaa lapsensa, hän on voinut hyvinkin tarkasti miettiä asiaa pitkään ja etsiä tietoa. Ja sitten tehdä oman valintansa. Minä ainakin olen paljon miettinyt ja tutkinut asiaa, ja kyseenalaistan hyvinkin suuresti sen onko järkevää ja vastuullista jättää lapsensa ja itsensä rokotuttamatta. Useat vain sen nimissä että "haluaa ajatella omilla aivoilla". Jotkut aikuiset valitettavasti käyttäytyvät kuin teini-ikäiset, oma tahto pitää saada läpi ja kaikki kyseenalaistaa vaikka faktat on pöydällä.