Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Petopupu olisi hyvä nimimerkki 😄 josta puheenollen, hyviä välillä muistutukset nimimerkkien hyvistä ja huonoista puolista. En erityisemmin oo halunnut olla palstahahmo ja sellaiseksihan nimimerkkiä käyttämällä joutuu...

Noi haploryhmät olis niin kivoja jos ne olis tehty vähän käyttäjäystävällisemmäksi. Nyt ne kirjain/numerot vaihtuu usein ja vaikuttaa vähän sekavalta. Plus että kaikki kiinnostava tieto täytyy edelleen itse kaivaa tutkimuksista kun tiktok-aivona haluisin interaktiivisen kartan mikä näyttäisi arkeologiset löydökset, yhdistäisi ne kansoihin (esim. Avaarien hauta tms) ja nykygeeneihin. Mutta syynsä kai ettei sitä tehdä. Mut joo, nyt olen hiljaa historiasta etten flodaa ketjun aiheen ohi enempiä 😊
-🧚‍♀️
Tai sit alkuperäisestä vääntäen vaikkapa Petokeiju 😁

No jatkan floodaamista vielä vähän. Haplot vaihtuu ja tarkentuu miehillä mutaatioiden takia, ja kun tekee tarkimmat testit niin tietää ihan tarkkaan millä mieslinjojen sukupuun oksalla istuu. Naisistahan ei saa mitään tarkkaa.

Jos teet testin, lataa ilmaiseksi se https://mytrueancestry.com/en/ ja saat ilmaiseksi jonkun verran osumia muinaisiin hautalöytöihin, ne on tosi mielenkiintoisia. Yli 4000 v vanhassa Transnistrian hautalöydössä mulla on Top Match 🏆 kromosomiosuma kaikista maailman ihmisistä jotka on sinne rekkautuneet

🧌

Yhteistyössä