V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja minäkö olen? Ajatukset eri asioista eivät ole tempoilua.Toivottavasti en ole tempoillut kaivattuni mielestä.
En ois tainnut olla tervetullut.Kävitkö valtakunnassani ilman tervehdysvierailua?
Ei hullumpi ajatus.Hauska kuulla, ehkäpä voisimme asustaa yhdessä siellä päin, olisi unelieni täyttymys.
Kyllä, ei ole mitään hätää sen suhteen.Vielä on kesää jäljellä…
En väittänyt mitään sellaista. Ja luultavasti et ole kaivattuni.Ja minäkö olen? Ajatukset eri asioista eivät ole tempoilua.
Tiedetään, tiedetään kun kerran olet nnYö viestit ei mun. nn
Tai sit alkuperäisestä vääntäen vaikkapa PetokeijuPetopupu olisi hyvä nimimerkkijosta puheenollen, hyviä välillä muistutukset nimimerkkien hyvistä ja huonoista puolista. En erityisemmin oo halunnut olla palstahahmo ja sellaiseksihan nimimerkkiä käyttämällä joutuu...
Noi haploryhmät olis niin kivoja jos ne olis tehty vähän käyttäjäystävällisemmäksi. Nyt ne kirjain/numerot vaihtuu usein ja vaikuttaa vähän sekavalta. Plus että kaikki kiinnostava tieto täytyy edelleen itse kaivaa tutkimuksista kun tiktok-aivona haluisin interaktiivisen kartan mikä näyttäisi arkeologiset löydökset, yhdistäisi ne kansoihin (esim. Avaarien hauta tms) ja nykygeeneihin. Mutta syynsä kai ettei sitä tehdä. Mut joo, nyt olen hiljaa historiasta etten flodaa ketjun aiheen ohi enempiä
-![]()