Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hunajapupussa taitaa olla ainakin 25% petoeläingeenejä kun tulee mieleen että kyllä juoksisin savannilla vaan jotta saisin näykkäistä luolaherrasmiestä pepusta 😁😘 Mut sen verran vähän petoeläintä että yksi kunnon näykkäisy riittää tuomaan ah, onnistuin -olon. Selätettävä on omasta mielestään tilanteen voittaja 😎

Niinpä, itseasiassa tiedän että omassa sukuhistoriassa on kirkonkirjafuulaus, jolla esi-isä halusi piilottaa oikean sukulinjan, niin en viitsi siksikään mennä niitä paljastelemaan 😄 luotan että hän ymmärsi mua paremmin. Oon vertaillut aina kirkonkirjat talojen periytymiseen niin on melko luotettavaa.
Mulla onkin teoria viikinkikulttuurin alkamisesta. Siinä oli osallisena kummatkin, iivarit ja niilot. Iivarit isolta osin oli gootteja. Goottien historiaa lukiessaan lentää hetkeksi pepulleen, ja sitä väitetään pohjoismaissa aina keksityksi, mutta ihan oikeaa historiaa se on. Tuli joskus törmättyä lähi-idän lähteissä vaaleisiin "viikinkeihin" jotka kävi antamassa opetuksen Egyptin faaraolle. Ja siitä alkoi mun "hetkinen, mitäs hittoa"-tutkimus.
-🧚‍♀️
Huh, melkoinen petopupu sitten ootkin, ja sulla on hieno asenne selättämiseen 😁

Tää on kyllä niin kiinnostunut omasta perimästä että olen halunnut selvittää lisää. Ja niin pääsi käymään täälläkin kun isälinja katkeaa. Syynkin voi hyvin arvata kun tietää arkoja taustoja.

Mutta hienoa kun kun sulle on selvää kauraa nuo haplot. Mitä nyt selviää viikkareista niin suomalaiset ei niinkään olleet niitä ryöstöretkiä tekeviä viikkareita vaan oppaita ja kauppiaita heidän suuntaansa. Ja kyllähän he kävivät sisämaassa jokia pitkin rymistelemässä mutta saivat pahasti sormilleen härmäläisiltä.

Niilojahan ei ole paljoa meidän läntisissä naapureissa, ja siellä suurin Y-ryhmä oli 253-iivarit. Se mutaatio syntyi nykyisen Ruotsin ja Norjan etelärajan maisemissa.

🧌

Asiat on nyt huonosti kun setäkkä on tullu tällekin ketjulle pätemään ja ruiskimaan. Tyhmäkin sen huomaa.
Oi mitä verratonta huvia tähän muuten niin tylsään palstaan!
Vai mitä super-setis aka luolamies, latimeria mitä näitä nyt onkaan 😂

Yhteistyössä