T
Tosi harmaana
Vieras
Mitä hemmettiä mä nyt teen??? Me ollaan työtön pariskunta, mulla on paniikkihäiriö ja soskun ois tarkotus ettiä mulle kuntouttava työpaikka, mutta kun niitä ei kuulemma tällä hetkellä ole. Mies on raksamies, on laittanu hakemuksia vaikka ja minne vaan ei tärppää mikään...Hitto tätä paskaa elämää.
Just tuli sossusta tälle kuulle rahaa, vaan tulikin paljon vähemmän mitä odotettiin. Just sain vuokran maksettua, rahaa jäi ruhtinaalliset 1 euro ja 17 senttiä. Sillä pitäs nyt elää reilu kaks viikkoa! Diakoniasta saadaan varmaan se 20e ruokaan, mutta ahdistaa silti niin paljon tämä köyhyys
Mitään vippejä ei aleta ottamaan, jäätäs vaan velkaloukkuun ku ei ois sitte varaa maksaa takaisin... En jaksa edes itkeä enää, masentaa ihan mielettömästi 
Just tuli sossusta tälle kuulle rahaa, vaan tulikin paljon vähemmän mitä odotettiin. Just sain vuokran maksettua, rahaa jäi ruhtinaalliset 1 euro ja 17 senttiä. Sillä pitäs nyt elää reilu kaks viikkoa! Diakoniasta saadaan varmaan se 20e ruokaan, mutta ahdistaa silti niin paljon tämä köyhyys