Köyhänä jälleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tosi harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tosi harmaana

Vieras
Mitä hemmettiä mä nyt teen??? Me ollaan työtön pariskunta, mulla on paniikkihäiriö ja soskun ois tarkotus ettiä mulle kuntouttava työpaikka, mutta kun niitä ei kuulemma tällä hetkellä ole. Mies on raksamies, on laittanu hakemuksia vaikka ja minne vaan ei tärppää mikään...Hitto tätä paskaa elämää.
Just tuli sossusta tälle kuulle rahaa, vaan tulikin paljon vähemmän mitä odotettiin. Just sain vuokran maksettua, rahaa jäi ruhtinaalliset 1 euro ja 17 senttiä. Sillä pitäs nyt elää reilu kaks viikkoa! Diakoniasta saadaan varmaan se 20e ruokaan, mutta ahdistaa silti niin paljon tämä köyhyys :( Mitään vippejä ei aleta ottamaan, jäätäs vaan velkaloukkuun ku ei ois sitte varaa maksaa takaisin... En jaksa edes itkeä enää, masentaa ihan mielettömästi :(

No se vuokra oli jo huomioitu laskelmassa...Mies saa työttömyyspäivärahan parin viikon päästä, sitten meillä on taas hetkeksi rahaa. Mä saan loppukuusta, josta suurin osa menee taas seuraavan kuun vuokraan...

No sitten vaan köyhäilette sen pari viikkoa. Syötte keittoja ja puuroa, leivotte sämpylää. Kyllä sen kaksi aikuista kestää, eri asia jos teillä on lapsia.

Onko ketään sukulaisia, joilta voisi lainata? Tai pystyisitkö tekemään jotain pikkuhommia heille korvausta vastaan? Esim. ruohonleikkuu, kukkapenkin kitkentä, matonpesu, ikkunanpesu, lastenhoito, autonpesu...?

Juu, kukkaronnyörejä kiristetään nyt taatusti ettei käy yllättäen näin. Kyllä mä luulen että vanhempani saattavat hieman auttaa, jos vaan kehtaan pyytää (harvoin pyydän mitään). Voisinkin oikeastaan vaikka siivota heille pientä korvausta vastaan :)

[QUOTE="vieras";23931484]No sitten vaan köyhäilette sen pari viikkoa. Syötte keittoja ja puuroa, leivotte sämpylää. Kyllä sen kaksi aikuista kestää, eri asia jos teillä on lapsia.[/QUOTE]

tiedoksi vain, ettei aloittaja köyhäile "vain sitä 2 viikkoa vaan tuo on jatkuvaa kituuttamista.Jos olisikin vain 2 viikosta kyse, niin ei olis mitään hätää. Jaksamista sinulle aloittaja ja pidän todella peukkuja pystyssä, että miehesi saisi pian töitä!

Yhteistyössä