KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT *SYYSKUUSSA*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ella-83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miuskipa kurja punainen paholainen :hug:

tatomira hyvä hyvä,että testit pysyneet paketissaan :D

Orwokki kiitos päivityksestä ja ihku toi kuva :heart:

Täällä ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen :/ kn on takana ja aikas kova ja mitäs siitäkin sitten taasen tulkkaisi, päivä kerraallan tätiä kohti ja uutta kiertoa oikeastaan odotankin kun sinne gynelle pääsee niin saa selvyyden missä ja miten mennään.

En siis ole käynyt KaksPlussan palstalla aikoihin, mutta nyt tuntui, että pitääpä kirjoitella tänne. Ikää on kertynyt jo melkein 39 vuotta, joten taidan olla aika vanhus teihin muihin verrattuna. Esikoinen täyttää loppuvuodesta 6 vuotta ja nuorempi täytti kesällä 4 vuotta. Nyt rupes tuntumaan, et ois kolmannen ja perheemme viimeisen lapsen aika ja kun mieskin siihen nyt viikonloppuna suostui (viikon miettimisajan jälkeen =D )... niin yritys alkaa viimeistään tulevana viikonloppuna - ensi viikolla ois laskujeni mukaan suotuisin aika eli ovis pitäs olla sillon 26. - 30.9 ajanjaksolla. Ens kuussa sitten nähdään tuottaako eka yritys tulosta vai jatkammeko yritystä =). Toivotan teille kaikille onnea yrityksiinne ja plussasäteitä.

Tervetuloa mukaan SMSM täällä toinen :attn: "vanhus" kohta 37v.
Meillä myös viimeisestä tässä haaveillaa ja toivottavasti toteutuukin,lapset 3v ja 1v5kk.
Onnea myös sinulle yritykseen, laitas vielä kp:t niin saadaan sinutkin listoille.Meillä ei varsinaista listan päivittäjää vaan ollaan hoidettu niin että kuka kerkeää, niin tekee.

Kiitos onlydream, kiva kuulla, että on muitakin "vanhuksia" kuin minä tällä listalla =D. Ja onnea sinullekin yritykseen. Minulla on tänään menossa kierron päivä 6/28-29 ja ensimmäistä yritystä aloitellaan, toivottavasti joskus myös tärppää.

Oon lueskellu palstaa kyllä pitemmän aikaa, mutta harvakseltaan saan kirjoteltua...
Meillä tilanne niin päin, että mies olis ollu valmis kolmanteen jo aikaa sitte, mut mä olin vähän vastaan :) Meillä ennestään 2 tyttöä, toinen täyttää 7 ja toinen 5, molemmat loppuvuodesta. Nuoremman synnytyksessä repesin melko pahasti, ja mitä luultavammin seuraavalla kerralla edessä on sektio. Se on ollu yks syy, että oon viivytelly vauvan hankintaa. Vaikka oon kyllä aina ajatellu ettei meiän lapset kahteen jää. No, nyt on saanu melkeen 5 vuotta sulatella asiaa, ja kevätvauva olis vaihteeks kiva, tai siis kesävauvahan tästä jo nyt tulis..mut anyway. Viime kuussa (siis kierrossa) sitte aloteltiin yritys. (Siis ihan kunnolla. Pillereitä en oo syöny enää vuoteen, kun menin hukkaamaan reseptin :laugh: )

Menossa siis yk 2. Ja nyt kp 31/30-39, ja dpo 9. Poika olis toiveissa noitten tyttöjen seuraksi. :saint:

Tervetuloa SMSM jaTillintallin :wave: kiva saada mukaan uusia kuumeilijoita =)

Miuskipalle
:hug:

Kiitos BornToLose tsempistä :D

Omaa napaa: oireita on jos minkälaisia
-Pissattaa usein
-rinnat arat
-ei finnejä(yleensä on menkkojen aikaan)
- aaltoileva paha olo
-munasarjoissa ja alaselässä pistelyä

Tänään kp 28/28 ja menkkoja ei näy ;)
Huomenna tekis mieli testata,mut saa nyt nähdä :whistle:

Kiitos myötätunnosta!

Onnea plussanneille! :heart:

Itse toivottelen kaikille jännääville MEGApuhurilla plussatuulia! + + + + + + + +

1173932603xZ7Qhz.jpg

kohtalotovereille!

MAANANTAI 21.9.2009

Orwokki....................................kp 32/28-32....................... yk 6
tatomira...................................kp 31/29-39..........................yk 8
Tillintallin .................................kp31/30-39...........................yk2
petronella09.............................kp 28/25-28.........................yk 4
Pakanamaan kartta..................kp 28/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 28/28...............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 26/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 26/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 25/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 24/24-46........................yk 11
satukirjan sankari....................kp 20/32-38.........................yk 1,5v
onlydream................................kp 20/25-29.........................yk 2
Sintyli...................................... kp 19/25-27..............................yk1
memmiliini.................................kp 15/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp 9/30................................yk5
Sssalla.....................................kp 7/32.............................yk 4
höperö75.................................kp 7/26-28..........................yk 15
Punaposket82.........................kp 6/28-30..........................yk 8
SMSM.......................................kp6/28-29...........................yk1
Silmäterä.................................kp 3/28-34..........................yk4
Miuskipa..................................kp 1/??................................??
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................

Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
Ilmatar
P123
maini76

Haamut

:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy

Plussaonnea!! :flower:

Nyt vihlonut alavatsaa myös ja valkkaria lorahtelee. Tissikipu taas pienempi mitä aamulla oli, se nyt vaihtelee päivän mittaan. Jotenkin semmonen fiilis että ylihuomenna se täti tulee. Samat oireet on kun ennenkin nii tuskinpa ne nytkään muuta meinaa ku menkkoja. Vois huvikseen amaulämmön katsoa, että ollaako perustasolla vai missä. Epäilen edelleen että ovuloimaton kierto todennäkösin nyt.

TIISTAI 22.9.2009

Orwokki....................................kp 33/28-32....................... yk 6
tatomira...................................kp 32/29-39..........................yk 8
Tillintallin .................................kp32/30-39...........................yk2
petronella09.............................kp 29/25-28.........................yk 4
Pakanamaan kartta..................kp 29/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 29/28...............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 27/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 27/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 26/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 25/24-46........................yk 11
satukirjan sankari....................kp 21/32-38.........................yk 1,5v
onlydream................................kp 21/25-29.........................yk 2
Sintyli...................................... kp 20/25-27..............................yk1
memmiliini.................................kp 16/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp 10/30................................yk5
Sssalla.....................................kp 8/32.............................yk 4
höperö75.................................kp 8/26-28..........................yk 15
Punaposket82.........................kp 7/28-30..........................yk 8
SMSM........................................kp7/28-29...........................yk1
Silmäterä.................................kp 4/28-34..........................yk4
Miuskipa..................................kp 2/??................................??
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................

Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
Ilmatar
P123
maini76

Haamut

:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy

Plussaonnea!! :flower:

[/quote]

ARGH!!!!! tapahtuis ny JOTAIN edes!!!!!!!! :kieh:
Pitää pysyä kiireisenä, että saa ajatukset muualle. Lähdetään tänään tutustumaan kuopuksen, kohta 1v., tulevaan perhepäivähoitajaan. Surullista kun joudun hänet hoitoon laittamaan, kun toivoin että olisin pystyny olla kotona ainakin vuoden vaihteeseen saakka. Mutta kun ei tule rahaa, niin ei tule rahaa!!! :(
No kyllä tää siellä pärjää... Tossa se kiipeilee joka paikkaan mihin yltää ja pääsee :p

Hyvää syyspäivää kaikille! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :D

Tervetuloa SMSM ja Tillintallin minunkin puolesta. Itsekin olen täällä vielä ihan uutukainen.

Ella-83 Pidä se täti vaan loitolla. :)

Miuskipa tsemppiä uuteen kiertoon

Omasta olotilasta ei pysty sanomaan mitään. Välillä on sellanen fiilis että tosiaankaa tässä ekassa kierrossa tainnut tulla mitään tulosta ja välillä taas toivo vähän herää. Aikamoista vatsan jomottelua on ollut koko kierto tähän asti, mutta sen nyt arvasinkin että pillereitten jälkeen on jos jonkinmoista kolotusta ja oiretta.
:kieh:

BornToLose kiitoksia tsempeistä ja kuulumisista :) mä mielelläni tulisin kyllä odotuspuolelle jatkamaan, mutta...

petronella ja orwokki peukkuja teillekin, toivottavasti plussia tulisi :)

Tervetuloa SMSM ja Tillintallin :) rohkeasti vain joukkoon mukaan kirjoittelemaan niin kyllä sitä mukaan pääsee :)

).( piti taas eilen sitä kooännää ronkkia ja se on pehmennyt ja auki, eli eipä tullut tässäkään kierrossa tärppiä :headwall: :( alkaa oikeasti masentamaan, eli kohtapian alkaa sitten yk 9 *itkupotkuraivari* miksi tää nyt on niin vaikeeta?? kaksi ekaa sai alkunsa yk 1 ja nyt mennään jo kohta yhdeksänteen. Ainoa hyvä puoli, oon pysynyt erossa testeistä ja eilinen kokeilu vahvisti sitä.
Mahaa jomottaa menkkamaisesti, joten eiköhän se täti kurvaa paikalle tänään/huomenna... jotain positiivista jos niin käy, pysyy ainakin kierto aisoissa.

Mut onkos toi 10 päivää riittävä aika kiinnittymiselle oviksen jälkeen? Tänään dpo 10 eli onko vika sitten siinä?

tatomira, Fertiity Friendissä luki, että jos toistuvasti luteaalivaihe jää n.10 päivään eli on siinä rajoilla, niin sitten kannattaa mennä lääkärillä käymään. 10 pitäsi riittää mutta voihan se joskus olla liian vähänkin. Tietty pitää muista että aina ei ovista tasan tarkkaan pysty määrittämään niin voi dpot vähän heittää..

Täällä kp 25/24-26 ja samaa kun eilen, valkkari lorisee ja luulen tädin tulleen. Vielä ei ole mitään masista päällä. Olen muuten huomannut senkin, että loppukierrossa mua pissattaa siksi kun pms- turvotus laskee menkkojen alkuun mennessä. Että enpä totakaan voi enää pitää raskausoireena. Väsyttää taas kamalastai, tämäkin on oire ennen menkkoja..

Ella-83 mähän kävin gynellä tossa kierron puolivälissä ja sen kanssa laskeskeltiin toi ovis (ultralla katsoen) joten se tässä kuussa pitää aika tarkkaan paikkansa ja kun sitten tuntemukset osui täysin yhteen gynen arvion kanssa niin sen perusteella pidän aika varmana -tässä kuussa- oviksen ajankohtaa :)

Mulla ei siis vielä oo menkat alkanut ja nyt on dpo 10 et saas nähdä kuinka pitkä kierto tästä tulee :)
Mutta kiitos tiedosta, osaa sitä tutkailla sitten paremmin :)

Tiistaita tasapuolisesti kaikille!

Taisi olla uusikin tulokas,tervetuloa kuumeilemaan vaan!! Tekstiä tullut paljon niin ei ihan kaikkea saanut sisäistettyä..

Täällä valmistautuminen tätiin aloitettu,alavatsaan ja selkää koskee ja kn huomattavasti pehmeämpi kuin eilen ja päätäkin särkee,no ei mittän antaa tätösen vaan tulla :kieh:
Tässä oli vähän laskelmointiakin eli tämän kierron annoin mennäkin niin ettei haittaa vaikkei tärpännytkään,onhan tämä itsekästä ajatella mutta heinäkuun puolelle ja siitä ettenpäin työrintamaa silmällä pitäen olisi parempi lasketulle ajalle :/ jos nyt ylipäätänsä tässä enää mahdollista raskautua,no sitä ei pitäisi vielä murehtia vaan odottaa sinne gynen käynnille saakka.

Kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista. Paljoa tässä ei ole vielä kirjoittelemisia.. Kolmosen yritys aloitetaan viimeistään viikonloppuna ja tuloksia saa odottaa aikaisintaan lokakuun puolenvälin tienoilla... minä malttamaton olen ihan täpinöisään - ei millään malttais odottaa... mutta pakkokait sitä on orientoitua pitkään yrittämiseen. Esikoista yritettiin reilut puoli vuotta. Toinen lapsi tuotti tulosta eka yrittämällä. Aika näyttää miten nyt käy - kuinka kauan yritetään... Mutta se siitä omasta navasta.

Katselin tuossa, että aika monella on jännittävät ajat, joten plussasäteitä teille kaikille =D.

Kiitos tervetulotoivotuksista.

Millä ihmeellä te saatte näppinne pysymään erossa testeistä?? :)
Mä olin muka päättäny, että ennen viikonloppua en testeihin koske, vaikka niitä kaapista muutama onki. Viikonloppuna tulis se 2 viikkoa oviksesta nimittäin. Mutta mutta... Sunnuntaista asti on ollu tissit TOSI kipeet, ihan kosketusarat. Eikä normaalisti oo näin kipeet, vaikka välillä onki aristanu. Niinpä, menin ja testasin sitte eilen :whistle:
Ja ihan puhdas negahan se oli, tietty.

Nyt oon sitte vaan yrittäny kehitellä kaikenlaista tekemistä, että sais unohdettua noi kaapin perukoilta huutelevat tikut.

Ensinnäkin vedin semmoiset hikilenkit, että alta pois. Poika rattaissa ja perstappomäkeä ylös muutamaan otteeseen. Kävelin keskustan apteekkiin ja ostin taas foolihappoa paketin ja mikä ihana: matkalla löysin euron!

Koetan rämpiä ylös täältä itsesäälim suosta kovalla työllä ja huomenna saankin muuta ajateltavaa, kun Iso-Mummi tulee ihan yökylään asti :D Eka kerta.....

Yhteistyössä