KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT *SYYSKUUSSA*

Silmäterä :hug:
Vaikka älä nyt vielä heitä hanskoja narikkaan... Voihan olla ettei täti tulekaan jos ei vaan vielä raskaushormoni näy testatessa!
Mulla oli toisen raskauden kanssa niin, että kun perjantaina oli kp 28, tein maanantaina testin, joka näytti negaa. Sit kun ei tätiä kuulunu, tein uuden testin perjantaina, ja johan oli tuplaviiva!

höperö75 ...jännät paikat! antais kuulua itsestään!

Mulla ei minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Aijemminki toki ollu niin, että ennen tätiä ei ole ollu kuin maksimissaan turvotusta, ei minkäänlaisia kipuja. Nyt ei edes turvota. Ei jomota, ei kivistä. Näpyt parani naamasta, mut nyt pari uutta... eli ei älytöntä akneakaan oo iskeny.
Testaan huomenna, jotta jos vaikka näyttäiski jo plussaa, niin tiedän olla juomatta illan hipoissa. Vaikka nyt kun tietää että vois olla mahdollista että oliski raskaana, ei edes huvita juoda. ja voihan sitä pitää hauskaa selvinpäinki! Viimeksi vaan vuosi sit oli samat hipat (perinne) ja olin viimesilläni raskaana, enkä halua olla "ilonpilaaja".

maini76 Tervetuloa vaan! Mehän olemme nimenomaan kuumeilijoita, ja voihan sitä kuumeilla vaikka ei sillä hetkellä ole aktiivisesti raskautta yrittämässäkään.

 
Silmäterälle :hug: luulen kanssa,että testi vaan ei vielä näytä plussaa =)

Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat :wave:

Täällä tänään kp24 ja valkkaria on lirahdellut ja tissejä aristanut :whistle: Viime kierto siis 25 päivää, pelko,että kierto vaan lyhenee on kova :ashamed:
Täällä on niin vahva menkka tunne,vaikka mitään jomotuksia mahassa ei olekaan,olis niin ihana,että pääsis ohi normaalista kp:stä,että vois jännätä testaamista ja testin tulosta :heart: Kolme aiempaa kiertoa on jäänyt kaikki alle normin :/
 
PERJANTAI 18.9.2009

Silmäterä.................................kp 35/28-34........................yk 3
höperö75.................................kp 32/26-28.........................yk 14
Orwokki....................................kp 29/28-32....................... yk 6
tatomira...................................kp 28/29-39..........................yk 8
petronella09.............................kp 25/25-28.........................yk 4
Pakanamaan kartta..................kp 25/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 25/28...............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 23/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 23/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 22/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 21/24-46........................yk 11
satukirjan sankari....................kp 17/32-38.........................yk 1,5v
onlydream................................kp 17/25-29.........................yk 2
Sintyli...................................... kp 16/25-27..............................yk1
memmiliini.................................kp 12/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp6/30................................yk5
Sssalla.....................................kp4/32.............................yk 4
Punaposket82.........................kp 3/28-30..........................yk 8
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................



Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
Ilmatar
P123
maini76


Haamut




:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy

Plussaonnea!! :flower:
[/quote]

 
Silmäterä toivoa ei kannata luovuttaa ennen tädin tuloa. Mulla toka raskaus oli niin, että kp 28 tuli roskishaamu, kp 35 selkeä nega ja vasta kp 42 tuli haalea viiva ja hyvin raskaana silloin oltiin. Mä pidän peukkuja, että sinä sen tuplaviivan saat!

Argh, miksi näistä päivitästä pitää olla näin tietoinen?? Nyt alkaa se testi kaapissa polttelemaan, vaikka tosiaan on vasta kp 28 ja dpo 6 eli mitään järkeä ei ole testata. Kun jaksaisi kärsivällisesti odotella ainakin ensi viikon perjantaille!! Kärsivällisyys, mitä se on? Jotain syötävää? :kieh:
Oireita... heh, mä oon todennut, et oireet on yksi tyhjän kanssa, tai no, ei ole. Maha on turvoksissa ja on lievä pahaolo = menkat alkaa, hmph :( miksi tän täytyy kestää ja olla näin vaikeaa?
 
Huomenia!

Taitaa tämä testailu kirjoitusten lukeminen iskostua alitajuntaan liiankin hyvin,minä nääs viime yönä sitten plussasin,unessa :kieh:

sain gynelle ajan ensikuulle,silloin kierto sopivasti oviksen kynnyksellä,mukava nähdä tapahtuuko siellä mitään.Ja jospa sieltä verikokeistakin löytyisi selityksiä näille oireille
;)

Tatomiralletsemppiä että näpit pysyy erossa testeistä,isoveli valvoo,varo vaan :D :saint:
 
Okei, mä en luovuta vielä. Katsotaan nyt sit että mitä tästä tulee..
Mua on koko viikon väsyttäny ja sit paleltanut, että ehkä oon tulossa kipeäksi tai sit nuo on jotain muita oireita..
Valkovuotokin on ollut ihmeen vetistä, mitäköhän sekin nyt sitten tarkoittaa..

Oon löytänyt ihanan Brion keltaisen pinnasängyn netistä ja kivat vaunut myös. Mieheltä kyselin sitten että ostetaanhan noi sitten sille vauvalle..? Siis sille mitä ei ole vielä tehty edes.. Minäkö muka vauvakuumeinen :LOL:

Nyt onkin kiva seurailla että alkaako niitä plussia satelemaan, kun niin monella jännät päivät tulossa. Pistäkäähän sitten kaikki oireet pinoon, niin voidaan yhdessä arvuutella
:heart:

Ja Tatomira ei saa testata :D
 
En ole vielä malttanu tehdä testiä...
Pitäis käydä hakemas joku halpa vaan... On niin paljon asioita hoidettavana tänään, että taidan testailla vasta illemmalla ennen hippoihin menoa.
Aamulla oli kyllä älytön mahakipu, mutta se oli enemmänki sellainen kipu, että vatsassa kiersi ilma tai jotain. Nyt koko ajan alavatsassa pientä jotain tunnetta, mutta ei se kipua ole. Varmaan vaan suolisto touhuaa! :LOL:

Silti mulla on vahva tunne, että kyllä se tätsy sieltä perkule taitaa tulla.
Hope not...

tatomira Koita malttaa mielesi, jos vaan suinki pystyt!!!



 
Onneksi on viikoloppu edessä. Väsyttävä työviikko takana, joten lepo tulee tarpeeseen.

Mulla tää eka pilleritön kierto on kyllä saanut kropan lievästi sekasin, vaikka en kovin montaa kuukautta ehtinytkään pillereitä syödä. Nyt on vaan ollut yli viikon aikamoista nipistelyä massussa ja tissitkin on nyt olleet tosi kipeet pari päivää. Oikein kainaloissa asti vihloo. Alaselkä on myös ollut tällä viikolla kipeenä. Ovista en ole huomannut kun tosiaan vatsassa on vihlonut ja nipistellyt heti alusta asti niin paljon ettei nyt erota ovis nipistyksiä sieltä joukosta. Eikä sitä voi oikein tietääkään että missä vaiheessa se ovis nyt on tai onko ollenkaan. Mutta yritystä on ollut vaan enpä silti ihan hirmuisesti usko, että nyt ensimmäisestä vielä onnistaisi. Ai niin mun kierron pituus näköjään puuttui listalta eli se on siis 25-27.

Silmäterällä kuulostaa ainakin oireisto hyvältä... :)

Orwokille peukkuja testailuun :)

Hyvää viikonloppua kaikille :heart:
 
Hei.
Mun pelko lyhyemmästä kierrosta ei onneksi toteutunut,kun tänään mennään päivää kp25 ;)
Mua tuskastuttaa todella paljon,nää päivät on oikeesti piinaa,kun ei voi vielä testatakaan :/
Oireisiin en kauheesti uskalla luottaa,palellut on ja väsyttänyt,pahaa oloa yms... :ashamed:

Tsemppiä kaikille :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja petronella09:
Tervetuloa Miuskipa,kerro kiertopäiväsi ja onko jo yritystä vai vasta alkamassa =)
Kiitos! kp ei mitenkään tiedossa, kun tosiaan tässä aloitellaan vasta. Mä olen nimittäin syönyt aina 3 liuskaa putkeen ja sitten tyhjennysviikko. Tällä katosi mun PMS-oireet muuten kokonaan ja mies tykkää...
:LOL:

Sen verran tuossa nyt on tapahtunut, että kp x:n jyllätessä tein haamuja kaksi ja sitten, kun vaihdoin testiä niin ei tullutkaan enää mitään joten hilloviikkoja odotellessa.....

Meillä on siis sellainen tilanne, että perheeseen toivotaan viidettä joka olisi mulle se kolmas itse kannettu ja maailmaan autettu. Ajattelin siksi, että tämä voisi olla oikea ketju?? Mahdollinen tuleva olisi siis: miehelleni neljäs, mulle kolmas ja meille se toinen yhteinen :) sekavaa eikös ;)

MUOKS: Ja KIITOS, että pääsin listalle mukaan :)
 
LAUANTAI 19.9.2009

höperö75.................................kp 33/26-28.........................yk 14
Orwokki....................................kp 30/28-32....................... yk 6
tatomira...................................kp 29/29-39..........................yk 8
petronella09.............................kp 26/25-28.........................yk 4
Pakanamaan kartta..................kp 26/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 26/28...............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 24/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 24/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 23/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 22/24-46........................yk 11
satukirjan sankari....................kp 18/32-38.........................yk 1,5v
onlydream................................kp 18/25-29.........................yk 2
Sintyli...................................... kp 17/25-27..............................yk1
memmiliini.................................kp 13/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp7/30................................yk5
Sssalla.....................................kp5/32.............................yk 4
Punaposket82.........................kp 4/28-30..........................yk 8
Silmäterä.................................kp 1/28-34..........................yk4
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................
Miuskipa..................................kp ??/??................................



Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
Ilmatar
P123
maini76


Haamut




:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy

Plussaonnea!! :flower:
[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Hmm. Turvotusta on taas ja finnejä mutta rintoja ei arista vielä silleen viikkoa ennen menkkoja tyylillä.. Vähän veikkaankin, että tämä kierto venyy edellisistä kun tosiaan ovis ei tullut ajallaan vaan vasta viime päivinä jos tuli edes.
 
Ei menkkoja näy ja testi polttelee kaapissa :whistle:
Oireitakin oon alkanut kyttäämään :headwall: Yleensä on finnejä,nyt ei,rinnat on arat,muttei kovin pahasti,hiukset on kovin rasvaiset,ei menkkajomotuksia :/ On ollut myös flunssaista oloa.
 
Nyt on harmitus päällä ihan urakalla.... En tiedä miksi, mutta ottaa todellakin aivoon, että oireita olisi vaikka muille jakaa ja en ole niitä edes bongaillut, koska en odottanut vielä meidän etenevän tässä yrityksessä. Poikaakin yritettiin vuosi...

No, minkäs teet :( Kaipa tää kaikki tasaantuu sitten menkkojen alettua... kun mä en ole niitä jotka uskoo, että kadonnut haamu tulee takaisin tummempana. Keskenmenoja on ihan tarpeeksi takana... ja monirakkulaiset munasarjat jne...
 
Huhhuh...
oli melkoiset hipat eilen.
Tikutin siis negan ja siten uskalsin hieman nauttia ilojuomaa. Mutta nautinto siitä oli kaukana, meni överiksi ja pari tuntia vaan ehdin olla muiden seurana, loppuillan huusin norjaa... :ashamed:

Vuotoa ei kuitenkaan vielä ole alkanut tulemaan, joten nyt on pikku paniikki.
Odottelen nyt kuitenkin vielä muutaman päivän, ja jos ei alkaa niin uus testi kehiin.

Reippaana tyttönä olin illan huonosta olosta huolimatta aamulla kymmeneltä kurssilla! Nyt väsy on kamala ja aavistuksen kuumeinen olo. Taidan mennä lasten kans samaan aikaan nukkumaan tänään, ja toivoa, etten ole tehnyt väärää ratkaisua eilisen suhteen. :ashamed:
 
Lauantai iltaa!

Memmiliini, nyt vasta ehdin koneelle ja huomasin sinun kysymyksen. Kävin useamman kerran keväällä gynellä ultrassa ja hän peri vain 55e/kerta. Nyt vaihdoin gyneä ja pelkkä käynti ja miehen lähetteen kirjoittaminen oli saman verran. En yhtään tiedä mitä maksaa kun hän ens kerralla ultraa. Mutta koska tämä "uusi" gyne alkoi hanakammin tutkimaan, aiomme jatkaa hänen luona visiteeraamista kunnes saadaan jonkinlaista apua. Hänkin hieman ihmetteli, miksi pikku kolmonen antaa odotuttaa, vaikka kaksi ensimmäistä on saaneet alkunsa ekasta ja tokasta kierrosta.

Tämän viikon aikana olen nähnyt kahden ystäväni vastasyntynyttä vauvaa. On ollut tosi vaikeaa pidätellä itkua, kun sain sylitellä pikkuisia. Samoin myös siskoni sai pienen pojan viikko sitten ja minusta tuli ensimmäistä kertaa täti :heart: Toivottavasti pian pääsen käymään visiitillä heidän luonaan. Välimatkaa kun on jonninverran. Kyllä kuulkaa tunteet myllää, kun oman vauvan kaipuu on niin suuri :'(
Itsellä ei minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan. Ihan sata varma olen, että täti kurjaa keskiviikkoon mennessä paikalle :ashamed:

Uusille tulokkaille tervetulotoivotukset :flower:

pertronella 09 peukkuja pidetään täälläkin pystyssä, jospa se plussa sieltä pärähtäis.
Plussatuulia myös höperö75, Orwokki, tatomira, Pakanamaan kartta, UuTeEnNoUsUUn !!
 
miksi tää vauvakuume nouseek uukausi kuukaudelta uusiin sfääreihin! en edes raaski myydä lasten hyväkuntoisia ulkovaatteita, kun ei voi tietää syntyykö tyttö vai poika, ehkä joskus sitten :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
SUNNUNTAI 20.9.2009

Orwokki....................................kp 31/28-32....................... yk 6
tatomira...................................kp 30/29-39..........................yk 8
petronella09.............................kp 27/25-28.........................yk 4
Pakanamaan kartta..................kp 27/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 27/28...............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 25/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 25/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 24/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 23/24-46........................yk 11
satukirjan sankari....................kp 19/32-38.........................yk 1,5v
onlydream................................kp 19/25-29.........................yk 2
Sintyli...................................... kp 18/25-27..............................yk1
memmiliini.................................kp 14/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp 8/30................................yk5
Sssalla.....................................kp 6/32.............................yk 4
Punaposket82.........................kp 5/28-30..........................yk 8
höperö75.................................kp 5/26-28..........................yk 15
Silmäterä.................................kp 2/28-34..........................yk4
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................
Miuskipa..................................kp ??/??................................



Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
Ilmatar
P123
maini76


Haamut




:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy

Plussaonnea!! :flower:
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Huomenta.

Täällä kaikki ennallaan,menkkoja ei näy,valkkaria lirahtelee ja heti tulee paniikki,että punaista valuu :/
Kiitos tsempeistä kaikille :flower:

Plussatuulia kaikille ja tällä hetkellä jännäilen kovasti höperö75:n,Orwokin,tatomiran,pakanamaan kartan,Uuteennousuun puolesta :D

Orwokki: älä kanna huonoa omatuntoa siitä,että otit alkoholia,kun jos oot raskaana,niin oot vasta niin alussa,että luulisi ettei siitä mitään suurta vahinkoa tapahdu ;)
 

Yhteistyössä