KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa

Ei ole täti vielä saapunut.. Olen kyllä varautunut että huomenna se tulee kuiteskin tai viikonloppuna. Aikaisintaan testaan su kun olisi dpo14 ja kp 28. Mulla on 3 testiä jo mennyt niin ei viitti enää turhaa testailla. Pitäisi vaa oppia olemaan testaamatta "varmuuden vuoksi" ennenku menkat on oikeesti myöhässä.. Toisaalta eipähä pety enää ku negoja jo pohjalla. Tuskin se siitä mihkää muuttuu :attn:
 
Oikein ihaniakin uutisia täällä oli onnea kaikille plussanneille :heart: Mahtavaa saada iloisiakin kuulumisia ketjuun !!!!

Me lähdetään viikonlopuksi pikkureissulle saa vähän muuta ajattelemista vaikka kulkeehan tuo täti sinnekin mukana !!!!
 
~ PERJANTAI 28.8.2009 ~


Heikunkeikun86...........kp 30/26..............yk3 BornToLose............................kp 27/21-35.....................yk 4
Ella-83...................................kp 26/24-46......................yk 10
satukirjan sankari...................kp 25/32-38........................yk 1,5v
äiti0408...................................kp 23/28-39........................yk 5
Hirsimökin Hulda......................kp 22/28............................yk 3
onlydream...............................kp 22/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 22/27-40........................yk 7
Silmäterä.................................kp 14/28-34........................yk 3
Punaposket82.........................kp 13/27-29......................yk 7
Sssalla.....................................kp 12/32....................... ...yk 3
höperö75................................kp 11/26-28......................yk 14
Siiri78......................................kp 9/30..............................yk 4
petronella09...........................kp 4/26-28......................... yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 4/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 3/28...............................yk ??
Unikeiju .................................kp 2/30-33 .........................yk 10
snowangel..............................kp 1/27.........................yk 14

Vielä mukana olevia?
essiennieukko..........................kp 39/27........................yk 8
miljoonakala...........................kp 44/?............................yk 2
Piijuska-78..............................kp 53/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 53/30..........................yk 1
sandy85..................................kp 63/29.........................yk3




Taustalla

toukotuuli
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
p123
miljoonakala
Plussaonnea!!!
:heart:
 
Kokeilin ensimmäistä kertaa päivitystä B) Toivottavasti meni oikein, ainakin yritin tarkistella eilisestä päivityksestä että päivät tulis oikein. Pystyn päivittelemään iltapäivään saakka tuota listaa, sit lähdetään esikoisen kanssa viikonlopuksi reissuun. Oikein junalla päästään kööräämään :D Se oli neidin toive :heart:

Nyt se ois sitten kp 1/27. Voihan kurjuus. Mieskin tuumasi, että jopas se nyt on kumma kun ei tärppää. Patistin sen kans nyt vitamiinikuurille.
 
Unikeijulle ja snowangelille isot rutistukset :hug:
Teillä on molemmilla jo pitkä yritys takana,tsempit uuteen kieroon :hug:

Kiitos päivityksestä Snowangel,hyvältä näyttää,siirrätkö itsesi vielä tuonne listan lopppuun,kun alkoi uusi kierto?

Täällä tänään kp4 ja kummasti alkaa helpottamaan,täynnä energiaa,odotan innolla pääseväni petipuuhiin :D
 
Kiitos petronella09 =) Tää blonti ei hokannut hets tiputtaa itteään vimpaksi. Voi, siihen meneekin aikaa, että tuosta taas noustaan jännittämään kierron loppua kuis käy.
Lohdutuksista myös kiitokset :flower: . Eiköhän se taas tästä iloksi muutu. Onneksi on reissu edessä ja viikon päästä lähden ihan issekseni matkalle Tukholmaan.

memmiliini, täällä kans tylsää. Flunssaa on vielä sen verran, ettei oikein ole puhtia tehdä mitään. Eikä netissäkään jaksais koko päivää roikkua. Ja vauvajutut pyörii koko ajan mielessä, vaikka tosiaankin ovispäivään on vielä piiiiitkä aika :/
 
Ei nyt ainakaan heti aamusta täti tullut, aamuteen juon tässä yksin.. =) kp 26/24-25 edellisten kiertojen mukaan.. No vielähän tuo ehtii vaihtua 1:ksi.
Ovistestien perusteella dpot olisi tänään 11-12 riippuen oliko ovis nyt kp 14 vai 15. Sain sillo kp 13 just ja just plussaksi tulkittavan viivan mutta kp 14 oli niin tumma viiva, että kerran ennemmin ollut yhtä vahva ja se oli just ovispäivä sillo.
 
Snowangel: täälläkin pyörii vaan vauvajutut mielessä,vapaapäivää vietän lasten kanssa ja tänä aamuna on jo tuo 5-vuotias saanut kivan raivarin :ashamed:
Me lähdetään miehen kanssa kahdestaa laivalle muutaman viikon päästä,saa vähän muuta ajateltavaa,kun vauvanteko.

Ellalle peukut pystyssä :D
 
Isot :hug: tädin vierailusta kärsiville!!

Ellalle peukut ja varpaat pystyssä =)

Täällä kumma kuvotus on jatkunut jo monta päivää,olo on ettei oikein mitään tee mieli ja sitten seuraavassa hetkessä onkin hirmu nälkä ja kuitenkaan ei maistu :/ ja eilen tuli parilla kerralla paperiin pyyhkiessä hyvin haalean ruskeata,olisikohan voinut olla kiinnittymis vuotoa? :headwall: yleensä kun tuo tuhruttelu alkaa niin sealkaa sitten kunnolla ja huomisesksi sitä tässä vasta odottelen, voikun saisi järjen käteen ja muistaisi ettei edes kinnon yritystä päästy tekemään tällä kierrolla :headwall: :headwall:

Niin ja kiitos päivityksestä snowangel
 
Katselin listaa ja olin pudonnut pois :whistle: . Saanko keikkua mukana listoilla ja kuumeilemassa, vaikka kiertopäiviä en tiedä, kun synnytyksen jälkeen ei ole tätiä vielä näkynyt? Pikkukakkonen on jo reilun vuoden, mutta imetän sen verran paljon, että siksipä kroppa ei vielä oikein toimi. Kolmosen yritys kuitenkin käynnissä :) . Eihän sitä koskaan tiedä milloin se ovis tulee :) .

Hurjasti Onnea viimeaikoina plussanneille :heart: :flower: . Niitä olikin mukavasti.

:hug: niille joille täti ryökäle on saapunut. Tänne voisi sen lähettää :wave:
 
]~ PERJANTAI 28.8.2009 ~[/b]


Heikunkeikun86...........kp 30/26..............yk3 BornToLose............................kp 27/21-35.....................yk 4
Ella-83...................................kp 26/24-46......................yk 10
satukirjan sankari...................kp 25/32-38........................yk 1,5v
äiti0408...................................kp 23/28-39........................yk 5
Hirsimökin Hulda......................kp 22/28............................yk 3
onlydream...............................kp 22/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 22/27-40........................yk 7
Silmäterä.................................kp 14/28-34........................yk 3
Punaposket82.........................kp 13/27-29......................yk 7
Sssalla.....................................kp 12/32....................... ...yk 3
höperö75................................kp 11/26-28......................yk 14
Siiri78......................................kp 9/30..............................yk 4
petronella09...........................kp 4/26-28......................... yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 4/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 3/28...............................yk ??
Unikeiju .................................kp 2/30-33 .........................yk 10
snowangel..............................kp 1/27.........................yk 14
poni06 ...................................kp - ..........................yk ?

Vielä mukana olevia?
essiennieukko..........................kp 39/27........................yk 8
miljoonakala...........................kp 44/?............................yk 2
Piijuska-78..............................kp 53/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 53/30..........................yk 1
sandy85..................................kp 63/29.........................yk3




Taustalla

toukotuuli
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
p123
miljoonakala
Plussaonnea!!!
:heart: [/quote]

 
Tervehdys kaikille :)
Haluaisin liittyä seuraan minäkin. Olin mukana keskusteluissa viime vuoden puolella, mutta jäin sitten taustailemaan kun asia ei ollut vielä ajankohtainen... Olen siis 33v kahden pojan (-02, -04 syntyneitä) äiti. Kolmannen kuumeilu saavutti nyt huippunsa ja tilasin itselleni ajan kierukan poistoon. Kiertopäivät olis nyt niin, että eilen alkoi menkat ja kierto suunnilleen 28 päivää. Tosin tämä vielä kierukan ollessa paikalla....

Ihanaa ja jännittävää taas tämä kaikki. Olen jo käynyt täällä lueskelemassa ja seuraamassa muiden tilannetta. Plussaonnea toivottelen kaikille aktiivisesti yrittäville ja onnea jo plussan saaneille :) Perässä tullaan me muutkin ;)
 
Syksyinentervetuloa takaisin kuumeilemaan!!

Ella nyt rupeaa jo menemään todella jännnäksi :whistle:

Oman navan anatomian oppitunnit jatkuu täällä nyt olen hitusen viisaampi tuosta kohdunk.nipukasta eilen sen sai hyvin tuntumalle mutta tänään se oli hävinnyt jonnekkin kauas pois.. :/
 

Huomenia!


Ellaaaa luuraako täti vielä matkalla?? toivottavasti on juuttunut ruuhkaan ja eksynyt matkalla.

Täällä ei tuhrusta vielä tietoa ja pikkuneiti tuoksahtaa tuossa vieressä niin haju ei oikein miellytä tätä olotilaa :LOL:

Päivitystä myöhemmin, nyt tuota hajua poistamaan,yök ;)
 
Täti kurvasi heti aamusta.. Mä oon nyt niin rikki ja masentunut. Miten kroppa voikaan antaa näin vääriä oireita? Mitkä sitten on raskausoireita, jos kaikki mun erilaiset oirekuvat päättyvät aina tädin tuloon lopulta... Aamulämmöt jorpakkoon, mulla vielä koholla vaik pitäs laskea. Ennenkin mennyt tälleen. Nähtäväksi jää tuleeko näistä taas minimenkat, niiku viimeksi vai vuodanko kunnolla niiku toissa kierrossa. kp1 ja yk11 :kieh:
 
Ella-83: iso halaus sinulle :hug:
Samaa mieltä noista oireista,että mulla ainakin ihan sama mitä oireita on ollut,niin täti sieltä on tullut :ashamed: Mulla on ollut viime kierrosta asti rinnat arat,välillä vähemmän ja sitten ovulaation ja menkkojen aikana todella kipeät :/ Siis toi rintojen arkuus ei välillä häviä ollenkaan,onkohan mun kroppa aivan sekaisin?? :/
 
LAUANTAI 29.8.2009


Heikunkeikun86...........kp 31/26..............yk3 BornToLose............................kp 28/21-35.....................yk 4
satukirjan sankari...................kp 26/32-38........................yk 1,5v
äiti0408...................................kp 24/28-39........................yk 5
Hirsimökin Hulda......................kp 23/28............................yk 3
onlydream...............................kp 23/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 23/27-40........................yk 7
Silmäterä.................................kp 15/28-34........................yk 3
Punaposket82.........................kp 14/27-29......................yk 7
Sssalla.....................................kp 13/32....................... ...yk 3
höperö75................................kp 12/26-28......................yk 14
Siiri78......................................kp 10/30..............................yk 4
petronella09...........................kp 5/25-28......................... yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 5/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 4/28...............................yk ??
Unikeiju .................................kp 3/30-33 .........................yk 10
snowangel..............................kp 2/27.........................yk 14
Ella-83....................................kp 1/24-46....................yk 11
syksyinen...............................kp??/??..........................

Vielä mukana olevia?
essiennieukko..........................kp 40/27........................yk 8
miljoonakala...........................kp 45/?............................yk 2
Piijuska-78..............................kp 54/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 54/30..........................yk 1
sandy85..................................kp 64/29.........................yk3




Taustalla

toukotuuli
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka


Haamut :

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
p123
miljoonakala
Plussaonnea!!!
:heart: [/quote]

 
Täällähän on iloisia uutisia sitten viimevierailuni, onnittelut plussanneille :heart: . Ja näyttää olevan myös niitä toisenlaisia uutisia, varsin ikävää :headwall: .

Mie oon ihan hämilläni, tiiä mitä tästäkään (taas) tulee. Tuhruttaa. Ja menkkojen alkuun pitäis olla vielä viikko! |O Tästä tulee sit ennätyslyhyt kierto jos tää nyt kunnon vuodoksi alkaa, missähän vaiheessa pitäis lääkärissä pistäytyä, kun kierrot näin heittelee?

Muuten mitään ihmeellistä ei kuulukaan, toinen tissi on kipeä :snotty: .
 
Ellalle halaukset myös täältä, yritä ottaa rennosti vaan :hug: :ashamed:

Mä oon oppinu lukemaan menkkaoireitani ihan uusiksi kun muistuttaa niin paljon raskausoireita! Tälläkin hetkellä usein näläntunnetta, repäisykipuja, muita mahakipuja, vatsa sekaisin, nenä tukossa, voisi kuulostaa raskausoireilta mutta itse yhdistän noi menkkoihin, joten eiköhän ne ajoissa ole, huomenna ja siitä eteenpäin pitäisi alkaa, odotellaan =)

Positiivisin mielin edelleen :)

Hirsimökin hulda, mulla kierrot heitteli noin maaliskuusta heinäkuuhun ja pikkuhiljaa haki sitä omaa rytmiään. Välillä vuoti 9pvää ja välillä 2 ja välissä saattoi olla vuodottomia päiviä viikko tai vähemmänkin, kierto alkoi tasoittumaan mutta oli tosi lyhyitä sellasia 17-21pvän kiertoja. Mutta nyt mennään jo normaaleissa mitoissa, kierto on sellasta 28-35pvää, aikansa se ottaa ja hormonit on kummallinen juttu :D
Mutta voiskos se tuhruttelu liittyä johonkin toiseenkin asiaan? ;)

Seuraako kukaan BB:tä? Muu kuin minä :ashamed: :LOL:
 

Yhteistyössä