KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa

Täällä yksi BB:n töllöttäjä :wave: :ashamed: :wave:

Onnea kaikille plussan saaneille =)

Ella-83: Sulle siis kävi ihan niinkuin mullekin viime kierrossa. Mä olisin jo voinut lähes lyödä vetoa olevani raskaana, koska oireet olivat "aivan selviä" ja menkat pari päivää myöhässä. Ja edelleen kyllä harmittaa, että ne oireet eivät sitten mitään tarkoittaneetkaan. Mä en enää usko mihinkään oireisiin enkä kiinnittymisvuotoihin, uskon vasta kun nään +:n clearbluen ruudussa :kieh:

Täällä odotellaan ovista ja kitataan kammottavaa greippimehua. Joka päivä ajattelen että eihän sellaisesta voi oikeasti apua olla, mutta en uskalla olla juomattakaan, koska kuopus tuli aikanaan kun aloin sitä juomaan. Makuun en totu ikinä. Mulla on vielä refluksivaivaa, joten pitäisi pysyä erossa tuollaisista happamista, mutta hain uuden happosalpaaja reseptin ja varmistin, ettei ole haittaa sikiölle jos raskaudun :xmas:

Hyvää viikonloppua!!!
 
Täälläkin katsellaan BB:tä, mies osti 24/7:n :ashamed:

En minäkään aio enää mihkään oireisiin uskoa.. Katselin noita yksityisiä klinikoita, mutta mä nyt katon eka mitä homeopaatti keksii. Joulu-tammikuussa mun pitäs tk-lääkärille mennä papaan, samalla sitten voisi perustutkimukset (verikokeet) otattaa näissä vauva-asioissa. Viimeksi tosiaan toukokussa sairaalan gyne sanoi että voisin syksyllä jo mennä tk-lääkärille ja käynnistää lapsettomuusjuttujen perustutkimukset, ja sit tarvittaessa lähete polille sinne.. Mutta kuulin, että lapsettomuuspoli nyt niin ruuhkainen ja täynnä, että ensisijaisesti otetaan täysin lapsettomat sinne, mikä musta oikein onkin. Ajattelinkin, että tk:ssa saa ottaa noi verikokeet ja sen papan ja sitten menen tulosten kanssa yksityiselle jatkoille.

Huomaattako, täältä pohjalta alkaa taas uusi nousu ja jotenkin helpottaa tämä, että voin suunnitella seuraavia vaiheita etukäteen. Toivottavasti kuitenkin raskaus lähtisi spontaanisti alulle tän syksyn aikana..
 
SUNNUNTAI 30.8.2009


BornToLose............................kp 29/21-35.....................yk 4
satukirjan sankari...................kp 27/32-38........................yk 1,5v
äiti0408...................................kp 25/28-39........................yk 5
Hirsimökin Hulda......................kp 24/28............................yk 3
onlydream...............................kp 24/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 24/27-40........................yk 7
Silmäterä.................................kp 16/28-34........................yk 3
Punaposket82.........................kp 15/27-29......................yk 7
Sssalla.....................................kp 14/32....................... ...yk 3
höperö75................................kp 13/26-28......................yk 14
Siiri78......................................kp 11/30..............................yk 4
petronella09...........................kp 6/25-28......................... yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 6/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 5/28...............................yk ??
Unikeiju .................................kp 4/30-33 .........................yk 10
snowangel..............................kp 3/27.........................yk 14
Ella-83....................................kp 2/24-46....................yk 11
syksyinen...............................kp??/??..........................

Vielä mukana olevia?
essiennieukko..........................kp 41/27........................yk 8
Piijuska-78..............................kp 55/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 55/30..........................yk 1
sandy85..................................kp 65/29.........................yk3




Taustalla

toukotuuli
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka


Haamut :

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
p123
miljoonakala
Heikunkeikun86
Plussaonnea!!!
:heart: [/quote]

[/quote]

 
Alkuperäinen kirjoittaja BornToLose:
Hirsimökin hulda, mulla kierrot heitteli noin maaliskuusta heinäkuuhun ja pikkuhiljaa haki sitä omaa rytmiään. Välillä vuoti 9pvää ja välillä 2 ja välissä saattoi olla vuodottomia päiviä viikko tai vähemmänkin, kierto alkoi tasoittumaan mutta oli tosi lyhyitä sellasia 17-21pvän kiertoja. Mutta nyt mennään jo normaaleissa mitoissa, kierto on sellasta 28-35pvää, aikansa se ottaa ja hormonit on kummallinen juttu :D
Mutta voiskos se tuhruttelu liittyä johonkin toiseenkin asiaan? ;)
Ääh, ei kait se mitään muuta voi olla :xmas: ;) :whistle: Ei tuhruta enää, mutta alamahassa tuntuu hassulta. Kovasti yritän olla ajattelematta asiasta vielä mitään, pessimisti kun ei tunnetusti pety, mutta kuitenkin takaraivossa kolkuttaa entäs jos... Seuraillaan tilannetta ;)

Paljon onnea Heikunkeikun86 :flower:
 
Onnea heikunkeikun86

Täällä alkoi tänään tädin tuloon valmistautuminen eli tuhrut tulleet,no näin arvelinkin asian olevan mutta kumma kun tämä mieli vaan täyttyy toiveista ja odotuksista ja kun noita olevinaan oireitakin mullakin niin vahvasti oli,no näin mennään taas eteenpäin ja suuntaus uuden kierron suuntaan.
Se hyvä tässä ainakin että kroppa toimii suht säänöllisesti ettei tuo kierto heittele isosti suuntaan tai toiseen.

Mieli tuli aamulla kovin surullisesksi kun silmiini osui enkelivauvan kuolinilmoitus,vauva olisi ollut sen perheen ensimmäinen,tätä elämän julmuutta on välillä niin vaikea käsittää, vaikka tämä ei tavoitakkaan perhettä suuri osanotto heille :hug:
 
Paljon onnea heikukeikun86 :flower:

Mun menee hermo!!! :kieh: Eilen alkoi tuhruttelu ja nyt vasta kp 25. Mulla ei ikinä oo alkanut tiputtelu näin aikaisin!!! Eilen oli dpo 7, et voiskohan olla kiinnittymisvuotoa? Taas toiveajattelua :LOL:
 
Hellou, täällä kp2 ja vuoto on reipasta/runsasta omaan normaalin nähden, mitä nyt pidän hyvänä. Ainakin ois limakalvoa ollut yms. Toissakierrossa mulla kun ei kunnon menkkoja ollutkaan niin senkin takia nyt varmaa enempi vuotaa.. Noniin, sitten kun täti lähtee pois voisi alkaa taas jumppaharkat miehen kanssa :D
 
Hirsimökinhulda, peukut pystyssä sulle, kaikki on mahdollista nääs ;) Mutta tosiaan, parasta on ettei elättele liikaa toiveita, kun aina tiputaan kovaa ja korkealta :ashamed: Mutta toivoa täytyy kuitenkin aina olla ja toivon että sun tuhruttelu olis sitä hyvää tuhruttelua!! :D

Onnea heikukeikun :flower:

Täällä valkkarivuoto runsastunut joten menkkoja odottelen ens viikolla alkavaksi :xmas: Mahaa menkkajomottelee vähän väliä. Täytyy alkaa kantaa ob:tä laukussa jos vaikka koulussa alkaa kesken päivän |O
Maha täynnä ja alko hirveesti väsyttämään, hohhoijaa :whistle:
 
Ihanaa, taas plussia.. Onnea Heikunkeikun86 :flower:

:hug: niille joille täti saapunut.

Plussatuulia puolestaan niille joilla jännät päivät käsillä ja kaikille muillekin tietysti

Raskausoireista. Itse olen tunnut siihen tulokseen oireiden suhteen , että suurin osa oireista on niin tavallisia , että niitä on ihan kaikilla. Mullakin on vähän väliä rinnat kipeät, masua vihloo, turvottaa, pahoinvoinnin tunnetta, pisuhätää, valkkaria jne. Tosi ärsyttävää. Miksi raskaus tai sen oireet voisi olla niin selviä, että ei tarvisi toiveiden herätä. Musta tuntuu ettei mulla kroppa lähde toimimaan ennen kuin imetystä alan vähentää. Olemme kolme viikon päästä lähdössä Mallorcalle niin sen jälkeen olisi tarkoitus alkaa vähetää reilusti imetystä. Reissussa haluan vielä imettää, jotta pikkuinen saa netsettä varmennin. Jospa sen jälkeen..
Mieheenkin on vauvakuume tarttunut todenteolla. Eilen, kun koko porukalla saunottiin, niin hän tuumaili, että saataisiimpa vielä yksi tyttö, kun nämä tytöt on niin ihania. Meidän esikoinen kyllä toivoo pikkuveljeä...minä vauvaa ja ensin vauvamasua. Hullua, että sitä masua kaipaa, vaikka vasta puolisin vuotta on ollut omissa mitoissa.

Plussapuhureita vielä :whistle: :whistle:
 
Onnittelut Heikunkeikun!

Oikein iso lohdutus :hug: kaikille pettymyksen kokeneille.

On se kyllä ihme juttu, että kun oikein toivoo olevansa raskaana niin saa kehitettyä vaikka minkälaisia oireita. Minä kyllä olen jo oppinut tämän vuoden aikana, että en kuvittele mitään ennen kuin testi näyttää plussaa, niin monesti olen joutunut pettymään. Nytkin mulla on 'oireina' väsymys ja vatsan vihlomiset, vaikka dpo on vasta jotain 8 :LOL:

Onlydream Mitä kuuluu? Tuliko se inhottava vieras jo kylään?

Poni06 Minäkin haluaisin jo vauvamahan :heart: Meillä tyttö toivoisi pikkusiskoa ja poika pikkuveljeä.
 
Huomenia!!

Tämä sitten synnytti viimeyönä potran pojan pituutta oli 51 cm ja paino ei aivan tarkasti näkynyt,kätilö kehui 10 synnyttäjäksi :LOL: vauvakuumettako no ei kait :kieh:

memmiliini täti ei vielä vierailulla mutta tiedustelu partion on jo lähettänyt matkaan eli tuhrulla on menty eilisestä saakka :/

Melkein on vuosi kulunut tämän kuumeilun kanssa,tapahtumat saivat sysäyksen kun kierto venyi 37 pv:ään ja tein testin kuopuksen neuvola käynnin yhteydessä, kun testi sitten olikin nega huomasin kuinka pettynyt olin vaikka aluksi olinkin kauhuissani että mitä jos olisinkin raskaana kun kuopus oli silloin vasta 4 kk:n ikäinen,nyt jälkeenpäin ajateltuna ihan hyvä oli etten silloin ollutkaan raskaana koska varmasti monet kuopuksen kehityksen vaiheet olisivat jääneet huomioimatta vähemmälle nyt olen saanut nauttia uusien taitojen oppimisesta ja keskittyä lasten kasvamiseen.
Aika vaan menee niin nopeaan,nyt uusi vauva ja heti ;)
 
Höperö75: Nyt taidat narrata, ei sen mehun makuun voi tottua :kieh: Mitä greippimehua te muut juotte? Mä olen vetänyt sitä Valion sokeroimatonta täysmehua. Makuun en ole tottunut, mutta aion silti juoda, vaikka sitten naama irvessä!

Onnea Heikunkeikun86, täällähän satelee plussia nyt!!!

Itellä kp taitaa olla 12. Aika limainen aamu ollut, en tiedä voisko mulla olla jo ovis käsillä, kunnon oviskipuja ei tosin ole. Yleensä se on myöhemmin. Peitto on pöllynnyt nyt joka ilta, pakko koittaa näin niin kauan kuin huvittaa, kun meillä ei tunnu se jtp riittävän.

Kiireinen viikko tulossa ton oviksen takia joka tapauksessa :xmas:
 
Onlydream No höh ja :hug:

Pitäisköhän minunkin taas seuraavassa kierrossa ruveta hörppimään sitä greippimehua. Miten paljon päivässä te sitä saatta alas menemään? Juotteko te sitä ovikseen asti vai ihan koko kierron? Yäks :x
 
Greippimehusta:Oon juonut yk2:sta asti joka päivä vähintään lasillisen ;) Funligt merkkistä tiivistemehua oon juonut ja yhden tölkin ryb&deckers(meniköhän oikein).Oon jo monta kertaa ajatellut lopettaa greippimehun juomisen,mutten oo uskaltanut,jos se olis se ratkaiseva juttu :/

Oon aatellut pöllyttää peittoja tässä kierrossa siten,kun huvittaa,mutta kuitenkin vähintään joka kolmas päivä ;) Viime kierto mentiin joka/joka toinen päivä ja välillä tuntui pakkopullalta :whistle:

Saataskohan me vielä tänne plussia niiltä,jotka ei oo alottaneet vielä uutta kiertoa :D


Päivittelin nyt tänäänkin listan,päivittäkää joku muukin välillä jos ehditte :D
 
MAANANTAI 31.8.2009


BornToLose............................kp 30/21-35.....................yk 4
satukirjan sankari...................kp 28/32-38........................yk 1,5v
äiti0408...................................kp 26/28-39........................yk 5
Hirsimökin Hulda......................kp 25/28............................yk 3
onlydream...............................kp 25/25-29.......................yk 1
memmiliini................................kp 25/27-40........................yk 7
Ilmatar................................... kp 25/30...............................yk1
Silmäterä.................................kp 17/28-34........................yk 3
Punaposket82.........................kp 16/27-29......................yk 7
Sssalla.....................................kp 15/32....................... ...yk 3
höperö75................................kp 14/26-28......................yk 14
Siiri78......................................kp 12/30..............................yk 4
petronella09...........................kp 7/25-28......................... yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 7/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 6/28...............................yk ??
Unikeiju .................................kp 5/30-33 .........................yk 10
snowangel..............................kp 4/27.........................yk 14
Ella-83....................................kp 3/24-46....................yk 11
syksyinen...............................kp??/??..........................

Vielä mukana olevia?
essiennieukko..........................kp 42/27........................yk 8
Piijuska-78..............................kp 56/? ..........................yk ?
sandy85..................................kp 66/29.........................yk3




Taustalla

toukotuuli
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka


Haamut :

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
p123
miljoonakala
Heikunkeikun86
Plussaonnea!!!
:heart: [/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Siiri78Samaa valion mehua oon mäkin juonut. Kyllä siihen pikkuhiljaa alkaa tottua, mut ei se niin hyvää ole.

memmiliiniMä oon juonut sitä greippimehua n. 2-3 l/vko. Ja koko kierron... Katotaan josko alkais pian tuottaa tulosta :LOL:

Täällä tiputtelu loppui. Mitäköhän oli?! Eipä auta ku odottaa ja kattoa mitä tuleman pitää...
 
Minä en siedä greippiä ylipäänsä enkä siksi ole alkanut mehua litkimään.. Sen sijaan oon syönyt tyrniomega-kapseleita ja/tai vehnänalkioöljykapseleita, ja näissä kierroissa onkin limakalvot olleet paksummat ja ovislimat selvemmät. Onneksi on vaihtoehtoja näissä "poppakonsteissakin".
 

Yhteistyössä