KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa

Vielä kiitos peukuista.. Alkoi vaan tuntua, etten mä sitä plussaa r-testiin saa koskaan :'( Ja samalla sitten tulee taas mieleen, josko kuitenkin mulla tää pco-tyyppisyys pilaa kaiken. Mutta toisaalta homeopatian avulla kierrot olleet sen 24-25 päivää kun aiemmin oli 32-46.. Ja tässä kierrossa sain selvääkin selvemmän ovisplussan.. Mut sit taas ovisplussakaan ei tarkota 100% että munis sitten kanssa irtoaa.. Viime yönä näin vielä ihanaa vauvaunta, siksikin toi puhdas nega masentaa nyt..
 


KESKIVIIKKO 26.8.2009


UuTeEnNoUsUUn ...................kp 34/28..........................yk ??
Unikeiju .................................kp 33/30 .........................yk 9
Heikunkeikun86...........kp 28/26..............yk3
snowangel..............................kp 27/27.........................yk 13
petronella09...........................kp 26/26-28................... yk 3
BornToLose............................kp 25/21-35.....................yk 4
Ella-83...................................kp 24/24-46......................yk 10
satukirjan sankari...................kp 23/32-38..................yk 1,5v
äiti0408...................................kp 21/28-39...........................yk 5
Hirsimökin Hulda......................kp 20/28............................yk 3
onlydream...............................kp 20/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 20/27-40.....................yk 7
Silmäterä.................................kp 12/28-34....................yk 3
Punaposket82.........................kp 11/27-29....................yk 7
Sssalla.....................................kp 10/32....................... yk 3
höperö75................................kp 9/26-28...................yk 14
Siiri78......................................kp 7/30.........................yk 4

Vielä mukana olevia?
essiennieukko..........................kp 37/27........................yk 8
miljoonakala...........................kp 42/?............................yk 2
Piijuska-78..............................kp 51/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 51/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 54/28......................yk 4v
sandy85..................................kp 61/29.........................yk3




Taustalla

toukotuuli
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :

p123





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
Plussaonnea!!! :heart:



Olisiko näin hyvä? Listan kärjestä sitten aina tiputetaan plussanneisiin tai sitten listan loppuun. (tai vielä mukana oleviin?)
 
Punaposket82 Kiitos päivityksestä, tuosta listasta näkee nyt kivasti kenellä h-hetket käsillä.

Lääkäri kertoi sitten tänään, että vuosi täytyy meidänkin yrittää ennen kuin pääsemme lapsettomuuspolille. Tämä siksi, että toinen lapsi sai alkunsa niin nopeasti ja ilman apuja. Tammikuussa saan varata ajan terveyskeskukseen, missä otetaan verikokeet jne. ja laitetaan lähete polille. Eli tosi pitkät neljä kuukautta edessä...
 
memmiliini pidän peukkuja ettei teidän tarvitsisi sinne lääkäriin enään tammikuussa mennä b:)d.

Päivittäjälle tiedoksi että ainakin pakanamaan kartta päivitteli edellisellä sivulla tietojaan.

Minä uskallan siirtyä jo tuonne odottajien puolelle tämän aamuisella testillä.:heart: Toivottavasti tällä kertaa pysyn siellä ja kohtaan myös teidät siellä pian. :hug: +++++++++ :whistle:

P123 3+6 tai jtn sinne päin (kuvaa testistä en jostakin syystä saanut linkitettyä )
 
P123 Hienoa, että viiva on vahvistunut ja pääset pois täältä odotuksen odottajista ihan oikeiden odottajien puolelle :D Ja kiitos peukutuksista.

Ella-83 Mitä pidempään tämä yritys kestää, sitä vähemmän olo tuntuu toiveikkaalta, vaikka tilastollisesti meidän todennäköisyys raskautua kasvaa mitä pidemmälle aika kuluu. Itse en enää paljoa veikkaisi sen puolesta, että omin avuin vauva saataisiin aikaiseksi. Apujoukkoja täytyy vaan jaksaa odottaa loppuvuosi :'(
 
Ella-83 :hug:
mulla alussa yk4,mutta mitä enemmän mä mietin,sitä enemmän mua ärsyttää ja masentaa :'( Esikoinen sai alkunsa yk4 ja toka yk5,niin alkaa kyllä ihan kohta ahdistamaan,jos plussaa ei tuu :/ On niin luolumenkat,että viime yönä sidekään ei riittänyt :x Toisaalta se todistaa,että hormonaalinen ehkäisy ei vaikuta,kierukan aikaan oli niukemmat vuodot,samoin pillereiden ;)
Kaikki asiat ratkeisi paremmin,jos pian raskautuisin,ensi syksynä esikoinen aloittaa eskarin ja haluaisin silloin olla kotona :)
Kun ei kerta toukovauvaa meille suotu,niin sitten kesävauva B)
 
Huomenia!
Hieman on täällä nyt haikeat tunnelmat, :hug: kaikille sitä tarvitseville :heart:

Nyt en kerkeä päivittämään mutta otan päivemmällä asian hoitaakseni jos ei sitä ennen ole kukaan tehnyt.

Oma pikku pää vaan taas tuottaa näitä oireita:kuvotus,nippailut,päänsärky ja kahvi ei maistu niin hyvälle kuin yleensä aamusta ja hajuherkkyys voimakkaat hajuvedet ja tupakka yök..
Niin ja yleensä näillä kp:llä jo vahvat pms oireet kilareita myöten nyt jotenkin seesteinen olo :/
No eiköhän tämä vaan ole mielikuvituksen tuotetta ja tyyntä myrskyn edellä :/
 
P123, mäkin näin toisessa kuvassa ihan hailakan viivan, onnea :flower:

UuteenNousuun :hug: Olkoon ensi kierto tärpikkäämpi :heart:
Samoin pakanamaan kartta :hug:

Itsellä ei ihmeellistä, tai no vähän ihmettelen kun tässä vaiheessa eli muutamaa päivää ennen mulla on aina lisääntyny valkovuoto tosi paljon ja nyt ei ole yhtään, menkat "pitäisi" alkaa sunnuntaina. Maha myös sekaisin, mutta luulen että johtuu tulisista jalapenoista :LOL: Nautin koulussa olosta jotenka negapettymys ei tule olemaan niin suuri :xmas:

Kiitos päivittäjät :attn:
 
Uuteennousuun ja Pakanamaan Kartta iso :hug: teille!

Onlydream Minulla ei vielä mitään oireita, samoilla kp:llä mennään. Tosin sinulla taisi olla ovis aiemmin. Pidetään peukkuja, että oireesi olisivat todellisia eikä mielikuvituksen tuotetta. Mulla oli eilen illalla huono olo, joka johtui huonosta syömisestä. Mies oli jo hyvin toiveikas ja toivoi huonon oloni jatkuvan :heart:

Odottelen tätiä saapuvaksi ensi viikon viikonloppuna eli kp 30-32 tienoilla. Oviksen ajankohdasta näin päättelin. Jotenkin on vaan jo niin luovuttanut olo, ettei edes jännitä enää...

Voima :hug: myös sinulle petronella09!
 
Heipat täältä taustalta kaikille ja hirmuisen isot onnittelut ja halit plussanneille :flower: :heart: :flower: :heart: ihanaa että on tullut monet plussat
Itsellä ultra 23.9. ja josko sitten saisi jotain vastauksia ja ratkaisuja.

Plussatuulia kaikille :wave:
 
Kuulumisten päivittelyä. Sain viivan aamulla, nyt oli rv6 menossa. Ainut vaan että plussan mukana sain ihan valtavat vatsakivut, yö meni kieriessä lattialle.
Mä kovasti pelkään että on kohdunulkoinen raskaus, neuvolassa eivät kyllä ihan yhtä synkeitä olleet.

Toivottavasti teillekin paukkuu plussia mut ilman ylimääräistä huolta :/
 
TORSTAI 27.8.2009


Heikunkeikun86...........kp 29/26..............yk3
snowangel..............................kp 28/27.........................yk 13
BornToLose............................kp 26/21-35.....................yk 4
Ella-83...................................kp 25/24-46......................yk 10
satukirjan sankari...................kp 24/32-38........................yk 1,5v
äiti0408...................................kp 22/28-39........................yk 5
Hirsimökin Hulda......................kp 21/28............................yk 3
onlydream...............................kp 21/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 21/27-40........................yk 7
Silmäterä.................................kp 13/28-34........................yk 3
Punaposket82.........................kp 12/27-29......................yk 7
Sssalla.....................................kp 11/32....................... ...yk 3
höperö75................................kp 10/26-28......................yk 14
Siiri78......................................kp 8/30..............................yk 4
petronella09...........................kp 3/26-28......................... yk 4
Pakanamaan kartta.................kp 3/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 2/28...............................yk ??
Unikeiju .................................kp 1/30-33 .........................yk 10

Vielä mukana olevia?
essiennieukko..........................kp 38/27........................yk 8
miljoonakala...........................kp 43/?............................yk 2
Piijuska-78..............................kp 52/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 52/30..........................yk 1
sandy85..................................kp 62/29.........................yk3




Taustalla

toukotuuli
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
p123
miljoonakala
Plussaonnea!!! :heart:
 
Onnea miljoonakala ja toivotaan että kaikki ok!

Jännittää puolestasi ella kun tuo täti välistä vieraillut niin monen luona jospa se älyäisi olla tulematta teille ;)

Memmiliinimeillä tosiaan samat kp:t ja mun ovis oli viime viikon ti,tätiä odottelen saapuvaksi ma tietämillä ja jos vanhat merkit pitää paikkansa tuhruttelu alkaa viikolloppuna jos on alkaakseen :/

Masu on ollu tämän aamua samalla tavalla hieman kipeä niinkuin on ennen tädin tuloakin mutta tämä palan tunne kurkussa on säilynyt ja kilahdustakaan ei ole tullut ;)

Ja kovasti onnea p123,meinasi plussa uutinen hukkua rivien väliin.
 
Oi, kun täällä on tullut paljon plussia!!! Ihanaa! Onnea kaikille! :flower: :heart:

En ole ehtinyt hetkeen käydä koneella ja antoi kummasti toivoa itsellekin kun noita plussia on tullut noin paljon. :)
Mulla menossa dpo 5 ja nyt ollut tänään ja eilen repäisykipuja jos aivastaa tai nousee liian nopeasti ylös. Aamulämmöt on myös koholla. En nyt jaksa kuitenkaan odottaa suuria, kun viimekuussa pettymys oli niin suuri kun plussan jälkeen kuitenkin täti kurvasi paikalle...
 
Miljoonakalalle onnea :heart:

).( täällä tuhrutellut eilis illasta saakka. Katsotaan vaihtuuko tänään kp1 vaiko vasta huomenna. Kotiin jäin tänään, kun ei tämä flunssa meinaa heliittää. Olo on kyllä kaikin puolin kurja :'(
 
snowangel :hug: :hug:

Täällä itsensä tutkiskelu jatkuu ja taisin löytää sen paljon puhutun kohdunnipukan :D
Tosin sen sijainnista yms. en juurikaan osaa tulkata,mutta jos nyt yksityiskohtiin mennään niin koko keskisormi sisuksiin piti laittaa jotta tuntuman sai ja sellainen pyöreän oloinen suht. napakan tuntuinen,anteeksi tämä yksityiskohtainen kuvaus.. Jos kellä samasta "löydöksestä" enenmmän kokemusta, please, tulkatkaa sen verran että olenko edes oikeilla jäljillä???
 
Uuteen nousuun,Snowangel ja pakanamaan kartta :hug:

Miljoonakalalle ja p123 onnea plussasta :flower:

Kiitos päivittäjille =)

Täällä kp3 ja alkaa paha olo helpottamaan.Eilen riiideltiin miehen kanssa,kun mua otti päähän,kun hän ei sano miltä hänestä tuntuu,kun plussaa ei tule :'( Hän sitten kertoi,että pahalta se hänestäkin tuntuu,vaikkakin nää muutokset ei hänen kehossa tapahdukaan :ashamed:

Tsemppiä kaikille joilla jännät päivät käsillä :hug:

Ja me tässä kierrossa tippuneet,meidän vuoro on plussata seuraavaksi =)
 

Yhteistyössä