KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa

Hei,

Tein tänään uuden raskaustestin. Vahva plussa tuli. Toivottavasti pysyy masussa!

Vanhin lapsista tuli vessaan ja kysyi, että mikä tikku minulla on kädessä. Sanoin hätäisesti, että tyttöjen meikkijuttuja. Vastaus tuli huokaisten: Onneksi en ole tyttö!
 
Huomenia!!

Täällä rupesi plussa tulli oikealla tavalla puhaltamaan,jes, onnea äiti0509 :heart:

Millä kp:llä olette kokeilleet tehdä mammaksi liuskatestillä?kaapissa kummittelee kaksi erittäin herkkää r.testiä :saint: dpo vasta 8 ja kp:t 19.

Kukas me saataisi päivittämään sivuja?? itse olen sen verran kädetön ja kiireinen etten voi ottaa.

 
Kävin vielä täällä lukasemassa viestit :) Kiitoksia kaikille haleista, ihanaa porukkaa täällä :)

Onnea myös sinulle äiti0509 plussasta! :flower:

höperö75 lupaan tulla heti kertomaan jos palstatauko tuo toivotun tuloksen :) vielä pääsis toukokuisiin jos tässä kierrossa tärppäis :D pitäisköhän käydä ostamassa greippimehua... :LOL:
 
Onnea äiti0509!

P123 peukkuja!

Minä kävin siellä lääkärissä tänä aamuna. Lääkäri lupasi selvittää joko hän saisi laittaa minulle lähetteen lapsettomuuspolille sairaalalle. Ei osannut sanoa miten minun tapauksessa siellä suhtaudutaan 'vuoden yrittämissääntöön', eikä osannut mitään muutakaan sanoa minun tilanteesta. Taisin itse tietää lapsettomuusasioista enemmän kuin hän. Eli lääkärin soittoa odotellessa...
 
Jännää PK! Itsellä 23/24-25--> eikä nyt ainakaan mitään tiputteluja ole havaittu. Nännikipu välillä kamala, nännipihoilla ihme nystyröitä. Sit huomasin, että vatsalla kasvaa pientä ihokarvaa, tommosta oli kyl ekassa raskaudessakin. Tai sit mä nyt syynäämällä syynään erikoisuuksia ja niitä sit löydän..

Jos malttas huomisen vielä ainakin olla testaamatta, tuskin tässä kuitenkaan perjantaille jaksaa odottaa, sillon oikeastaan menkkoja vasta odotan alkaviksi. Eilen illalla tuhlasin testin, joka oli tälle aamulla tarkoitettu :ashamed: negaahan se tietty näytti.
 
Oii, täällähän on oikea plussasade :heart: Mahtavaa!
Onnea P123 ja äiti0509!

:hug: petronella09 Hitsi kun se kurja täti ei ymmärrä pysyä poissa :'( .

Minä odottelen kanssa häntä saapuvaksi ylihuomiseksi. Olo on jo valmiiksi tosi kurja. Tuntuu, ettei me ikinä saada pikkukolmosta :'( Eilen itkin ihan hysteerisenä kun näin ystäväni vastasyntyneen rinsessan kuvan, jonka hän laitokselta lähetti kännyyn. Jos en olisi saanut joulukuussa keskenmenoa, meilläkin olisi kohta vauva. Mutta elämä on. Eihän tässä auta muu kuin yrittää toivoa, että joskus on meidänkin vuoro. Onneksi on kaksi ihanaa päivänpaistetta äitiä ja isiä ilostuttamassa :heart:
Tilasin eilen gynelle ajan, muistaakseni se oli 10.9. Sitä odotellessa.

Päivittäjän roolia en minäkään uskalla ottaa, kun en joka päivä ehdi koneelle. Mutta toivottavasti meidän porukasta joku innostuisi päivittelemään =) Siitä on aina helppo katsoa, kuka on missäkin vaiheessa kiertoa menossa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tatomira:


TIISTAI 25.8.2009

Siiri78......................................kp 6/30.........................yk 4
höperö75................................kp 8/26-28...................yk 14
Sssalla.....................................kp 9/32....................... yk 3
Punaposket82.........................kp 10/27-29....................yk 7
Silmäterä.................................kp 11/28-34....................yk 3
Hirsimökin Hulda......................kp 19/28............................yk 3
onlydream...............................kp 19/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 19/27-40.....................yk 7
äiti0408...................................kp 20/28-39...........................yk 5
satukirjan sankari...................kp 22/32-38..................yk 1,5v
Ella-83...................................kp 23/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 24/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 25/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 26/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 27/26..............yk3
Unikeiju .................................kp 32/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 33/28..........................yk ??
essiennieukko..........................kp 36/27........................yk 8
miljoonakala...........................kp 41/?............................yk 2
Piijuska-78..............................kp 50/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 50/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 53/28......................yk 4v
sandy85..................................kp 60/29.........................yk3
minttis81.................................kp ?/?..............................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

toukotuuli
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :

äiti0509





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki

Plussaonnea!!! :heart:

Voitaskohan me tehdä niin, että se jolla minäkin päivänä aikaa on niin päivittää listaa? Minullakaan ei aikaa ole kovin tiiviisti, mutta tässä olisi nyt tälle päivää ainakin nuo päivät =)

Onnittelut taas kaikille :flower: Hienoa kun plussia ropisee :)
Täällä aletaan hiljokselleen odottelemaan sitä kuun toiseksi tärkeintä hetkeä.. se tärkeinhän olisi se plussatestin paikka.
 
onnea äiti0509!! :flower:

tatomiralle halitukset :hug: Ymmärrän kyllä fiilikset ja tauon paremmin kuin hyvin.

P123 mä en osaa sanoa kuvasta oikeen mitään :ashamed:


voi petronella, olin ihan varma että plussaat! no älä vaivu epätoivoon, otat iisisti ja niin edelleen :saint: Piipero tulee kun on sen aika :heart:

Mulla ei kyllä varmasti ole aikaa päivittelyyn, enkä kyllä taitaisi osatakaan :LOL: Nyt kun alotin ton koulun niin hyvä kun kerkee koneella kääntyä ku on jo uloslähtö ja siitä iltapuuhat ja sit nukkumaan.
Jotenka kiitos tämän päivän päivityksestä punaposkille B)

Plussaonnea!!!
 
Onnittelut plussanneille!!!

Ja tatomiralle :hug: toivotaan että palstatauko tuottaa toivotun tuloksen!

Mulla on ottanut nyt tosi koville tää viikko. Mä kun todella ehdin oireiden perusteella jo toivoa parasta. Ja menkatkin oli niin oudot ja lyhyet, että pahaa pelkään ettei mitään ovulaatiota ole edes ollut. Tai sit mulla on joku hemmetin tulehdus tai jotain kun alamahaa vihloo vieläkin, vaikka vuodotkin on jo loppuneet.

No ei auta kun odotella uutta ovista, tai toivoa että sellainen edes on tulossa.
 


KESKIVIIKKO 26.8.2009


Hirsimökin Hulda......................kp 20/28............................yk 3
onlydream...............................kp 20/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 20/27-40.....................yk 7
äiti0408...................................kp 21/28-39...........................yk 5
satukirjan sankari...................kp 23/32-38..................yk 1,5v
Ella-83...................................kp 24/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 25/21-35.....................yk 4
snowangel..............................kp 27/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 28/26..............yk3
Unikeiju .................................kp 33/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 34/28..........................yk ??
essiennieukko..........................kp 37/27........................yk 8
miljoonakala...........................kp 42/?............................yk 2
Piijuska-78..............................kp 51/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 51/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 54/28......................yk 4v
sandy85..................................kp 61/29.........................yk3
Siiri78......................................kp 7/30.........................yk 4
höperö75................................kp 9/26-28...................yk 14
Sssalla.....................................kp 10/32....................... yk 3
Punaposket82.........................kp 11/27-29....................yk 7
Silmäterä.................................kp 12/28-34....................yk 3
petronella09...........................kp 2/26-28................... yk 4




Taustalla

toukotuuli
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :

äiti0509





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki

Plussaonnea!!! :heart:

[/quote]



 
Päivitin tän päivän ja raa´asti poistin kysymysmerkkiläiset, lisätään sit kun ilmottavat itsestään.. Samalla laitoin osan pienillä kp:illä alemmas listaa. Voisi aina laittaa alimmaiseksi sitten kun tulee kp1 niin listan kärjessä näkyisi loppukiertolaiset eli eniten jännäilevät.
 
Huomenia!

Tämä päivittäminen varmaan toimisikin näin että jokainen vuorollaa,itsekin voisin yrittää mutta opastusta touhuun tarvitsen,eli kuka homman osaa pitäisikö mulle pika kurssin??

Munkin mielestä Ella noi kysymys merkkiläiset joutaa pois lisäilee sitten jos palstailevat uudestaan.. mites sun omat fiilikset,jännät päivät meneillää ;)

p123 kyllä siinä hailakka haamu tunnistettavissa,toivotaan sen vahvistuvan

petronella kurjan tädin myötä :hug:

ella huomasin että,äiti0509 plussanneisiin ja p123 haamuihin :attn:
 
Jos et itse ole edellinen päivittäjä, paina LAINAA ja sitten viestiin päivien korjaus. Jos itse päivitit edellisen, valitse MUOKKAA ja tee sama juttu. Toiselta lainattu teksti ei tule siniseksi jos poistaa aluksi, sen keneltä lainattu (eli quote se ja se.)

ON: mä testasin negan, niin puhdas taas kun vaan voi olla
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:


KESKIVIIKKO 26.8.2009


Hirsimökin Hulda......................kp 20/28............................yk 3
onlydream...............................kp 20/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 20/27-40.....................yk 7
äiti0408...................................kp 21/28-39...........................yk 5
satukirjan sankari...................kp 23/32-38..................yk 1,5v
Ella-83...................................kp 24/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 25/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 26/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 27/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 28/26..............yk3
Unikeiju .................................kp 33/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 34/28..........................yk ??
essiennieukko..........................kp 37/27........................yk 8
miljoonakala...........................kp 42/?............................yk 2
Piijuska-78..............................kp 51/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 51/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 54/28......................yk 4v
sandy85..................................kp 61/29.........................yk3
Siiri78......................................kp 7/30.........................yk 4
höperö75................................kp 9/26-28...................yk 14
Sssalla.....................................kp 10/32....................... yk 3
Punaposket82.........................kp 11/27-29....................yk 7
Silmäterä.................................kp 12/28-34....................yk 3




Taustalla

toukotuuli
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :

p123





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
Plussaonnea!!! :heart:


[/quote]

 
onlydream, tosta päivityksestä vielä kun alusta poitat sen että multa lainattu. nyt yläreunassa on toi "Ella-83", näätkö? Niin sitten ei tule tommoiseksi sinertäväksi toi pohjakaan.. ;) Petronellan korjasin alemmas, oli jäänyt eilen laittamatta..

Juu eiköhän tää päivittely suju ihan porukalla hyvin. katsoo vaa aina onko kukaa ehtiny ennenku itse aloittaa..
 

Yhteistyössä