KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa

Haamuhan se kummitteli :)

Tänä aamuinen Apteekin oma:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4731536.jpg

Pitänee muutaman päivän päästä vielä testailla .. :D

Memmiliini, hyvä homma, eikun hommiin =) Petronella, toivottavasti joku muu kuin täti tulossa.. d :)b
 
Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Haamuhan se kummitteli :)

Tänä aamuinen Apteekin oma:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4731536.jpg

Petronella, toivottavasti joku muu kuin täti tulossa.. d :)b
Mulla samanlainen apteekin testi kaapissa odottaa,on odottanut jo viime kierrosta asti ;)
Onko sulla jotain raskausoireita jo?
Mulla viime kierrossa aivan samat oireet,kun nyt,joten ei paljon toivoa ole :ashamed: Kiitos kumminkin varanikki tsempeistä =)
 
Petronella, oireita ihan alusta oli semmoinen lentsuinen olo, kuumotti naamaa, finnejä ja menkkakolotuksia alavatsalla KAUAN ja edelleen. Rasvainen iho ja tukka. Muita nyt olevia oireita on jano ja helposti tuleva nälkä. koko ajan suuta kuivaa. Edelleen on samanlaisia menkkajomotuksia vähän väliä. Väsyttäis, ei meinaa jaksaa herätä aamulla ja illalla ei tarvii unta kysellä. Onhan noita oireita, mut ei näitä huomais ellei osais etsiä :D Haukotuttaa :D

Sullahan on vasta kp23/jotakin, ei ole kierto täynnä siis. SÄÄSTÄ se odottava testi siihen kunnes kierto on täysi ja jos ei tätiä näy d=)b
 
Alkuperäinen kirjoittaja petronella09:
Täällä kp23 ja tissit niin kipeet,että poru meinaa tulla ja menkkajomotuksia mahassa ja selässä,menkkoja odotellessa :kieh: :ashamed:
Samoja tuntemuksia täällä, kp 21 ja eilen aamusta nega testattu.. Viime kierto oli 24 päivää, sitä edeltävä 25 päivää. Kp 23 tienoilla on tiputtelu alkanut noissa kierroissa, mielenkiinnolla odotan mitä nyt tapahtuu.. Uutta testiä yritän olla tekemättä ennen kp26..

 
onnea varanikki :heart:

Täällä ei mitään uutta, menkkoja odottelen alkavaksi ensi viikonloppuna ja luulenpa että ne sieltä alkaakin kun nyt jo tuntuu niitä repäisykipuja mitä mulla on aina ennenkin tuntunut.
Mutta pettymys ei välttämättä enää tule olemaan niin suuri koska alotin sen uuden koulun ja olen innoissani siitä niin ihan mielelläni kävisin ekan vuoden loppuun asti =)

petronellan kanssa taidetaan mennä samoilla kp:llä? Toivon että sulle tärppi tulee!! Enää ei tarvitse kovin kauaa jännäillä


plussaonnea kaikille!!!
 
Oikein paljon onnea Varanikki, kyllä minä tuon jo plussaksi tulkitsisin :) Tarrasukkia matkaan!

Ovista on yritetty hyödyntää ahkerasti. Kaikesta parasta on, että nyt ei ole hommat tuntuneet vauvan teolta vaan on ihan oikeasti tehnyt mieli. Noi ovistestit on kyllä siitä hyviä, ettei tarvitse montaa päivää harrastaa pakkoseksiä...

Peukutukset kaikille!
 
Hei, minäkin sain eilen haalean viivan testiin. Koska kannattaisi tehdä uusi testi? Tein haalean plussan apteekin testillä, onko se luotettava? En muista millä testillä plussasin kaksi edellistä lasta. Jännittää:)
 


MAANANTAI 24.8.2009

Siiri78......................................kp 5/30.........................yk 4
höperö75................................kp 7/26-28...................yk 14
Sssalla.....................................kp 8/32....................... yk 3
Punaposket82.........................kp 9/27-29....................yk 7
Silmäterä.................................kp 10/28-34....................yk 3
Hirsimökin Hulda......................kp 18/28............................yk 3
onlydream...............................kp 18/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 18/27-40.....................yk 7
äiti0408...................................kp 19/28-39...........................yk 5
satukirjan sankari...................kp 21/32-38..................yk 1,5v
Ella-83...................................kp 22/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 23/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 24/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 25/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 26/26..............yk3
Unikeiju .................................kp 31/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 32/28..........................yk ??
essiennieukko..........................kp 35/27........................yk 8
miljoonakala...........................kp 40/?............................yk 2
Piijuska-78..............................kp 49/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 49/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 52/28......................yk 4v
sandy85..................................kp 59/29.........................yk3
minttis81.................................kp ?/?..............................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

toukotuuli
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :

äiti0509





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki

Plussaonnea!!! :heart:

 
Onnea varanikki laitoin sinut plussanneisiin, koska musta toi on selkeä plussa eikä mikään haamu :flower:

Peukkuja äiti0509 että haamu vahvistuu.

P-E poistin sinut taustalijoista.

Ja sitten samalla ilmoitan, että mä taidan jättää päivitykset tähän enkä jatkaa niitä enää... Pohdin tässä, että lisäänkö itseni taustalijoihin vai palaanko jos siltä tuntuu. Nyt täällä kp 2/29-39 ja yk 8 pyörähti käyntiin, nyt oli siis tosi lyhyt kierto ja menkat on taas niin niukat, et hyvä et niitä ees huomaa, outoa, kun mulla yleensä on tooosi runsaat. Taidan toimia kuten P-E ja jäädä kokonaan pois ja palailla jos siltä tuntuu.
Jotenkin tuntu extra kurjalta nyt tädin tulo, kun mies lauantaina sanoi, et hänelläkin on nyt tosi kova vauvakuume ja sit su aamuna taas sai todeta että turhaan sitä odoteltiin taaskin.

Plussaonnea kaikille ja toivottavasti täällä ei enää oo ketään jos joskus palaan takaisin :D siis ketään jotka nyt kirjoittelee, vaan kaikki on päässeet odotusketjuihin :)

:wave: kaikille ja :whistle: plussatuulia :)

Toivottavasti joku ton päivittäjän pestin tosta ottaa.
Oikeesti... puolivälikierron "seesteinen" olo tuntuu tosi kaukaiselta ja nyt vaan V*tuttaa isolla VEELLÄ ja ei huvita täällä nyt hetkiin käydä.
 
ilmoittaudun tänne virallisesti kolmatta kuumeilevaksi :wave: "Salaa" olen kuumeillut jo jonkin aikaa:) Täällähän on tuttujakin "naamoja":)

Me ei yritellä vielä kovin vakavasti, mutta ei ole ehkäisyä kuitenkaan käytössä, joten toivotaan että meillä onni kävisi!

Mulla ei ole kierrot ihan vielä tasoittunut edellisen synnytyksen jälkeen(vuosi sitten), joten kierto heittelee nyt vielä jonkin verran. Tänään on menossa kp 15/30-40. Ovis on tässä näinä päivinä, torstaista asti oireet olleet, epäilen että huomenna:D
 
tatomira :hug: Täällä on paljon samoja tunteita kokeneita. Mulle ainakin teki henkisesti ihan hyvää olla pari kiertoa vähän taustalla ja ilman päivien vahtaamista. Toivottavasti taukoilu rentouttaa, ja sitä kautta edesauttaa plussaamaan =) Kiitos päivityksistä :flower:
 
eikä vieläkään mtn.. mä hajoon kohta kokonaan kappaleiksi :S meillä olis Miamiin lähtö ens la ja sillon tietty se täti astelee ja kärsin menkkamnsuunista loman ajan.. hitto.. josko sitä ostais sen apteekin testin.. nyt jo kuitenkin uudestaan laskettuna kp 33/ (28???)
 
Mä en jaksa: väsyttää, pissattaa ja nälättää.. Vaikka oon väsynyt, en nukahda. Joko mulla on pahimmat PMS-oireet ikinä tai sitten oon saanut mukaani salamatkustajan.. Menkkoja odottelen saapuviksi torstaista alkaen..
 
Isot onnen toivotukset varanikki :flower:

Mun elimistö taitaa olla täynnä vauva hormoonia,kaksi yötä peräkkäin niin on vauva ja synnytys unia näyttänyt,no mikäs niitä on katsellessa :D

Ennen ovulaatiota oli alavatsa kipee,ovulaation aikana ja nyt ,vaikka oviksesta jo kohta viikko :/ eilen saunan lämmössä tisuja tutkiessa maitoa tuli yhden kerran isolla suihkulla ihan niinkuin silloin kun imetti vielä :/
No taitaa kaikki nämä olla vaan oman pienen pään tuotantoa :headwall:

Tatomira jaksuja!!

Päikkärit ois paikallaan |O |O
 
Tatomiralle :hug:

Äiti0509: onnea haamusta =)

Ella-83:n kanssa samoja tuntemuksia,tsempit,että plussa tulis :hug:

BornToLose: mä en oo mistään muusta varma,kun että yritetty ainakin on kiitettävästi:D Sovitaanko,että ainakin toinen meistä sen plussan saa? B)

Muillekin kovasti plussatuulia :heart:
 

Yhteistyössä