KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa

Ovistesti ei aivan tasa vahvuinen viivoiltaan eroa väreissä ei paljoa eli ukkoa tänään vällyjen väliin lämmittelemään :p

Jospa kuitenkin Varanikki tuntemukset olisivat muuta,tsemppiä :hug:

Kiva että muitakin memmiliini samoilla kp:llä, jännää..

Piti vielä käydä testiä vilkuilemassa ja nyt ne viivat näytti samanlaisilta :D

Nyt pullan paistoon :wave: :wave:
 
Eilen illalla ovistesti näytti negaa. Hyvä niin, sillä nyt on vähän myrskyistä, joten peittojen heiluttaminen ei ole ollut ihan ensimmäisenä mielessä. Kaikki johtuu vaan siitä, kun minua ottaa päähän tämä lapsen teko ihan urakalla...
 


KESKIVIIKKO 19.8.2009

Silmäterä.................................kp 5/28-34....................yk 3
höperö75................................kp 2/26-28...................yk 14
Sssalla.....................................kp 3/32....................... yk 3
Punaposket82.........................kp 3/27-29....................yk 7
Hirsimökin Hulda......................kp 13/28............................yk 3
onlydream...............................kp 13/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 13/27-40.....................yk 7
äiti0408...................................kp 14/28-39...........................yk 5
satukirjan sankari...................kp 16/32-38..................yk 1,5v
Ella-83...................................kp 17/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 18/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 19/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 20/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 21/26..............yk3
Tatomira................................. kp 26/29-39...................yk 7
Varanikki.................................kp 26/28..........................yk 4
Unikeiju .................................kp 26/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 27/28..........................yk ??
Siiri78......................................kp 29/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 30/27........................yk 8
miljoonakala...........................kp 35/?............................yk 2
Piijuska-78..............................kp 44/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 44/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 47/28......................yk 4v
sandy85..................................kp 54/29.........................yk3
minttis81.................................kp ?/?..............................yk ?
äiti0509...................................kp??/??...........................yk 1
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen

Plussaonnea!!! :heart:
 
Huomenta kaikille :)

Voi ei höperö75 teilläkin tuota yritystä on jo kauan takana, toivoin niin sinulle plussaa :hug:

Täällä tosiaan kp 26 ja vielä mieli on suht rauhallinen, oon sitä aatellut, et menkat sieltä kuitenkin tulee. Perjantaina olis yhdet illanistujaiset ja aattelin, et pitäiskö sitä varmuuden vuoksi testailla... toisaalta kun tuo kierto on kuitenkin aina ollut pidempi, niin turha sinäänsä olis testata ja sekin sitten, että vaikka raskaana olisinkin se olisi niin alussa, että noista illanistujaisista ei olisi mitään todellista haittaa.

No joo, turhaa pohdintaa. Ei siis oireita mihinkään suuntaan.

varanikki älä vielä heitä kirvestä kaivoon, ei saa manata menkkoja ennenkun ne alkaa (itse en koskaan tee moista :whistle: )
 
Mä en tota napukkaa oikein osaa analysoida tai tulkita mutta muutama päivä sitten se oli aika korkealla ja pehmeä, ehkä auki? Tänään se oli alempana ja tuntui kovempana. Joku muutos siis tapahtunut viime kokeilun. Varanikki :hug:
 
Eilinen oviksen hyödyntäminen meni touhutippa asteelle :( oli sen verran häiriö tekijöitä että jäi hommat kesken :/

Mutta on ollut todella vahva oireinen ovulaatio,onko kukaan muu huomannut että maito tippoja heruisi oviksen aikaan?itse huomasin illalla mitä en muulloin ole havainnut,olenkohan ollut normaalia hedelmällisempi :kieh: niin ja imetyksen lopetuksesta on kuitenkin kohta vuosi aikaa..
Mulle myös tuo nipukka asia aivan uusi.



 
onlydream mullahan noita maitotippoja tuli viime kierrossa ennen menkkoja ja nyt huomasin taas tuossa pari iltaa sitten, että moista tulee ja pikaisen googlettelun perusteella se on huono juttu raskautumisen kannalta (itse imettämisen lopettanut kohta 4v sitten)... eli ei tarkoita sitä, että olisit erityisen hedelmällinen vaan päinvastoin se saattaa vaikeuttaa raskaaksituloa.

Älä tuota minään kauhukuvana ota, en tiedä mistä johtuu sinun kohdallasi ja onko se noin, mutta netistä lukemalla sain tuon käsityksen, kun itse jo toivoin sen johtuvan raskaudesta :(

Mulla nipukka muuttaa olomuotoaan selkeästi kun oon sitä seuraillut, n. puolivälissä kuuta se on korkealla ja kova, mutta menkkojen lähentyessä se tulee alemmas, pehmenee ja avautuu ja ero on selkeä. Nyt en oo sitä ees kokeillut, kun oon varma, et ne menkat tulee kuitenkin.
 
tatomira niin uusi asia tosiaankin näin ovulaation aikaan, joskus olen huomannu lähellä menkkoja saman,näin äkkiä kun miettii kun rinnat kipeytyy oviksen aikaan ja lähellä menkkoja olisko niillä joitain yhteyttä? mene ja tiedä.En ota kauhukuvana,hyvä että jotain tietoa kuitenkin sain.
Aika jalat maassa tässä pitää koittaa suhtautua tähän kiertoon..
Tsemppiä kuitenkin kierronloppuun sulle ja hätistellään kaikki yhteisvoimin koko täti kartalta pois hus hus :saint:
 
Voi kiitos kaikille lohdutuksista :hug: Ihanaa kun jostain saa tukea, kun ystäville ei olla yrityksestä kerrottu...onneksi, onhan tätä jo niin kauan "tehty", että ilkeää ois kokoajan kuulla jokojokojokoja. Varanikkivedin sitä lättyyn ja uhkasin tehdä sen toistamiseen, mikäli yrittää teille ja kerroin sen saavan vielä sulta toisellekkin korvalle ;)
Mulla oli siis tässä tädin yllättämässä kierrossa kovia nännikipuja, mitä oli myös edellisessä kierrossa, eikä ikinä ennen...mietin että mikähän häiriö mulla nyt on, vai onko tää normaalia? Ja kun kierukan poistostakin on jo vuosi, niin tokkopa se voi mitään "elimistö alkaa vasta nyt palautumaan"-juttuja olla.
Mitäs niitä limakalvon paksuuntumiseen vaikuttavia juttuja oli, kun mun menkat on aina suht niukat, että jospa se johtus siitä...kunnon spekulaatiota, mutta jospa ois joku uus kikka tähän kiertoon. No kreippimehun tiedän, mutta oisko kellään tietoo ku jostain luin et minidisperiinikin vahvistas limistä?? Ja foolihapostakin ollu juttua? Eli eikun ostamaan apteekki TAAS tyhjäx ja apinan raivolla kohti uutta yritystä =)
Tsemppiä siskot!
 
Kolahtaa postilaatikosta r-testejä useampi kappale :D Koitan olla tekemättä ennen la aamua. Jos ihan pakko testata, kokeilen eka ovistestillä.. Tällä hetkellä selvimmät oireet ovat väsymys ja nännien arkuus.
 
Kp 29/28, ei ole vielä ferrari kurvannut tänne, eikä tarvi tullakaan!!!

Aiemmin mullakin oli tissit kipeät ja olin jo toiveikas, mutta nyt ei oikein fiiliksiä suuntaan eikä toiseen. Välillä alamahaa jomottelee, mutta saattaa viitata yhtä paljon menkkoihin kuin raskauteenkin. En ole vielä testiä hakenut, koska toivoa on kunnes toisin todistetaan B)

Lauantaina ystävän häät, joten ennen sitä testaan jos ei menkat ala ensin. En viitsi turhan aikaisin testata, koska pojistakin olen tehnyt ensin negat, vaikka olen ollut raskaana ja menkat jo myöhässä.

Höperölle:

:hug: Muistan esikoisen TEKEMISEN ajoilta miltä toi tuntuu :( Toivotaan seuraavassa kierrossa parasta!
 


TORSTAI 20.8.2009

Siiri78......................................kp 1/30.........................yk 4
höperö75................................kp 3/26-28...................yk 14
Sssalla.....................................kp 4/32....................... yk 3
Punaposket82.........................kp 4/27-29....................yk 7
Silmäterä.................................kp 6/28-34....................yk 3
Hirsimökin Hulda......................kp 14/28............................yk 3
onlydream...............................kp 14/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 14/27-40.....................yk 7
äiti0408...................................kp 15/28-39...........................yk 5
satukirjan sankari...................kp 17/32-38..................yk 1,5v
Ella-83...................................kp 18/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 19/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 20/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 21/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 22/26..............yk3
Tatomira................................. kp 27/29-39...................yk 7
Varanikki.................................kp 27/28..........................yk 4
Unikeiju .................................kp 27/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 28/28..........................yk ??
essiennieukko..........................kp 31/27........................yk 8
miljoonakala...........................kp 36/?............................yk 2
Piijuska-78..............................kp 45/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 45/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 48/28......................yk 4v
sandy85..................................kp 55/29.........................yk3
minttis81.................................kp ?/?..............................yk ?
äiti0509...................................kp??/??...........................yk 1
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen

Plussaonnea!!! :heart:
 
Aurinkoista torstaihuomenta taas kaikille :)
Katselin tossa päivittäessä, että nythän on moni vallan piinaavilla päivillä :) eli varanikki, Unikeiju, UuTeEnNoUsUUn, Siiri78 ja essiennieukko pidetään peukkuja, et sieltä tulee elokuulle oikee plussasuma :)

Mulla olis huomenna tosiaan yhden pippalot ja pohdin, et pitäiskö testata, vaikka sit toisaalta tietää, et se ois ihan turhaa... hmm... kun kuitenkaan huomennakaan noita päiviä ei oo vasta kun se 28. Mitäs arvon palstalaiset on mieltä, pitäiskö se yksi testi tuhlata ihan varmuuden vuoksi? Ei mun pitänyt vielä miettiä testaamista :headwall:
 
Höperö, kiitti :D Katotaan uskaltaako täti tulla :LOL:
Päätä särkee kyllä siihen malliin että tuleehan se perkele. Mut lähtee komeen mustan silmän kans |O

Tatomira, minähän perjantaina tuhlasin ja otin sitten pari siideriä siitä negan "riemusta".
 
eli varanikki on selkeästi sitä mieltä, että mun pitäis huomenna pissiä tikkuun :D hpmph... oikeesti, mun ei pitänyt moista edes HARKITA vielä... ja se sun testisi, sulla oli vielä niin vähän kiertopäiviä sillon, että ei siihen kannata luottaa!! Toivottavasti se täti ymmärtää pysyä sun luota poissa!
 

Yhteistyössä