KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa



PERJANTAI 14.8.2009

Hirsimökin Hulda......................kp 7/28............................yk 3
onlydream...............................kp 8/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 8/27-40.....................yk 7
äiti0408...................................kp 9/28-39...........................yk 5
Ella-83...................................kp 12/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 13/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 14/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 15/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 16/26..............yk3
Tatomira................................. kp 21/29-39...................yk 7
Varanikki.................................kp 21/28..........................yk 4
Unikeiju .................................kp 21/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 22/28..........................yk ??
höperö75................................kp 23/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 24/28.........................yk 3
Punaposket82.........................kp 24/27-29....................yk 6
essiennieukko..........................kp 25/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 28/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 29/28....................... yk 2
miljoonakala............................kp 30/?............................yk 2
nasumasunen.........................kp 39/? ..........................yk 3
Piijuska-78..............................kp 39/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 39/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 42/28......................yk 4v
satukirjan sankari...................kp 44/32-38..................yk 1,5v
sandy85..................................kp 49/29.........................yk3
minttis81.................................kp ?/?..............................yk ?
äiti0509...................................kp??/??...........................yk 1
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100


Plussaonnea!!! :heart:

 
Heips!
Saisinko uudistetun nimimerkkini päivitetyksi (ex punaposki82) olen saanut jotenkin hukattua päästäni salasanan/käyttäjätunnuksen tai jotain sinne päin :whistle:

Täällä mennään kans täys yritys päällä. Alkuunhan yrityksen piti jossain vaiheessa loppua, jos ei tärppää, mutta :whistle:
Hui, yk 6 on nyt menollaan ja ensi viikon alussa taas täti varmaan tulossa.. toivotaan että ei. Nyt siis 24/27-29. Yksi kemiallinen raskaus taisi tuossa keväällä olla, kun täti tuli miltei viikon myöhässä.
Innolla taas mukaan teidän joukkoon vähän aktiivisempana =)
 
Perjantaita kaikille
Eilen jäi päivitykset väliin, kun iski joku tauti oikein kunnolla päälle ja nukuin yli 38 asteen kuumeessa koko päivän.
Mietin, et mulla tais olla ovis keskiviikkona, mut eilen tuli kiskottua buranaa siihen tahtiin et jos olis muka jotenkin muuten tärpännyt, niin se varmasti sen estää.

No joo...

Täällä tosiaan kp 21 joten ei suunnalta mitään ihmeellistä...
 
Pikaista paranemista tatomiralle!

Mulla mystiset vaivat jatkuvat. Useana päivänä ollut menkkamaista jomotusta ja viiltelyä alamahalla, eilen sitten niin kova kipu, että panadolia jouduin ottamaan ja kävelin kumarassa kipujen takia. Mitään oviksen jälkeistä kuivaa kautta ei myöskään ole havaittavissa. Kun aloin odottamaan meidän esikoista, niin muistan kärsineeni kovista "menkkakivuista" ja vedin niihin buranaakin, kun ei tullut mieleenikään olla niillä kivuilla raskaana. Nyt en vaan enää muista tuliko ne kivut jo ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa vai miten. Jokatapauksessa nyt kyllä jännittää, kun on niin omituisia tuntemuksia ollut jo viikon. Toisaalta en uskalla edes paljon toivoa, ettei pettymys olisi niin suuri, mutta toivon kuitenkin B)

Jos menkat nyt kuitenkin alkaa, niin tämän kierron jälkeen en kyllä luota enää mihinkään ennakko-oireisiin, vaan odotan kiltisti, että asian voi tarkistaa r-testillä tai menkat alkavat...Ehkä...

Hyvää viikonloppua kaikille kolmatta kaipaaville :flower:
 
Tänään ovisitesti näytti aavistuksen vaaleampaa kuin eilen, ja jos lämmönnousu 0.2 astetta riittää ovikseen, mahdollisesti munis on irronnut. Eilen oikeaa munista nipisteli illalla ja tänään selkäkipuja on. Mut tosiaan mulla nipistelyjä yms oireita on pitkin kiertoa nyt ollut.. Eilen sain siis kierron tummimman testiviivan, joka kuitenkin nippa nappa nega oli.
 
Auts, tissit NIIN kipeet et väkisinkin aattelen, et jokohan nyt...mut testata en aio ennen kun ainakin päivän myöhässä, jos ei tätskä sitä ennen saavu. Siis onhan mulla monestikki ennen menkkoja ollu nännit kipeet, mut nyt ne on niinku nännin "takaa" suihkussakäyntikin teki pahaa kun vesipisarat osu...
 
Voi kun höperö75 saisitkin plussan,oot niin kauan jo yrittänyt :hug:

Tänne ei uutta,niskat ihan jumissa,että oksettaa :ashamed: Vadelmia kävin isomman tytön kanssa poimimassa :heart: Ovista on hyödynnetty kovasti,eli yrityksen puutteesen tämä kierto ei kaadu ;)
 
Alavatsaa vihloo. Ostin eilen r-testejä huvillani (ainakin uskottelen ittelleni niin :kieh: ) ja tein testin, selkeääkin selkeämpi nega. Ei haamun häivääkään. (sainpahan ottaa yhden siiderin :p) Tosin kaveri sanoi ettei noihin marketin testeihin tule haamuja ikinä. Semmoinen Pregnent stic.. Toinen tikku jää nyt sitten kaappiin odottelemaan ensi joulua tms... :xmas:
 
Vaikea tulkita ovistestiä.. Testiviiva näyttäs osin olevan samanvärinen kuin kontrolli mutta on kapeampi viiva eikä siten niin "tasaisen tumma". Kuitenkin tämä tänään otettu on taas vähän vahvempi kuin kp 11 tehty, jota myös pähkäilin... Lämpöjen mukaan kuitenkin nyt olisi dpo 1-2.
 
Voihan se olla Varanikki,että plussa vaan ei vielä näkynyt testissä,kun kierto ei täysi =)

Mä saankin sitten jännäillä yhtäaikaa Ella83:n,BornToLosen,snowangelin, ja Heikunkeikun86:n kanssa :D Katselin,että meillä kaikilla aika samat kp:t ;)
Jos tästä kierrosta tulis plussa niin la olis 8.5 tai 9.5 :heart: erilaskurit näyttää vähän eri päiviö :whistle:
Nyt näyttäs siltä,että ovis olis jo ollut :/
 
Joo kiva että meitä on useampi peräkkäisillä päivillä nyt, jos saatas oikee eloplussasuma ;)
Mietin, että pitäskö tilata raskaustestejä mut sit ku niitä on useampi etukäteen, tulee testailtuakin turhan aikaseen. Viikon päästä ois yhdet bileet niin sinä aamuna mielellään varmistaisin tilanteen mutta sillon on vasta ehkä dpo 8-9 tai vieläkin vähemmän. Mä kun en ole ihan varma että olen varmasti ovuloinut, ja tänään tuli positiivinen ovistesti. kp 11 oli semmonen melkeen pos.. Lämpöjä mä nyt koitan tarkkailla, että nään suuntauksen.
 
Heipsansaa!
taas on ollut taukoa palstailussa. Aika meinaa mennä töissä ja iltaisin kotona roikkuu kaks muksua jaloissa. Koville ottaa taas tämä päiväkotirytmiin kiinni pääseminen lapsilla. Onneksi nyt on viikonloppu ja ehditään tehdä yhdessä kaikenlaista mukavaa. Tänään ois tarkoitus lähteä päikkäreiden jälkeen isoon leikkipuistoon hääräilemään.

Mulla on nyt pari päivää ollut menkkajomotusta. Mistähän se vois johtua?? Kuitenkin kp:t on vasta puolessa välissä. Ovistikkuja en ole jaksanut tässä kierrossa käyttää, mutta limojen perusteella se on ollut eilen taikka tänään. Muutenkin olen koittanut nyt ottaa lunkimmin tämän vauvautumisen - vaikka helppoa se ei olekaan. Voi, kunpa se tässä kierrossa tärppäis, vihdoinkin.

Mukava kyllä jännätä petronellan, Ella83:n, BornToLosen, ja Heikunkeikun86:n kanssa yhtä aikaa. Jospa met saatais oikea plussasuma aikaiseksi ;)

Mukavata viikonloppua ja plussatuulosia kaikille !
 
Varanikki mä oon nyt tehny ihan noilla s-kaupan testeillä liuskoilla niin kyllä ne on mulle haamut antanu :) nyt siis haamuillaan :D :heart:
Illempana aattelin talsia apoteekkiin ja hakea kunnon testin kuitenkin varmistukseksi.. ;)
samalla haetaan pizzaa :p
 
nasumasunen Onnea :heart: ..näitä uutisia on niin kiva lukea!!

En olekkaan aikoihin mitään kirjoitellut, mutta luen kyllä päivittäin ja kuumeilen kanssanne :) . On edes jotain, kun saa muiden kiertoja jännäillä. Täällä edelleen täti piikeksii ties missä. Pikku rinsessakin täytti jo vuoden, mutta kroppa vaan lepotilassa. Kaikenlaisia nippailuja ja nappailuja on aika ajoin, mutta ei mitää muuta. Aina välillä varuiksi testinkin teen, mutta eipä niihin kuin yksi viiva piirry. Imetän edelleen, mutta ehkä vähän on vähentymään päin. Päivisin neiti ei tahdo enää malttaa ja yötkin parantuneet jo niin, että tisutellaan 3-4 kertaa enää. Ihanaa, kun on itsekkin saannut vähän pidempiä unipätkiä nukuttua.
Nyt pehkuihin. Aamulla lähdetään tyttöjen kanssa urheiluhallille mäikkäämään, kun siellä on kotiäiteille vuoro varattuna.

Plussatuulia kaikille ja paljon!!
 
Kyllä oli taas röyhkeä täti! :eek:
Tuli aamuyöstä mitään ilmoittelematta, ja aikoo sitten vielä ihan omin luvin jäädä useammaksikin päivää.. hohhoijaa. Miten näistä rasittavista sukulaisista pääsee oikein eroon? ;)

Eli siis kp vaihteeksi 0 (vaiko 1?) ja yk 7.
 
Mökkeilyt mökkeilty! Ja tänään vielä muumimaailmareissu!

petronella; niitä rohkaisevia sanoja on niin paljon helpompi jakaa kaikille muille paitsi itselle B)
Plussaryöppy odottaa siis meitä!
Kuten arvelinkin niin eihän siellä mökillä päässyt hommailemaan, vähän jo harmistelin mutta kun eilen illalla iski niin kauheat alavatsaviiltokivut niin toivoin hartaasti että oviskipuja olis niin kamppasin miehen petiin B) Toivoa siis luulisin meilläkin olevan tässä kierrossa!
Nyt vaan odottelemaan.

onnea nasumasunen :heart: minnekäs menee laskettu aika? huhti vai touko?
 

Yhteistyössä