KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa



TIISTAI 11.8.2009

Hirsimökin Hulda......................kp 4/28............................yk 3
onlydream...............................kp 5/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 5/27-40.....................yk 7
äiti0408...................................kp 6/28-39...........................yk 5
Ella-83...................................kp 9/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 10/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 11/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 12/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 13/26..............yk3
Tatomira................................. kp 18/29-39...................yk 7
Varanikki.................................kp 18/28..........................yk 4
Unikeiju ................kp 18/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 19/28..........................yk ??
höperö75................................kp 20/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 21/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 22/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 25/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 26/28....................... yk 2
miljoonakala............................kp 27/?............................yk 2
nasumasunen.........................kp 36/? ..........................yk 3
Piijuska-78..............................kp 36/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 36/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 39/28......................yk 4v
satukirjan sankari...................kp 41/32-38..................yk 1,5v
sandy85................kp 46/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 46/28-30....................yk ?
äiti0509...................................kp??/??...........................yk 1
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Punaposki82
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100


Plussaonnea!!! :heart:
 
Täällä täti tekee lähtöään, pysyisikin nyt poissa n. 1½-2 vuotta... Minua ei ainakaan kiinnosta enää tämä lapsen tekeminen, tekemistä isolla T:llä tämä nimenomaan on. Minä haluan sen vauvan ja heti. Kaupunki on täynnä raskaana olevia ja pienen vauvan äitejä, jotka muistuttavat minua kuumeesta koko ajan :kieh: Suututtaa, ärsyttää, väsyttää ja itkettää...
 
Minulla pitäisi alkaa myös 23. pvä niin kuin sinulla Uuteennousuun:) Mitenkäs se merkittäisiin tuohon listaan? Milloinkas minulla olisi siis paras aika raskautua, kun kierto on 28 pvää? Peittoja heilutellaan kerran päivässä muutenkin, mutta olisihan se kiva tietää milloin on paras päivä:) Miestä nyt ei tarvitse kahta kertaa pyytää saadakseen kaksi kertaa :LOL:
 
Mahtuiskos teidän joukkoon yksi toiveilija lisää? :wave: Oon lueskellu teidän juttuja ja nyt rohkaistuin mukaan. Enemmänkin kyllä taustalla lymyilen..

Meillä läpset -07 ja -09 ja vielä olisi se kolmas (ja viimeinen?) toiveissa pikaisesti.. =)
Ekoja menkkoja ei synnytyksen jälkeen ole vielä tullut ja imetyksenkin vasta lopetin kk sitten.
 
Tervetuloa minttis81 =)

Täällä ovis taitaa lähestyä,kun alavatsaa jomottelee ja limaa tulee ;)
Miten se nyt taas menikään se ovis,että milloin se yleensä on,kun on oireita,niin samana päivänä vai vasta tulossa?En oo koskaan oikein hallinnut ovulaatioasioita,mutta silti kaksi ihanaa lasta oon saanut :D
 
Menkat eivät sitten kuitenkaan alkaneet, oudosta vuodosta huolimatta.

BTL: Voi kuinka toivonkaan, että se olisi jotakin kiinnittymisvuotoa!!! No siihen tulee selvyys noin viikon kuluttua, pitkän viikon...

Nyt ei oireita ollenkaan, odotellaan.
 
Petronella09 eikös se ovis oireile ensin jonkun aikaa? Mulla ainakin ensin tulee kananmunalimat, sitten alkaa valkkaria lorista, sitten kipuilee alavatsa ja kun kipuilu on huipussaan ja lakkaa lähes kuin seinään, on tuo munis irronnut ja matkalla treffeille siittiön kanssa ;) Ovistikut mittaavat tuota hormonin määrää joka noita oireita aiheuttaa, eli kun tikussa on viiva korkeimmillaan, on kohta hetki jollon munis irtoaa koska hormonin määrä on korkeimmillaan. Moni sanoo että pupuilu kipujen ollessa kovimmillaan on tuottanut parhaiten tuloksen ;)

Oho, onpa romaani taas :D ^

Oma navaton näki viime yön unta että teki kaksi r-testiä joissa molemmissa kirkkaat kaksi viivaa, mutta kun näytti näitä unessa esiityneelle henkilölle, ne olivatkin poissa... :'( Olipa kiva herätä :/

 


KESKIVIIKKO 12.8.2009

Hirsimökin Hulda......................kp 5/28............................yk 3
onlydream...............................kp 6/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 6/27-40.....................yk 7
äiti0408...................................kp 7/28-39...........................yk 5
Ella-83...................................kp 10/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 11/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 12/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 13/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 14/26..............yk3
Tatomira................................. kp 19/29-39...................yk 7
Varanikki.................................kp 19/28..........................yk 4
Unikeiju ................kp 19/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 20/28..........................yk ??
höperö75................................kp 21/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 22/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 23/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 26/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 27/28....................... yk 2
miljoonakala............................kp 28/?............................yk 2
nasumasunen.........................kp 37/? ..........................yk 3
Piijuska-78..............................kp 37/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 37/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 40/28......................yk 4v
satukirjan sankari...................kp 42/32-38..................yk 1,5v
sandy85..................................kp 47/29.........................yk3
minttis81.................................kp ?/?..............................yk ?
äiti0509...................................kp??/??...........................yk 1
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Punaposki82
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100


Plussaonnea!!! :heart:
 
Tervetuloa minttis81 :)

Kertokaas millä mä saisin tän seesteisen oloni siirrettyä viikon-kahden päähän? Mulla on oikeesti nyt sellanen olo, et eipä sillä oikeestaan ole väliä, vaikkei tärppäisikään. Mulla on kaksi ihanaa lasta ja muutenkin elämä on ihan ok ja oikeestaan, vauva tulee jos on tullakseen, mut ei se oo mikään kauhee juttu jos ei tulekaan.

Itseasiassa mulle on iskenyt nyt sellanen olo, et vois melkein ottaa jopa ehkäisyn käyttöön... sitä en tee, koska ei oo mitään toimivaa ehkäisyä, mut kuitenkin. Ja silti tiedän, et kun menkat lähestyy alkaa toivo heräämään ja pettymys on suuri kun menkat taas alkaa.

Täällä ovis on näinä päivinä tai jo ollut, valkkaria on tullut vähän "normaalia" enemmän, mut mitään muita oireita ei oo, niinkun ei aiemmissakaan kierroissa. Nyt on tosiaan peittoja heilutettu siihen tahtiin kun on huvittanut, mut pakon poistuttua on myös tehnyt enemmän mieli :LOL:
 
Tatomira jospa se nyt on sitten se tärppikierto, kun stressi on pois...
Mullakaan ei oo nyt mitään paniikkia, yleensä tässävaiheessa kiertoa lasken jo suurinpiirtein tunteja että millon voi testata, jos vaikka jo haalee haamu näkys...mutta kun viimeviikolla kävin gynellä ja hän oli niin positiivisella mielellä mun raskautumismahdollisuuksista, niin huoli jotenkin hävis, nyt todella tuo seesteinen kuvaa oloo hyvin. Ensiviikolla on joko hyviä uutisia, että vauva on matkassa tai sitten jatketaan odotuksen odottamista ja nautitaan näistä kahdesta ihanasta lapsesta :)
 
Tatomira ja höperö75 tehän kuulostatte minulta viime kuussa. Kesälomalla oltiin lomalla myös lapsen teosta, eikä peittojen heilutuksesta otettu ressiä, loppujen lopuksi teki mieli paljon enemmän kuin yrityksen aikana. Toivottavasti teillä stressin poistuminen johtaisi toivottuun tulokseen!
 
On se hyvä relatakin, itse en kahteen kiertoon tarkkaillut kroppaani lainkaan. Nyt sit taas tätä kiertoa jaksaa tarkastella (o+testit, lämmöt yms) vaikkakaan ei mula mitään stressiä ole.
Henkisesti oon varautunut että kolmosen saamiseen voi mennä kauankin aikaa. Lähtötilanne kun ei ole normaali mulla.
 
Osaisimpa minäkin ottaa rennosti :ashamed:
Mua kiukuttaa ja surettaa,kun tärppi ei käynyt kesälomalla ollessa,nyt kun oon töissä,niin ei jaksa iltaisin enää mitään,tänäänkin olis vaan pakko yrittää jaksaa,että olis edes jonkinlainen mahdollisuus plussaan :whistle:
 
petronella09 Kyllä minullakin on rentous välillä tosi kaukana. Ovistikut helpottavat huomattavasti asiaa. Minun kierto heittelee niin paljon, että otollinen aika on about 20 päivää, eikä tuota aikaa jaksa joka päivä peittoja heilutella lapsenteko aikeissa.

Täti siis hävisi täältä ja nyt odottelen aikaa, että pääsen tikkupissille... Tylsää...
 
Täällä vietellään edelleen vähän limaisia päiviä, tosin nyt valkkari on myös TOSI vetistä, en oo ennen huomannukaan :eek:
Peitot heilu ti ja katsotaan jos vielä tänään tai muuten loppuviikosta jaksaisi :saint:
Tosin lähdetään mökille niin seksin mahdollisuudet vähenee rutkasti, mutta täytyy käyttää mielikuvitusta positiivisin mielin :D

petronella; mä pelkään että mulle käy samoin kun koulu alkaa ensi viikolla, etten enää vaan jaksa :ashamed: Kun oli koulussa niin oli iltaisin niiiiin väsynyt, että tuntui oikein pahalta miehen vuoksi kun melkeen vaan viikonloppusin jaksoin :ashamed: Nyt toivon etten väsähdä yhtä pahasti!
Rentoa mieltä lähettelen sulle :whistle: Kyllä se tärppi sieltä tulee.

Mutta nyt taas parin päivän tauon ajaksi, heippa vaan kaikille ja plussaonnea :heart: :wave:
 
28/28 ja oksettaa tee, mutta oviksen tienoilla ei kyllä tapahtunut muistaakseni mitään mikä edesauttaisi vauvaan ;)
jos taas täti tulee pari päivää myöhässä, niin ei mun kierto varmasti ole enää 28 pv.
 
Tänään ovistestiin piirtyi heti nähtävä viiva, joka tässä tummuu vielä mutta on jo tummempi kun edellisinä päivinä yhteensä. Mä meinasin jo lopettaa tikuttelun muutamaksi päiväksi, mutta jos tänpäiväinen antaisi viitteitä lähestyvästä oviksesta niin tikuttelen vielä. Mulla on edelliset ovikset olleet kp 13 ja kp 15 luultavasti, että sinällään olisi aikataulussa. Mulla vaan ovisoireita on sit ollut jo aiemmin mitä normaalisti, menkoista alkaen..

edit. nyt semmonen viiva että ehkä tasavahva tai sitte ei :eek: Olisipa nyt digitaalinen testi apuna. Tosin oon mä joiskus saanut tämmösiä onko vai enkö niin useimmiten ne sit tummenee vielä suraavana päivänä, et kai tämä vielä nega on
 
Alkuperäinen kirjoittaja BornToLose:
petronella; mä pelkään että mulle käy samoin kun koulu alkaa ensi viikolla, etten enää vaan jaksa :ashamed: Kun oli koulussa niin oli iltaisin niiiiin väsynyt, että tuntui oikein pahalta miehen vuoksi kun melkeen vaan viikonloppusin jaksoin :ashamed: Nyt toivon etten väsähdä yhtä pahasti!
Rentoa mieltä lähettelen sulle :whistle: Kyllä se tärppi sieltä tulee.
Kiitos rohkaisevista sanoista=) Eilen peitot heilui ja tänäänkin tekis mieli :p
Selviä ovisoireita on,joten kun mieskin haluaa,niin ei muuta kun peittoja heilutellaan ;)
 

Yhteistyössä