KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa

Täälläkin ovista odotellaan. kp 5 ja valkkaria tulee ja tulee, tikutuksen voisin alkaa kp7 mutta tein jo äsken ton valkkarin takia ja yllättävän vahva testiviiva tuli vaikka ei vielä positiivinen. Sitten kun alkaa kunnolla tummumaan teen vaikka 2 testiä/vrk että nyt nään huipun varmimmin. On se vaa hassua nyt jo tikuttaa ovista kun kierrot lyhentyneet, ennen kun alottelin siinä kp 15 jälkeen vasta tikuttelun..
 
täällä ois menossa 32/35-38...plaah ku tylsää "odottaa"... :ashamed: :snotty: :whistle:

mul on jotenkin ollu tosi luottavainen olo et nyt tärppää mut se on kadonnu jonnekin...plaah...

tervetuloa uusille munkin puolestani! ja tsemiä kaikille!!! :wave:
 
nasumasunen: mä kyllä paljon mieluummin oottelisin noilla päivillä ku näillä mun :kieh:
Tuntuu olevan pelkkää piinaavaa odotusta täynnä kaikki kuukaudet :ashamed:
Alanko turhautumaan, köhköh :whistle:

No huomenna täytyy taas petiä pöllytellä :p
 
Hirsimökin Huldalle :hug:

Täällä on peitot heiluneet pe ja la,tänään tulee varmaan välipäivä,alkaa tuntumaan työltä :whistle: Tänään kp9 ja luulen,että mun kroppa on ihan sekaisin,alamahaa nippailee ja rintoja aristaa aina vaan :/ Limaa myös tulee jatkuvasti etten varmaan pysty tässä kierrossa ovista tuntemaan,ellei ole niin selvät kivut,kuin viimeksi :/
 
Eilen tuli taas hommailtua :D Yks välipäivä vasta ollu, saas nähä kuinka menee kierron loppuun asti. Tähän asti vielä ei ole yhtään "pakkokertaa" ollu :D Ovista laskeskelin et olis ehkä ens viikonloppuna? Yritin miehelle vihjailla jos sais lapsukaiset hoitoon pariks tunniks niin sais ihan rauhassa naatiskella ;) Mutta hoitajia vaan on niin vähän että tuskinpa.

 
Minulle saa päivittää 4/27-40. Onneksi oli niin paljon touhua viikonloppuna etten ole kerennyt surkutella. Yrityskertoja taitaa olla takana jo 7 (en ole pysynyt laskuissa mukana). Nyt odotan elokuun lopussa olevaa lääkäriaikaa kuin kuuta nousevaa. En nimittäin usko, että omin avuin pystytään raskautumaan kierron heitellessä näin hirmuisesti. Ovistikut aion ottaa käyttöön tässä kierrossa...
 


MAANANTAI 10.8.2009

Hirsimökin Hulda......................kp 3/28............................yk 3
memmiliini..............................kp 4/27-40.....................yk 7
äiti0408...................................kp 5/28-39...........................yk 5
Ella-83...................................kp 8/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 9/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 10/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 11/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 12/26..............yk3
Tatomira................................. kp 17/29-39...................yk 7
Varanikki.................................kp 17/28..........................yk 4
Unikeiju ................kp 17/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 18/28..........................yk ??
höperö75................................kp 19/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 20/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 21/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 24/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 25/28....................... yk 2
miljoonakala............................kp 26/?............................yk 2
nasumasunen.........................kp 35/? ..........................yk 3
Piijuska-78..............................kp 35/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 35/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 38/28......................yk 4v
satukirjan sankari...................kp 40/32-38..................yk 1,5v
sandy85................kp 45/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 45/28-30....................yk ?
äiti0509...................................kp??/??...........................yk 1
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Punaposki82
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100


Plussaonnea!!! :heart:[/quote]

[/quote]

 
Mä sitten päätin taas, että sen stressaa ja seksiä harrastetaan sillon kun tekee mieli. Alkukierron joka päivä alkoi oikeesti jo harmittamaan, kun ei tehnyt mieli ja silti oli "pakko" niin totesin miehelle, et jos se ei tuu niillä kerroilla kun tekee mieli niin sit se ei oikeasti ole tullakseen.
Joten nyt mennään sillä mikä hyvältä tuntuu :) Laskureiden mukaan mulla pitäis olla ovis loppuviikosta, mut viime viikolla oli jo kp 12-13 oikein kunnon valkovuotoo, et jos se on sit ollut tällä kertaa jo niin aikaisin, kierrot kun heittelee niin ei sitä tiiä. Mulla olis nyt la sitten 1.5. jos tästä kierrosta tärppäis, mut jotenkin sitä on jo asennoitunut siihen, että ei tälläkään kertaa.

:hug: kaikille joilla täti tuli epämieluisalle vierailulle.
 
Kp 20 ja eilen alkoi tulla jotain mystistä vuotoa. Ensin se oli limaista, jossa seassa näkyi verijuovia ja eilen illalla ja tänään ruskeaa. alamahaa ja -selkää vähän jomottelee. Mä en käsitä mitä tää nyt on!!! Mulla ei ikinä ole ollut alle 28vrk:n kiertoa eikä mitään välivuotoja. Menee niin hermot jos kierto menee nyt sekaisin ja nämä on menkat. Ei nekään kyllä ole ennen alkaneet näin pikkuhiljaa, vaan ennen olen aina tiennyt että nyt ne alkoivat. Limat sopis kyllä ovikseenkin, mutta eipä sitten eilen huvittanut seksiä harrastaa. Riittäköön toissapäiväinen kerta, jos tämä on joku kummallinen ovis!

Täällä siis vain odotellaan, että alkaako menkat nyt vai onko joku tulehdus vai mitä tämä on :/

Mä jo suren, että jos kierto heittää nyt 20:een, niin ei sillä taideta vauvaa ilman apuja saada. Mutta katsotaan nyt.
 
voisko siiri78 olla kiinnittymiskipua/vuotoa?

Täällä limaiset päivät käsillä B) Enteilee siis ovista, tai ainakaan toivon mukaan ei ole mennyt vielä, eilen ei peitot heilunu :ashamed: Miehellä ranne kipeä ja korvat myös niin käytiin vaan nukkumaan :ashamed: Mun olis hirveesti tehny mieli mutta minkäs teet, en mä viittiny raiskatakaan kun käsipuoli niin ei oli voinu puolustautua kunnolla :kieh:
Toivon mukaan mies on tänään kykeneväinen :heart:

tatomira, juuri noin sen pitääkin olla eikä pakkopakkopakko :saint:
 

Yhteistyössä