KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa

Alkuperäinen kirjoittaja BornToLose:
kiitos varanikki ja petronella lohdutuksesta, vaikka en tiiä auttaako tähän fiilikseen mikään :headwall:

Mutta ensi kierrosta tärppää!!! Kuka on mukana?? :attn:

Kyllä tää tästä, mutta se huhtivauva vaan olis ollu aika kiva :ashamed:
Mitään menkkaoireitakaan kun ei ollut niin tuli ihan puun takaa :'(
Minä oon myös mukana =)
Joo huhtivauva olis ollut kiva,mutta yhtä hyvä olis toukovauvakin :heart:
Eka on kesäkuussa syntynyt ja toka huhtikuussa,ei luoja halunnut meille suoda toista huhtikuista :whistle:

Kp3 ja jo mieli parempi,kun vuodotkin hiljentyy ;)
Täällä odotellaan jo,että pääsis petipuuhiin :D
 
Kyllä minäkin oon mukana uuden kierron kera! Nyt vaihtu kp1 vaikkakaan ei vielä normaalisti vuoda mutta en kyllä voi enää tuhruksikaan laskea. Kai mä nyt taas kuukausien tauon jälkeen tilaan ovistestejäkin.
 
Huhhuh, täällä melkein kuin työpäivä ohi kun veljen lapset (4) olivat hoidossa :xmas:
6 lasta ikähaarukalla 1v3kk-8v on jo aikamoista menoa :D Mutta helpommin se meni ku kuvittelin, mut nyt ihan poikkinaatti ja suihkuun ja sit relax.

Mua kyllä edelleen harmittaa tää olo :ashamed: Vähän helpottaa mutta heti ku alan pohtimaan ni kauhee harmistus iskee :'( Ei mulla pitäny olla mikään kiire mutta, no minkäs tälle voi, ei osaa selittää.

nasumasunen, tatomira, siiri78, höperö75, petronella ja ella-83 nyt on monta plussaa tuloillaan!!! :attn: :D
Ovista odotellessa. Ja kunhan täti poistuu niin :kieh:

Toukovauva olisi kyllä myös ihuna :heart:
Meillä toinen on marras-lapsi ja toinen maaliskuussa, ei meillekään toista maalisvauvaa tullut mutta toukovauva otetaan ilomielin vastaan :D Ja sehän myös tulee, meille kaikille :saint:

Täytyy vaan jatkaa eteenpäin ja olla ressaamatta, mitenhän se onnistuu?? :headwall:
 
upsista, anteeksi varanikki :ashamed:
Mainitsin kyllä sun nikin mielessäni mutta unohtui näköjään listasta, on jo vaikeaa näin kahden sivun kanssa :ashamed:
Voitko mitenkään antaa anteeksi? :'( :saint: Olin ehkä liian keskittynyt omaan surkutteluuni?
 
:wave: edelleen taustaillen :wave:

Onnea onnea plussanneille :flower:

Toivon pääseväni joukkoonne lähiaikoina,KOSKA,mieheni on väläyttänyt jo hieman vihreää valoa vauva projektiin =) olen onnellinen tiedosta että jossain vaiheessa joskus yritys pääsee vauhtiin,tämä kierto meni susi hukille kun oltiin niin paljon eri aikaan omilla loma reissuilla.. mutta jospa tässä syksyn aikana sitten jo tosi toimiin.. :saint:

Plussaneille ihania odotus hetkiä huhtivaavien kanssa, kuopuksen odotus 2v. sitten alkoi juuri näillä hetkillä siksi niin hyvin muistissa..
 
Voi hitsi, mä en jaksaisi enää jännittää. Pitäisiköhän käydä ostamassa se testi tänään? Olen kyllä ihan varma, että menkat alkaa varmaankin heti kun pääsen apteekista ulos. Jotenkin en usko siihen, että olisin raskaana. Mitään oireita ei nimittäin kuulu, paitsi vatsa on ollut sekaisin ja äänekäs parina päivänä. Onko se edes mikään oire?

Toivottavasti tämä kierto olisi oikein hedelmällinen ja saataisiin niin vanhoja kuin uusiakin nimiä odottajien puolelle. Saanhan mäkin tulla toukovauvan tekotalkoisiin, jos se inhottava vieras saapuu? Ai niin, kysyin yhdeltä terveydenhoitajalta, että milloin minun pitäisi hakeutua lääkäriin sen takia kun raskaaksi tulo ei onnistu. Minullahan on lapsettomuushoitoja takana ensimmäisen lapsen aikana. Hänpä varasi minulle samantien lääkärin ja lääkäri aika on jo tämän kuun lopussa. Kerrankin jotakin tapahtuu terveyskeskuksessa nopeasti!
 


TIISTAI 4.8.2009

Ella-83...................................kp 2/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 3/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 4/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 5/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 6/26..............yk3
Tatomira................................. kp 11/29-39...................yk 7
Varanikki.................................kp 11/28..........................yk 4
Unikeiju ................kp 11/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 12/28..........................yk ??
höperö75................................kp 13/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 14/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 15/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 18/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 19/28....................... yk 2
miljoonakala............................kp 20/?............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 25/?............................yk 2
nasumasunen.........................kp 29/? ..........................yk 3
Piijuska-78..............................kp 29/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 29/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 32/28......................yk 4v
satukirjan sankari...................kp 34/32-38..................yk 1,5v
sandy85................kp 39/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 39/28-30....................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
Punaposki82
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
äiti0408

Plussaonnea!!! :heart:

[/quote]

 
heips

Toivottavasti noi päivät on nyt oikein, kun mä sähelsin samalla kaikkea muuta niin siellä saattanee olla jotain virheitä...
Itsenikin nyt laitoin tonne noiden kiertopäivien kanssa, kun mä oon kuitenkin koko ajan tuskallisen tietoinen niistä niin sama se, vaikka ne tuohon päivittäisinkin.

Meillä on lapset syntyneet marras- ja huhtikuussa ja mä ihan tosissani olisin toivonut talvivauvaa, joku loka-marras tai tammikuu olis ollut musta se kaikkein paras, kevätvauvan kanssa oli kaikki jotenkin hankalampaa. Mä tykkäsin kovasti marrasvauvasta, mutta kun ei niin ei.
Nyt sanoin miehelle, et tää kuu tekemällä tehdään sitä vauvaa, eli se on joka päivä siitä kun menkat loppu niin seuraavat 5viikkoa, vaikka ei mieli tekis niin silti on pakko ja mies jopa lupautui siihen :D tolla konstilla me tehtiin kaksi ekaa ja nyt kun on jtp tahtia niin ei vaan oo osunut

memmiliini mars testiostoksille et päästät meidät piinasta :D
 
No niin, se olis sit mullakin TAAS kp25. Viimekuussahan menkat alko "tänään", nyt ei mitään siihen viittaavaa havaittavissakaan B) Armoton väsymys vaivaa, epäilen sen tosin johtuvan edelleenjatkuvasta flunssasta ja poskiontelotulehduksesta, joka ei meinaa näköjään parantua millään :| Lääkekuurikin on jo päällä mutta oireet ja kuume jatkuu edelleen, taidan mennä huomenna uudestaan lääkäriin jos tänään ei ala helpottamaan.

Paljon onnea plussanneille, perässä tullaan ;) :flower:
 
BornToLose eip mittään, en minä sulle karjunu vaan yleisesti et tahon plussaputkeen mukaan :D

Tatomira meillä on kumpikin syntynyt taas kesän korvilla, ja olisi ollut kiva vaihteeksi toi talvivauveli.. Näin myöhään keväällä syntyneet vauvelit on ollu kyllä todella helppoja, kesäkuun alussa ja toukokuun lopussa siis.

Toi on muuten niin totta vaikka kuin täältä pysyy poissa niin kiertopäivät pysyy mielessä niinkuin olis otsaan kirjoitettu :kieh:

Hulda ja memmiliini d=) b
 
:'( :'( :'(
Toi kuvaa mun fiiliksiä....
Aamulla tein toisen testin ja se oli nega. Nyt iltapäivällä alkoi vuoto. On niin paha mieli!!!
Mä en tajuu ku su testissä ihan selvä plussa joka vieläkin näkyy testissä. Mut tällä nyt sit mennään, ettei sitä huhtikuun vauvaakaan sit tule :'(

Mut saa taas lisäillä kuumeilijoihin ja ilmottelen sit kp:t kun näen koska täti kunnolla tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti0408:
:'( :'( :'(
Toi kuvaa mun fiiliksiä....
Aamulla tein toisen testin ja se oli nega. Nyt iltapäivällä alkoi vuoto. On niin paha mieli!!!
Mä en tajuu ku su testissä ihan selvä plussa joka vieläkin näkyy testissä. Mut tällä nyt sit mennään, ettei sitä huhtikuun vauvaakaan sit tule :'(

Mut saa taas lisäillä kuumeilijoihin ja ilmottelen sit kp:t kun näen koska täti kunnolla tulee.
Iso halaus koko perheelle :hug: Varmasti on paha olla :'(
 
Tultiinpa tänään sitten korkealta alas ja kovaa! Yöllä oli minulla hirmuinen suonenveto, samanlaisia minulla on ollut edellisten raskausten aikana, ei ikinä muulloin. Aamulla oli oikein raskautunut olo ja tein sitten testin ja negaa näytti :'( Nyt on tosi sitten toooosi paha olla. Missä v***ssa on mun menkat?

äiti0408 jaksamista ja iso :hug:

Tatomira Siirtäisitkö minut jo listalle pois taustailemasta. Kp:t nyt 38/27-36. Yritän saada pään kuntoon ennen toukovauvan tekotalkoita...
 


KESKIVIIKKO 5.8.2009

Ella-83...................................kp 3/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 4/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 5/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 6/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 7/26..............yk3
Tatomira................................. kp 12/29-39...................yk 7
Varanikki.................................kp 12/28..........................yk 4
Unikeiju ................kp 12/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 13/28..........................yk ??
höperö75................................kp 14/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 15/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 16/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 19/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 20/28....................... yk 2
miljoonakala............................kp 21/?............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 26/?............................yk 2
nasumasunen.........................kp 30/? ..........................yk 3
Piijuska-78..............................kp 30/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 30/30..........................yk 1
memmiliini..............................kp 38/27-36.....................yk ?
Pakanamaan kartta.................kp 33/28......................yk 4v
satukirjan sankari...................kp 35/32-38..................yk 1,5v
sandy85................kp 40/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 40/28-30....................yk ?
äiti0408...................................kp ?/??...........................yk?
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Punaposki82
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100


Plussaonnea!!! :heart:
 
äiti0408 :hug: voi kurjuus :( varmasti tuntuu pahalta.

memmiliini no hö :hug: toi on niin kurjaa, kun menkat antaa odotuttaa itseään, etenkin jos testit näyttää negaa :( mä olin jo ihan varma, et saisin sut siirtää plussanneisiin. Mutta, nyt oot taas kuumeilijoissa.

).( mä täällä pohdin, et voisiko muka mulla olla jo nyt ovis? Siis kp 11... mulla kun kuitenkin noi kierrot heittele niin paljon, mut olis toi silti tosi aikasin... mut eilen tuli valkkaria oikein kunnolla ja mahaa nipisteli, toki, voihan se olla jotain ihan muutakin. Laskureiden mukaan mulla ovis pitäis olla joskus kp 20 tienoilla. Noh, samapa tuo kun yritystä kuitenkin jatketaan :)
 
Ikinä ennen ei täti ole tehnyt näin pikavierailua, tänään kp3 eikä pisaraakaan tullut. Vierailua kesti 1,5 päivää ja sekin tosi niukkaa.. Toivon kovasti että oli vaan valemenkat, ja itseasiassa tänään olisi vasta dpo 14. Nännit aristavat ja mulla on huono ruokahalu mutta ei ne varmaan mitään meinaa.
 
Tatomira Kyllä minäkin jo kuvittelin vaikka mitä :'(

Onneksi on se lääkäriaika odottamassa mutta siihen on vielä 3 viikkoa. No, kerkeepähän varmaan menkat mennä ennen sitä ohi. Tai mistä näistä enää ottaa selvää. Minä jo sanoin miehelleni, että minulla on varmaan vaihdevuodet kun menkat alkaa näin heittelehtimään. Olen siis jo vähän yli 30 v ;)

Ella-83 Toivottavasti ne olisi ollu valemenkat eikä oikeita tulisikaan!
 
Täällä vuodot ohi, eilenkin oli enää turhuttelua vain, oon kummissani siksi kun edelliset menkat on ollu megarunsaat ja kestänyki useamman päivän, toisaalta parempi näin niin päästiin tänään heti tositoimiin :D

tatomiralta pakko kysyä kun mäki ajattelin "väkisin vääntää" tämän kierron :LOL: Onko se nyt sit parempi joka päivä vai joka toinen? Kun ite olin suunnitellu että joka toinen päivä, ei mulla varmaan kunto/pää kestä jokapäivä :ashamed:

Ella-83; onko sulla ollu valemenkkoja ennen? Uteliaisuuttani vaan kysyn. Mulla ei oo ikinä ollu ja tuskin oli nytkään, kunhan pohdin :D
Mulla ei kyllä mitään oireita paitsi VÄSYMYS, oon nukkunu ihan nolon paljon :ashamed: Voitteko kuvitella että eilen nousin sängystä puoli kahden jälkeen päivällä ja illalla sammuin kesken elokuvan ennen puolta yötä :ashamed: On todella epätavallista mulle ja tänään nousin vasta puolilta päivin :eek: Mies jo luulee että mulla possuflunssa :xmas:

Mielettömiä plussaonniryppäitä kaikille!!! :attn:
 

Yhteistyössä