KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa

Oikein iso :hug: Siiri78:lle

Ovistesti näytti eilen edelleen negaa. Tulisipa se ovis jo pikkuhiljaa niin ei tulisi taas megakiertoa. Tosin ovis varmaan jää hyödyntämättä tällä kerralla, ei nimittäin petipuuhat paljoa kiinnosta :ashamed:


Tiistaina sit pääsen valittamaan tilannettani lääkärille. Onko teillä muilla kokemuksia, jos aiemmissa raskauksissa/raskaudessa on joutunut turvautumaan lääkärin apuun vauvan alulle saamiseksi, niin miten lääkärit suhtautuvat siihen, että pitäisi vuoden yrittää ennen hoitoja. Mulle aikoinaan kun toista muksua alettiin tekemään lääkäri sanoi, että jos kolmeen kuukauteen ei raskaudu, niin sit lääkäriin. Jokohan ne ottais minut siellä lääkärissä tosissaan?
 
:hug: siiri78:lle :hug:

Tänne ei järin uutta,eilen ei keretty hyödyntämään oviksen jälkimaininkeja..touhutipasta ei tälle kierrolle tarvitse jännitystä pitää,pitäisiköhän sille tädille oikein pöytä jo kattaa valmiiksi niin pääsee lämpimästi tervetulleeksi
:LOL: :kieh:

Alavatsa vieläkin kipeä ja kovalle istuessa sattuu juoksua ei tarvitse edes harkitakkaan,mietin että kuinkahan tämän pv ratsastus onnistuu kun noin arka alakerta?
 
Kiitos Ella-83! Täytyypä yrittää odottaa positiivisin mielin sitä lekuria. Käyn siis terveyskeskuksessa ensin ja sitten jonottamaan yksityiselle gynelle, jos on tarvis. Täällä pääsee nopeammin terv.keskuksen neuvolalääkärille kuin yksityiselle gynelle...
 
Kiitos kaikille halituksista, ihanaa tukea täällä :hug: teille kaikille!

Mä oon jotenkin niin rikki. Mä tyhmä ehdin jo toivomaan, koska mulla ei ikinä-koskaan-milloinkaan ole ollut tuollaisia oireita normaalissa kuukautiskierrossa kuin nyt oli. Minä tyhmä :headwall: Kyllähän mä tiesin, että tuskin olen raskaana, mutta toivoin sitä niin suunnattoman paljon...

Alkaa pelottamaan taas, jos kestää tämä vauvan tekeminen yhtä kauan kuin esikoisen aikaan. Onneksi nyt on nuo kaksi ihanaista lasta, silloin joutui pelkäämään vallan jäävän lapsettomaksi. Tiedän että monilla kestää pidempäänkin kuin meillä kesti ja toinen meillä tuli nopeasti, mutta minkä sitä tunteilleen mahtaa, vaikka järkisyyt sanoo muuta. Mä oon porannutkin jo tänään tätä asiaa, vaikka alussahan tämä yritys on :/

Parempaa onnea teille muille, joilla kriittiset päivät käsillä!
 
Ovistesti näyttää negaa edelleen.

Siiri78 Miten kauan teillä meni ensimmäisen lapsen aikaan? Me tehtiin ensimmäistä 2½-vuotta ja saatiin aikaiseksi teroilla ja clomeilla. Toinen tulla tupsahti ensimmäisestä kierrosta mutta nyt kolmatta ei siis ala kuulumaan. Minulla on ihan samanlaiset tuntemukset kuin sinulla. Pelottaa mitä tuleman pitää. Jotenkin ajattelin nyt, että kolmaskin olisi tullut helposti mutta nyt siis mennään kahdeksatta yk:ta jo.
 
Memmiliini: Ei meillä mennyt esikoisen tekemisessäkään kuin reilu vuosi, mutta oli elämäni pisin vuosi! Mitään hoitoja emme saaneet, olimme menossa tutkimuksiin, kun poika ilmoitti tulostaan. Teillä on mennyt sit kans tosi pitkään! Meilläkin nykyinen kuopus tupsahti sitten yk 2:sta. Ja myös ajattelimme, että josko sit kolmaskin tärppäis nopeesti, mutta PÖH... En vaan haluais taas sitä tuskaa ja ainaista toiveiden ja pettymysten jatkumoa :/ Vaikka nyt toisaalta tietää, että kyllä se pitkänkin ajan kuluttua voi onnistua mutta haluaisin olla raskaana heti-nyt :) Onko sulla nyt käytössä terolutit ja/tai clomit?

Nyt alkaa taas vit***us helpottamaan ja ajatukset olemaan uudessa yk:ssa. Sitä tuskaisen kamalaa greippimehuakin hörpin naama irvessa puoli litraa. Kuten myös siinä kierrossa, josta viimeksi jäin raskaaksi.

Nyt nukkumaan................ :wave:
 
Siiri78 :hug: Mulla ei oo kokemusta yli vuoden yrityksestä,mutta toista tehtiin melkein puolivuotta ja rupes tuntumaan,että meille ei tule lisää lapsia :ashamed: Nyt mulla menossa yk3 ja toivo korkealla,tosin oon ihan varma että vuodot alkaa,oon itkeskellyt jo asiaa :(
Kun on vauvakuume ,haluaisi heti tulla raskaaksi,on sitten yk1 tai enemmän :whistle:

Mä vannoin,etten ala mitään oireita tutkimaan,mutta nyt on kp21 ja viikon päästä menkkojen pitäs alkaa :/ Eilen oli ihan flunssanen olo ja finnejä pukkaa,samoin rinnat aristaa aina vaan :/ Viime kierrossa oli samat oireet ja menkat sieltä alkoi ajallaan :ashamed: Nyt on ollut kyllä vähemmän päänsärkyä,että tiedä nyt sitten.
 


PERJANTAI 21.8.2009

Siiri78......................................kp 2/30.........................yk 4
höperö75................................kp 4/26-28...................yk 14
Sssalla.....................................kp 5/32....................... yk 3
Punaposket82.........................kp 6/27-29....................yk 7
Silmäterä.................................kp 7/28-34....................yk 3
Hirsimökin Hulda......................kp 15/28............................yk 3
onlydream...............................kp 15/25-29.......................yk 1
memmiliini..............................kp 15/27-40.....................yk 7
äiti0408...................................kp 16/28-39...........................yk 5
satukirjan sankari...................kp 18/32-38..................yk 1,5v
Ella-83...................................kp 19/24-46......................yk 10
BornToLose............................kp 20/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 21/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 22/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 23/26..............yk3
Tatomira................................. kp 28/29-39...................yk 7
Varanikki.................................kp 28/28..........................yk 4
Unikeiju .................................kp 28/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 29/28..........................yk ??
essiennieukko..........................kp 32/27........................yk 8
miljoonakala...........................kp 37/?............................yk 2
Piijuska-78..............................kp 46/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 46/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 49/28......................yk 4v
sandy85..................................kp 56/29.........................yk3
minttis81.................................kp ?/?..............................yk ?
äiti0509...................................kp??/??...........................yk 1
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

toukotuuli
P-E
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ainuliini
Kirppu81
Pusutin
Kynsilakka

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen

Plussaonnea!!! :heart:
 
Tänään siis kp 28 ja testin tein kun varanikki käski ja tulos oli täysin se, mitä odotinkin sen olevan ja nyt harmittaa, että testin tein. Eli negahan sieltä tuli.

Nyt aion olla testaamatta siihen asti, mihin alunperin pitikin, eli kun mulla on gyne 8.9. niin siellä sen sit varmaan saa tietää (paitsi että toivottavasti menkat on sitä ennen alkaneet )

Mä tässä pohdin, että koska tulosta ei selvästikään ole tulossa niin tän kierron päätyttyä jään taustalle joksikin aikaa, eli jos joku muu ottaisi tän päivittelyn harteilleen sitten joskus tossa syyskuun alussa/puolivälissä, anyone? siihen saakka kyllä päivittelen mielelläni.
 
voi harmi tatomira :hug:

viikonlopuksi reissuun niin toivottavasti ajatukset vauvasta jää vähän taka-alalle :/
Eilen näillä kp:llä tuli vähän tuhrua joka hieman ihmetyttää kiertoa kuitenkin jäljellä n 10 pv:ää.

Mukavaa viikonloppua :wave: :wave:
 
Tatomira, mut saitpa mielenrauhan ainakin. NYT on sit kiellettyä sun ees kattoa testeihin päin :hug: :hug: :hug:

Kp 28 täälläki, tätä on odotettukin jo. No ei punaista vielä, päätä särkee ja vatsaa särkee vähän väliä. Takuulla sain toiveajateltua menkat myöhästymään vaan :kieh:
 
täällä nyt vissiin menossa jo kp30/ normaali 28 ta isitten se on venynyt, koska menkat ei ainakaan vielä oo alkanut.. mutta tuntemuksia on ollu.. :S ja on kyl ollu kaikkia mahdollisia muitakin tuntemuksia, varmaan valeraskaus kun niin toivoi ko. asiaa.. :S
 
Melkein testasin jo aamulla, mut sit kuitenkin järjen ääni tuli. Sillä dpot on niin vähän, ja huomenna kuitenkin testaisin niin turhaa kahta tekisin. Mulla komeasti oireet häviämään päin koko ajan, henkinen valmistautuminen tädin tuloon..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
Melkein testasin jo aamulla, mut sit kuitenkin ärjen ääni tuli. Sillä dpot on niinvähän, ja huomenna kuitenkin testaisin niin turhaa kahta tekisin. Mulla komeasti oireet häviämään päin koko ajan, henkinen valmistautuminen tädin tuloon..
Hihih, järjen ääni :D Mulla se useinki hukkuu kaikkeen muuhun meteliin :whistle:
 
Tatomiralle iso :hug:

Siiri78 Ei minulla vielä ole mitään lääkitystä, ensi viikolla olen menossa lääkäriin. Toivon kyllä, että saisin jotakin mutta sitten pelottaa se, että jos ei raskaudu edes niiden lääkkeiden avulla.

Peukkuja sinulle uuteennousuun ja tietty kaikille muillekin!
 
Huomenta vaan kaikille!
Täällä järkyttävässä flunssassa olen, eikä järki oikein meinaa juosta.

Tatomiralle myös täältä :hug:

Oletteko muuten miettineet tuota sikainfluenssaa?? Minä nimittäin olen jo etukäteen murehtinut, että jos nyt sattuisin plussaamaan tän tai ens kierron aikana, niin varmasti saisin sen sikainfluenssan ja sikiölle kävisi huonosti. En tiedä kestäisinkö enää yhtään keskenmenoa. Yksikin kun on jo liikaa :'( Pelottaako teitä muita? Toiset lääkärit kun ovat sitä mieltä, että se on kuin tavallinenkin influenssa ja taas toisessa paikassa toitotetaan, että varsinkin alkuraskaudessa sikainfluenssa on vaarallinen.

Minä tyhmä tein viime yönä r-testin, herkän sellaisen ja negaahan se näytti. Oireita ei kyllä oikeastaan ole muutakuin menkkamaiset juilimiset.

memmiliini, onpa hyvä että pääset lääkärillä käymään. Tule sitten kertomaan mitä sinulle sanottiin. Itse mietin, että ottaisin kans yhteyttä lähimpään väestöliiton klinikkaan, että mitä he ovat mieltä. Täältä vain on aika hankala kulkea tutkimuksissa, ja rahapussiakin se aikalailla nipistää.
Minun ystävistä on nyt viisi saamassa vauvan kuukauden sisällä. Yksi heistä on paras ystäväni ja yksi siskoni. Muutenkin ystäväpiirissäni on vauvabuumi meneillään sekä töissä on kaks raskaana. Kyllä se vain kirpaisee, vaikka toki olen onnellinen heidän puolestaan.

Nyt juomaan toinen kupponen kaffetta ja takaisin vällyjen väliin potemaan flunssaa.
 
Minua ei pelota A(H1N1) influenssa yhtään, paljon meteliä tyhjästä. Jos tavallisen influenssan kestää, niin kestää tuonkin. Jälkitaudit ne pahemmta ovat, mutta kun varsinaisen taudin sairastaa kunnolla leväten, ei niitä jälkitauteja yleensä sitten tule. Itse hoitajana en pidä median hössötyksestä tippakaan, ihmisiä kuolee joka vuosi moneen muuhunkin sairauteen eikä niitä mainosteta... Niinkun missä tadissa tahansa, tauti pitää sairastaa loppuun saakka kotona, eikä lähteä liikkeelle puolikuntoisena. Yksi kuumeeton ja muutenkin oireeton päivä on hyvä olla kotona vielä..
 

Yhteistyössä