KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT *SYYSKUUSSA*

Mulla on yhessä kierrossa keväällä ollut parina iltana pahoinvointia, ja sitten tuli menkat.. Mä en usko enää minkään olevan raskausoire kun kaikki oireet johtavat aina tädin tuloon. Nyt mulla ei ole ovisoireita ollut eikä limoja niin taitaa olla ovuloimaton tämä kierto. Saapi nähdä miten ptkäksi venähtää. Mä voisin vikan ovistestin tehdä tänään, kp 10-13 oli hailakkaa negaa ja sit pidinkin pari päivää taukoa kujn ei se viiva näyttänyt vahvistuvan, kuten edellisissä ovuloiduissa kävi. Finnejä mulla on taas niiku ennen ovista ja taas ennen menkkoja, mutta taitaa vaa hormonit olla sekaisin.
 
P123:lle tosi isot halaukset :hug: Tulehan tänne taas, kun jakselet!

Mulla on nyt sittenkin kp 28, eikä kp 3. Ei se täti olekaan tullut tänne. Perjantaina päivällä tuhrutteli, mutta sen jälkeen ei yhtään mitään....

Ssalla: meillä vähän sama tilanne nyt. Mää testasin eilen aamulla negan, kun ei tätiä näy. Yks testi ois vielä kaapissa ja sen käytän ehkä keskiviikkona vasta, jos tarvis...
Ella-83: Mulla naama kukki melko reilusti ja nyt on näpyt paranemassa ja uusia ei ole tulossa. Tädistä taitaa mulla vaan enteillä. En jotenkin jaksa uskoa, että vauva ois tulossa...
 
P123 :hug: Toi on niin epäreilua!!! Voimia teille, palaile tänne kun taas jaksat.

Mulla kp 25/30. Viime kierrossa oli mukamas raskausoireita vaikka muille jakaa, nyt ei kertakaikkiaan mitään. Miten ihmeessä nää kierrot voi vaihdella näin paljon??? Mä en jaksais enää odottaa tän kierron tulosta.

Harkinnassa ovistestit ens kiertoon, toisaalta en haluais siihen ryhtyä, mutta katsotaan nyt. Minkä merkkiset niistä on suhteellisen helposti tulkittavissa?
 
Heips! Vai on muitakin pahoinvoivia :LOL:
Mulla kans tekee mieli ikäviä temppuja toivovalle. Eilen ja tänä aamuna on ollut sellainen ällöttävän etova olo (ollut raskauksissakin). Eilen illalla raskaustesti, joku K-marketin oli selvä nega.... Mulla oli keväälläkin jos jonkinlaista "raskausoiretta" kerran ja olin jo varma, mutta... Olisin nytkin mutta yritin ottaa silloin opikseni. Mielialat on tasaiset ja tisseissä ei erikoista, joten niistä ei mitään vauvaan viittaavaa :LOL:
Toivotaan, että päästään etomaan toiselle puolelle, mutta pelkään pahaa, että minä ainakin jään aina vaan pyörimään tähän listaan

P123 :hug:
 
P123 iso halaus :hug:

Tsemppiä kaikille,pakko tulla monta plussaa tästä kuusta=)

Miehen kanssa kotiuduttiin viime yönä laivareissulta,kyllä teki hyvää olla ihan kahdestaa :heart: Kauhee ikävä kyllä iski lapsia hetkittäin.
Nyt menossa kp20 ja rauhallisin mielin vielä B)
Tästä se kyttäys alkaa,kun viime kierrossa menkat alkoi kp25,nyt ei oo tissit niin kipeät kun parissa edellisessä kierrossa,mutta en uskalla toivoa liikaa,kun mulla tissikipu voi olla kumpi tulos tahansa :/
 
Hei kertokaas vähän, miten perheen muut jäsenet, isit ja ne kaksi muuta muksua siellä taustalla puuhailee? Onko isit yhtä sekopäisiä kolmatta lasta yrittämässä, ja mitä kommentteja muksuilta tulee?

Meidän neiti 4v, kantaa paitansa alla jatkuvasti ensinalleaan, ja hihkuu et sil on vauva vattassa. Aluksi hän väitti että minulla olis myös taas vauva vattassa, mutta vakuuttelin että ihan läskimaha tämä vaan... :/
Pienempi 11kk ei vielä sellaisista ymmärrä.

Mulla on ollu vauvakuume siitä saakka kun kuopus täytti n.4kk. Ja varsinkin kun imetys loppui 5kk iässä. Katson nyt niin kateellisena kun pari mammaystävää vielä imettää, ja rakas serkkukin sai ensimmäisensä. *kyynel* =)

Isäntä haluaa suurperheen, mut hänellä ei mitään hillitöntä vauvakuumetta ole. Menee omalla painollaan, ja on salaa tyytyväinen tilanteen positiivisiin puoliin... ;) :p
 
Kp 25 vaihtui kp 1:een :'(

Mulla ei koskaan, yhtä ainutta kertaa, ole ollut alle 28 vuorokauden kiertoa. Jotain tässä kropassa on vialla, mutta mitä? Tekisi mieli luovuttaa koko vauvahaaveista. Esikoista tehtiin vuosi säännöllisestä kierrosta huolimatta, ei tästä nyt vaan tuu mitään!

Palailen paremmalla mielellä.

 
Plussa!!!!!!!!! =)
Juuri testasin haalean plussan, mutta ihan selkeästi plussa se oli. Lauantain testi oli vielä puhdas nega. Nyt siis oli kp 29/26-28. Voi ihanuutta. Piti heti teille tulla kertomaan. Tässä nyt aamupalaa samalla mutustan, kun vielä maistuu ;) Lapset pitäis kohta herättää ja viedä päiväkotiin ja miehelle laittaa plussasta viesti, hän kun on ulkomailla.

Siiri78:lle isot halaukset :hug:
 
P123 :hug: voi ei!! Olen todella pahoillani puolestasi :( Palaile kun jaksat.

Siiri78 :hug:

Paljon onnea lypy :flower: ihanaa, et tulee näitä iloisiakin uutisia :)

).( huh, mä väitän et mulla oli lauantaina ovulaatio, se ois täsmännyt sen kanssa mitä gyne tiistaina sanoi, alavatsakipujen, limojen ja halujen kanssa, mutta eipä siitä varmaksi tiedä. Ti, ke, to, pe ja la heiluteltiin peittoja, eilenkin yritin miestä innostaa, mutta noh... eipä se innostunut joten nyt mennään näillä.
Nyt siis kp 24/29-39 ja dpo 2
Mun piti pysyä pois täältä... hmph :LOL: mä nyt yritän ainakin pari viikkoa olla ihan rauhassa testaamatta, toivottavasti onnistuu!

Meillä ei lapset tiiä mitään vauvatoiveista eikä niillä oo mitään vauvakuumettakaan enää. En ees muista koska olisivat mitään vauvasta puhuneet :) mies haluaa, mutta ei halua :D eli siis kyllä se vauvan tahtoo, mutt ei tahdo mitään "aikatauluseksiä" ja on tyytyväinen vaikkei vauvaa tulisikaan ja on tyytyväinen jos tulee. Mä yritän olla puhumatta sille näitä juttuja, mutta...
 
Maanantai 14.9.

Silmäterä.................................kp 31/28-34........................yk 3
Punaposket82.........................kp 29/28-30..........................yk 7
Sssalla.....................................kp 29/32.............................yk 3
höperö75.................................kp 28/26-28.........................yk 14
Orwokki....................................kp 25/28-32....................... yk 6
petronella09.............................kp 21/25-28.........................yk 4
Pakanamaan kartta..................kp 21/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 20/28...............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 19/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 19/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 18/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 17/24-46........................yk 11
satukirjan sankari....................kp 13/32-38.........................yk 1,5v
onlydream................................kp 13/25-29.........................yk 2
memmiliini.................................kp 8/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp 2/30................................yk5
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................

Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
Ilmatar


Haamut



:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
p123
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy

Plussaonnea!! :flower:


:flower: Lypy!
:hug: Siiri78, täältä tullaan kohta perässä. Kaikki kuvitellut ja muka todeksi tunnetut raskausoireet ovat hävinneet. Menkkakipuja kyllä jo on, pettymyksen hetkeä vain odotellaan.. Niin ja tänä aamuna selkeä Nega K-kaupan testillä.

Meillä mieskin toivoo kolmatta. Lapset ei tiedä mitään.
 
Maanantaita!

Harmien harmi p123 :hug:

Onnea lypy

Täällä hieman viisatuneenpana aamuisen juttu tuokion tiimoilta,eli mulla oikeastaan jokaisen kierron alussa ollu sitä tuhrua ja terkkaritäti sanoi että kp:t pitää aloittaa laskea siitä,no niinpä olenkin ihmetellyt näiden kiertojen lyhyyttä ja nopeaa ovis ajankohtaa,kaikkea se blondi matkan varrella oppiikin :LOL: eli mulla nyt kp:t 16/25-29
Pääsen myös verikokeeseen josta katsotaan tämä hormoonien taso kun näitä oireita on vaikka muille jakaa,Tatomira sun kanssa oli aikaisemmin puhetta siitä maidontulosta ja täti arveli senkin johtuvan kropan hormonaalisesta toiminnasta ja sanoi että ei sillä vaikutusta raskautumiseen,huoh.

Pahoinvointia olen myös minä kokenut no viimeksi tässä kierrossa ja nämä ovis kivut oli la aika sitämättömiä siihenkin saan resptilääkkeen,onneksi

Meillä olen minä SE joka kuumeilee ja muut koitta tulla kanssani toimeen :LOL:
 
Voi harmi P123 oikein iso lohdutus :hug: sinulle!

Onnea Lypy!

Tässä kuussa yritän (TAAS) olla laskematta päiviä ja miettimättä milloin pitäisi heilutella peittoja. Ovis sattuu ulkomaanreissun aikaan, missä en aio paineita pakkoseksistä ottaa. Meillä mieskin kuumeilee mutta ei selvästikään mieti asiaa koko ajan, niin kuin minä. Suhtautuu asiaan niin, että tulee jos on tullakseen. Lapset haluaisivat lisää sisaruksia mutta eivät tiedä meidän yrityksestä ja toiveista yhtään mitään.

+++++++++++++++ :whistle:
 
Pahoinvointia olen myös minä kokenut no viimeksi tässä kierrossa ja nämä ovis kivut oli la aika sitämättömiä siihenkin saan resptilääkkeen,onneksi
Ai onko oviskipuihin lääkettä???
Mulle sitä kans! Jos on yhtä kamalaa kuin edellinen ovis... tai siis toivottavasti ei enää tarvitse ;)
Se siis taitaa olla parempi vaihtoehto kuin buranan nappailu...?

Onnea lypy :flower:

 
Orwokki tälläistä infoa minä tänään sain että on nimen omaan vatsanseudun kipuihin tarkoitettua lääkettä, saan reseptin huomenna niin tulen sitten kertomaan lääkkeen nimen nyt en muista sitä tietenkään..
 
Täällä tänään kiukkuinen vauvakuumeinen :ashamed: Jotenkin masentaa ja oon niin varma,että menkat alkaa :'( ja vaikka plussan saisinkin,niin on monta asiaa vielä onnistuttava,jotta kaikki sujuu hyvin loppuun saakka,täällä sen on huomannut,että välillä tulee niitä surullisiakin asioita :'(

Onnea Lypy :flower:

Miksi Hirsimökin hulda on siirtynyt taustalle? :attn: Kun mitään viestiä häneltä ei oo tullut pitkään aikaan,eikä oo ilmottanut olevansa taustalla :whistle:

Onko muita joilla ollut ennen tätä kolmannen lapsen yritystä hormonaalinen ehkäisy? :attn:
Mulla oli melkin 2-vuotta se hormonikierukka ja nyt menossa yk4 ja arveluttaa siitäkö johtuu,ettei tärppi käy :/
 
kiitos onnitteluista :) eihän tätä meinaa uskoa todeksi, että meille tulee kolmas vauva. kunpa nyt kaikki menisi hyvin loppuun asti. toivottavasti ei tuu kovin kamalat pahoinvoinnit, että sais pidettyä salassa. oispa niin ihana kertoa meidän esikoiselle 6-vuotiaalle tytölle, mutta maltan itseni niskapoimu-ultraan saakka. oon vaan ihan varma, että hän on aivan intona asiasta :)
Tulkaahan te pian perässä odotuspuolelle! Laskurin mukaan meillä laskettuaika 21.5.2010.
 
petronella09, kyllä olin minäkin kiukkuinen ja masentunut kun tämä kierto alkoi, lisäksi sen jälkeen suututtanut miehen välinpitämättömyys petipuuhia kohtaan. Nyt kun mulla ei selvästikään ole ovista ollut tai tuloillaankaan niin on jotenkin helppo luovuttaa tän kierron suhteen, ja jotenkin on semmonen olo muutenkin, että pitäsi olla kokonaan kuumeilematta. Ei ehkästäs mutta ei mitään yritystäkään. Jos se suojelisi mieltä jotenkin, en tiiä..

Mulla oli hormonaalinen ehkäisy (laastarit) käytössä reilu 4 vuotta. Ensi viikolla tuleekin vuosi siitä kun poistin vikan laastarin.. Sinänsä hyvä, ettei heti tärpännyt, pojat ovat ehtineet kasvaa ja kehittyä kivasti vuoden aikana, ja siinä mielessä nyt onkin sopivampi aika vauvalle.
 
Kp 32 ja selkeä nega citymarketin pregcheck- testillä testattu.. Että se siitä sitten.
Oireita ei ole mihinkään suuntaan, mutta toivo on nyt tästä kierrosta ainakin mennyt. |O

[/b]Petronella Mulla oli käytössä Marvelon-pillerit 4 vuotta ennen kun aloitettiin tämä yritys, ensimmäiseen kiertoon se selkeästi vaikutti (41), mutta nyt viimeksi oli 29kp, ja tästä kierrosta ei nyt vielä tiedä..

Meillä mies haaveilee vauvasta myös kovasti, onhan se (joskus) tuleva vauva hänen ensimmäinen, vaikkakin minulle kolmas. Ahkerasti on aina lapsentekoa harrastamassa kunhan vain siihen mahdollisuus. Että sen puoleen hyvin asiat. Saa nähdä muuttuuko tilanne, kun ensi kierrossa ajattelin ottaa ovistestit kehiin.

Onnea lypy :flower:

Ja toivottavasti sinä
Sssalla nyt plussaat kuitenkin, niin nousee toiveet täälläkin :heart:

Tatomiran kuulumisia oli myös kiva kuulla sieltä taustalta =)

Mitäs muuta.. palailen kun on jotain kerrottavaa ja siihen asti :heart: plussatuulia kaikille toivoen :heart:
 

Yhteistyössä